19,170 +20864 -1694
Kudos
#3676 (Top 1.1503%)
| Kudos/dag | 10.27 |
| Kudos/reaguursel | 11.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2013 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -57 |
19,170 +20864 -1694
Kudos
#3676 (Top 1.1503%)
| Kudos/dag | 10.27 |
| Kudos/reaguursel | 11.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2013 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -57 |
1,640
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.88 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 12.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.28 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 30 |
| Geregistreerd op | 15-05-2021 |
| Eerste reactie op | 15-05-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-16 kudos 2026-06-23 19:30:01 door BennieDeKok op Kids moeten toch op tijd naar school?
Leek eerder op een volledig onnodige schrikreactie.
3 kudos 2026-06-22 09:59:11 door SteavyBatser op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Ik dacht dat je meer van de smeerpijperij was.
0 kudos 2026-06-20 08:26:43 door Kwaaie tor op Autorijden gaat fout
"Wat er ook gebeurt, niet mij erbij betrekken!"
3 kudos 2026-06-19 21:37:53 door mikkelokkio op Kippen nemen bad
@vanuit. Jij lult uit je cloaca.
4 kudos 2026-06-19 13:32:20 door altijd-guus op Kippen nemen bad
Wat een gelul zeg....uit welk fabelboekje heb je dit gelezen?
kippen hebben gewoon een sluitspier....
10 kudos 2026-06-19 12:26:34 door altijd-guus op Kampen hij komt eraan!!
Dit is meer zo'n sorbetlepel....
-4 kudos 2026-06-19 12:06:52 door dekleinegeneraal1992 op Openingszinnen bij ongemakkelijke rockers
Smaken verschillen; over de meid dan. Over het item deel ik je mening
0 kudos 2026-06-16 22:09:43 door Routine op Fijn puistmomentje
@LuchtSirene | 16-06-26 | 09:43: Je moeder.
-8 kudos 2026-06-16 19:06:52 door BertHoeMeinWille op How het gemaakt is
Grootspraak! *kwaktasjesfabriek
-39 kudos 2026-06-16 07:43:30 door LuchtSirene op Fijn puistmomentje
Wat jij in je onderbroek heb zitten?
3 kudos 2026-06-07 07:48:07 door VanUitDeZolderkamer op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
op = in
6 kudos 2026-06-06 13:14:00 door Halbe.Zijlstra op Scooter krijgt vliegles
Het is een huurscooter, en de ervaring leert dat schade zelden wordt gemeld
9 kudos 2026-06-06 13:13:26 door snap dat dan! op Je draait te oude muziek
dank u.
1 kudos 2026-06-06 07:30:44 door rukkenderidder op Ja hoe dan?!
Padum tsss..
9 kudos 2026-06-06 05:01:35 door Loosecanon op Schijt op je arm
Een pannenkoek met stroop?
1 kudos 2026-06-02 20:42:53 door Ultrafox op Verkeershufter du jour
6 maandjes rijontzegging en een EMG.
Bij herhaling 5 jaar rijontzegging, 3 maanden cel en nog een EMG.
En hij doet daarna nog steeds levenslange rijontzegging.
Dus ook geen brommer maar lekke r fietsen ZONDER ondersteuning (dus ook geen fatbike shit)
-1 kudos 2026-06-02 18:17:19 door BBBKing op Spelen met vuur
verassend dan eerder.
0 kudos 2026-06-02 16:31:35 door VanUitDeZolderkamer op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
-weggejorist en opgerot-
0 kudos 2026-06-02 15:56:19 door VanUitDeZolderkamer op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
-weggejorist-
3 kudos 2026-06-02 15:47:57 door VanUitDeZolderkamer op Verkeershufter du jour
Een dame draagt geen nekmatje en in 1 oor een veel te grote zirkoon oorsteker.
-7 kudos 2026-06-02 15:36:21 door Timmeh..! op Verkeershufter du jour
Kut, Stoere kut.
2 kudos 2026-06-01 19:17:41 door Arie Boom-SWA op Daar gaat je maaltijd
Ik hou daar wel van. Meestal betaal je een meier voor een half uurtje en staan ze eerst een kwartier de kaas eraf te schrobben. Zonde van de tijd.
18 kudos 2026-06-01 11:26:24 door Theaguurder op Tesla red hertjes op de snelweg
Het is geen mens. Die auto checkt eerst nog even in microseconde of er niet iemand achter zit
0 kudos 2026-06-01 08:32:45 door Routine op Finale spaghetti-eetwedstrijd
@VanUitDeZolderkamer | 31-05-26 | 22:43: Was dat maar het enige... Je reaguursel is om te kotsen.
1 kudos 2026-05-31 23:13:33 door Ergodan op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
@nlnoob | 31-05-26 | 20:22: Ach, de gelovige gezinnen pompen die koters met doosjes van 12 de straat op. Die kunnen prima jouw AOW en pensioen regelen met hun goede banen als dropshippers, dealers, podcasters, influencers en financieel adviseurs.
-8 kudos 2026-05-31 21:16:55 door Cesare Lombroso op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Als het een bewuste keuze is, vind ik het eigenlijk best treurig.
