77,861 +84641 -6780
Kudos
#631 (Top 0.1974%)
| Kudos/dag | 17.58 |
| Kudos/reaguursel | 23.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3125 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -529 |
77,861 +84641 -6780
Kudos
#631 (Top 0.1974%)
| Kudos/dag | 17.58 |
| Kudos/reaguursel | 23.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3125 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -529 |
3,275
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.74 |
| Topreaguursels | 35 |
| Woorden per reaguursel | 11.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 40 |
| Aantal x weggejorist | 76 |
| Geregistreerd op | 09-07-2012 |
| Eerste reactie op | 08-05-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 13:33:28 door very-ferry op Rijden op Pikes Peak is gevaarlijk
Op de grens van de dood leeft men het meest.
0 kudos 2026-06-19 13:25:44 door Skyline op Rijden op Pikes Peak is gevaarlijk
Dit is een afgesloten hillclimb-rallyparcours. (pikes peak) Vermoedelijk tijdens een trainingsessie. (het is dus de bedoeling dat je zo hard mogelijk naar boven rijdt)
-3 kudos 2026-06-18 22:53:17 door Balloze binnenkater op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Die duikt op zodra je binnen universiteitsgebied "De Uithof" rijdt.
31 kudos 2026-06-18 02:05:58 door Moonflow op Magneten zijn vet
De man in het filmpje kijkt door een speciaal materiaal dat magnetic field viewing film (of in het Nederlands: magnetische folie of magnetisch kijkpapier) wordt genoemd.
Hoewel de klassieke variant vaak groen is, bestaan er ook gele varianten (vaak aangeduid als High Definition (HD) Magfilm), of interactieve versies die van kleur veranderen op basis van de magneetsterkte.
Hoe werkt het?
Het is eigenlijk geen simpel optisch kleurfilter, maar een dunne, flexibele kunststof laag waarin miljoenen minuscule microcapsules zitten. In die capsules zitten piepkleine metaal- of nikkeldeeltjes (vlokjes) die zweven in een olie-achtige vloeistof.
wanneer je deze folie op een magneet legt, gebeurt het volgende:
Lichte/Gele lijnen: Waar de magnetische veldlijnen parallel lopen aan het oppervlak, draaien de metaaldeeltjes zich plat. Ze reflecteren het licht, waardoor de folie daar zijn lichte of gele kleur behoudt. Dit zijn vaak de overgangen tussen de polen.
Donkere lijnen: Waar de magnetische veldlijnen loodrecht door de folie heen gaan (recht op de polen), draaien de deeltjes zich op hun kant. Het licht valt er tussendoor en wordt geabsorbeerd, waardoor die plekken donker worden.
Mand.
6 kudos 2026-06-17 15:34:00 door pietjansen op Vliegtuigcrash in Laredo, Texas
gelukkig niet.
2 kudos 2026-06-16 14:56:14 door Frosty7474 op Ik heb geen outfit..
was je de gebeten hond of liep het nog goed af?
2 kudos 2026-06-16 12:14:47 door bit3m3 op Ja betrapt, zo netjes zijn die jongens dus niet!
Ook wel eens het gemiddelde publiek bekeken wat dat doet?
0 kudos 2026-06-11 14:35:08 door Gimobe op Auto ff goed testen
Daar is een SUV helemaal niet voor bedoeld. De meeste SUV's hebben geeneens vierwiel aandrijving.
2 kudos 2026-06-11 05:14:19 door Loui-the-lip op Auto ff goed testen
Hebben wij hetzelfde filmpje gezien?
-2 kudos 2026-06-08 23:05:37 door TellMeWhy op Ondertussen op TwitchCon
@Grolschkie | 08-06-26 | 20:21:
Ben benieuwd!
9 kudos 2026-06-08 18:21:16 door Grolschkie op Ondertussen op TwitchCon
Jij gaat nog een keer onverwachte ervaring krijgen
2 kudos 2026-05-22 09:40:58 door Corrie badpak op Goedemorgen!
Waarschijnlijk uitgegleden over het mos en de fiets gelijk maar te koop gezet
0 kudos 2026-05-20 08:16:46 door bulletje1960 op Marrekaans stelletjuh heb een nieuw huis gekreguh
lekkere beschuitstuiters met mayo.
-2 kudos 2026-05-19 19:27:50 door NiCeY op Interessant t-shirtje
Prepare uranus burning for chicken.
7 kudos 2026-05-19 19:16:48 door dikke_leo op Marrekaans stelletjuh heb een nieuw huis gekreguh
door blijven duwen ook al is het vol, beetje zo als Nederland
8 kudos 2026-05-19 18:15:15 door ZeesterP op Marrekaans stelletjuh heb een nieuw huis gekreguh
Eten.
-8 kudos 2026-05-19 17:37:39 door zwavelzuursaus op Interessant t-shirtje
prepear uranus four rooster
-30 kudos 2026-05-19 17:21:57 door Kukelekuu op Interessant t-shirtje
Staat alleen geen haan op zn shirt
-30 kudos 2026-05-19 17:15:27 door Ouwe_meuk op Interessant t-shirtje
Waar het hart van vol is....
