7,230 +8932 -1702
Kudos
#10187 (Top 3.1876%)
| Kudos/dag | 1.36 |
| Kudos/reaguursel | 11.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 474 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -229 |
7,230 +8932 -1702
Kudos
#10187 (Top 3.1876%)
| Kudos/dag | 1.36 |
| Kudos/reaguursel | 11.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 474 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -229 |
614
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.12 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 22.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 14-12-2011 |
| Eerste reactie op | 14-12-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-7 kudos 2026-06-12 06:13:21 door Herenzeventien op Samenvatting uit Belfast
BelFast, het is Belfast met een F.
0 kudos 2026-06-09 17:06:27 door Kneiterlinks op Russische locomotief stoppen met een drone
Poetin stopt uit zichzelf pas als er in Rusland niemand meer kan vechten.
Taak is dus dat je je democratie beschermt. Dan zijn er checks and balances die voorkomen dat jouw leider dit soort achterlijke avonturen aan gaat.
Oekraïne wil geen dictatuur en zodoende moeten ze de Russen wel weg houden.
EU doet er goed aan om Oekraïne zsm lidmaatschap aan te bieden en een Europees leger op poten te zetten. Dan kan niemand ons ooit nog aanvallen.
2 kudos 2026-06-09 15:51:15 door nieuwsgierige pelg op Russische locomotief stoppen met een drone
@TeenieInBikini | 09-06-26 | 12:36: Over welke Verhofstad heb jij het? Toch niet die derderangs Belgische politieker?
1 kudos 2026-06-09 15:49:03 door nieuwsgierige pelg op Russische locomotief stoppen met een drone
@WomanCard | 09-06-26 | 17:35: Akkoord voor vb. de criminelen die ze uit Russische gevangenissen gehaald hebben of de Wagner-groep, maar de meeste van die 18-jarige sukkelaars weten niet precies waar/wat ze gaan doen, en denken aan de centen die ze naar hun moeders kunnen sturen. In de hoop om terug te keren nadien als gewaardeerde familieleden enz. bla bla ..
2 kudos 2026-06-09 15:35:41 door WomanCard op Russische locomotief stoppen met een drone
Groot deel van die Russen vallen vrijwillig een ander land binnen voor geld en begaan er misdaden. Dus voor dat deel eigen schuld. Al beginnen die vrijwilligers nu wel op te raken.
10 kudos 2026-06-09 11:39:18 door dumpertburner op Russische locomotief stoppen met een drone
@Clowns | 09-06-26 | 12:47: Types als Teenie zijn voor de eeuwigheid verloren. Is ook allerlei onderzoek naar gedaan, wappies en complotmongooltjes, reliterroristen zijn vrijwel niet te deradicaliseren. Gelukkig is het een hele, hele kleine, maar zeer luidruchtige groep. Gewoon negeren.
21 kudos 2026-06-09 10:47:22 door Clowns op Russische locomotief stoppen met een drone
@TeenieInBikini | 09-06-26 | 12:36: Oh ja joh, ga je Verhofstad nu vergelijken met een wrede dictator die wekelijks 10.000 mannen de dood injaagt?
-30 kudos 2026-06-09 10:36:59 door TeenieInBikini op Russische locomotief stoppen met een drone
Je kunt voor Putin ook Verhoffstadt invullen, of nog meer van dat soort niet-gekozen mensen die ook landje-pik doen op deze aardkloot.
37 kudos 2026-06-09 09:27:38 door TjerkBoerakker op Russische locomotief stoppen met een drone
Dat is helemaal niet sneu. Je hebt gelijk. Het is belachelijk dat een klein groepje elite gestoorde egootjes met mensenlevens spelen alsof het een spelletje is.
Als elk mens zou weigeren om mee te doen aan een oorlog zou in een keer alle macht verloren gaan. Helaas is dat een utopie.
0 kudos 2026-06-04 11:13:48 door qodrwowihlwcucderqt op Maxim doet een oproep
Goed punt .
0 kudos 2026-04-13 12:43:38 door AlphaRocko op Even knulletje geholpen met z'n boemerang terughalen
@WoutjeB | 13-04-26 | 07:14: Iedereen gaat een keer dood, de een wat sneller dan de ander.
Leef en laat leven...
2 kudos 2026-04-13 11:28:58 door Schraalhans op BDM op Maandag.
Voor dit doel keur ik ze goed!
5 kudos 2026-04-13 07:40:56 door JP8926 op BDM op Maandag.
Dan is het maar goed dat ze het uitdoet, dat is veel veiliger.
