5,389 +6692 -1303
Kudos
#13022 (Top 4.0747%)
| Kudos/dag | 1.65 |
| Kudos/reaguursel | 6.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 166 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -165 |
5,389 +6692 -1303
Kudos
#13022 (Top 4.0747%)
| Kudos/dag | 1.65 |
| Kudos/reaguursel | 6.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 166 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -165 |
825
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.25 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 15.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 38 |
| Aantal x weggejorist | 26 |
| Geregistreerd op | 12-07-2017 |
| Eerste reactie op | 12-07-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-22 21:28:21 door vanonder op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Heerlijke lompe film! lekker over de top, en uiteraard Rutger Hauer in de hoofdrol!
0 kudos 2026-06-22 21:00:37 door pannekoekmetmosterd op En daar is nummer 18
@LiberoHeinzKessler | 22-06-26 | 21:50: Jammer dan voor hem, Brobbey er lekker inzetten en eerste helft 3-0 voorstaan.
3 kudos 2026-06-22 19:50:31 door LiberoHeinzKessler op En daar is nummer 18
Wout heeft nog een rekening openstaan.
-2 kudos 2026-06-22 06:27:16 door Raketijsje op NK wielrennen gaat fout
Oké tante Gerda
1 kudos 2026-06-21 19:54:41 door pannekoekmetmosterd op MvdP herstel na rondje fietsen
@Kwaaie tor | 21-06-26 | 18:43: Je bent inderdaad een opgefokt torretje.
5 kudos 2026-06-21 16:43:44 door Kwaaie tor op MvdP herstel na rondje fietsen
Wat loop jij nou weer te lullen joh?
19 kudos 2026-06-21 10:34:20 door Hamburgermetpindasaus op Nederland - Zweden
En scammer.
8 kudos 2026-06-21 03:45:22 door onbelangrijk op Summerville scoort de 5-1
Eerst Neymar op zijn plek zetten en vervolgens dat irritante pluisje terugbetalen voor zijn gedrag 4 jaar geleden.
4 kudos 2026-06-20 15:55:41 door pannekoekmetmosterd op Restaurant Bels in Twente
Geen idee waarom daar "roostertje" staat, moet Priestertje zijn. K*tautocorrect.
19 kudos 2026-06-19 22:49:38 door Deurrageur op Autorijden gaat fout
welk rijbewijs?
10 kudos 2026-06-19 19:42:00 door OpZeeWordtGefist op Stukje metaal in je been
Zo werken magneten niet...
-5 kudos 2026-06-19 17:17:22 door tomrayder op Messi is een diva
En dan? Net als de verloren WK finale 'goedmaken' met een 5-1 overwinning tijdens de eerstvolgende match…
Win gewoon de partij waarbij het ergens omgaat.
0 kudos 2026-06-18 16:37:48 door Kinkykoots op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Nou, die twee pauper wijven mogen ook een enkeltje naar het buitenland krijgen hoor
19 kudos 2026-06-16 18:33:06 door VanUitDeZolderkamer op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Waarom zou ze? De wereld draait toch alleen om haar en haar alleen?
6 kudos 2026-06-15 08:03:48 door niveauloos op Oranjebus fanwalk
Alles om ICE te kunnen ontlopen
2 kudos 2026-06-14 10:58:09 door MonkeyC op Mexicaan is goed voorbereid
Nee, dat geld heeft hij al uitgegeven aan die belachelijk dure stoel.
1 kudos 2026-06-14 10:44:20 door ruubin op Mexicaan is goed voorbereid
Tja die stoel is niet te vermijden qua kosten als je er wilt zitten, dit wel. Scheelt ook een end lopen zo te zien.
-8 kudos 2026-06-10 10:03:39 door roosxx op Achterlijke die aan het inhalen is
Moet jij weten gaat om de situatie
18 kudos 2026-06-10 09:38:51 door chickenlover op Jochies stelen hoogwerker, politie brengt terug
Gewoon van de spullen van een ander afblijven. Ook dikke prima. Plusje +
-2 kudos 2026-06-09 18:44:10 door sigaar_konthaar op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Ja want iedereen zit op de Dumpert.
2 kudos 2026-06-09 05:32:29 door PisFinger op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
Dat is al snel een milieudelect.
2 kudos 2026-06-09 05:11:34 door Hetlievemeisje op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
Leeuwenkuil dan maar.
18 kudos 2026-06-08 20:33:11 door Kreezielepiet op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
Zeker. Alhoewel bij het verbranden van veel plastic er wel risico's komen kijken/
0 kudos 2026-06-07 11:42:46 door simvastatien op Je draait te oude muziek
@pannekoekmetmosterd | 06-06-26 | 22:34:
Dat is geen taal; dat is binnensmonds gemompel en in elke straat is het weer anders. Dus houdt jij je "keumes" maar voor je.
-2 kudos 2026-06-06 21:14:02 door OpZeeWordtGefist op Je draait te oude muziek
Wat voor mes?
7 kudos 2026-06-06 20:34:04 door pannekoekmetmosterd op Je draait te oude muziek
@simvastatien | 06-06-26 | 22:13: In Twente betekent het een rotkop. Dus je verhaal slaat nergens op.
-4 kudos 2026-06-06 20:13:19 door simvastatien op Je draait te oude muziek
"Keumes" (of "keumé") is Frans straattaal en betekent "jongen" of "kerel". Het is ontstaan als verlan-term (omkering van lettergrepen) van het woord "mec"
0 kudos 2026-06-04 11:47:28 door pausjohannuspaulus op Maxim doet een oproep
@Stomtoevallig | 03-06-26 | 22:55: AI vragen hoe laat het is is ook niet zo slim.. AI weet dat nl. niet, die doet dan hooguit een gok en presenteert dat als waarheid..
