DumpStats voor pannekoekmetmosterd 👶

5,389 +6692 -1303

Kudos

#13022 (Top 4.0747%)

Kudos/dag 1.65
Kudos/reaguursel 6.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 166
Minste kudos op 1 reaguursel -165

825

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.25
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15.1
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 38
Aantal x weggejorist 26
Geregistreerd op 12-07-2017
Eerste reactie op 12-07-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 21:00:37 door pannekoekmetmosterd op En daar is nummer 18
@LiberoHeinzKessler | 22-06-26 | 21:50: Jammer dan voor hem, Brobbey er lekker inzetten en eerste helft 3-0 voorstaan.

8 kudos 2026-06-21 03:45:22 door onbelangrijk op Summerville scoort de 5-1
Eerst Neymar op zijn plek zetten en vervolgens dat irritante pluisje terugbetalen voor zijn gedrag 4 jaar geleden.

-5 kudos 2026-06-19 17:17:22 door tomrayder op Messi is een diva
En dan? Net als de verloren WK finale 'goedmaken' met een 5-1 overwinning tijdens de eerstvolgende match…

Win gewoon de partij waarbij het ergens omgaat.

1 kudos 2026-06-14 10:44:20 door ruubin op Mexicaan is goed voorbereid
Tja die stoel is niet te vermijden qua kosten als je er wilt zitten, dit wel. Scheelt ook een end lopen zo te zien.

0 kudos 2026-06-07 11:42:46 door simvastatien op Je draait te oude muziek
@pannekoekmetmosterd | 06-06-26 | 22:34:

Dat is geen taal; dat is binnensmonds gemompel en in elke straat is het weer anders. Dus houdt jij je "keumes" maar voor je.

-4 kudos 2026-06-06 20:13:19 door simvastatien op Je draait te oude muziek
"Keumes" (of "keumé") is Frans straattaal en betekent "jongen" of "kerel". Het is ontstaan als verlan-term (omkering van lettergrepen) van het woord "mec"

0 kudos 2026-06-04 11:47:28 door pausjohannuspaulus op Maxim doet een oproep
@Stomtoevallig | 03-06-26 | 22:55: AI vragen hoe laat het is is ook niet zo slim.. AI weet dat nl. niet, die doet dan hooguit een gok en presenteert dat als waarheid..

-2 kudos 2026-06-03 20:55:53 door Stomtoevallig op Maxim doet een oproep
Het zou grappig zijn als je dit over Rob Jetten zegt omdat hij de laatste weken nauwelijks in Nederland was. Maar dit over Angela zeggen is net zoiets als ai vragen hoe laat het is, omdat je nooit hebt leren klokkijken. Ik ben overigens geen fan van haar.

10 kudos 2026-06-03 16:36:34 door Poopulist op Maxim doet een oproep
@Dumpertstrumperd | 03-06-26 | 17:46: het niet kunnen handelen dat het andere mensen lukt om een leven te leiden zonder het kijken van domme lineaire TV, en dat dan zo opzichtig projecteren. Best wel sneu, pannenkoek

-29 kudos 2026-06-03 15:46:49 door Dumpertstrumperd op Maxim doet een oproep
Haha lekker elitair doen! Grappig. Ze is jarenlang op elke zender geweest met haar irritante bek en nog irritantere meningkjes. En dan ga jij doen alsof je haar niet kent. Maak je niet belachelijk, pannenkoek!

-33 kudos 2026-06-03 15:46:49 door Dumpertstrumperd op Maxim doet een oproep
Haha lekker elitair doen! Grappig. Ze is jarenlang op elke zender geweest met haar irritante bek en nog irritantere meningkjes. En dan ga jij doen alsof je haar niet kent. Maak je niet belachelijk, pannenkoek!

-1 kudos 2026-05-26 10:30:13 door knielen4allah op Bizar bloedgevecht in de trein
Wauw, je vindt er bijna iets van, ik ben zo blij dat je dit deelt. Laat me weten wanneer je echt een mening hebt. Welke complete rassen bestaan er volgens jou? Wat zijn de verschillen?

2 kudos 2026-05-26 10:28:55 door Infantilo op Bizar bloedgevecht in de trein
De laatste tijd. Dit gaat al 40 jaar zo voort hoor. Door smartphones en social media is het alleen veel zichtbaarder geworden.

7 kudos 2026-05-26 10:28:29 door Greenhorn op Bizar bloedgevecht in de trein
Zo werkt het toch ook? Stel je voor elke week crasht er een Boeing, maar de laatste keer dat er een Airbus is gecrasht is al tien jaar geleden. Vlieg jij dan met Boeing of Airbus? Natuurlijk zijn er vast heel veel goede Boeings, die al 20 jaar niet zijn neergestort, maar Airbus is nou eenmaal de veiligere optie. Ben je dan aan het discrimineren, of denk je logisch na?

1 kudos 2026-05-26 10:28:04 door RobotAap op Bizar bloedgevecht in de trein
Gast haal je hoofd uit het zand en zie de data. Oververtegenwoordig in de criminaliteit. Het is voor de mensen uit die culturen vaak een badge of honor (jonge lui) of gewoon cultuur. De enige vraag is nog of we onze eigen bevolking willen laten bloot staan aan het risico dat de immigratie met zich mee brengt. Die plausibel ontkenning die ik opmaak in jou bericht kan echter, echt niet meer.

7 kudos 2026-05-26 10:26:40 door Styllurt op Bizar bloedgevecht in de trein
@ikken11 | 26-05-26 | 12:21: Heb een account op nu.nl, maar verbazingwekkend hoe snel mijn mening wordt weggecensureerd. Zum kotzen.

3 kudos 2026-05-25 13:57:18 door Het Vragevuur op Put vol met poep
Reageer eens inhoudelijk, in plaats van overal je politieke mening neer te kakken. Wat een diarree.