38,532 +51224 -12692
Kudos
#1566 (Top 0.4900%)
| Kudos/dag | 9.66 |
| Kudos/reaguursel | 7.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1348 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -563 |
38,532 +51224 -12692
Kudos
#1566 (Top 0.4900%)
| Kudos/dag | 9.66 |
| Kudos/reaguursel | 7.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1348 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -563 |
4,981
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.25 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 8.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.34 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 30 |
| Aantal x weggejorist | 200 |
| Geregistreerd op | 24-07-2015 |
| Eerste reactie op | 24-07-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-23 16:04:43 door jamaarikweethetbeter op En hoe is dat nou om door te zijn Erling?
Klopt, het gras is ook groen en echt.
0 kudos 2026-06-22 21:13:09 door zup op Mexicanen ragebaiten
Zo, jij weet veel van kapsels! Hoeveel dagen per week werk jij in de kapsalon?
2 kudos 2026-06-22 13:37:11 door Puddingbuks01 op Haast?
Je mag raden!
2 kudos 2026-06-20 07:15:00 door threeheadedmonkey op Dumpert Stormbulletin: Lichtshow Zuidland
Drommels!
3 kudos 2026-06-17 07:53:30 door Freeteterteret op Ze wil graag helpen in de tuin
Goed idee, als zij em al niet aan krijgt lukt het jou zeker niet.
2 kudos 2026-06-14 09:56:57 door metdedeurinhuis op Je hebt gezoend he?
als het watervast is hoe komt het dan op zijn mond?
9 kudos 2026-06-14 09:01:42 door McGuyer op Je hebt gezoend he?
Poep veeg je er makkelijker af dan lippenstift!
12 kudos 2026-06-14 08:58:42 door Retne op Je hebt gezoend he?
Bedoel je met 'de betere plek' een handkus van je moeder?
0 kudos 2026-06-08 14:05:14 door Graham op Papa geeft boksles
Kanshebber voor een razzie
4 kudos 2026-06-07 21:19:02 door McGuyer op Dronken jochies rammen gevel fietsenmaker
heuptas of handtasvirus!
9 kudos 2026-06-07 14:20:17 door Grote Mufti op Dronken jochies rammen gevel fietsenmaker
Qua kapsel, kleur trainingsbroek en ja of nee heuptasje wil ik wel een gokje wagen...
0 kudos 2026-06-06 21:03:43 door KenJijDeSwaffelman op Freek heeft een pokemon gevangen
@[[[Mad.doC]]] | 06-06-26 | 18:20: Waarom niet tijdens de daad? Ik zou zelf een natuurfilm kiezen, anders krijg ik m niet omhoog.
0 kudos 2026-06-06 18:48:32 door Horejas op Freek heeft een pokemon gevangen
Daar kan je trots op zijn. Dat mens is droger dan de Sahara
4 kudos 2026-06-06 16:20:31 door [[[Mad.doC]]] op Freek heeft een pokemon gevangen
En na de daad een film projecteren op haar voorhoofd.
17 kudos 2026-06-06 14:52:55 door LaidBack op Freek heeft een pokemon gevangen
@goud-haan | 06-06-26 | 16:28: De vrouw die zich door Freek heeft laten palen lees ik net.
-8 kudos 2026-06-06 14:28:59 door goud-haan op Freek heeft een pokemon gevangen
Wie is Eva Jinek
0 kudos 2026-06-05 21:22:57 door CHUPACABRA213 op Olé
@larsp1982 | 05-06-26 | 15:23: Je beschrijft in het eerste gedeelte volledig je eigen hypocrisie. Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat je dat in ieder geval aan jezelf durft toe te geven...
2 kudos 2026-06-05 18:29:14 door OpinionsAreNotFacts op Olé
@larsp1982 | 05-06-26 | 15:23: Nee, die plofkippen, varkens en koeien lijden hier een geweldig leven in de stallen…?!
0 kudos 2026-06-05 17:28:05 door Deauddoener op Olé
@CHUPACABRA213 | 05-06-26 | 14:02: Lange Franswappie... mafkees der mafkezen... compleet de weg kwijt, gelooft in zijn eigen fantasieen en duldt geen tegenspraak
0 kudos 2026-06-05 13:23:55 door larsp1982 op Olé
@CHUPACABRA213 | 05-06-26 | 21:32: wat een hoop poep uit je mond zeg. Als een land gewoonweg belachelijke tradities heeft waarbij je doelloos dieren doodt, mag je niet, nee, moet je daar wat van zeggen
-3 kudos 2026-06-05 12:02:12 door CHUPACABRA213 op Olé
Ga jij je nu als buitenlander bemoeien met de tradities van andere landen, maar vind je gelijktijdig dat ze dat hier niet mogen doen? Zoals Lange Frans zou zeggen: "Interessant. Heel interessant."
1 kudos 2026-06-03 09:02:24 door Andy007 op Fijne dinsdag allemaal
@Otjewatmotje | 03-06-26 | 10:58: ligt eraan waar je woont. Internet gaat verder dan alleen Nederland . Maar ik begrijp dat dit boven je verwachting gaat.
1 kudos 2026-06-03 08:58:48 door Otjewatmotje op Fijne dinsdag allemaal
Je weet wat voor dag het vandaag is?
-1 kudos 2026-06-02 21:47:00 door Lekker Bezig op Almelo aanhouding politie slaat collega
Antwoord A is foutief geformuleerd, populist.
