888 +3360 -2472
Kudos
#37939 (Top 11.8714%)
| Kudos/dag | 0.37 |
| Kudos/reaguursel | 1.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 405 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -129 |
888 +3360 -2472
Kudos
#37939 (Top 11.8714%)
| Kudos/dag | 0.37 |
| Kudos/reaguursel | 1.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 405 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -129 |
542
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.23 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 13.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 30 |
| Geregistreerd op | 22-11-2019 |
| Eerste reactie op | 22-11-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2026-06-22 22:15:17 door Cesare Lombroso op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@_Dempurt_ | 22-06-26 | 23:38: Als het je niks kan schelen, waarom neem je dan de moeite om hier wat te typen?
4 kudos 2026-06-22 22:01:10 door Uhoortnogvanons op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Heb je weer zitten te snoepen van je oma's medicijnen?
0 kudos 2026-06-22 21:38:29 door _Dempurt_ op Hevige schietpartij Montreal, Canada
-weggejorist-
37 kudos 2026-06-22 21:23:42 door Kameleon4 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
ben jij wel helemaal lekker?
1 kudos 2026-06-13 08:09:50 door Creatieloos op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Mand.
-11 kudos 2026-06-12 08:50:27 door mplaats op Spider-Man!
Wacht maar tot ze heeft gebigd.
18 kudos 2026-06-12 08:47:27 door 58765454653835860538 op Spider-Man!
zijn wel degelijk hetzelfde en niet nep
48 kudos 2026-06-12 08:37:42 door Paymaster op Spider-Man!
Of net als deze mejuffrouw: doe er niets mee en hou het puur natuur.
1 kudos 2026-06-10 06:57:35 door Dump-Pie-Dump op Trapje af trapje af trapje af gaat prima zo!
'Spoorvorming' (een scheur of iets dergelijks) in de trap is de reden dat hij onderuit gaat. Niet de auto.
Al was de klap op de auto niet veel lekkerder geweest vermoed ik :)
0 kudos 2026-06-09 15:59:25 door Befbabe op Trapje af trapje af trapje af gaat prima zo!
@MVahl | 09-06-26 | 17:44: nee want de trap is gemaakt van donsveren.
-1 kudos 2026-06-09 15:44:55 door MVahl op Trapje af trapje af trapje af gaat prima zo!
Ik vermoed dat het hem meer ging om het vooruitzicht onzacht met deze auto in aanraking te komen.
0 kudos 2026-06-07 15:39:17 door LonelyWanker op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Neem anders nog een paddenstoeltje...
6 kudos 2026-06-07 12:19:29 door AlphabetStreet op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Blijf maar een beetje uit de buurt van de lijm..
4 kudos 2026-06-07 12:08:29 door ShoarmaSjaak op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Wat bazel jij allemaal?
3 kudos 2026-06-07 11:04:36 door Momratzn op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Duidelijk verhaal. Dank.
2 kudos 2026-06-03 17:57:08 door ioozereoh op Maneater
hoe weet u dat het dier gruwelijk om het leven is gekomen? hier in nederland komen dieren ook gruwelijk om het leven. dus wat wilde u nu precies zeggen? als u mensen niet meer graag mag ga dan naar een onbewoond eiland, oke als u er bent is het niet meer onbewoond maar toch ik zou gaan als ik u was... maar bedenk wel u moet ook eten, dus wat gaat u dan slachten?
-1 kudos 2026-05-29 08:59:52 door John McClane op Militair komt er aan de andere kant van de wereld achter dat z'n vriendin vreemd gaat
30 seconden: https://m.youtube.com/shorts/9...
0 kudos 2026-04-27 17:19:07 door jeroenpoepaanmijnsch op Auto in de fik richting Groningen
Eentje met een Duits kenteken.
0 kudos 2026-04-27 09:01:22 door Uhoortnogvanons op De Klapperrrrrrr Van De Week
Ik moet huile.
5 kudos 2026-03-30 10:26:08 door Valreep op Goedeavond.. mag ik binnenkomen?
Omdat haar laatste pomp 40 jaar geleden is.
-1 kudos 2026-03-02 10:43:08 door onkl op USS Frank E. Petersen Jr. speelt met vuurwerk
@PisFinger | 02-03-26 | 10:41: Klopt. "Bommen en granaten" is vaak de Keynesiaanse impuls voor iedereen die vindt dat Keynes links is, maar er niet omheen kan dat 'ie wel een goed idee had.
0 kudos 2026-03-02 09:41:40 door PisFinger op USS Frank E. Petersen Jr. speelt met vuurwerk
Wapens is werkgelegenheid. Het geld daarvoor wordt in de eigen economie gepompt. Door het verschieten van de raketten zijn er weer nieuwe nodig.
Of oorlogsvoering een zinvolle investering is, is een ander verhaal.
