98,005 +99841 -1836
Kudos
#474 (Top 0.1483%)
| Kudos/dag | 30 |
| Kudos/reaguursel | 68.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 7334 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -113 |
98,005 +99841 -1836
Kudos
#474 (Top 0.1483%)
| Kudos/dag | 30 |
| Kudos/reaguursel | 68.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 7334 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -113 |
1,432
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.44 |
| Topreaguursels | 39 |
| Woorden per reaguursel | 15 |
| Reacties per reaguursel | 0.68 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 14-07-2017 |
| Eerste reactie op | 14-07-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-22 14:14:41 door NorbertDeBozeBever op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Alle fracties hebben hun eigen fractiekamer in het provinciehuis om gasten te ontvangen.
-4 kudos 2026-06-19 13:52:57 door Braindonor op Dumpert Hitteplan #7
Ouwe lul meld zich. Ik durf te stellen dat er al een behoorlijke afname was van blote borsten in het openbaar voordat Broccoli's of Finnen daar naar gingen zitten gluren. En die afname was niet alleen in Nederland, maar ook in een Australië of een Amerika (om maar wat lokaties te noemen waar ze toch aanzienlijk minder loslopende Broccoli's hebben). En de stelling telefoons; nope... tenzij je Marty McFly heet).
3 kudos 2026-06-19 13:07:38 door Maxima_Hartman op Dumpert Hitteplan #7
In Groningen valt het nog mee gelukkig, zowel met broccoli en met het dragen van bikini
1 kudos 2026-06-18 12:25:34 door Loosecanon op Billebaps bloot met dit mooie weer.
Wat bedoel je precies? Had je de voorkant graag willen zien?
26 kudos 2026-06-15 06:47:32 door Puddingbuks01 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Of ze hebben gewoon meer fatsoensnormen om rotzooi achter je eigen kont op te ruimen. Wie zal het zeggen...
-2 kudos 2026-06-14 14:27:28 door Herr Stierman op De vissen voeren
James
0 kudos 2026-06-14 13:03:51 door Stumpert1001 op Dikke bakken jonge
Lamborghini is ook een VW.
11 kudos 2026-06-14 12:50:39 door Floepi_Floepi_Floepi op De vissen voeren
Ghengis Khan
17 kudos 2026-06-14 11:25:59 door A. Tractie op De vissen voeren
Amerikaan
20 kudos 2026-06-14 11:16:34 door Pilslikker op De vissen voeren
Schooldekaan
0 kudos 2026-06-14 10:37:18 door Uhoortnogvanons op Geen vuilnismannen nodig
Arme meid. Afzien hoor!
6 kudos 2026-06-14 09:03:15 door lievhebbert op Dikke bakken jonge
Sowieso is een golf gti met knaluitlaat een brevet van verstandelijk onvermogen.
0 kudos 2026-06-13 00:35:04 door bud1 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
@GraafSteno | 13-06-26 | 00:43: Had wel gemoeten want een capabel persoon had die ramp makkelijk kunnen voorkomen.
3 kudos 2026-06-12 22:43:59 door GraafSteno op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
@stubbie | 12-06-26 | 21:31: Lul niet. Die vrouw is niets verweten of ten laste gelegd.
-8 kudos 2026-06-12 19:31:04 door stubbie op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
stint was idd n gevalletje domme vrouwelijke paniek bepaalde de rechter, bijna btj dood door schuld. en Stint kreeg het gezeik
2 kudos 2026-06-12 16:05:28 door DATKANTOCHNOOIT op Straaljagers komen gedag zeggen
ja
0 kudos 2026-06-12 15:52:13 door Gaat het niet dan? op De leiders zijn ook klaar voor WK
Gay.
-1 kudos 2026-06-12 10:59:28 door Ezi op De leiders zijn ook klaar voor WK
Onnozele droeftoeter
14 kudos 2026-06-12 10:16:41 door K. Letskoek op De leiders zijn ook klaar voor WK
Jetten vind ik nou niet echt een leider.
14 kudos 2026-06-11 10:35:49 door mikkelokkio op Goeiemorgen vrienden
Leegheid? Die zit ramvol met plastic man.
-2 kudos 2026-06-10 18:20:02 door freakspark op Mexicaans onthaal voor Braziliaanse verslaggeefster
Volgens wikipedia hebben jullie allebei gelijk: "Het woord pistool is in engere zin te gebruiken, alleen voor het tweede type wapen [half-automatisch], of in ruimere, algemene zin, inclusief beide types wapens". https://nl.wikipedia.org/wiki/...
-5 kudos 2026-06-10 14:55:27 door Herr Stierman op Mexicaans onthaal voor Braziliaanse verslaggeefster
@LiberoHeinzKessler | 10-06-26 | 16:53: Een revolver is een pistool.
2 kudos 2026-06-10 14:53:19 door LiberoHeinzKessler op Mexicaans onthaal voor Braziliaanse verslaggeefster
*revolver.
-1 kudos 2026-06-07 11:39:20 door TheJump op Hollanders in de bergen
En met zijn gele jas die ander ook niet heel duister.
