DumpStats voor henk8123

7,230 +8932 -1702

Kudos

#10187 (Top 3.1876%)

Kudos/dag 1.36
Kudos/reaguursel 11.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 474
Minste kudos op 1 reaguursel -229

614

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.12
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 22.5
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 14-12-2011
Eerste reactie op 14-12-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-09 17:06:27 door Kneiterlinks op Russische locomotief stoppen met een drone
Poetin stopt uit zichzelf pas als er in Rusland niemand meer kan vechten.

Taak is dus dat je je democratie beschermt. Dan zijn er checks and balances die voorkomen dat jouw leider dit soort achterlijke avonturen aan gaat.

Oekraïne wil geen dictatuur en zodoende moeten ze de Russen wel weg houden.

EU doet er goed aan om Oekraïne zsm lidmaatschap aan te bieden en een Europees leger op poten te zetten. Dan kan niemand ons ooit nog aanvallen.

1 kudos 2026-06-09 15:49:03 door nieuwsgierige pelg op Russische locomotief stoppen met een drone
@WomanCard | 09-06-26 | 17:35: Akkoord voor vb. de criminelen die ze uit Russische gevangenissen gehaald hebben of de Wagner-groep, maar de meeste van die 18-jarige sukkelaars weten niet precies waar/wat ze gaan doen, en denken aan de centen die ze naar hun moeders kunnen sturen. In de hoop om terug te keren nadien als gewaardeerde familieleden enz. bla bla ..

2 kudos 2026-06-09 15:35:41 door WomanCard op Russische locomotief stoppen met een drone
Groot deel van die Russen vallen vrijwillig een ander land binnen voor geld en begaan er misdaden. Dus voor dat deel eigen schuld. Al beginnen die vrijwilligers nu wel op te raken.

10 kudos 2026-06-09 11:39:18 door dumpertburner op Russische locomotief stoppen met een drone
@Clowns | 09-06-26 | 12:47: Types als Teenie zijn voor de eeuwigheid verloren. Is ook allerlei onderzoek naar gedaan, wappies en complotmongooltjes, reliterroristen zijn vrijwel niet te deradicaliseren. Gelukkig is het een hele, hele kleine, maar zeer luidruchtige groep. Gewoon negeren.

37 kudos 2026-06-09 09:27:38 door TjerkBoerakker op Russische locomotief stoppen met een drone
Dat is helemaal niet sneu. Je hebt gelijk. Het is belachelijk dat een klein groepje elite gestoorde egootjes met mensenlevens spelen alsof het een spelletje is.
Als elk mens zou weigeren om mee te doen aan een oorlog zou in een keer alle macht verloren gaan. Helaas is dat een utopie.

5 kudos 2026-04-13 07:40:56 door JP8926 op BDM op Maandag.
Dan is het maar goed dat ze het uitdoet, dat is veel veiliger.

13 kudos 2026-04-12 21:59:32 door Links-rechts op Even knulletje geholpen met z'n boemerang terughalen
Zie hier wat kunst en cultuur een maatschappij geven. Chille sfeer smaakvol goede muziek, fijne kleding. Kunnen Genieten van het alledaagse. Schoonheid in de kleine dingen kunnen waarderen. Gelukkig kan dit nog steeds. Helaas volgt de massa de massa media en volgen ze als schapen hun hoeder.

2 kudos 2026-03-03 00:40:32 door Xerxez op Troela snapt het woord "Racisme" niet helemaal
@Pimmetjes | 02-03-26 | 23:12: Als die er niet is dan is het, het weggooien van belasting centen, zou mooi zijn als dat het geval is dat de rekening dan terug komt bij diegene de het verspeeld heeft. Oh wacht deze mensen leven ook van belasting geld.. alsmede dat deze mensen ook hun kinderen opvoeden van belasting geld, laat deze kinderen ook giganties veel belasting geld kosten door hun gedrag in de samenleving waar ze zelf geen onderdeel van zijn of willen zijn want ze zijn de eeuwige slachtoffers alsmede voelen ze zich ook nooit onderdeel van deze samenleving alleen als het aankomt op handje ophouden dan zijn ze ineens wel onderdeel van de samenleving. Nog maar te wihgen over het feit dat deze mensen heel graag gebruik maken van onze democratie om die zelfde democratie omzeep te helpen door meer islam te promoten. Op democratische manier, de democratie omzeep helpen.

6 kudos 2026-01-16 08:20:58 door Snuitje11 op People are strange
Cybergoth Dance Party en daarna een stukje Walk Like An Egyptian van The Bangles?

4 kudos 2026-01-10 01:27:50 door WhySoSeriousss op Van 23:59 naar 00:00
@Watte_PilskeVatte | 10-01-26 | 01:05: Wel cool, maar de reclames en de coockie consent verpesten de echte 90's vibe wel een beetje

7 kudos 2023-07-05 07:20:52 door Cisca78 op Slang braakt slang
Nee Nee, je hebt ook levendbarende. Alleen komen ze dan meestal niet via de voordeur.

7 kudos 2023-06-28 09:58:35 door Zwivert op Hoe werkt een implosie?
1 bar is gelijk aan 100.000 pascal, afgekort pa. 1 pa is 1N/m2. Dat betekent dat bij een druk van 1 bar er 100.000 Newton kracht drukt op een vierkante meter. Stel je nou een plaat voor van een vierkante meter met aan de ene kant een druk van 1 bar, en aan de andere kant 380 bar. De plaat wordt dus met 100.000 Newton de ene kant op gedrukt en met 38.000.000 N de andere kant op. Resulteert er 37.900.000 Newton, wat gelijk staat aan een gewicht van 3700 ton.

7 kudos 2023-06-14 07:08:19 door Tijnewijn op Rubikskubus oplossen
Of de tijdsmeting is wel precies maar er is een vertraging tussen het moment van meten en wanneer het op het scherm staat, aangezien het even duurt voordat de tijd begint te lopen nadat meneer zijn handen de eerste keer van de stacks afhaalt lijkt me dat aannemelijker.

1 kudos 2023-06-10 00:14:47 door etterstekker op Stem van een engel
Vertel dat je geen ruk begrijpt van zangtechnieken zonder te vertellen dat je geen ruk begrijpt van zangtechnieken.

5 kudos 2023-06-07 14:19:29 door Forza_Ruud_Krol op Hondje wordt gered in Kherson
@K. Letskoek | 07-06-2023 | 16:01: En zo was (is?) ook Oekraïne één van de corruptste landen in Europa, ik geloof dat alleen Bulgarije nog erger was. Maar dat rechtvaardigt geen inval en bezetting. Het Oekraïense volk is soeverein en gaat daar zelf over.

2 kudos 2023-06-07 14:01:46 door K. Letskoek op Hondje wordt gered in Kherson
Navalny is ook geen frisse vent hoor. Enkel omdat hij een bedreiging voor Putin was, leek er steun voor hem te zijn uit het Westen.