2,420 +5196 -2776
Kudos
#22824 (Top 7.1418%)
| Kudos/dag | 3.2 |
| Kudos/reaguursel | 7.54 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 371 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -671 |
2,420 +5196 -2776
Kudos
#22824 (Top 7.1418%)
| Kudos/dag | 3.2 |
| Kudos/reaguursel | 7.54 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 371 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -671 |
321
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.42 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10 |
| Reacties per reaguursel | 0.9 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 05-05-2024 |
| Eerste reactie op | 30-05-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-21 20:57:52 door KenJijDeSwaffelman op Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
@Kneiterlinks | 21-06-26 | 20:13: HalperNL, ben jij dat!?
0 kudos 2026-06-21 18:13:08 door Kneiterlinks op Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Juist in Japan en Zuid-Korea laten veel dames alles weg laseren. Ik vind het wel mooi. Nergens stoppels, alleen wenkbrauwen en hoofdhaar en velen zien er 20 jaar jonger uitzien dan dat ze zijn.
-5 kudos 2026-06-21 17:07:39 door Dumpert_Reaguurder op Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Wel haar zonder krulletjes op de poes.
7 kudos 2026-06-21 14:35:16 door Begruikersnaam op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
Jij bent de groepsfase van het 'De plank misslaan WK' grandieus door!
2 kudos 2026-06-19 14:27:29 door velpnetnaastarnhem op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Ja, maar dan 100x kutter.
6 kudos 2026-06-12 22:11:48 door kcikno op Kiek dan, heb ik gemaakt
zal vast confronterend zijn om te zien dat zelfs een pasgeboren kalfje emotie en intentie beter aanvoelt dan jouw autistische reaguurderbrein.
-5 kudos 2026-06-12 21:36:49 door Schraalhans op Kiek dan, heb ik gemaakt
@Fuddd | 12-06-26 | 22:56: dit is geen Schots accent!
23 kudos 2026-06-12 20:56:41 door Fuddd op Kiek dan, heb ik gemaakt
Intonatie wordt zeker begrepen door de meeste (zoog)dieren
6 kudos 2026-05-22 11:48:12 door Pimbinnentuyn op Alexia krijgt vraagje over relatie
Je kan beter hulp zoeken
-3 kudos 2026-05-08 23:33:39 door kapuroki op Man rijdt dronken. Politie stopt man.
Nou, twee onzinnige antwoorden, top. Mocht je de laatste 10 seconde van het filmpje niet hebben gezien: G/F: geweld/Fail.
1 kudos 2026-05-08 18:49:52 door McGuyer op Man rijdt dronken. Politie stopt man.
De 'G' zegt iets over de manier waarop je met het apparaat omgaat en niets over de omstandigheden waaronder je de test afneemt.
-3 kudos 2026-05-08 16:33:33 door Vlam_flamoes op Man rijdt dronken. Politie stopt man.
G/F, waarbij G voor geweld staat is belangrijk bij, bijvoorbeeld, mishandelingszaken. hiermee kan, als dit in een proces-verbaal is opgenomen, de rechter hier een strafverzwaring voor opleggen.
1 kudos 2026-05-03 21:31:19 door McGuyer op Hij was voorbereid
Dumpert Recycling!
0 kudos 2026-05-01 07:41:29 door prozpect op Watermeloen van je hoofd laten schieten
aka rocketjump
2 kudos 2026-03-31 11:16:22 door Madco3 op Kan ik pinnen?
Fapachi Barbellina , Klinkt als een een irritante TikTok trend.
6 kudos 2026-03-31 10:41:09 door hmaapje op Kan ik pinnen?
Ook daar flinke stuucklaag, maar wel leuke tietjes
0 kudos 2026-03-29 15:24:45 door PPeterrr op Wedstrijdje survivallen
@1337eater. Jij bent een survivaldeskundige om te kunnen bepalen of iets realistisch is?
