DumpStats voor martijnenco

1,190 +2088 -898

Kudos

#33267 (Top 10.4095%)

Kudos/dag 0.72
Kudos/reaguursel 5.72
Meeste kudos op 1 reaguursel 248
Minste kudos op 1 reaguursel -155

208

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.13
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.6
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 17-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-09 21:39:18 op Dumpert throw back Tuesday
Nee ik heb vroeger vaak als crew gewerkt bij evenementen, hoe het bij dit specifiek concert was weet ik niet. Maar meestal was er niets geregeld en stond ik altijd te discussieren met dit soort types. Meestal werkte het prima om er gewoon langs te rijden en te roepen dat ik crew was en dan doorgassen...
Die gele jasjes krijgen simpel de opdracht 'al het verkeer stoppen of omleiden'.

23 kudos 2026-06-09 21:22:46 op Eventjes vissen, niks mis mee?
@Peerke16 | 09-06-26 | 20:43: Sorry hoor maar die trein kan gewoon doorgaan, er is hier echt niets onveiligsaan.. Rubberstoeptegel generatie die dat wel vind.

5 kudos 2026-05-28 22:28:24 op Ff blokkie om
Absoluut niet, nooit jezelf afgezet van de kant met je gehuurde kano?

9 kudos 2026-05-27 14:03:54 op Broekpoepmomentje bij close call
@Rest in privacy | 27-05-26 | 13:33: Hoe ben jij niet in een constante weg joris? Ik lees zoveel reaguursels van jou die diep in de min zitten..

10 kudos 2026-05-25 11:53:26 op Domme Gans
@Konttenen | 25-05-26 | 11:33: Ik hoop dat je geen rijbewijs hebt.

0 kudos 2026-05-19 19:36:54 op Ik krijg geen KKlucht
Toch hebben een aantal overleden personen bewezen dat dat niet zo is...

-1 kudos 2026-05-17 20:46:30 op Slap ijsje
Gemalen varkensbot chemisch?

0 kudos 2026-05-07 21:45:51 op Nog altijd gezellig boven
Ik heb de cursus gedaan, en wat ik die dag uitgelegd kreeg is dat er een nood knop is beneden. Maar niet waar en hoe het werkt..

-3 kudos 2026-05-07 21:44:41 op Nog altijd gezellig boven
@Geen jeweetwel | 07-05-26 | 21:31: Je hoeft geen valbeveiliging in zo een ding.

16 kudos 2026-04-19 21:39:56 op Over zijn nek bij nederlaag NEC
Ik heb een 10 jaar geleden op ongeveer dezelfde plek in dezelfde staat staan nekken. Dat was gelukkig niet op het internet gegooid...

8 kudos 2026-04-03 13:31:52 op Buurvrouw uit de hel
Murica, die vrouw had alleen wel een shotgun vast. Dus in perspectie van de agent snap ik de actie wel..

-7 kudos 2026-04-02 12:27:11 op F-15 worstelt met drone
Een drone kan ook in vliegtuig vormpje, met een straalmotortje.

11 kudos 2026-03-25 16:11:26 op Aso van de week.
@Be2712be | 25-03-26 | 15:48: Nee

24 kudos 2026-02-23 09:21:29 op Chaos in Mexico na slopen cartelleider
Omdat een maatschappij kan functioneren met alcohol en tabak. Niet met cocaine.
Daarbij, de enige reden dat alcohol nog mag is omdat het over de hele wereld als normaal word gezien en zeer moeilijk te verbieden. Als alcohol vandaag zou worden 'uitgevonden' dan zou het per direct verboden worden.

7 kudos 2026-02-17 17:19:52 op Onbezorgde postbode
@Worsthorst | 17-02-26 | 17:13: Sinds wanneer is buiten een scheetje laten je niet gedragen?

-3 kudos 2026-01-23 22:16:39 op Nieuwe functie bij het UWV.
@Iniemienie | 23-01-26 | 20:55: Je eerdere opmerking bagataliseren kun je leren...

-4 kudos 2026-01-23 20:04:23 op Nieuwe functie bij het UWV.
@Iniemienie | 23-01-26 | 17:26: Ohja, mijn vrouw die een neuropathie heeft en tegelijk 3x mijn salaris verdiend en 5x modaal, na 15 jaar studie... ...tuurlijk jonge...

0 kudos 2026-01-23 20:02:24 op Nieuwe functie bij het UWV.
@SlappeJanus | 23-01-26 | 16:57: Dat is dus een rechtse bubbel, want specifiek die straten zijn de extreme.

248 kudos 2026-01-23 15:39:19 op Nieuwe functie bij het UWV.
Want iedereen in een rolstoel kan geen stap zetten buiten de rolstoel? Sterker nog, de groep die korte afstanden kan lopen zonder rolstoel maar over het algemeen wel een rolstoel nodig hebben zijn groter dan de groep mensen die echt ten alle tijden een rolstoel nodig hebben.