10 kudos 2026-04-13 05:43:52 door Sarcastischelul op Even knulletje geholpen met z'n boemerang terughalen
@WoutjeB | 13-04-26 | 07:14: Zeikerd
-27 kudos 2026-04-13 05:14:59 door WoutjeB op Even knulletje geholpen met z'n boemerang terughalen
Leuk filmpje inderdaad. Maar bijzonder hier nog mensen te treffen die roken idealiseren: https://www.rivm.nl/tabak/hoe-...
13 kudos 2026-04-12 21:59:32 door Links-rechts op Even knulletje geholpen met z'n boemerang terughalen
Zie hier wat kunst en cultuur een maatschappij geven. Chille sfeer smaakvol goede muziek, fijne kleding. Kunnen Genieten van het alledaagse. Schoonheid in de kleine dingen kunnen waarderen. Gelukkig kan dit nog steeds. Helaas volgt de massa de massa media en volgen ze als schapen hun hoeder.
3 kudos 2026-04-03 02:39:05 door befmuil op Kettingrovers gezocht
Concentratie?
2 kudos 2026-03-03 00:40:32 door Xerxez op Troela snapt het woord "Racisme" niet helemaal
@Pimmetjes | 02-03-26 | 23:12: Als die er niet is dan is het, het weggooien van belasting centen, zou mooi zijn als dat het geval is dat de rekening dan terug komt bij diegene de het verspeeld heeft. Oh wacht deze mensen leven ook van belasting geld.. alsmede dat deze mensen ook hun kinderen opvoeden van belasting geld, laat deze kinderen ook giganties veel belasting geld kosten door hun gedrag in de samenleving waar ze zelf geen onderdeel van zijn of willen zijn want ze zijn de eeuwige slachtoffers alsmede voelen ze zich ook nooit onderdeel van deze samenleving alleen als het aankomt op handje ophouden dan zijn ze ineens wel onderdeel van de samenleving. Nog maar te wihgen over het feit dat deze mensen heel graag gebruik maken van onze democratie om die zelfde democratie omzeep te helpen door meer islam te promoten. Op democratische manier, de democratie omzeep helpen.
1 kudos 2026-03-02 22:12:00 door Pimmetjes op Troela snapt het woord "Racisme" niet helemaal
Ze adviseren niet. Mevrouw gaf aan dat te willen. Aangifte doen van een strafbaar feit(!) Is een recht.
2 kudos 2026-01-16 10:29:29 door chewhakbar op People are strange
Ik herken het alleen als dom fortnite dansje.
7 kudos 2026-01-16 08:55:30 door Rest in privacy op People are strange
The Doors - People are strange
6 kudos 2026-01-16 08:20:58 door Snuitje11 op People are strange
Cybergoth Dance Party en daarna een stukje Walk Like An Egyptian van The Bangles?
4 kudos 2026-01-10 01:27:50 door WhySoSeriousss op Van 23:59 naar 00:00
@Watte_PilskeVatte | 10-01-26 | 01:05: Wel cool, maar de reclames en de coockie consent verpesten de echte 90's vibe wel een beetje
11 kudos 2026-01-10 00:05:35 door Watte_PilskeVatte op Van 23:59 naar 00:00
Alles wat je nodig hebt: https://www.myabandonware.com... - veel speelplezier!
-1 kudos 2026-01-07 14:38:44 door Fireherb op Help kleine Reaguurders de winter door.
Deze zien er niet uit als Irisch travallers
7 kudos 2026-01-07 13:43:10 door lievhebbert op Help kleine Reaguurders de winter door.
Ik heb dat abonnement ook. Moet zeggen dat ze alleen deze week slecht werk leveren. Rest van het jaar is mijn straatje keurig schoon.
17 kudos 2026-01-07 13:08:43 door Hé schat! op Help kleine Reaguurders de winter door.
@IsmaelitischZandboer | 07-01-26 | 09:00: maar dan komen ze wel het hele jaar elke week sneeuwruimen.. dat dan weer wel.
110 kudos 2026-01-07 08:00:39 door IsmaelitischZandboer op Help kleine Reaguurders de winter door.
Ik zit vast aan een jaarabonnement….
31 kudos 2026-01-07 07:52:32 door BerendBenenKaas op Help kleine Reaguurders de winter door.
haha classic
10 kudos 2023-09-26 13:53:31 door Stijlloze_Heaumeau op Stier geeft meisje kontje
Die kans acht ik niet onwaarschijnlijk. Die stier is behoorlijk de fout ingegaan.
