6,082 +6976 -894
Kudos
#11797 (Top 3.6914%)
| Kudos/dag | 7.3 |
| Kudos/reaguursel | 7.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 545 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -77 |
6,082 +6976 -894
Kudos
#11797 (Top 3.6914%)
| Kudos/dag | 7.3 |
| Kudos/reaguursel | 7.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 545 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -77 |
786
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.94 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 8 |
| Reacties per reaguursel | 0.19 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 16-10-2023 |
| Eerste reactie op | 13-03-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-18 16:22:18 door altijd-guus op Vader helpt zijn kleine meisjes
@jajas | 18-06-26 | 18:05:
Zoek de trem FAFO eens op....
-3 kudos 2026-06-18 16:05:10 door jajas op Vader helpt zijn kleine meisjes
ohja ,,serieus?broccoli, en lulhannes.kom op zeg,wil je een zakdoek joris,of een luier.
1 kudos 2026-06-12 12:06:16 door onkl op Rob houdt van vlees
@Batavier52 | 11-06-26 | 17:06: Toch frustrerend lijkt me. Probeer je een inhoudelijk antwoord te formuleren, kom je erachter dat er geen speld tussen te krijgen is. En dan besluiten jezelf te verlagen tot een ad hominem.
5 kudos 2026-06-11 15:06:58 door Batavier52 op Rob houdt van vlees
@Leegzwembad | 11-06-26 | 17:04: Leeghoofd!
-1 kudos 2026-06-11 15:04:03 door Leegzwembad op Rob houdt van vlees
Vertel is wat heeft jouw generatie gedaan? Altijd maar zijn ogen dicht gehouden toen de huizen de pan uitstegen zodat je er zelf ook profijt van heeft maar waardoor de nieuwe generatie fockt is als ze ooit denken een huis te kopen? Of hield jij je ogen dicht toen all die turken en mocros opeens gezinshereniging wouden waardoor we nu een generatie van Marokkaanse en Turkse Nederlanders heb die zich niet kunnen gedragen waardoor criminelen als de mocro maffia en dit en dat ontstonden waardoor ons landje een paar haren verwijderd is van een narco land genoemd te worden? Of hield jij je ogen dicht toen we all die asielzoekers gingen accepteren die nog meer druk op de woningmarkt brengen en waarvan 10 jaar later nog steeds de helfd in de uitkering zit? Of pas toen we geen ene moer uit gingen geven aan defensie om dat geld dan waar dan ook te stoppen maar resultaat van die tientallen jaren besparen op defensie zie ik niet hoor dus waar al die miljarden zijn gebleven dat kan niemand ons vertellen.
8 kudos 2026-06-11 14:49:55 door quicky1000 op Rob houdt van vlees
Ik zou verhuizen naar Belarus
0 kudos 2026-05-15 18:49:58 door Stumpert1001 op Feesboek = waarheid
Nou ga hier dan maar eens wolkenkrabbers bouwen.
0 kudos 2026-05-15 17:11:02 door PhilippeCharpentier op Feesboek = waarheid
Een vraag waar je vele antwoorden op kunt geven, als we kijken naar het huidige dichtstbevolkte land ter wereld; Bangladesh, dan is dat 1.100 inwoners per km2. Dat is een slordige 60Miljoen voor Nederland.
-2 kudos 2026-05-04 10:18:29 door WieWilWat op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
"links wil dat Nederland naar de kloten gaat,waarom zou je anders terreur faciliteren en verdedigen" Maar... Links zegt juist dat we israel NIET moeten steunen..
2 kudos 2026-05-04 10:07:28 door GroteCamera op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
@GroteCamera | 04-05-26 | 12:06: Vergeten toe te voegen dat iedereen beide gevallen af zou moeten keuren, ongeacht vanuit welke kant het komt. Oppakken die handel en straffen.
0 kudos 2026-05-04 10:06:26 door GroteCamera op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
-weggejorist-
1 kudos 2026-04-16 05:33:13 door pietpvv op Normale ruzie in China
Precies, gebeurt niks geks.
12 kudos 2026-04-10 06:46:17 door ZusAntigoon op Vroegah. Toen cartoon nog grappig waren
Waar ze 7 jaar geleden uit vertrokken is? Als je wil haten moet je wel proberen bij de tijd te blijven.
-9 kudos 2026-04-09 15:45:56 door Zoldergeit op Moreel lastige video
De wielrenners zijn hier blijkbaar ook aanwezig tegenwoordig.
2 kudos 2026-03-25 15:27:40 door Toompie888 op Arie neemt je mee in een experiment
Moet dat?
0 kudos 2026-03-19 08:15:47 door markstar1963 op Meisje doet het voor
Nope, zonder armen kun je die draai niet maken in de lucht.
-2 kudos 2026-03-05 22:43:40 door Klapl0per op Boze terrasman wil graag geslagen worden
Ik krijg spontaan een tia na het lezen van jouw tekst.
1 kudos 2026-03-03 21:54:59 door DiePanzerVorwaerts3 op KNVB legt Ulu Spor twee weken 'bezinning' op
Hurr durr links.
Godsamme, wat ben jij een vervelende piemel.
1 kudos 2026-02-28 11:22:52 door tiny.hoogstraate op Suk maai dik
Ja, een pik heeft (vast wel iets). Of was je het onderwerp vergeten?
