29,786 +30403 -617
Kudos
#2148 (Top 0.6721%)
| Kudos/dag | 107.92 |
| Kudos/reaguursel | 37.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2177 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -70 |
29,786 +30403 -617
Kudos
#2148 (Top 0.6721%)
| Kudos/dag | 107.92 |
| Kudos/reaguursel | 37.9 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2177 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -70 |
786
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.85 |
| Topreaguursels | 15 |
| Woorden per reaguursel | 13.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.72 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 25 |
| Geregistreerd op | 22-09-2025 |
| Eerste reactie op | 23-09-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-22 21:09:32 door scroob op Reaguurder stelt zich voor
ZO te zien aan zijn tanden is hij naar beneden gevallen.
1 kudos 2026-06-22 16:28:55 door Styllurt op Reaguurder stelt zich voor
Van mij had hij er mogen blijven....
4 kudos 2026-06-22 13:00:19 door blubberige_mimiek op Reaguurder stelt zich voor
Het kan ook een verlaagd plafond zijn of een plat dak.
-3 kudos 2026-06-22 06:32:24 door Maxima_Hartman op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Hier is toch niks hard aan? Ik zie niemand knuppelen ofzo. Er rijd alleen een busje per ongeluk tegen dat stilstaande scootertje aan.
0 kudos 2026-06-20 10:48:44 door A. Tractie op Dumpert stormbulletin: Rolwolk Brouwersdam
Onthullingsdag?
21 kudos 2026-06-17 19:04:15 door Gratje op Meisje maakt een filmpje
Ja en dat blonde meisje ook!
0 kudos 2026-06-12 19:49:01 door Glennmeister op Lantaarnpaal Lanceren
maak er maar zij van....
13 kudos 2026-06-12 19:26:53 door michelloo op Echte liefde is
mc dooonulds
45 kudos 2026-06-12 13:39:30 door tiny.hoogstraate op Echte liefde is
Degene die de 'fail' tag eraan toe heeft gevoegd zou willen dat ie met zo weinig gelukkig kon zijn.
2 kudos 2026-06-08 10:19:57 door Wateenaccountnaamzeg op President Trump is boos.
@BoerkaLover | 08-06-26 | 10:01: Niet alleen is er een knop maar de code voor die knop was decennialang 0000, op dat land moeten we vertrouwen qua veiligheid...
-12 kudos 2026-06-08 08:01:06 door BoerkaLover op President Trump is boos.
Er is geen nucleaire knop.
4 kudos 2026-06-01 18:56:31 door Murgh op Tijd voor mode!
Je kunt gewoon met je klabanus in de hand gaan zitten afberen op die lekkere mokkels zonder aan de mode te denken, alleen moet je dat niet filmen en op snapchat zetten. Dan komt het namelijk op Dumpert en moet je Powned bellen voor een huilie huilie interview dat je het zo niet bedoeld had.
11 kudos 2026-06-01 18:20:08 door dikkedik op Tijd voor mode!
In feite vraag je dus of jouw vriend met jóuw klabanus in zíjn hand mag zitten..
3 kudos 2026-05-31 18:57:08 door Dweeziltje op McFittie
Hij zal dit wel alleen bij dames flikken de held.
8 kudos 2026-05-31 11:21:38 door Parabolicus op Dit is mijn afslag
Ja? Rij je zelf ook zo beroerd?
0 kudos 2026-05-30 20:43:32 door Loosecanon op Lionel Rchie met blote basten
Ze zijn meer van het achterspel.
2 kudos 2026-05-30 20:03:53 door Arie_en_Bastiaan op Eerste rellen van de avond in Parijs
Dit heeft niks met de sport te maken. Dit zijn gewoon een stelletje Marokkaanse apen die ff gek gaan doen.
3 kudos 2026-05-30 18:56:30 door Doeislief op Eerste rellen van de avond in Parijs
Niet alleen de politie de filmert heeft ook weinig controle
6 kudos 2026-05-30 17:30:12 door Creatieloos op Doe maar een duikje
Ik ademnood.
8 kudos 2026-05-30 16:12:30 door Harry_Wubbe op Hier mag u niet parkeren
Meteen weer een hoop ophef.
13 kudos 2026-05-30 09:53:15 door Greenhorn op Lionel Rchie met blote basten
Ok, ik voorspel 1-0.
0 kudos 2026-05-29 21:30:50 door Theovanhiernaast op Goeie heaumeaubar
Proest.
21 kudos 2026-05-28 13:47:52 door SVHS op Waarom had niemand gezegd dat jullie stranden hebben?
Of zoals ie zelf zegt: "It's cause we're dicks, isn't it?"
4 kudos 2026-05-28 09:36:03 door Dresselhuis op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
Ik twijfel wel eens of mijn werk geen 'bullshitbaan' is, maar voetballers, trainers etc... ook wel echt een toevoeging aan onze maatschappij. Zeker dit geneuzel inderdaad.
-3 kudos 2026-05-28 08:40:43 door WillemHollederhosen op Smokey Bear
@Athene_Noctua | 28-05-26 | 09:20: ALT-130
-1 kudos 2026-05-28 08:22:34 door A.tractie op Smokey Bear
Wat natuurlijke isolatie voor als ze vergeet haar gulp dicht te doen.
2 kudos 2026-05-28 08:20:28 door Athene_Noctua op Smokey Bear
Hangtietsmurfin laat heel lief haar hangende tieten en foef zien, weer niet goed… er is maar een preutel, dat ben jij!