8 kudos 2023-09-24 08:21:18 door Het Vragevuur op Flinken aanrijding van Turks bruiloft
Hoe naar was het ongeval?
61 kudos 2023-09-24 06:37:14 door Handige Harrie op Flinken aanrijding van Turks bruiloft
Was er nog een tweede ongeval waar ze naartoe konden rijden dan?
16 kudos 2023-09-13 07:19:37 door Rest in privacy op Dambreuk in Libië
30 euro
2 kudos 2023-08-25 20:04:21 door somewhere_in_space op Ook deze Rus(sen) doen aan de vrijmibo
Daar hebben russen toch helemaal geen oorlog voor nodig.
8 kudos 2023-07-17 15:11:36 door daniyel008 op Aanhouding verwarde man
Als ze in die tijd niks anders te doen hadden kost het in principe niks extra
-1 kudos 2023-07-11 06:07:13 door DiePanzerVorwaerts op Kaasdief wordt in de boeien geslagen
@Wieboeithet | 10-07-2023 | 23:49:
Totdat jij met je bakkes online staat natuurlijk.
18 kudos 2023-07-10 21:49:36 door Wieboeithet op Kaasdief wordt in de boeien geslagen
Onzin, openbaren weg. Die censuur cultuur moet eens kappen
7 kudos 2023-07-05 07:20:52 door Cisca78 op Slang braakt slang
Nee Nee, je hebt ook levendbarende. Alleen komen ze dan meestal niet via de voordeur.
2 kudos 2023-06-30 15:22:44 door Anuslokjer op NBD!?!
Jij wint
13 kudos 2023-06-29 20:29:56 door Anyway op Stop! Stoppennn!!
*wil
7 kudos 2023-06-28 09:58:35 door Zwivert op Hoe werkt een implosie?
1 bar is gelijk aan 100.000 pascal, afgekort pa. 1 pa is 1N/m2. Dat betekent dat bij een druk van 1 bar er 100.000 Newton kracht drukt op een vierkante meter. Stel je nou een plaat voor van een vierkante meter met aan de ene kant een druk van 1 bar, en aan de andere kant 380 bar. De plaat wordt dus met 100.000 Newton de ene kant op gedrukt en met 38.000.000 N de andere kant op. Resulteert er 37.900.000 Newton, wat gelijk staat aan een gewicht van 3700 ton.
17 kudos 2023-06-28 09:31:34 door Barry_Hallsack op Hoe werkt een implosie?
Nee. Het gaat hier om absolute waarden, niet om verhoudingen.
17 kudos 2023-06-22 14:02:52 door Funnyfarm62 op Rondleiding door de onderzeeër op de bodem van de zee
Goudvissen op 4 km diepte hahahaha denk eerder the Kraken
4 kudos 2023-06-22 14:01:10 door Ziepoeskenetnie op Rondleiding door de onderzeeër op de bodem van de zee
Anders lees je even het verschil tussen een submersible en een submarine.
7 kudos 2023-06-14 07:08:19 door Tijnewijn op Rubikskubus oplossen
Of de tijdsmeting is wel precies maar er is een vertraging tussen het moment van meten en wanneer het op het scherm staat, aangezien het even duurt voordat de tijd begint te lopen nadat meneer zijn handen de eerste keer van de stacks afhaalt lijkt me dat aannemelijker.
2 kudos 2023-06-12 11:22:55 door OpinionsAreNotFacts op Racistische pismevrouw in 'Murica
De tokkiegroep blijft maar groeien.
1 kudos 2023-06-10 00:14:47 door etterstekker op Stem van een engel
Vertel dat je geen ruk begrijpt van zangtechnieken zonder te vertellen dat je geen ruk begrijpt van zangtechnieken.
5 kudos 2023-06-07 14:19:29 door Forza_Ruud_Krol op Hondje wordt gered in Kherson
@K. Letskoek | 07-06-2023 | 16:01: En zo was (is?) ook Oekraïne één van de corruptste landen in Europa, ik geloof dat alleen Bulgarije nog erger was. Maar dat rechtvaardigt geen inval en bezetting. Het Oekraïense volk is soeverein en gaat daar zelf over.
2 kudos 2023-06-07 14:01:46 door K. Letskoek op Hondje wordt gered in Kherson
Navalny is ook geen frisse vent hoor. Enkel omdat hij een bedreiging voor Putin was, leek er steun voor hem te zijn uit het Westen.
-2 kudos 2023-06-07 13:11:03 door Het Vragevuur op Hondje wordt gered in Kherson
Haha, verkiezingen.