0 kudos 2026-02-23 13:07:32 door ShoarmaSjaak op XR was ook weer aanwezig bij de beëdiging vandaag
-weggejorist-
-1 kudos 2026-02-13 10:19:01 door LinkseRukker43 op Advies aan nieuw kabinet
D66, CDA en VVD links? Dan moet je wel erg donkerbruin rechts zijn
0 kudos 2026-02-13 10:15:40 door Loosecanon op Advies aan nieuw kabinet
OkDoei: hoho, ik zet me al jarenlang belangeloos in als taalnazi.
0 kudos 2026-02-13 10:13:50 door Broek der Broeken op Advies aan nieuw kabinet
En dit krijgt nog plusjes ook. Dit is wat de politieke cultuur verpest.
-2 kudos 2026-02-13 10:07:38 door Krijgnouwat op Advies aan nieuw kabinet
Het nieuwe kabinet is nogal rechts, maar dat was nog niet doorgedrongen tot jouw bubble...
-6 kudos 2026-02-13 10:03:30 door blablablaOKDoei op Advies aan nieuw kabinet
Daar zitten er hier op Dumpert ook heel wat van
5 kudos 2026-02-06 21:32:12 door BobdeBauer op Wesley en Mo bij de kapotte Lambo
Nee, beter
5 kudos 2026-02-06 21:29:14 door BebaardeZak op Wesley en Mo bij de kapotte Lambo
Dan..
3 kudos 2025-12-14 19:53:44 door Vmbo-plutser2 op Man niet uitgenodigd voor buurtbbq is benieuwd waarom
Nee, Jacqueline, heb ik uit betrouwbare doorgestreepte bron vernomen.
2 kudos 2025-12-14 15:01:35 door Kinderbrommer op Man niet uitgenodigd voor buurtbbq is benieuwd waarom
En de ander noemen we volgend jaar Francis, speciaal voor de bbq.
2 kudos 2025-11-05 09:07:37 door threeheadedmonkey op Nieuw Volkslied van Nederland
@Jesdetsmie2 | 05-11-25 | 09:52: Metaforische steden.
-7 kudos 2025-11-05 08:54:22 door Teddutil op Nieuw Volkslied van Nederland
Wilders heeft 2 jaar de kans gehad. Deed niks, doet niks en zal er nooit wat aan veranderen.
9 kudos 2025-11-05 08:52:08 door Jesdetsmie2 op Nieuw Volkslied van Nederland
Ach, we hebben binnenkort wel 10 nieuwe steden
0 kudos 2025-11-05 08:51:06 door Attelenooje op Nieuw Volkslied van Nederland
-weggejorist-
5 kudos 2025-11-02 08:39:40 door Zolderkamervragen op Lip op lip
Je moet je spatiebalk eens losweken van je komma.
0 kudos 2025-10-28 14:43:50 door TonKo22 op Extinction Rebelion muurvast
-weggejorist-
0 kudos 2025-10-11 15:20:24 door Sjoneytokoloney op Verveeljeugd mept vrouw met kinderwagen
-weggejorist-
0 kudos 2025-10-02 21:34:15 door wittedraak op Pro-Pallies leggen spoor plat in Den Haag
nee jou verkiezingen zijn in aantocht. Dus vooral niet reageren.
0 kudos 2025-09-19 17:28:56 door jajas op Hier gaat veel mis..
@daderkennis. sneu gezicht he,als je in de spiegel kijkt.vindt mamma ook.
0 kudos 2025-09-19 12:37:05 door Goorpijp op Hier gaat veel mis..
-weggejorist-
7 kudos 2025-09-18 20:26:12 door Errujd op XR activist piswoest
Namens de begeleiders, hier branden wij onze handen niet aan hoor. Geen land mee te bezeilen.
1 kudos 2025-09-18 16:26:12 door 24qv op Duif heeft ballon gegeten
Volgens mij was het Esther
6 kudos 2025-09-14 16:42:14 door Dakduif-trainer op Bob Vylan gecanceld!
Eeeuh wat?
1 kudos 2025-09-10 21:26:36 door Gepofte_anus_appel op Greta Thunbergs zusje Beata Ernman
Het schijnt dat Heineken gratis was.
3 kudos 2025-09-02 21:03:11 door Kameleon4 op Linkin Blyat
In rusland gebruiken ze zo'n telefoon nog. B100 is overgestapt op een smartphone
2 kudos 2025-08-25 06:29:09 door appendix op Op ontdekking bij de poeskat
*Alsof
0 kudos 2025-08-23 10:37:19 door theytookourjob op Rookie op de kermis
En ook handschoenen van klitteband heeft hij, dan loopt het schaap niet meer weg als hij ermee bezig is
1 kudos 2025-08-18 09:40:10 door Uncle Paulie op Helemaal klaar met die Max-fans?
Rot op met je rubber. Je houdt toch ook je sokken niet aan als je doucht.
1 kudos 2025-08-16 09:43:38 door PeterPandemie op Aanmeren en uitstappen
U bedoelt de Scandinavian flick?
1 kudos 2025-08-08 16:05:36 door Dumpwie op Joden een spiegel voorhouden
@SchuivendePanelen | 08-08-25 | 08:56: Simpele figuren die zeggen dat iemand racist noemen geen waarde meer heeft omdat het te pas en onpas gebruikt wordt, maar tegelijkertijd wel alles links noemen.
3 kudos 2025-08-08 12:24:52 door redthehaghue op Joke en Ans bekladden CIDI pand
Doe eens reaguuren leren...