DumpStats voor jaapstrontaap

5,203 +5773 -570

Kudos

#13380 (Top 4.1867%)

Kudos/dag 2.04
Kudos/reaguursel 24.31
Meeste kudos op 1 reaguursel 1215
Minste kudos op 1 reaguursel -123

214

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 19.1
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 02-07-2019
Eerste reactie op 02-07-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-15 20:19:17 door Blafhik op Ongelukkig kusje
En de verzekering maar vragen of je niet te hard geremd hebt.

13 kudos 2026-06-15 20:14:37 door dezakloper op Ongelukkig kusje
Waarschijnlijk dacht de vrachtwagenchauffeur dat zijn voorligger wel door oranje zou rijden en dat hij er dan nog achteraan kon.

0 kudos 2026-06-08 19:20:55 door Zonderstraal op Hopeloze brakechecker
@Schuurm | 08-06-26 | 20:30: Seat meneer zal al snel total loss worden verklaard en dan kan hij met 1800 Euro proberen iets gelijkwaardige terug te kopen.

0 kudos 2026-06-08 18:30:56 door Schuurm op Hopeloze brakechecker
@zoindepoepertt | 08-06-26 | 20:16: Je denk misschien dat je een goeie verzekering hebt, maar in dit geval zal je met de verzekering van de tegenpartij te maken krijgen.
Niet dat dat veel uitmaakt, ga maar eens opzoeken wat volgens de verzekeringsmaatschappijen de dagwaarde van jouw auto is.

0 kudos 2026-06-08 18:29:57 door Catalisator op Hopeloze brakechecker
@zoindepoepertt | 08-06-26 | 20:16: En dan inderdaad ook nog maar hopen dat die verzekerd is.

6 kudos 2026-06-08 18:16:28 door zoindepoepertt op Hopeloze brakechecker
ik heb een goede verzekering dus inderdaad zou ik het liefste er gewoon achterin knallen! maarja, dan sta je daar met zo een totaal debiel op de vluchtstrook, moet je hem 20x uitleggen van kom we rijden naar de volgende afrit en handelen het daar verder af etc, en natuurlijk die ander allemaal moeilijk doen en kan zn verzekering papieren niet vinden, ugh ik heb echt geen zin in al dat gedoe!

28 kudos 2026-06-08 17:46:37 door PSYx op Hopeloze brakechecker
Paar seconden een tevreden gevoel en daarna vooral veel gezeik en als je privé auto is kom je er waarschijnlijk financieel ook niet beter uit. Gewoon filmen, rustig blijven en beelden op Dumpert zetten.

-8 kudos 2026-02-13 22:16:40 door IkBenJeMoederNiet op Lulhannes doet stoer
Waarom ook harder rijden als 100 km/h is toegestaan.
Haast is er niet, allee te lui om eerder van huis te gaan.

4 kudos 2025-08-18 23:10:03 door PeterPandemie op Vracht lossen duurt man te lang
Hij is wel merkbaar milder geworden in de loop der jaren. Zijn acties lijken wat doordachter, hetzij nog immer zonder enige vorm van empathie naar derden en andere lieden van ver buiten de stam.

41 kudos 2024-07-06 21:20:42 door jaapstrontaap op JAAAAA
@aardappel801 | 06-07-24 | 23:17: Maat, we moeten niet doen of iemand hier het EK echt wat boeit.
We hebben gewoon een hekel aan de Tutterende fluit Turken

33 kudos 2024-07-06 21:17:14 door aardappel801 op JAAAAA
Het was dan ook 20 jaar geleden dat we een kwartfinale wonnen op het EK. Er zijn reaguurders die dat dus nog nooit hebben meegemaakt.

87 kudos 2024-07-06 21:14:48 door lievhebbert op JAAAAA
Ik had tegen ieder ander team willen verliezen. Maar niet deze. Er zat zoveel spanning achter.

38 kudos 2024-07-02 18:09:16 door Viesbillendoekje op De 0-2 hangt er eindelijk in
Als we die winnen dan ga ik de hele avond en nacht tüterend door de straten met de Nederlandse vlag. Iemand een gepantserde wagen te leen tegen die tijd?

16 kudos 2024-06-25 16:36:21 door Knakkertjesdienst op Wayne Rooney over Memphis
@Hola | 25-06-24 | 16:04: roeimachine kopen en elke dag 30 minuten roeien. Het is saai maar je kan tegelijkertijd tv kijken. En minder bitterballen vreten

17 kudos 2024-06-25 15:04:48 door Hola op Wayne Rooney over Memphis
Niks meer doen is een killer voor je gewicht, ik ben dik een jaar geleden gepensioneerd en 7 kilo aangekomen.

8 kudos 2023-11-23 18:26:34 door DeBers op Geertje op Russische staatstelevisie
De druk op de huizenmarkt komt door arbeidsmigranten. Oekrainers gaan na het conflict weer gewoon terug naar huis. En de zorg op de huizenmarkt bestond al voor het conflict in Oekraine. Je hebt je weer lekker verdiept in de onderwerpen Jaap.

-5 kudos 2023-11-22 22:24:39 door Telt-tot-10 op Adriaan heeft Dank gestemd
Bijna helemaal mee eens... IQ-test doen, maar als je daar niet aan meedoet, gelijk een God vragen om een enkele reis verdoemenis vind ik wat ver gaan. Maar oké, we leven in een democratie heh, en soms moet je over je schaduw heenstappen.