DumpStats voor nattezaadnaad

20,294 +22034 -1740

Kudos

#3471 (Top 1.0861%)

Kudos/dag 8.01
Kudos/reaguursel 15.85
Meeste kudos op 1 reaguursel 778
Minste kudos op 1 reaguursel -92

1,280

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.51
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 7.8
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 55
Geregistreerd op 14-07-2019
Eerste reactie op 18-07-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-15 13:28:48 door Pielemans op Er is hoop.
Deze hoef je niet rijk voor te zijn, als je wilt kun je achter in een rij aansluiten maar ze heeft wel een nattezaadnaad

29 kudos 2026-05-25 16:13:24 door 24qv op Vondelpark
Nog beter, het land uit.

5 kudos 2026-05-10 10:43:24 door Kneiterlinks op Afvalluhhh!!
Mensen vinden mij op dit punt echt gevaarlijk links, maar mijn tip is heel eenvoudig; verhuis naar Japan, Zuid-Korea, Singapore of Taiwan. Dat zijn landen waar de overheid fastfood restaurants verbiedt, want anders gaat de bevolking protesteren. Overal drankautomaten met water. Sterke cultuur van kleine porties. Als je moeite hebt met zelfdiscipline, helpt het als de samenleving je een handje helpt. Helaas is in Nederland protesteren tegen nog een McDonalds "gevaarlijk communisme" en zodoende ben je in Nederland gewoon de Sjaak als je moeite hebt je eetbehoeftes te controleren.

9 kudos 2026-02-27 01:18:07 door Lekker Bezig op Politie komt er ff voor
@Vorklift | 27-02-26 | 00:04: Doelbewust? Zeikstraal toch op. Er wordt op het allerlaatste moment een beslissing genomen en een fout gemaakt. Poeh, het zijn net mensen.

-3 kudos 2026-02-26 23:22:15 door BertHoeMeinWille op Kijk eens wat ik kan
Ja, je staat al te filmen omdat het risico groot is dat er wat spectaculairs kan gebeuren. Dan is eenmaal het moment daar en dan mis je het dus.

-5 kudos 2026-02-26 23:04:11 door Vorklift op Politie komt er ff voor
Dit heeft niks met inschatten te maken, dit is puur een kwestie van niet je spiegels checken en over je schouder kijken, iets wat bij bijzondere manoeuvres sowieso heel belangrijk is. Mocht dit een doelbewuste actie zijn geweest dan kan de agent in kwestie wat mij betreft z'n rijbewijs inleveren.

1 kudos 2026-02-24 23:05:29 door Scheidsrechter op POV: Reaguurders op woensdag
Is daar vaker aan die kant. Vrijwel al die landen vanaf Hongarije zijn ook basketbal en waterpolo-gek. Daarboven weer meer ijshockey.
Check basketbalwedstrijd sfeer met YT zoekopdracht: 'basketball usa vs europe'
Waanzin.
Enkele jaren geleden was er een wedstrijd basketbal tussen Fenerbahce en Galatasary, maar dan voor rolstoel basketballers. De pleuris brak uit tussen de fans. I kid you not. Knettergek,.

8 kudos 2026-02-24 07:35:07 door flipstone op Ff racen met de politie
@Pollop | 23-02-26 | 23:50:

Want jezelf Nattezaadnaad noemen doe je natuurlijk alleen als je jezelf enorm serieus neemt en geen humor hebt (ok, humor is subjectief natuurlijk).

-94 kudos 2026-02-23 22:50:56 door Pollop op Ff racen met de politie
Ondertussen doe je er geen fuck mee en heet je Nattezaadnaad op het internet.

3 kudos 2026-02-21 12:43:45 door grotgraver op Commentaar op bezorger
@-Vetklep- | 21-02-26 | 13:42: Pakje heeft wel op de grond gelegen in die bus, dus er zit hoogstwaarschijnlijk zand aan.

-6 kudos 2026-02-16 17:18:04 door BilMereej op Sla me dan!
Dat hoort zo tegenwoordig, dat is de soundtrack die erbij moet als iedereen aan het filmen is. Zelfs de mot gebeurde onder peer pressure. Want ja, stel je voor dat je gefilmd wordt terwijl gewoon de gekkie uitlacht, je schouders even ophaalt en weg wandelt. Zoals een normale volwassen man. Dat mag niet.

47 kudos 2026-02-16 15:01:43 door Gimobe op Sla me dan!
Hij moet zijn frustratie ook kwijt. Beter wat naschreeuwen dan na schoppen denk ik dan maar. Netjes gedaan.

1 kudos 2026-01-29 08:23:55 door Tomme_Pelg op Hey ouwe, wil je mee?
@Luchtbakker | 29-01-26 | 07:22: Ze worden misschien al verhoord: die teringzooi is de veel gevraagde verdoemenis.

9 kudos 2026-01-29 06:22:27 door Luchtbakker op Hey ouwe, wil je mee?
@Arnoldussehhhh | 29-01-26 | 00:43:
Dan mag God wel eens naar de oorarts met al die teringzooi op aarde.

-34 kudos 2026-01-28 23:43:10 door Arnoldussehhhh op Hey ouwe, wil je mee?
Apart.
Waarom hier aan God vragen om je te verdoemen?
En straks lopen huilebalken natuurlijk als Hij je verhoort.