0 kudos 2026-06-05 14:50:12 door nlnoob op Weekenddansje
Que sí dat er ook wel in!
12 kudos 2026-06-05 13:51:46 door Tjoez op Hele levenswerk weg
Voor de prijs van een paar t-shirts staat het weer recht. Zal best meevallen.
7 kudos 2026-06-05 13:03:05 door Floepi_Floepi_Floepi op Weekenddansje
Ongepast om twee mongolen met deze downer te vergelijken.
2 kudos 2026-05-26 14:03:40 door ikken11 op Howto de baas en Microslop Teams te slim af zijn
Wat voor werk...
4 kudos 2026-05-23 10:22:58 door Rest in privacy op Mooi strandweer vandaag!
Lelolololelalala
28 kudos 2026-05-23 09:32:21 door PDiddy op Mooi strandweer vandaag!
Hier wel: https://celebjihad.com/lola-na...
2 kudos 2026-05-22 19:45:02 door Jiggle_Physics op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Simpel, witte mensen moeten boeten voor historische misdaden. Zo denken ze er over. "Omgekeerde kolonisatie" en dat soort termen.
1 kudos 2026-05-22 19:33:39 door Eerste-Dennoe op Statushoudersgezin vindt huis te klein
let op! ze krijgen het voor elkaar bij Links Nederland.
10 kudos 2026-05-21 17:39:13 door Bloemschikliefhebber op Baby zoekt ruzie
Kinderbrommer.
0 kudos 2026-05-19 05:01:48 door John McClane op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
Kom eens kijken in Amsterdam dan.
21 kudos 2026-05-18 16:21:16 door John McClane op Potver, een inhaalverbod
@Pi83 | 18-05-26 | 16:43: je daar druk over maken is pure armoede.
-13 kudos 2026-05-18 14:43:19 door Pi83 op Potver, een inhaalverbod
Vette loey veton tas. Ik snap niet dat het meest nagemaakte merk ter wereld überhaupt nog 1 echte tas verkoopt. Je wil toch als rijke kakker niet dat mensen denken dat je een neppert hebt.
3 kudos 2026-05-18 08:59:50 door Lux-et-Libertas op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
In de Gemeente Den Haag worden in een redelijk chique wijk, met moraliserende Groen Links stemmers en tegelijktijd tweeverdieners zonder dat zij enige vrijwilligerswerk doen in vrije tijd krijgen in een leegstaand ziekenhuis ook asielzoekers en wel ruim 10 x zoveel als men in Loosdrecht van plan zijn.
1 kudos 2026-05-12 11:02:01 door Rest in privacy op Hey das van mij
@Pipo der Clown | 12-05-26 | 12:22: Waarom reageer je dan inhoudelijk?
-1 kudos 2026-05-12 10:22:36 door Pipo der Clown op Hey das van mij
@ChristopherW:
Geeft niets, wij hebben ook geen idee wat je zegt.
0 kudos 2026-05-12 07:25:53 door Rest in privacy op Hey das van mij
Zo heb ik ooit Frans geleerd maar ik heb geen idee wat ik zeg.
8 kudos 2026-05-09 07:23:01 door Vmbo-plutser2 op Weekend!
Tip: kijk het begin van het filmpje nog eens!
-5 kudos 2026-05-08 21:04:11 door HeelStijl op Weekend!
Ze stond laatst nog op de A12 zure commentaren te leveren over politiegeweld.
78 kudos 2026-05-08 17:42:08 door MVahl op Weekend!
Misschien beter om dit beeld vast te houden..
5 kudos 2026-05-08 08:16:18 door JP8926 op Zwaantjes voeren
Crocs eten in de natuur over het algemeen vis, vogels en zoogdieren.
Hij deed ze vast uit om de zwaan op zn gemak te stellen.
7 kudos 2026-05-08 02:27:26 door Dweeziltje op Zwaantjes voeren
Kwijtraken is een beter woord denk ik.
-2 kudos 2026-05-07 12:01:37 door owikzegmaarwat op Linksplakkert krijgt karma
@moraalsoldaat | 06-05-26 | 19:50: als de motorrijder hem niet zat uit te dagen was er geen schijnbeweging nodig
14 kudos 2026-05-06 17:50:03 door moraalsoldaat op Linksplakkert krijgt karma
@owikzegmaarwat | 06-05-26 | 19:48: Nee, door zijn eigen schijnbeweging richting de motor. De motor heeft niet aan het stuur van de auto getrokken, toch?
-9 kudos 2026-05-06 17:48:41 door owikzegmaarwat op Linksplakkert krijgt karma
@moraalsoldaat | 06-05-26 | 19:46: maar door de motor ligt ie nu in de berm.
9 kudos 2026-05-06 17:46:54 door moraalsoldaat op Linksplakkert krijgt karma
Nee, de chauffeur van de auto is een toonbeeld van hoe het wel moet.
2 kudos 2026-04-09 12:43:07 door Deepscripter op Even potje stoeien op straat
De filmer is van National Geographic