DumpStats voor Wilde_Geert 👶

5,094 +5695 -601

Kudos

#13663 (Top 4.2753%)

Kudos/dag 18.52
Kudos/reaguursel 10.93
Meeste kudos op 1 reaguursel 323
Minste kudos op 1 reaguursel -42

466

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.69
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.2
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 13-07-2025
Eerste reactie op 23-09-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-25 11:34:47 door Forza_Ruud_Krol op Mensenvlees in je McWappie
Daarom moet je ook onderzoek doen op Twitter en Feesboek. Want daar staat alles en het is nog waar ook. Je mag het ook aan Herrie Bidet vragen, die weet ook alles.

0 kudos 2026-06-25 07:54:18 door Thijsco1 op Voetbal is emotie
Laten we de vrije trap wel behouden aub. We maken het wel leuker door de bal over de lat te schieten ipv eronder.

1 kudos 2026-06-24 22:03:47 door Driverofthedqy op Voetbal is emotie
Maar laten we de goals dan weg laten, de overkant halen en daar de bal de grond laten raken is genoeg

1 kudos 2026-06-24 20:26:48 door aceshigh op Voetbal is emotie
En zullen we dat spel dan handbal noemen? We houden de bal immers met de hand vast.

5 kudos 2026-06-24 18:15:40 door PatrickHatrick op Voetbal is emotie
@Wolcio | 24-06-26 | 20:13: Je kan hem denk ik wel wat langwerpiger maken aan 1 kant, maar dan verzinnen we wel een regel dat je niet vooruit mag gooien, maar alleen zijwaarts. Anders gooien ze hem gewoon naar de andere kant.

8 kudos 2026-06-24 18:13:25 door Wolcio op Voetbal is emotie
Interessant idee... Maar zo'n ronde bal is wel lastig meenemen onder je arm, zou daar een oplossing voor zijn?

4 kudos 2026-06-12 21:05:54 door Clowns op Bureau Dumpert zoekopdracht
@pjtr23 | 12-06-26 | 22:56: Inderdaad ja. Het gaat om de zoveelste migranten generatie. Nog steeds een achterstand op zo ongeveer elk gebied. En dat ligt niet aan discriminatie. Daar bovenop komt dit hyena geweld waarop zij een patent lijken te hebben. Een zwakker slachtoffer aanvallen om een futiliteit. En dan niet stoppen als ie op de grond, ligt nee dan begint het pas. Iemand echt kapot trappen, vooral met volle kracht tegen het hoofd op het hoofd. Met meerdere personen. En dat kan voor levenslang letsel zorgen, los van het trauma. In al die jaren Opsporing gezocht heb ik dat Jan, Piet en Kees nooit zien doen.

8 kudos 2026-06-12 21:02:27 door pietaz op Bureau Dumpert zoekopdracht
Klinkt leuk dit, maar acht de kans significant groter dat dit 3e generatie gastarbeiders zijn dan vluchtelingen.

14 kudos 2026-06-12 20:56:03 door pjtr23 op Bureau Dumpert zoekopdracht
Fascinerend dat bij ieder nektasje wordt gepraat over de grenzen. De kans is VEEL groter dat het gewoon tuig is dat hier geboren is met een migratie achtergrond.

Dichte grenzen doen daar helemaal niets aan, maar daardoor lijkt dat echt grote probleem van dat tuig geen aandacht te krijgen.

1 kudos 2026-06-11 12:44:31 door Botersla op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
@prachtigmachtigmooi | 11-06-26 | 14:36: Dat, en pieken wanneer het moet. je kunt niet maanden pieken. Nederland piekt vaak al halverwege het toernooi, net wanneer de tegenstanders serieuzer worden.

0 kudos 2026-06-10 11:45:24 door altijd-guus op Eet smakelijk, even zitten
@nieuwsgierige pelg | 10-06-26 | 13:06: Nou, waarschijnlijk is ie via die kant ook binnen gekomen en hebben jullie je werk niet gedaan....

0 kudos 2026-05-22 10:55:42 door banditoz op Vaste klant komt lunchen
De combinatie "bereidt wordt" is grammaticaal onjuist. Het is een veelgemaakte spelfout in de Nederlandse taal.

Onze Taal
De correcte schrijfwijze hangt af van de zin:
Wordt bereid (met een 'd'): Dit is de correcte spelling. Het is de lijdende vorm van het werkwoord bereiden (bijvoorbeeld: "Het eten wordt in de keuken bereid").
Bereidt (met een 'dt'): Dit is de stam van het werkwoord + t, uitsluitend gebruikt als jij/hij/u of zij de handeling zelf uitvoert (bijvoorbeeld: "De kok bereidt een maaltijd")

0 kudos 2026-05-18 21:29:26 door Draakje.Floris op Pingel bij floorball
@jamaarikweethetbeter | 18-05-26 | 22:15: Unihockey is inderdaad hetzelfde als floorball. Al zijn de regels op school vaak wat veiliger aangezien je net als bij ijshockey behoorlijk mag duwen en gymdocenten hebben liever niet dat een paar jongens denken dat het oké is om iedereen over de boarding te beuken.