-2 kudos 2026-06-03 20:55:53 door Stomtoevallig op Maxim doet een oproep
Het zou grappig zijn als je dit over Rob Jetten zegt omdat hij de laatste weken nauwelijks in Nederland was. Maar dit over Angela zeggen is net zoiets als ai vragen hoe laat het is, omdat je nooit hebt leren klokkijken. Ik ben overigens geen fan van haar.
1 kudos 2026-06-03 17:54:42 door pannekoekmetmosterd op Maxim doet een oproep
@Dumpertstrumperd | 03-06-26 | 17:46: Ik denk dat wel duidelijk is wie zichzelf hier belachelijk maakt, fijne avond.
5 kudos 2026-06-03 17:39:07 door ioozereoh op Potje vechten op de parkeerplaats
ja want dit gebeurt niet in nederland...pfffff onder een steen ofzo of in een bubbel leven.
10 kudos 2026-06-03 16:36:34 door Poopulist op Maxim doet een oproep
@Dumpertstrumperd | 03-06-26 | 17:46: het niet kunnen handelen dat het andere mensen lukt om een leven te leiden zonder het kijken van domme lineaire TV, en dat dan zo opzichtig projecteren. Best wel sneu, pannenkoek
-29 kudos 2026-06-03 15:46:49 door Dumpertstrumperd op Maxim doet een oproep
Haha lekker elitair doen! Grappig. Ze is jarenlang op elke zender geweest met haar irritante bek en nog irritantere meningkjes. En dan ga jij doen alsof je haar niet kent. Maak je niet belachelijk, pannenkoek!
-33 kudos 2026-06-03 15:46:49 door Dumpertstrumperd op Maxim doet een oproep
Haha lekker elitair doen! Grappig. Ze is jarenlang op elke zender geweest met haar irritante bek en nog irritantere meningkjes. En dan ga jij doen alsof je haar niet kent. Maak je niet belachelijk, pannenkoek!
0 kudos 2026-05-26 11:28:40 door pannekoekmetmosterd op Bizar bloedgevecht in de trein
-weggejorist en opgerot-
2 kudos 2026-05-26 11:00:08 door Greenhorn op Bizar bloedgevecht in de trein
@ikken11 | 26-05-26 | 12:21: Blijkbaar mag het hier ook niet?
1 kudos 2026-05-26 10:42:02 door Andy007 op Bizar bloedgevecht in de trein
@Greenhorn | 26-05-26 | 12:28: I am not going in a Boeing
-1 kudos 2026-05-26 10:30:13 door knielen4allah op Bizar bloedgevecht in de trein
Wauw, je vindt er bijna iets van, ik ben zo blij dat je dit deelt. Laat me weten wanneer je echt een mening hebt. Welke complete rassen bestaan er volgens jou? Wat zijn de verschillen?
1 kudos 2026-05-26 10:30:03 door RobotAap op Bizar bloedgevecht in de trein
@Greenhorn | 26-05-26 | 12:28: En zo is het.
2 kudos 2026-05-26 10:28:55 door Infantilo op Bizar bloedgevecht in de trein
De laatste tijd. Dit gaat al 40 jaar zo voort hoor. Door smartphones en social media is het alleen veel zichtbaarder geworden.
7 kudos 2026-05-26 10:28:29 door Greenhorn op Bizar bloedgevecht in de trein
Zo werkt het toch ook? Stel je voor elke week crasht er een Boeing, maar de laatste keer dat er een Airbus is gecrasht is al tien jaar geleden. Vlieg jij dan met Boeing of Airbus? Natuurlijk zijn er vast heel veel goede Boeings, die al 20 jaar niet zijn neergestort, maar Airbus is nou eenmaal de veiligere optie. Ben je dan aan het discrimineren, of denk je logisch na?
1 kudos 2026-05-26 10:28:04 door RobotAap op Bizar bloedgevecht in de trein
Gast haal je hoofd uit het zand en zie de data. Oververtegenwoordig in de criminaliteit. Het is voor de mensen uit die culturen vaak een badge of honor (jonge lui) of gewoon cultuur. De enige vraag is nog of we onze eigen bevolking willen laten bloot staan aan het risico dat de immigratie met zich mee brengt. Die plausibel ontkenning die ik opmaak in jou bericht kan echter, echt niet meer.
7 kudos 2026-05-26 10:26:40 door Styllurt op Bizar bloedgevecht in de trein
@ikken11 | 26-05-26 | 12:21: Heb een account op nu.nl, maar verbazingwekkend hoe snel mijn mening wordt weggecensureerd. Zum kotzen.
-4 kudos 2026-05-26 10:25:50 door DeBers op Bizar bloedgevecht in de trein
Alles voor de maar is....
9 kudos 2026-05-26 10:21:39 door ikken11 op Bizar bloedgevecht in de trein
Probeer dat eens op nupunt nl te ventileren...
3 kudos 2026-05-25 13:57:18 door Het Vragevuur op Put vol met poep
Reageer eens inhoudelijk, in plaats van overal je politieke mening neer te kakken. Wat een diarree.
0 kudos 2026-05-25 13:23:16 door Moektadder Mayo op Peter, dat kan dus niet meer..
Amen
19 kudos 2026-05-25 09:45:56 door Dottiekom op Mevrouw wordt boos op vriend die zn mattie niet helpt
Eindelijk de integratie is klaar en gelukt, iedereen is Oncoloog!
8 kudos 2026-05-25 06:13:42 door TrampolineVeer op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
Das er eentje van TempoTeam!
7 kudos 2026-05-24 21:47:03 door stubbie op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
ik vind die mooi