DumpStats voor Total_confusion

2,235 +2877 -642

Kudos

#23943 (Top 7.4920%)

Kudos/dag 0.6
Kudos/reaguursel 9.55
Meeste kudos op 1 reaguursel 788
Minste kudos op 1 reaguursel -157

234

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.4
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 01-04-2016
Eerste reactie op 01-04-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-23 14:14:04 door Aarsveer op Heethoofd op de weg
Dank allen, duidelijk! Dacht ten onrechte dat datum inschrijving in NL bepalend was, maar is dus leeftijd auto. Speciale dank aan Kim voor het pikken van haar brein.

1 kudos 2026-06-23 13:31:41 door ESP-32 op Heethoofd op de weg
Oldtimers: Auto's tussen de 30 en 50 jaar oud krijgen een keuring die 1 keer in de 2 jaar verplicht is.

-2 kudos 2026-06-23 12:36:28 door stan43nl op Heethoofd op de weg
@jan1000001 | 23-06-26 | 14:04:
Verrek, je hebt helemaal gelijk. Liever een tegenligger de dood in jagen dan de inschattingsfout van een ander oplossen!

-2 kudos 2026-06-23 12:04:44 door jan1000001 op Heethoofd op de weg
@stan43nl | 23-06-26 | 13:47: *t. Ik heb dan inderdaad een laffe beperking in jou ogen, maar gasten zoals jij zorgen ervoor dat dit soort gedrag meer voor gaat komen. Je beloont dit soort idioten door ze ertussen te laten waardoor ze het de volgende keer weer doen.

1 kudos 2026-06-23 11:56:16 door Kim Tuik op Heethoofd op de weg
Het betreft hier een oldtimer (volgens de regelgeving)
Auto's dit tussen de 30 en 50 jaar oud zijn hebben elke 2 jaar een APK plicht.

2 kudos 2026-06-23 11:47:40 door stan43nl op Heethoofd op de weg
@jan1000001 | 23-06-26 | 13:31:
Hij kiest er inderdaad voor om in te halen. Hij kiest er niet voor dat de Toyota rijder doelbewust een gat dichtrijd.
Het feit dat jij je af vraagt waarom je zo'n idioot er tussen zou laten geeft heel goed je eigen achterlijke beperkingen aan, en meteen wat er mis is in het Nederlandse verkeer.

4 kudos 2026-06-23 11:42:56 door afgelopen op Heethoofd op de weg
@Aarsveer | 23-06-26 | 13:38: Als een auto 30 jaar is hoeft de APK maar eens in de 2 jaar.

-2 kudos 2026-06-23 11:38:01 door Aarsveer op Heethoofd op de weg
Zat n.a.v. dit reaguursel ff in OVI te kijken. Zie ik daar een APK-vervaldatum van 13-11-2027 staan. Kan iemand hier me dat uitleggen? Dacht altijd dat je max 2 maanden van tevoren kon keuren en dan de vervaldatum niet versprong, dus max 14 maanden geldige APK kon hebben voor een bak van deze leeftijd? En dus niet bijna 17 maanden.

-4 kudos 2026-06-23 11:31:40 door jan1000001 op Heethoofd op de weg
Hoezo van beiden? Meneer moet er gewoon achter blijven rijden. Waarom zou je zo´n idioot er tussen laten? Hij rijdt prima achter meneer en kan ten aller tijden gewoon weer aansluiten achter meneer. Hij KIEST ervoor om dit soort acties uit te halen.

0 kudos 2026-04-17 13:10:23 door Total_confusion op Vervelend kuchje
@Zack Hooi | 16-04-26 | 19:48: maar zelfs als, ALS je de moeite zou nemen om hier een zak overheen te trekken....dit is lelijk door de zak heen. Ik krijg instant een negatieve stijve bij de gedachte.

3 kudos 2025-12-26 12:38:34 door Braakselplek op Toch nog een kerstcadeau
Nu ik ouder ben is die van mij ook net een poederblussertje. Net genoeg om een Bonsai boompje onder te sneeuwen.

-1 kudos 2025-12-23 18:24:32 door permaban19alweer op Kerstmis in een megakerk in Murica
Oh de ironie.
Je hebt het over "alle wereldbewoners herenigen om dit tyfusvolk van de wereld af te trappen".. maar je mist het punt dat de VS exact dit is... de wereld herenigd in 1 land.
God wat moet jij je dom voelen zeg..

0 kudos 2025-12-23 14:45:41 door Wateenaccountnaamzeg op Kerstmis in een megakerk in Murica
@DohnJoe1 | 23-12-25 | 14:39: Mwah er word geopperd om alle volken ter wereld te verenigen met 1 kleine uitzondering. Das toch niet helemaal hetzelfde als weer een extremistisch splintergroepje van welk geloof dan ook (er zijn ook christelijke clubjes met diezelfde wanen).

0 kudos 2025-10-03 14:04:59 door Aaaapie op Kiss or slap??
Chicks with dicks is een psy-op van dudes with tits, word wakker mensen! Het klopt niet!

2 kudos 2025-10-03 11:46:48 door be-neb op Kiss or slap??
@Olliesnieuweacc | 03-10-25 | 12:11: Raven is OOK een man. Een van de hoge uitzondering die echt alle 2 is. Maar gelukkig doet ze daar niet moeilijk over. (Ik zie haar toch meer als vrouw)

3 kudos 2025-10-03 10:33:33 door Pimmetjes op Kiss or slap??
@Olliesnieuweacc | 03-10-25 | 12:11: jij hebt niks aan hans anders, jij bent blind

-2 kudos 2025-10-03 10:11:47 door Olliesnieuweacc op Kiss or slap??
Ga jij dat onze onze Raven even vertellen, van Dorst een vrouw die zo heerlijk mannelijk kan zijn.

5 kudos 2025-08-04 12:36:52 door Duffe op Jimmy Carr doet ass waxing op tv
Ik kom door alle reaguurders die het over amy de vuurtoren hebben niet aan de reaguursels toe.
Ik heb nog nooit van haar gehoord maar blijkbaar is ze heel populair.