1,658 +2378 -720
Kudos
#28266 (Top 8.8447%)
| Kudos/dag | 1.78 |
| Kudos/reaguursel | 8.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 185 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -103 |
1,658 +2378 -720
Kudos
#28266 (Top 8.8447%)
| Kudos/dag | 1.78 |
| Kudos/reaguursel | 8.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 185 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -103 |
205
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.22 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 9.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.57 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 07-12-2023 |
| Eerste reactie op | 07-12-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-23 17:05:36 door duuveseboer op Ford fiesta compitition
Rotterdam denk ik
0 kudos 2026-06-12 21:30:31 door Smul_the_King op Vandaag in Den Haag
No way
1 kudos 2026-06-10 13:03:42 door Stopuit op Eet smakelijk, even zitten
Hij is madenkweker, getuige zijn dikke winterkleding middenin de zomer.
-9 kudos 2026-06-08 07:47:01 door lammebertuz op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Zegt iemand zonder kinderen....
0 kudos 2026-06-07 02:21:35 door Kyan053 op Avondje stad was gezellig
@KenJijDeSwaffelman | 06-06-26 | 23:26: jazeker iets wat hij zelf graag wou. Volgensmij zie je hem daarna zelf stuk gaan Dus ik Snap het probleem niet
Helemaal
2 kudos 2026-06-06 21:26:16 door KenJijDeSwaffelman op Avondje stad was gezellig
@Kyan053 | 06-06-26 | 21:09: Dus jij bent die eikel die de trap weghaalt?
-8 kudos 2026-06-06 19:09:25 door Kyan053 op Avondje stad was gezellig
Hij wou er zelf aan hangen. Als je kijkt zie je dat ik bezig was met de trap terug doen hij valt vervolgens zelf
1 kudos 2026-06-06 18:51:44 door ikkeweenie op Scooter krijgt vliegles
Heineken
3 kudos 2026-06-06 15:30:44 door Uhoortnogvanons op Scooter krijgt vliegles
Helder
1 kudos 2026-06-04 12:03:56 door Manus op Haha mis
@ikvindhelemaalmooi | 04-06-26 | 10:04: ......en dus?
0 kudos 2026-06-04 08:04:36 door ikvindhelemaalmooi op Haha mis
@Cesare Lombroso | 04-06-26 | 09:21: Dan heb jij nog nooit een voet gezet binnen een gym.
5 kudos 2026-06-04 07:21:38 door Cesare Lombroso op Haha mis
@NatteTostiMetJam | 04-06-26 | 06:48:
Origineel of niet, buiten neurologen ken ik maar weinig hoogopgeleide mensen die interesse hebben in deze sport.
0 kudos 2026-06-04 06:03:49 door wijn100 op Haha mis
Je hoeft er niet naar te kijken. Als je curling of dammen interessanter vind moet je dat maar bekijken.
-21 kudos 2026-06-04 04:48:05 door NatteTostiMetJam op Haha mis
Poh wat origineel weer. Knap man. En dat om half 7 al. Jouw dag kan niet meer stuk.
33 kudos 2026-05-27 14:13:17 door Nomunnie op Dit kan echt niet hoor...
peuk in je waffel met een kind naast je. dat kan niet
4 kudos 2026-04-09 06:43:42 door markstar1963 op Bezorger schrikt zich dood
Je hoeft 'm niet aan te raken hoor.
-2 kudos 2026-04-05 15:25:02 door gheiurgerfbkebvii op Gezellig in Enschede!
neder
4 kudos 2026-03-30 15:13:51 door creamandchiveschips op Meer beelden vechtpartij Schagen
Dan geef je bij de politie aan wie het zijn in het filmpje en worden ze opgepakt.
2 kudos 2026-03-30 14:43:18 door Deleukste op Schietpartij in Schagen
Geef dat kutvolk even aan bij de politie dan.
Verbaast
2 kudos 2026-03-29 17:16:54 door Sarcastischelul op Belletje lellen op zondag
Ziet er uit als een keurig jochie!
0 kudos 2026-03-14 16:06:28 door DwarsLezer op Leuk avondje voetballen zo
@Cohoni | 14-03-26 | 15:19: ik haat het feit dat je gelijk hebt... En voeg daar ook gelijk golf maar aan toe, sport voor de elite-paupers die een snuifje teveel op hebben (en dus hartstikke agressief zijn; https://www.youtube.com/watch?...
1 kudos 2026-03-14 14:19:26 door Cohoni op Leuk avondje voetballen zo
Net als F1, darten en vissen.
0 kudos 2026-03-06 20:51:10 door Loosecanon op Parra Turk wordt parra
Je maakt het alleen maar erger.
0 kudos 2026-03-06 19:51:19 door hevisje op Parra Turk wordt parra
-weggejorist-
1 kudos 2026-03-03 09:37:17 door DeSerafijn op Niet alle Iraniërs blij met oorlog
Dit zijn Perzen, sukkel.
0 kudos 2026-02-23 14:34:23 door Commando_Knetter op Jo man, heb je een peukie voor mij?
Wat een treurige opmerking zeg. Je vind rokers dom en omdat aan de maatschappij kenbaar te maken, post je de meest zwakbegaafde opmerking over roken.
1 kudos 2026-02-22 21:58:47 door Wateenaccountnaamzeg op Jo man, heb je een peukie voor mij?
100x liever dom dan een empathieloos schaap te worden.
