DumpStats voor _Dempurt_ 👶

888 +3360 -2472

Kudos

#37939 (Top 11.8714%)

Kudos/dag 0.37
Kudos/reaguursel 1.64
Meeste kudos op 1 reaguursel 405
Minste kudos op 1 reaguursel -129

542

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.23
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 13.4
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 30
Geregistreerd op 22-11-2019
Eerste reactie op 22-11-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-11 kudos 2026-06-12 08:50:27 door mplaats op Spider-Man!
Wacht maar tot ze heeft gebigd.

48 kudos 2026-06-12 08:37:42 door Paymaster op Spider-Man!
Of net als deze mejuffrouw: doe er niets mee en hou het puur natuur.

2 kudos 2026-06-03 17:57:08 door ioozereoh op Maneater
hoe weet u dat het dier gruwelijk om het leven is gekomen? hier in nederland komen dieren ook gruwelijk om het leven. dus wat wilde u nu precies zeggen? als u mensen niet meer graag mag ga dan naar een onbewoond eiland, oke als u er bent is het niet meer onbewoond maar toch ik zou gaan als ik u was... maar bedenk wel u moet ook eten, dus wat gaat u dan slachten?

-1 kudos 2026-03-02 10:43:08 door onkl op USS Frank E. Petersen Jr. speelt met vuurwerk
@PisFinger | 02-03-26 | 10:41: Klopt. "Bommen en granaten" is vaak de Keynesiaanse impuls voor iedereen die vindt dat Keynes links is, maar er niet omheen kan dat 'ie wel een goed idee had.

0 kudos 2026-03-02 09:41:40 door PisFinger op USS Frank E. Petersen Jr. speelt met vuurwerk
Wapens is werkgelegenheid. Het geld daarvoor wordt in de eigen economie gepompt. Door het verschieten van de raketten zijn er weer nieuwe nodig.

Of oorlogsvoering een zinvolle investering is, is een ander verhaal.

0 kudos 2025-12-27 08:37:53 door _Dempurt_ op Vlees Activist
@De vries, Henk. | 26-12-25 | 14:42: inderdaad, je weet precies waar je aan mee doet.

0 kudos 2025-12-26 16:54:57 door 1982 op Vlees Activist
Als we ze niet opeten zijn ze helemaal voor niets doodgegaan, dat is pas zielig

25 kudos 2025-12-26 13:42:02 door De vries, Henk. op Vlees Activist
Ja dat is inderdaad precies wat je doet als je vlees koopt in een winkel. Gaat 't verder allemaal goed met je?

14 kudos 2025-07-31 20:34:35 door HarrieDeBoswachter op Even kijken hoe het in Japan is
Als je daar dik bent krijg je echt de wind van voren van iedereen op straat. Mensen lachen je uit. Dus vrouwen met dikke reten zie je er niet. Zouden we hier ook weer moeten invoeren.

3 kudos 2025-07-29 13:14:00 door 15thbanisback op Aangifte gedaan tegen 2 jatparels
ik zou zeggen we gaan met z'n allen naar Marokko, de kutmarokkanen zitten toch al hier dus betekent dat de goeie daar wonen. Fuck Nederland wij nemen Marokko over en maken het Atheïsten of Christenen.