DumpStats voor Thesamex

37,188 +39463 -2275

Kudos

#1637 (Top 0.5122%)

Kudos/dag 23.3
Kudos/reaguursel 19.27
Meeste kudos op 1 reaguursel 1376
Minste kudos op 1 reaguursel -88

1,930

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.21
Topreaguursels 11
Woorden per reaguursel 8.9
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 46
Geregistreerd op 29-01-2022
Eerste reactie op 09-02-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

12 kudos 2026-06-23 17:25:22 door Kim Tuik op Gefeliciteerd eh
Hier in het noorden noemen we dat een buitenlamp met sensor boven de voordeur.

4 kudos 2026-05-30 16:11:49 door SnotYoung op Haal die camera uit mijn gezicht
Dat Korenwolf bier wordt hier in Gulpen nog steeds gebrouwen, en nog altijd gaat de opbrengst daarvan naar het initiatief om dat fokprogramma door te zetten.
Van een actie weet ik niks af, maar het is nog steeds te verkrijgen.

10 kudos 2026-05-30 10:43:07 door Hedden-um op Vluchteling demonstreert mee
Toch vrij logisch? Hij heeft zelf gezien wat er in Iran gebeurd is op het moment dat er bepaalde bevolkingsgroepen het voor het zeggen krijgen.

23 kudos 2026-05-30 09:53:04 door Zedelijke_stoner op Vluchteling demonstreert mee
Misschien één van de Iraniërs die tegen het Iraanse regime en hun gedachtegoed is. Hij ziet waarschijnlijk dat die Jihadistische wortels al een tijdje flink aan het uitwortelen zijn naar Europa en wat voor relschoppers dit met zich mee brengt. En wat uiteindelijk hun streven is. Misschien heeft hij de effecten al gezien in de Iraanse geschiedenis en ziet hij de gevaren voor Europa ook.

-7 kudos 2026-05-24 06:34:31 door Kwaaie tor op Dit is toch gewoon een goed idee
Het is niet aan de grote klok gehangen, wat wel vreemd is aangezien er onbetaalbare maatregelen worden getroffen om het tegen te gaan, maar het ipcc heeft baar buiten gebracht dat het er toch niet zo slecht voor staat met het klimaat. Goh... Maar vooral lekker doorgaan met de economie kapot maken.

14 kudos 2026-05-23 21:47:31 door leatherboy69 op Tijd voor een nieuwe motor
Dit zijn cijferbijen. Die gebruikte ze vroeger om te tellen, iets bij te houden, toen ze nog geen telraam hadden. Voor elk ding dat ze telde kwam er een cijfer bij. Vandaar ook het woord bijtelling. Totdat ze ontdekte dat die beestjes op grote schaal fraude pleegden, vandaar bijstandsfraude, en daarom hebben ze allemaal een boevenpakje aan en is de imker onherkenbaar achter een sluier.

5 kudos 2026-05-13 09:27:41 door SpaceVogel op Pakjesboot stil in Tenerife
Of creatief. Iets wat de gemiddelde reaguurder niet kent. Geeft niks er zijn vast ergens tetten te zien of een filmpje waar je wel gewoon Teen +1 onder kunt zetten in de hoop op kuddos.

0 kudos 2026-04-11 12:36:08 door nlnoob op Random shit zeggen als bezorger
Ik vind het best frappant dat mensen zomaar hun deur open doen als ze niet weten wie en waarom ze aanbellen.

0 kudos 2026-04-11 09:51:21 door BennieDeKok op Inparkeren met pdc
PDC maakt polsbandjes voor festivals. Misschien de auto van een werknemer daar?

4 kudos 2026-04-11 09:51:08 door RW00 op Inparkeren met pdc
Wat heeft Parking Distance Control met darten te maken?

3 kudos 2026-04-11 08:59:30 door Klerkberk op Random shit zeggen als bezorger
Waarschijnlijk is het erg koud buiten? Of hij wil anoniem blijven. Net zo als bijvoorbeeld "Thesamex" niet onder zijn echte naam reageert.

0 kudos 2026-04-05 10:40:05 door vanonder op Kies je pronouns
@vlasteler | 05-04-26 | 12:27: Ons oma, die het een hele dikke kont!

-1 kudos 2026-04-02 17:47:17 door Cobus2026 op Schietende magnetron
@ikdenkwat | 02-04-26 | 09:09: er zijn nog heel wat Leonidas verkooppunten in NL.
Klein bijkomend weetje: Leonidas was een griek!