10 kudos 2026-05-24 10:55:17 door zwavelzuursaus op Lekker weer maar dan moet je niet insmeren
Lekker met de vleespet een zonnesteek oplopen. Ik leg mijn piemel ook altijd ff op het gasfornuis, want warmte doet niks met de huid
-1 kudos 2026-05-23 13:37:32 door vaat_slabbetje op Tijd om te kokkerellen!
Ik denk steeds vaker dat we geen normen en waarde meer hebben.
3 kudos 2026-05-23 11:36:21 door kamazoetra op Tijd om te kokkerellen!
Met gordijnen bedoelt u en publique met de broek open?
28 kudos 2026-05-23 11:23:36 door Speuler op Tijd om te kokkerellen!
Ja op zolder kan er toch niemand naar binnen kijken, heerlijk die vrijheid.
0 kudos 2026-05-23 10:30:52 door dikkejenkie op Als de Russen aanvallen
M'n iPad heeft geen F5.
4 kudos 2026-05-22 22:54:41 door threeheadedmonkey op Als de Russen aanvallen
In zijn tijd bestond Dumpert nog niet. Anders was hij 100% reaguurder geweest.
2 kudos 2026-05-22 07:11:05 door Gekkegerritmetdegett op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
Die is wel toe aan een niet verdiende vakantie.
5 kudos 2026-05-17 12:04:34 door rcls89 op Kampioensfeest valt zwaar
Vol en ongewassen*
-4 kudos 2026-05-16 09:02:06 door Puinruimer op Ik ben slechthorend
Dat is niet mijn ding… grote pruimen
1 kudos 2026-05-15 15:16:48 door LieverSudoDanZwitsal op Fietsen door de natuur
Tegenkomen is één, je GoPro beelden online gooien vind ik schandalig. Seks in de vrije natuur is niks mis mee.
6 kudos 2026-05-14 08:50:30 door owikzegmaarwat op Fitmeisje laat haar spierballen zien
Preutel? Die kende ik nog niet...
-1 kudos 2026-05-14 06:31:33 door nerdhoofdt op De Oranjebus is in Murica
Is het jou ook opgevallen dat je opeens niets meer over ICE hoort omdat het nu opeens over iran gaat?
hmm vraag me afof de media het een heel klein beetje opblies?
3 kudos 2026-04-26 10:09:35 door Dumpert_Reaguurder op Perswoordvoerder Trump heeft een voorspellende gave
@konijn55 | 26-04-26 | 11:02: Ik ben bang dat je te veel vertrouwen hebt in het gezond verstand van populistische stemmers.
-4 kudos 2026-04-26 09:04:01 door Blikjesoep op Perswoordvoerder Trump heeft een voorspellende gave
Jouw opleiding was ook een gemiste kans.
20 kudos 2026-04-26 09:02:52 door konijn55 op Perswoordvoerder Trump heeft een voorspellende gave
Dat is geen oplossing. Het is niet zo dat MAGA dan ineens op Biden gaat stemmen. Ze zullen eerder verharden, wat een voedingsbodem voor meer ellende in de toekomst wordt. Het beste is dat we nog even lijden en dat MAGA en de rest van de wereld in gaat zien dat stemmen op populisme meestal geen goeds brengt.
-2 kudos 2026-04-24 20:06:19 door --Geurkaars-- op Grimmig sfeertje in IJsselstein
Gewoon thuis blijven en vertel je hoogste baas (minister) dat er niet meer te handhaven valt!
0 kudos 2026-04-19 10:08:04 door Flexibessie op Mooi weer om te golfen
je bedoelt : One in the hole?
2 kudos 2026-04-18 09:03:14 door belco1998 op Jaimee pakt bagagedief
Niet mee eens. Als we dit samen keihard aanpakken, is het signaal duidelijk: in Nederland kom je hier niet mee weg. We moeten een reputatie opbouwen dat we dit niet tolereren, dan komen er minder van die gasten hierheen. Het liefst met gepast geweld een burgerarrest uitvoeren. Ook al is dit niet nodig.
0 kudos 2026-04-17 12:06:01 door larsp1982 op Koorballen klimmen naakt in lantaarnpaal
HE! Da's niet aardig. Ik voel me enorm gekwetst en mn lange tenen doen pijn!
-1 kudos 2026-04-13 12:59:02 door GansHanders op “Ruszkik haza!” (Russians go home!)
@Infantilo | 13-04-26 | 09:20: Ze pakken iets meer dan 20km per jaar. Buiten dat als Rusland een vinger probeert te leggen op een Navo land in Europa zal Poetin niet lang meer in het Kremlin zitten. Enigste voordeel wat Rusland nu heeft op dat gebied is dat de Europese landen niet veel willen leren van de manier van oorlogsvoering in Oekraïne.
-4 kudos 2026-04-13 08:22:00 door blackphilip op “Ruszkik haza!” (Russians go home!)
@Dee Miller | 13-04-26 | 09:43: eeeuh deepstatemap.live Ga eens terug paar maanden en kijk hoe het nu is. Lees dan jouw comment na
1 kudos 2026-04-13 07:43:33 door Dee Miller op “Ruszkik haza!” (Russians go home!)
@Infantilo | 13-04-26 | 09:20: Volgens mij heb jij de afgelopen maanden niet opgelet want Rusland verliest steeds meer terrein in Oekraïne.
0 kudos 2026-04-13 07:42:26 door owikzegmaarwat op “Ruszkik haza!” (Russians go home!)
@Infantilo | 13-04-26 | 09:20: ik wacht al 4 jaar tot ze op zijn maar ze blijven overal sukkels vandaan halen die worden voorgehouden dat ze heus niet hoeven te vechten als ze het leger ingaan. niet alleen in rusland maar zelfs vanuit afrika halen recruteren ze kannonnenvlees.