DumpStats voor herrJoepVonD

38,532 +51224 -12692

Kudos

#1566 (Top 0.4900%)

Kudos/dag 9.66
Kudos/reaguursel 7.74
Meeste kudos op 1 reaguursel 1348
Minste kudos op 1 reaguursel -563

4,981

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.25
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 8.9
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 30
Aantal x weggejorist 200
Geregistreerd op 24-07-2015
Eerste reactie op 24-07-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 21:13:09 door zup op Mexicanen ragebaiten
Zo, jij weet veel van kapsels! Hoeveel dagen per week werk jij in de kapsalon?

12 kudos 2026-06-14 08:58:42 door Retne op Je hebt gezoend he?
Bedoel je met 'de betere plek' een handkus van je moeder?

0 kudos 2026-06-05 21:22:57 door CHUPACABRA213 op Olé
@larsp1982 | 05-06-26 | 15:23: Je beschrijft in het eerste gedeelte volledig je eigen hypocrisie. Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat je dat in ieder geval aan jezelf durft toe te geven...

2 kudos 2026-06-05 18:29:14 door OpinionsAreNotFacts op Olé
@larsp1982 | 05-06-26 | 15:23: Nee, die plofkippen, varkens en koeien lijden hier een geweldig leven in de stallen…?!

0 kudos 2026-06-05 17:28:05 door Deauddoener op Olé
@CHUPACABRA213 | 05-06-26 | 14:02: Lange Franswappie... mafkees der mafkezen... compleet de weg kwijt, gelooft in zijn eigen fantasieen en duldt geen tegenspraak

0 kudos 2026-06-05 13:23:55 door larsp1982 op Olé
@CHUPACABRA213 | 05-06-26 | 21:32: wat een hoop poep uit je mond zeg. Als een land gewoonweg belachelijke tradities heeft waarbij je doelloos dieren doodt, mag je niet, nee, moet je daar wat van zeggen

-3 kudos 2026-06-05 12:02:12 door CHUPACABRA213 op Olé
Ga jij je nu als buitenlander bemoeien met de tradities van andere landen, maar vind je gelijktijdig dat ze dat hier niet mogen doen? Zoals Lange Frans zou zeggen: "Interessant. Heel interessant."

1 kudos 2026-06-03 09:02:24 door Andy007 op Fijne dinsdag allemaal
@Otjewatmotje | 03-06-26 | 10:58: ligt eraan waar je woont. Internet gaat verder dan alleen Nederland . Maar ik begrijp dat dit boven je verwachting gaat.

-3 kudos 2026-06-02 20:13:57 door freakspark op Almelo aanhouding politie slaat collega
Om de strafmaat te raden moeten we toch eerst weten wat het gepleegde feit is? Of oordeel jij liever vanuit je onderbuik? Als we toch aan het raden zijn... ik denk dat er in jouw onderbuik voornamelijk energie drink en paprika chips zit.

-1 kudos 2026-05-31 21:17:32 door Y.A.V.I.S op Dumpert Schatkamer: Homo's
@Enzok Nol | 31-05-26 | 07:03: pleit dan voor meer geld voor de publieke omroep. Die rechten moeten ergens van betaald worden.

-1 kudos 2026-05-31 17:03:51 door Enzok Nol op Dumpert Schatkamer: Homo's
@Pakistaanopbank | 31-05-26 | 13:00: Dat er rechten zitten op door belasting betaalde programma's vind ik ook van de zotte, alles zou gewoon beschikbaar moeten zijn, of het nou wel of niet in het woke-plaatje past

6 kudos 2026-05-24 12:38:06 door dezakloper op Zoldervondst Pokemonkaarten
Als het een echte klant is, wil je de privacy van je klant niet schenden.
Als het in scene gezet is, valt het minder op als je collega doet alsof hij een klant is.
Als de kaarten gestolen zijn, krijgt de politie vast wel een versie zonder blur

0 kudos 2026-05-22 05:33:57 door Anaalintruder op Beste koop
Je vergist je met Acer... En trouwens is Asus ook niet al te best, vooral in garantie gevallen en reparatie termijn.

1 kudos 2026-05-20 12:18:49 door Aldobrandini op Goedkope eieren
@herrJoepVonD | 20-05-26 | 12:28: Is toch zo. Ik denk dat jij net zo'n bangerik bent.. Maar wel een stoere reactie

5 kudos 2026-05-20 10:09:55 door Goodfella op Scheuren op de autobahn
ben je al zo oud ja? Ren je Rot met martin brozius! ik keek dat ook altijd, leuk programma

0 kudos 2026-05-20 08:18:21 door Aldobrandini op Goedkope eieren
Ja leuke fantasie praatjes. In Latijns Amerika krijgen zulke figuren echte social justice. In NL gaan mensen fantaseren online wat ze zouden doen en dat posten. In het echte leven durfen ze nog niet eens naar dit scenario te kijken, laat staan wat ervan te zeggen...

19 kudos 2026-05-16 08:32:12 door Stickerbeer op Boomer zei: Geen bommetje
Heb je het filmpje niet goed bekeken? Ze mag niet mee op de vlucht én wordt op de zwarte lijst gezet bij zowel Transavia als KLM.