-1 kudos 2026-05-31 21:08:26 door Stonemountains op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Doe je zus de groeten.
-4 kudos 2026-05-31 20:43:33 door VanUitDeZolderkamer op Finale spaghetti-eetwedstrijd
Gedaan! Oei er staat een r ipv. een t.... Nou, nou, poehey
-1 kudos 2026-05-31 19:28:20 door S² op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Ik denk dat we er ook niet meer zoals jij nodig hebben.
-8 kudos 2026-05-31 19:24:42 door ZeikStralend op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Honderden duizenden jaren ging het goed. Nazaat na nazaat. Oorlogen overwonnen. Natuurrampen overleefd. Bergen zien ontstaan en oceanen verdampen. Generaties lang voor honderden duizenden jaren lang - altijd overleefd en kinderen grootgebracht.
Totdat jij kwam. Jij stopte het. De tijdloze lange reis, uitdagingen en overwinningen van je voorouders - ze eindingen bij jou. Jij stopt het. Duizenden generaties aan leven - en jij kapt het af.
zo zie ik het dan weer
1 kudos 2026-05-31 18:22:34 door nlnoob op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
@FriturenMetBuren | 31-05-26 | 19:57:
Ik kan natuurlijk allemaal sympatieke onzin schrijven, maar de waarheid is dat mijn pensioen ook gewoon betaald moet worden én alle belasting die ik nu afdraag voor de oudjes op mijn oude dag ook lekker op wil smikkelen van jouw kinderen.
2 kudos 2026-05-31 18:11:38 door TikTokkie op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Een relatie waar de ander altijd op nr 1 staat. Hoeveel dagen zijn jullie al samen?
1 kudos 2026-05-31 17:58:46 door FriturenMetBuren op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
kinderen*
14 kudos 2026-05-31 17:57:49 door FriturenMetBuren op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Waarom kunnen mensen niet accepteren dat iemand geen wil? Ieder zijn eigen keuze.
0 kudos 2026-05-31 17:44:30 door Rabarber op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
@Arie Boom-SWA | 31-05-26 | 16:42: Mag ik u even complimenteren voor dit geweldige reaguursel?
7 kudos 2026-05-31 16:59:23 door Parabolicus op Finale spaghetti-eetwedstrijd
Lees je eigen reaguursel nou even, voordat je op verstuur klikt.
3 kudos 2026-05-31 16:55:26 door SchuineGedientjes69 op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Mooi om te lezen. Jouw moeder had je vanaf dag één al op de eerste plek staan en zo te lezen nog steeds.
13 kudos 2026-05-31 15:36:06 door Flierp! op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
@Miel98 | 31-05-26 | 16:24: Ga eens in de zorghuizen kijken hoeveel oudjes daar zitten die hun kinderen zelden tot nooit zien.
-6 kudos 2026-05-31 15:32:10 door Kwaaie tor op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
@Miel98 | 31-05-26 | 16:24: Wie wil er nou nog een kind verwelkomen in de huidige maatschappij? Het gaat al lang bergafwaarts en dat ravijn zal niet ver weg meer zijn.
0 kudos 2026-05-31 15:02:10 door compulsive op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Maar zo oud wordt een hond niet.
-6 kudos 2026-05-31 14:59:54 door swapper op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Impotent zijn is toch kut, ja toch.
-7 kudos 2026-05-31 14:44:36 door DAFLUP op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Ik begrijp je. Maar je bent wel een slapjanus.
136 kudos 2026-05-31 14:42:22 door Arie Boom-SWA op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
En laten we niet vergeten dat het ook knap lastig is als homostel om kinderen te verwekken.
-6 kudos 2026-05-31 14:24:52 door Miel98 op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Totdat je een oude lul bent.
1 kudos 2026-05-30 16:03:12 door Omnium3 op Goedemorgen
@Flierp! | 30-05-26 | 15:28:
Ik ben een pennenlikker en geef de vaklui groot gelijk als ze in deze periode extra vroeg aan de arbeid beginnen.
4 kudos 2026-05-30 13:28:55 door Flierp! op Goedemorgen
De pennenlikkers gaan dit niet waarderen.
1 kudos 2026-05-24 18:18:40 door KenJijDeSwaffelman op Op verkansie met de 4x4
@HengstigeHengst | 24-05-26 | 17:04: Volgens mij zegt hij een paar keer "lul lul lul lullen".
2 kudos 2026-05-24 15:04:53 door HengstigeHengst op Op verkansie met de 4x4
hij zegt gewoon "nee, nee, nee..."
11 kudos 2026-05-24 14:39:08 door dozenvouwer op Eindbaas van Harmony of Hardcore
@Kwaaie tor | 24-05-26 | 16:35: Wat er ook gebeurt, altijd blijven hakkuh!
-18 kudos 2026-05-24 14:35:11 door Kwaaie tor op Eindbaas van Harmony of Hardcore
Dat kunnen we van jou ook wel zeggen robot Robin. Zit je op zolderbij Bassie of Adriaan?