-9 kudos 2026-02-22 16:39:58 door AmpieBouw op Jo man, heb je een peukie voor mij?
@luchtbakkers | 22-02-26 | 17:13: Roken en bier drinken is voor watjes die geen nee durven te zeggen.
10 kudos 2026-02-22 16:13:26 door luchtbakkers op Jo man, heb je een peukie voor mij?
Ik vind rokers ook stinken, maar laat die gasten lekker joh. Ieder zijn eigen leven.
-2 kudos 2026-01-30 12:44:46 door LaidBack op Je gezicht laten verbouwen?
Of grote hersenen die nog een gedeelte kunnen missen.
-1 kudos 2026-01-30 12:16:05 door teleersteenstot10 op Je gezicht laten verbouwen?
Ik zou dit toch geen mensen willen noemen. Idioten, ja!
4 kudos 2026-01-28 17:21:00 door Nerovetsrethca op Gekkie maakt theater van arrestatie
Engelands
29 kudos 2026-01-28 17:07:34 door Flierp! op Gekkie maakt theater van arrestatie
Waarom do you schakel tussen English and Nederlands?
0 kudos 2026-01-28 06:33:50 door Risingson op Waanzinnige zaterdagmiddag in de bus
En na een paar ziet hun wijkje er precies zo uit als de landen waar ze niet meer willen leven/wonen. Heel wonderlijk.
0 kudos 2026-01-27 19:39:45 door Jessechickieflasher op Waanzinnige zaterdagmiddag in de bus
Wat een kennis allemaal van een plek waar je niet wil zijn
1 kudos 2026-01-27 17:51:34 door jfk1968 op Waanzinnige zaterdagmiddag in de bus
@net ff anders | 27-01-26 | 17:42: Bos en Lommer
12 kudos 2026-01-27 17:03:32 door DoeIsNietDoen op Waanzinnige zaterdagmiddag in de bus
@net ff anders | 27-01-26 | 17:42: (*heden, Nieuw Broccoli.)
8 kudos 2026-01-27 16:42:49 door net ff anders op Waanzinnige zaterdagmiddag in de bus
@hevisje, Geuzenveld is klein stukkie verder. Dit is Burg de Vlugtlaan en hoek plein 40-45 en dat was en nog steeds is Slotermeer ( heden nieuw west).
3 kudos 2026-01-14 14:53:26 door blubberige_mimiek op Spaanse politie doet megadrugsvangst van 10 ton
Ik vond het strooizout vorige weken best handig en ook wel verstandig, eigenlijk. Zo zie je maar weer dat iedereen vanuit z'n eigen perspectief dingen beschouwt en oordeelt.
1 kudos 2025-12-28 00:08:38 door Blotus op Meisje met een vraag
Die ring is nodig om aan te geven dat ze een issue heeft. En dat bleek uit het filmpje.
0 kudos 2025-11-16 18:07:25 door Kwaaie tor op Roken slecht
Haha, vond het stoer. Ik begreep/begrijp dat echt niet. Ben 32 en het was 16 jaar geleden al oerstom on er mee te beginnen. Ik lijk hier in de buurt juist iets vaker te zien dat er kindjes van 10-12 jaar roken.
0 kudos 2025-11-16 17:44:31 door Jurksel op Roken slecht
Moah, in zijn geval twijfel ik. Hoe hij andere erbij betrekt zegt genoeg over z'n eigen mentale gestel.
6 kudos 2025-11-16 14:45:54 door Stummy op Roken slecht
Ook jij kan stoppen, echt waar.
6 kudos 2025-11-15 15:23:47 door Godjeminaz op Fatbikepauper jat peuken
Het is nicotineverslaafde, stumpers.
4 kudos 2025-11-12 11:32:56 door SpaceVogel op Lekker feestje
ZIj hebben lol, jij zit op een zolderkamer zure berichtjes te plaatsen in je eigen bubbeltje.... Wie wint?
-7 kudos 2025-11-04 11:45:03 door Bioscoopbroekje op Even een wheelie
Jonko krom net croissant
-2 kudos 2025-11-02 08:52:25 door terpletter op KO vanuit het niets
Dit is ook niet echt geoorloofd tijdens een sparsessie. Verder is met vechtsporten in demovorm helemaal niks mis mee!
2 kudos 2025-11-02 07:42:15 door Backtodefriture op KO vanuit het niets
Als je geen wedstrijden doet dan is het een stuk minder heftig, en vechtsporten zijn behoorlijk technisch.
9 kudos 2025-11-01 23:52:53 door BertHoeMeinWille op KO vanuit het niets
@IJskauwt: er wordt je gevraagd het uit te leggen, maar dat doe je niet. Je vergelijking met hardlopers gaat mank op het feit dat kickboksen het doel nastreeft om je tegenstander zo hard op het hoofd te raken dat ie het bewustzijn verliest. Iedere hersenspecialist kan je verzekeren dat dat niet gezond is en er (blijvende) schade door ontstaat. Gewoon hardlopen is veel gezonder.
-14 kudos 2025-11-01 21:27:41 door ijskauwt op KO vanuit het niets
@Geen jeweetwel | 01-11-25 | 21:50: Net zoals elke sport, je meten met anderen. Je bent ook geen hardloper om jezelf er graag uit te laten lopen of wel? Dat is hetzelfde als zeggen dat je je graag in elkaar laat slaan.