DumpStats voor hennie287

12,852 +26293 -13441

Kudos

#5766 (Top 1.8042%)

Kudos/dag 2.69
Kudos/reaguursel 22.51
Meeste kudos op 1 reaguursel 2419
Minste kudos op 1 reaguursel -538

571

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.12
Topreaguursels 17
Woorden per reaguursel 15.4
Reacties per reaguursel 0.28
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 21-05-2013
Eerste reactie op 21-05-2013

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-17 10:33:50 door hennie287 op Levensecht poppetje van The Joker
@Omnium3 | 17-06-26 | 12:24: Als ik zo kijk is dit geen 1/3 (1/3*180cm=60 cm) scale. Lijkt me meer rond de 30 cm grootte als je ziet hoe de hand de pop pakt.

4 kudos 2026-06-17 10:24:03 door Omnium3 op Levensecht poppetje van The Joker
Kost bijna 2800 dollar, daar komen nog verzendkosten en invoertoetsen bij.
Die versie van 280 is 1/6 en lang niet zo gedetailleerd als deze 1/3 versie.

2 kudos 2026-06-11 11:47:14 door Nohara op Knicksfan mept agent neer
Dat is de taak van de agent ja, groepen fans uit elkaar houden en wie niet wil luisteren wordt hardhandiger aangepakt.

0 kudos 2026-06-08 06:24:26 door Houten_been op Als je een probleem hebt...
Dolf Lundgren is een kop groter dan Mr. T., maar in het filmpje leek het andersom. Maakt verder voor het amusement niet uit natuurlijk.

0 kudos 2026-06-07 10:29:55 door martcauton2 op Beeld aaien
@Nozemans | 07-06-26 | 11:08:
Ik ben je vriend niet broer.

13 kudos 2026-06-07 09:08:54 door Nozemans op Beeld aaien
Je bent vrij ziek in je hoofd vriend...

1 kudos 2026-05-03 17:39:14 door NatteKiwi op Reet de scheet
Was die niet gewoon van een andere Braziliaanse sport? Zoals bijvoorbeeld zuid-amerikaans reetneuken?

6 kudos 2026-04-17 21:44:06 door Yeah73 op Rotte kies verbouwen
Een wortelkanaalbehandeling duurt ALTIJD veel langer dan 20 minuutjes . De totale behandeltijd voor dit soort behandelingen is rond e 2,5 uur, exclusief de extern vervaardigde kroon komt dat dus op 1500 euro max. Die 6 k is een onzinbedrag. Je had trouwens beter moeten poetsen dan was dit probleem nooit ontstaan.

0 kudos 2026-04-17 21:40:28 door Yeah73 op Rotte kies verbouwen
@Lekker Bezig | 17-04-26 | 23:18:
Is erg afhankelijk van wat voor soort chemo, maar voor 99% is dat probleem niet aan de orde.

0 kudos 2026-04-17 21:39:03 door Schuurm op Rotte kies verbouwen
Grotendeels onzin, maar dat er soms/vaak wat extra codes bijgezet worden klopt wel.
Vooral als het toch verzekerd is, dan kijken de meeste patienten er niet naar, maar zorgkosten stijgen er wel door.

1 kudos 2026-04-17 21:18:51 door Lekker Bezig op Rotte kies verbouwen
@Yeah73 | 17-04-26 | 22:58: Ho, dat is niet geheel waar. Medicatie kan een behoorlijke aanslag plegen op je gebit. Uit ervaring kan ik je vertellen dat een chemokuur niet gezond is voor je gebit.

-3 kudos 2026-04-17 20:58:28 door Yeah73 op Rotte kies verbouwen
Wat een klets, als jij je tandarts nodig hebt komt dat omdat je zelf schijt hebt aan mondhygiëne en normaal eten. Zelf gekozen leed dus. En dan iemand belasteren die zijn best doet om jouw lifestyleproblemen op te lossen. Loser.

11 kudos 2026-04-17 20:53:54 door ShakespeareanTragedy op Rotte kies verbouwen
VWO > bachelor + master aan de universiteit, zes jaar voorbereidend onderwijs en zes universiteit, dat is twaalf jaar studie bovenop het basisonderwijs. Dit weet ik zo uit mijn hoofd, waar haal jij je nonsens vandaan?

9 kudos 2026-04-08 19:00:45 door holygoat op Hoogleraar technologie van TU/e blijkt digibetische boomer
Erg goede docent en uitstekend niveau. Vormt met Van Eijk en Rankers al jaren de top van Nederland op het gebied van het mechatronica onderwijs (high tech institute, mechatronics academy). Leuk om lacherig om te doen, en dit ziet er ook flink knullig uit natuurlijk, maar ik geef hem in elk geval meteen het voordeel van de twijfel.

1 kudos 2026-02-17 16:35:41 door Witteke3991 op Nathalie van Berkel stopt ook als kamerlid
@banjo-kazooie | 17-02-26 | 16:32: Heej, meneertje koekepeertje voelt zich dus toch beter dan "het gepeupel" hier en zegt nog doodleuk bij "banjo-kazooie
17-02-26|16:30
" dat d66'ers niet neerkijken.
Een echte D66'er in hart en nieren dus.

-1 kudos 2026-01-07 07:39:06 door Epicpaddo op Vermaak op de creche
@vonNimwegen | 07-01-26 | 08:08: Mijn vriendin werkt in de opvang en ik kan bevestigen dat dit niet waar is. Je krijgt er namelijk subsidie voor en de reden dat niet werkende mensen hun kind naar de opvang sturen is omdat "ze ook weleens een dagje voor zichzelf willen"

3 kudos 2025-12-20 18:31:55 door Theedooz op Rechts inhalen gaat fout
@OuweOma | 20-12-25 | 17:35: Is een volledig elektrische auto, zo'n Zoe. Dus die komt best van z'n plek en vooruit, alleen de topsnelheid valt wat tegen.

0 kudos 2025-12-20 16:35:18 door OuweOma op Rechts inhalen gaat fout
@darkracer125 | 20-12-25 | 15:26: nou nou, zal wel meevallen. Die kleine zilverkleurige auto is nou niet echt een snel acceleratiewonder he. 100 naar 120 in 3 minuten of zo. Overduidelijk een opgefokt bestelbus chauffeurtje. En inderdaad is er wellicht iets hiervoor gebeurd. Op basis van deze beelden lijkt me dit het meest logisch.

-7 kudos 2025-12-20 14:26:41 door darkracer125 op Rechts inhalen gaat fout
snap de minnetjes niet. dit is exact wat er gebeurd. 2 droeftoeters. niet 1.

maar de meest zielige kleuter van de twee is toch echt de idioot in de grijze auto.

de grijze gaat vol op het gas als die andere er rechts voorbij gaat en rijdt expres zacht wanneer de zwarte auto er achter zit.
En is daarmee de grootste veroorzaker van het conflict.

de lutser in de zwarte wagen had zich niet zo op moeten laten jagen.
blijf er gewoon normaal achter rijden. zonder plakken en zonder heen en weer gezwengel.
en dan kun je er alsnog rechts langs zonder dat ze vol op het gas gaan.

16 kudos 2025-12-20 13:44:35 door Lucky Suky op Rechts inhalen gaat fout
Ik zou de oorzaak van het probleem zoeken bij de bestuurder van de zwarte bestelauto. Probleem zoeken is probleem krijgen.