-3 kudos 2026-06-02 20:13:57 door freakspark op Almelo aanhouding politie slaat collega
Om de strafmaat te raden moeten we toch eerst weten wat het gepleegde feit is? Of oordeel jij liever vanuit je onderbuik? Als we toch aan het raden zijn... ik denk dat er in jouw onderbuik voornamelijk energie drink en paprika chips zit.
2 kudos 2026-06-02 18:58:37 door Graham op Verkeershufter du jour
Filmpje niet afgekeken Joepie
8 kudos 2026-06-02 17:31:30 door De_Proleet op Almelo aanhouding politie slaat collega
D ) de agent wordt vervolgd wegens mishandeling en arrestant krijgt een schadevergoeding.
-1 kudos 2026-05-31 21:17:32 door Y.A.V.I.S op Dumpert Schatkamer: Homo's
@Enzok Nol | 31-05-26 | 07:03: pleit dan voor meer geld voor de publieke omroep. Die rechten moeten ergens van betaald worden.
-1 kudos 2026-05-31 17:03:51 door Enzok Nol op Dumpert Schatkamer: Homo's
@Pakistaanopbank | 31-05-26 | 13:00: Dat er rechten zitten op door belasting betaalde programma's vind ik ook van de zotte, alles zou gewoon beschikbaar moeten zijn, of het nou wel of niet in het woke-plaatje past
10 kudos 2026-05-31 11:00:04 door Pakistaanopbank op Dumpert Schatkamer: Homo's
Er speelde wel meer. Iets met rechten. Dus dat het allemaal om woke gaat is niet het hele verhaal.
0 kudos 2026-05-27 18:41:58 door DeRustige__ op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Maarja, die kon zich redelijk goed uitdrukken in waar zij voor stond. En dit hier is slechts gehakketak.
3 kudos 2026-05-27 10:26:50 door Forza_Ruud_Krol op Nijlpaard voeren.
Heet de jouwe ook Tanja, net als in Artis?
1 kudos 2026-05-24 17:38:49 door De_GBS op Zoldervondst Pokemonkaarten
@dezakloper | 24-05-26 | 14:38: *strafmaat
1 kudos 2026-05-24 17:38:30 door De_GBS op Zoldervondst Pokemonkaarten
Was het niet zo dat wanneer je ze zonder blur publiek maakt dat dan de stafmaat lager ligt?
6 kudos 2026-05-24 17:02:34 door Jordan23 op Coach Robben is fanatiek
bijna 100 interland en dik 700 wedstrijden voor zijn clubs.
wat heb jij bereikt, brekebeen?
0 kudos 2026-05-24 13:28:50 door DoctorWaffles op Zaailend discoooo
Die werken niet
6 kudos 2026-05-24 12:38:06 door dezakloper op Zoldervondst Pokemonkaarten
Als het een echte klant is, wil je de privacy van je klant niet schenden.
Als het in scene gezet is, valt het minder op als je collega doet alsof hij een klant is.
Als de kaarten gestolen zijn, krijgt de politie vast wel een versie zonder blur
-10 kudos 2026-05-24 10:56:47 door Pumpin Iron op Zoldervondst Pokemonkaarten
Verder alles goed in de bovenkamer?
1 kudos 2026-05-23 10:13:49 door LinkseRukker43 op Huisvredebreuk op camera
Ook zo'n kauwd hart?
0 kudos 2026-05-22 05:33:57 door Anaalintruder op Beste koop
Je vergist je met Acer... En trouwens is Asus ook niet al te best, vooral in garantie gevallen en reparatie termijn.
1 kudos 2026-05-20 12:18:49 door Aldobrandini op Goedkope eieren
@herrJoepVonD | 20-05-26 | 12:28: Is toch zo. Ik denk dat jij net zo'n bangerik bent.. Maar wel een stoere reactie
0 kudos 2026-05-20 10:28:35 door herrJoepVonD op Goedkope eieren
@Aldobrandini | 20-05-26 | 10:18: Werk ze! En werk aan je reacties!
5 kudos 2026-05-20 10:09:55 door Goodfella op Scheuren op de autobahn
ben je al zo oud ja? Ren je Rot met martin brozius! ik keek dat ook altijd, leuk programma
7 kudos 2026-05-20 08:45:52 door vriendje kotsvis op VRT verbergt afkomst in statistieken.
@dikkedik | 20-05-26 | 10:33:
is
-13 kudos 2026-05-20 08:33:36 door dikkedik op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Wás.
0 kudos 2026-05-20 08:18:21 door Aldobrandini op Goedkope eieren
Ja leuke fantasie praatjes. In Latijns Amerika krijgen zulke figuren echte social justice. In NL gaan mensen fantaseren online wat ze zouden doen en dat posten. In het echte leven durfen ze nog niet eens naar dit scenario te kijken, laat staan wat ervan te zeggen...
-1 kudos 2026-05-17 19:46:21 door Lekker Bezig op Race van Max bijna naar de kloten
Ik zou je ogen en grijze massa na laten kijken. Geen grindbak te zien.
12 kudos 2026-05-16 22:25:48 door Oliebolleke op Nog een LIVE van Max
Volgens mij minder lang dan Eurovisie Songfestival.
0 kudos 2026-05-16 15:30:45 door herrJoepVonD op Boomer zei: Geen bommetje
@Stickerbeer | 16-05-26 | 10:32: nou nou Stikkertje
Was je zus?
19 kudos 2026-05-16 08:32:12 door Stickerbeer op Boomer zei: Geen bommetje
Heb je het filmpje niet goed bekeken? Ze mag niet mee op de vlucht én wordt op de zwarte lijst gezet bij zowel Transavia als KLM.