-2 kudos 2026-03-02 09:27:14 door _Dempurt_ op USS Frank E. Petersen Jr. speelt met vuurwerk
@qreaguurder | 02-03-26 | 10:22: si, de wapens ook. ik was aanvankelijk ook ooit een stout ideetje :p
7 kudos 2026-03-02 09:22:38 door qreaguurder op USS Frank E. Petersen Jr. speelt met vuurwerk
Geld is ook maar bedacht hè...
10 kudos 2026-03-01 12:47:27 door freakspark op Olifant is er helemaal klaar mee
Dan leer je hoe "stam+t" werkt?
-2 kudos 2026-02-02 12:12:04 door HandSolo op Rondje crossen in een kuil
Komt omdat er zwaailichten op zitten!
2 kudos 2026-02-02 12:11:09 door Kameleon4 op Rondje crossen in een kuil
Hedde gij drugs op?
-2 kudos 2026-02-02 11:47:24 door redthehaghue op Rondje crossen in een kuil
@STK87 | 02-02-26 | 12:38:
* Watt
7 kudos 2026-02-02 11:38:34 door STK87 op Rondje crossen in een kuil
wat
0 kudos 2026-01-16 09:16:39 door Stummy op Knal Utrecht op beeld
Vertel meer!
1 kudos 2026-01-15 19:45:40 door DiePanzerVorwaerts3 op Knal Utrecht op beeld
Een gaslek, geen kwade opzet. Nu zijn sommige reaguurders toch een beetje teleurgesteld.
10 kudos 2026-01-15 19:39:04 door STK87 op Knal Utrecht op beeld
Dit is een aanname gebaseerd op niks
0 kudos 2026-01-04 11:58:46 door Memberberry op Even afgeleid bij afsteken
Ha! G...
0 kudos 2026-01-04 00:57:12 door Danpje op Meisje doet turnen in huis
Ik ben blij voor jou en je vriend.
0 kudos 2026-01-03 19:10:14 door hmaapje op Meisje doet turnen in huis
En je andere hand dan?
7 kudos 2026-01-03 17:33:28 door GoedFout op Meisje doet turnen in huis
2026 met vers lucht erin begonnen?
4 kudos 2026-01-03 16:30:15 door sirpantsareoff op Meisje doet turnen in huis
Gefeliciteerd
0 kudos 2025-12-27 08:37:53 door _Dempurt_ op Vlees Activist
@De vries, Henk. | 26-12-25 | 14:42: inderdaad, je weet precies waar je aan mee doet.
0 kudos 2025-12-26 16:54:57 door 1982 op Vlees Activist
Als we ze niet opeten zijn ze helemaal voor niets doodgegaan, dat is pas zielig
5 kudos 2025-12-26 13:53:20 door Delight75 op Vlees Activist
Nee hun gras opvreten...dat is lief!
25 kudos 2025-12-26 13:42:02 door De vries, Henk. op Vlees Activist
Ja dat is inderdaad precies wat je doet als je vlees koopt in een winkel. Gaat 't verder allemaal goed met je?
0 kudos 2025-12-04 23:32:18 door Routine op Wil je overstappen of niet?
Ja, goed verhaal. Maar wil je overstappen of niet?!
3 kudos 2025-12-04 16:17:03 door Meneer 42 op Wil je overstappen of niet?
In Almere is gewoon water hoor.
-2 kudos 2025-12-04 16:00:37 door Jar88 op Wil je overstappen of niet?
Wat praat jij nou dom, wat een achterlijke reactie!
0 kudos 2025-12-04 15:46:33 door bertbokworst op Wil je overstappen of niet?
-weggejorist-
3 kudos 2025-12-04 15:36:00 door Zolderkamervragen op Wil je overstappen of niet?
"Beter gaat" is geen goed Nederlands man.
Broerr.
2 kudos 2025-08-27 06:34:28 door Earthworm_Jim op Smalle straatjes in Italie
Als je zuid Italië al armoedig vindt ben je nog niet op heel veel plekken geweest gok ik zo maar eens.
14 kudos 2025-07-31 20:34:35 door HarrieDeBoswachter op Even kijken hoe het in Japan is
Als je daar dik bent krijg je echt de wind van voren van iedereen op straat. Mensen lachen je uit. Dus vrouwen met dikke reten zie je er niet. Zouden we hier ook weer moeten invoeren.
4 kudos 2025-07-31 17:03:50 door Andersdenkend op Ricky Gervais over religie
En onthouden, dat je daar nooit meer iets zal kopen.
3 kudos 2025-07-29 13:14:00 door 15thbanisback op Aangifte gedaan tegen 2 jatparels
ik zou zeggen we gaan met z'n allen naar Marokko, de kutmarokkanen zitten toch al hier dus betekent dat de goeie daar wonen. Fuck Nederland wij nemen Marokko over en maken het Atheïsten of Christenen.