DumpStats voor WillemHollederhosen

29,786 +30403 -617

Kudos

#2148 (Top 0.6721%)

Kudos/dag 107.92
Kudos/reaguursel 37.9
Meeste kudos op 1 reaguursel 2177
Minste kudos op 1 reaguursel -70

786

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.85
Topreaguursels 15
Woorden per reaguursel 13.3
Reacties per reaguursel 0.72
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 25
Geregistreerd op 22-09-2025
Eerste reactie op 23-09-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

45 kudos 2026-06-12 13:39:30 door tiny.hoogstraate op Echte liefde is
Degene die de 'fail' tag eraan toe heeft gevoegd zou willen dat ie met zo weinig gelukkig kon zijn.

2 kudos 2026-06-08 10:19:57 door Wateenaccountnaamzeg op President Trump is boos.
@BoerkaLover | 08-06-26 | 10:01: Niet alleen is er een knop maar de code voor die knop was decennialang 0000, op dat land moeten we vertrouwen qua veiligheid...

4 kudos 2026-06-01 18:56:31 door Murgh op Tijd voor mode!
Je kunt gewoon met je klabanus in de hand gaan zitten afberen op die lekkere mokkels zonder aan de mode te denken, alleen moet je dat niet filmen en op snapchat zetten. Dan komt het namelijk op Dumpert en moet je Powned bellen voor een huilie huilie interview dat je het zo niet bedoeld had.

11 kudos 2026-06-01 18:20:08 door dikkedik op Tijd voor mode!
In feite vraag je dus of jouw vriend met jóuw klabanus in zíjn hand mag zitten..

3 kudos 2026-05-31 18:57:08 door Dweeziltje op McFittie
Hij zal dit wel alleen bij dames flikken de held.

-1 kudos 2026-05-28 08:22:34 door A.tractie op Smokey Bear
Wat natuurlijke isolatie voor als ze vergeet haar gulp dicht te doen.

2 kudos 2026-05-28 08:20:28 door Athene_Noctua op Smokey Bear
Hangtietsmurfin laat heel lief haar hangende tieten en foef zien, weer niet goed… er is maar een preutel, dat ben jij!

-1 kudos 2026-05-14 06:31:33 door nerdhoofdt op De Oranjebus is in Murica
Is het jou ook opgevallen dat je opeens niets meer over ICE hoort omdat het nu opeens over iran gaat?
hmm vraag me afof de media het een heel klein beetje opblies?

20 kudos 2026-04-26 09:02:52 door konijn55 op Perswoordvoerder Trump heeft een voorspellende gave
Dat is geen oplossing. Het is niet zo dat MAGA dan ineens op Biden gaat stemmen. Ze zullen eerder verharden, wat een voedingsbodem voor meer ellende in de toekomst wordt. Het beste is dat we nog even lijden en dat MAGA en de rest van de wereld in gaat zien dat stemmen op populisme meestal geen goeds brengt.

2 kudos 2026-04-18 09:03:14 door belco1998 op Jaimee pakt bagagedief
Niet mee eens. Als we dit samen keihard aanpakken, is het signaal duidelijk: in Nederland kom je hier niet mee weg. We moeten een reputatie opbouwen dat we dit niet tolereren, dan komen er minder van die gasten hierheen. Het liefst met gepast geweld een burgerarrest uitvoeren. Ook al is dit niet nodig.

-1 kudos 2026-04-13 12:59:02 door GansHanders op “Ruszkik haza!” (Russians go home!)
@Infantilo | 13-04-26 | 09:20: Ze pakken iets meer dan 20km per jaar. Buiten dat als Rusland een vinger probeert te leggen op een Navo land in Europa zal Poetin niet lang meer in het Kremlin zitten. Enigste voordeel wat Rusland nu heeft op dat gebied is dat de Europese landen niet veel willen leren van de manier van oorlogsvoering in Oekraïne.

0 kudos 2026-04-13 07:42:26 door owikzegmaarwat op “Ruszkik haza!” (Russians go home!)
@Infantilo | 13-04-26 | 09:20: ik wacht al 4 jaar tot ze op zijn maar ze blijven overal sukkels vandaan halen die worden voorgehouden dat ze heus niet hoeven te vechten als ze het leger ingaan. niet alleen in rusland maar zelfs vanuit afrika halen recruteren ze kannonnenvlees.