6 kudos 2026-03-29 14:50:29 door Liegebeest op Wedstrijdje survivallen
@1337eater | 29-03-26 | 13:41: Amerikaans en best wel realistisch in één zin?
En dat krijgt plusjes? Ik val hier wel even van mijn geloof moet ik bekennen.
25 kudos 2026-03-29 11:41:00 door 1337eater op Wedstrijdje survivallen
Ik heb de hele serie recentelijk gekeken, hij staat volledig op youtube. Los van de Amerikaanse cutscenes en overdramatisatie, is het best wel realistisch. Ik kan een alinea of twee wijden aan het hoe en wat, maar misschien is het leuk om zelf te kijken.
Wat we hier zien, zijn de highlights. We zien niet hoe zwaar de mannen het zelf ook hadden.
2 kudos 2026-02-12 20:41:17 door dikkejenkie op De overheid en ICT
Ik betaal helemaal nergens meer voor!
23 kudos 2026-02-12 11:30:16 door SuqMadiq op De overheid en ICT
@Timmeh..! | 12-02-26 | 12:28: Een NOS betaalmuur, het moet niet gekker worden.
13 kudos 2026-02-12 11:28:11 door Timmeh..! op De overheid en ICT
archive.is is ook een fijne site om betaalmuren te omzeilen.
1 kudos 2026-02-11 15:45:54 door LieverSudoDanZwitsal op Roddeltonight Albert Verlinde is piswoest
Ik vind hier iets van.
11 kudos 2026-02-11 13:59:43 door IKnowNothing! op Roddeltonight Albert Verlinde is piswoest
En toch heb je het gedaan
6 kudos 2026-02-11 11:40:44 door RW00 op Plezier in je werk hebben
Dicht*
-1 kudos 2026-02-11 11:40:22 door RW00 op Plezier in je werk hebben
Als je aan de ketting trekt gaat de bek open.
16 kudos 2026-02-11 11:02:12 door ja, of niet op Plezier in je werk hebben
Kom eens buiten jongen. Dan zie je nog eens wat van de wereld.
-12 kudos 2026-01-31 11:38:43 door Umlaut op OMG! Is dat...
Zo te zien is hij afgekickt. Hij ziet er 10 jaar jonger uit dan toen ik hem op TV zag met dat maffe programma van hem waar hij, in mijn herinnering, steeds zijn vader sloeg of iets dat erop leek. Het zal al bijna 20 jaar geleden zijn. Toen leek hij echt een zwerver. Tegenwoordig, als je die inkt op zijn gelaat wegdenkt ziet hij er niet meer uit als een zwerver... Maar ja, met die tattoo's op zijn gezicht dus wel. Wél een jongere zwerver dan toen.
-3 kudos 2026-01-13 12:06:58 door macflipper op Ikea China groot succes
Lepost?
-4 kudos 2025-12-22 23:43:30 door blackphilip op Drone helpt Oekrainse vluchtelingen.
@Cesare Lombroso | 22-12-25 | 18:17: Nope wij hebben dit geflikt vooral de VS en de bedrijven die geld wilden verdienen. We hadden ons niet ermee moeten bemoeien en het zo laten, Die regime changes werken averecht. IN het MO en bij Rusland ook. Enige die meer geld heeft nu zijn de mensen die aandelen hebben in Lockhead martin en andere bedrijven zoals dit.
-2 kudos 2025-12-22 23:30:24 door blackphilip op Drone helpt Oekrainse vluchtelingen.
@Zolderkamervragen | 22-12-25 | 17:03: Alleen ik wil er niet voor betalen als belastingbetaler en dat gebeurt nu wel. Het is niet onze oorlog, maar die van Clinton, Bush, biden en trump
0 kudos 2025-12-22 20:16:35 door Hetisnooitgoed op Drone helpt Oekrainse vluchtelingen.
-weggejorist-
-8 kudos 2025-12-22 19:42:16 door Greenhorn op Drone helpt Oekrainse vluchtelingen.
@Cesare Lombroso | 22-12-25 | 18:17: Lekker genuanceerd..
9 kudos 2025-12-22 17:17:30 door Cesare Lombroso op Drone helpt Oekrainse vluchtelingen.
Rusland is schuldig aan alle slachtoffers die tijdens deze oorlog zijn gevallen. Als Poetin Oekraïne niet had aangevallen, had niemand deze ellende hoeven meemaken.
1 kudos 2025-12-22 16:43:05 door Iniemienie op Drone helpt Oekrainse vluchtelingen.
@Greenhorn | 22-12-25 | 17:19: ligt eraan hé! Als van de verkeerde kâânt waren.
-1 kudos 2025-12-22 16:42:48 door alotofbananas op Drone helpt Oekrainse vluchtelingen.
@Greenhorn | 22-12-25 | 17:19: Nee Nee zo mag je niet denken in het westen, het is zij tegen wij en niks anders!
-6 kudos 2025-12-22 16:19:34 door Greenhorn op Drone helpt Oekrainse vluchtelingen.
@Ledtherebelight | 22-12-25 | 16:20: Jij bent kut, als je zo zwart-wit denkt. De Oekraïnse soldaten die de vader en de schoonmoeder hebben neergeschoten zijn kut, of vind jij van niet?
16 kudos 2025-12-22 16:13:38 door Drildeur op Drone helpt Oekrainse vluchtelingen.
Dat logo rechtsonder is inderdaad van een russische eenheid: https://sammler.ru/index.php?/...
Aan de andere kant: fuck de russen.
43 kudos 2025-12-22 16:03:29 door Zolderkamervragen op Drone helpt Oekrainse vluchtelingen.
In een oorlog sneuvelt als eerste de waarheid.
47 kudos 2025-12-22 15:20:22 door Ledtherebelight op Drone helpt Oekrainse vluchtelingen.
Hoe dan ook, rusland is kut.
17 kudos 2025-11-30 14:31:34 door gebruikniet op 2 Brothers on the 4th Floor scheiden er mee uit
Ik mag constateren dat je enige vorm van fatsoen bent verloren. De 'zwerver' waarover je het hebt is
D-rock, de rapper van de groep. Ik mag hopen dat jij of je familie niet zo ziek worden als deze man!
46 kudos 2025-11-30 14:28:42 door Plofcavia op 2 Brothers on the 4th Floor scheiden er mee uit
Gefeliciteerd! Je hebt de meest trieste reactie van de maand gepost.
6 kudos 2025-10-30 20:55:13 door xspalm op Vegen na het poepen?
Die Lord had juist een goed idee en hoopte haar met die slechte ogen in huis te houden zodat ze haar onzin niet kon verspreiden.
0 kudos 2025-10-25 10:38:41 door HendigeHarrie1 op Dus jij denkt dat je een goeie tapper bent?
Laat dat maar aan de experts over waarom
5 kudos 2025-10-25 08:57:19 door Tiswatttis op Dus jij denkt dat je een goeie tapper bent?
Om de druk van de ketel te halen…. Uh vat
41 kudos 2025-10-25 07:56:09 door Leguit op Dus jij denkt dat je een goeie tapper bent?
Omdat het een goede tapper is.
34 kudos 2025-10-22 13:13:17 door w.degene op De lichtenchinees is weer lekker bezig
Er staat toch ook 'weer ' in de titel?
1 kudos 2025-10-03 06:56:05 door Dizsaidup op Nederlandse F-35 met nieuwe kill mark
@Bubske | 02-10-25 | 21:54: Shahed drone kost omgerekend zo'n 20.000 dus waar haal jij die 3k vandaan?
0 kudos 2025-10-02 19:54:18 door Bubske op Nederlandse F-35 met nieuwe kill mark
Drone van 3k lol.
3 kudos 2025-10-02 18:31:13 door Mizpunt op Nederlandse F-35 met nieuwe kill mark
Hoeveel doden en schade is er mee voorkomen?