-2 kudos 2026-05-18 13:05:09 door Twix op Effe een insta story posten
En dit Dumpertfilmpje is de eerste weer sinds lange tijd. Welkom terug reaguurder.
-2 kudos 2026-05-09 17:16:51 door rawa op Ondertussen in Grunn
1 blote poot is genoeg.
-1 kudos 2026-05-08 08:58:44 door HitsigeHenri op Marsrover Curiosity is weer vrij
Steengoed
-1 kudos 2026-04-14 17:31:28 door DeKeizer1975 op 10.000 dollar vuurwerk
Nee, dit was het al.
-2 kudos 2026-04-10 16:42:00 door SimonMc op Viespeuk op de snelweg
*Heen rijd
3 kudos 2026-04-10 15:11:08 door Satria op Viespeuk op de snelweg
blijf dan weg
-1 kudos 2026-04-09 20:42:24 door jemigwatverveelikme op Realistisch parkouren
Ach, ik weet het niet. Als mens is 'ie in ieder geval een stuk beter geslaagd dan jij.
0 kudos 2026-04-07 20:55:57 door TellMeWhy op NASA deelt nieuwe foto's
@ApolloKid | 07-04-26 | 22:29:
Geen idee of je goed nagedacht hebt. Je had toch zeker wel door dat ik sarcastisch was?
*Wat vind
0 kudos 2026-04-07 20:29:01 door ApolloKid op NASA deelt nieuwe foto's
Ik zit te denken hoe ze dit nu aanpakten met de radiocommunicaties. Vele landen en zendamateurs hadden hun radiotelescopen en antennes op de maan gericht. En raad eens, ze konden die radiosignalen nog volgen ook. En met Doppler verschuivingen konden ze zelfs de snelheid bepalen. Want vindt je ervan, heb ik goed nagedacht?
0 kudos 2026-04-07 19:16:41 door owikzegmaarwat op Daniel Sloss over links en rechts
had ie nou maar horizontaal gefilmd
2 kudos 2026-04-07 18:39:21 door RW00 op Hendheving blokkeert enige toegang tot de bouwplaats
@iSpunk | 07-04-26 | 20:38: Hij heeft het over de auto's. Die worden inderdaad groter.
-12 kudos 2026-04-07 18:38:01 door iSpunk op Hendheving blokkeert enige toegang tot de bouwplaats
Ik snap de vergelijking niet, in Amerika moet toch alles groter? Hier wordt het vak alleen maar kleiner zelfs voor de kleinere auto.
6 kudos 2026-04-07 14:33:02 door ijgenweis op NASA deelt nieuwe foto's
Ik vond hem wél leuk hoor!
-1 kudos 2026-04-07 14:05:28 door zup op Daniel Sloss over links en rechts
Dan doe je je ogen dicht en luister je alleen maar naar het verhaal
1 kudos 2026-04-01 16:12:10 door pietpvv op Fietsersroadrage in Deventer
Beste reaguursel.
4 kudos 2026-04-01 09:39:54 door Waarschijnlijk op Fietsersroadrage in Deventer
Misschien keek zij hem wel recht in de ogen...
4 kudos 2026-03-31 21:24:38 door GraafVideo op Wachten op de wegenwacht duur te lang
Wat zou het nut daarvan zijn, zodat je de telefoon op het dashboard kan klemmen met een elastiekje, ofzo? Gekke Amerikanen.
2 kudos 2026-03-25 07:48:20 door jan1000001 op Saaie les is saai
Jha, dat mag niet meer he.
21 kudos 2026-03-24 13:10:28 door Jozef-Kotsbochel op Saaie les is saai
Die werken beter, maar zijn nogal controversieel tegenwoordig.
3 kudos 2026-03-24 10:02:51 door Kameleon4 op Ali Bij gerechtshof
binnenkort krijgt hij een dirty sanchez
0 kudos 2026-03-24 08:48:23 door Half-Sole op De baas op de dansvloer
Dat is je moeder, die haar reet van het ene postcodegebied naar de andere draaide.
2 kudos 2026-03-24 08:38:40 door Kennichi op De baas op de dansvloer
Dat was je moeder in de keuken die op je lego ging staan.
0 kudos 2026-03-21 08:14:49 door AnanasIsRacism op Hoeveel tattoos heb je?
Dan moet je wel rijk zijn
2 kudos 2026-03-10 14:06:15 door TellMeWhy op Altijd gezellig in de tokkiebuurt
Jongens mijn oprechte excuses. Gaat niet meer gebeuren, ik ga me de rest van de dag schamen.
0 kudos 2026-03-10 14:04:19 door blubberige_mimiek op Altijd gezellig in de tokkiebuurt
Ik vertelt dat ook graag aan anderen.
-2 kudos 2026-03-10 14:03:33 door Saekerhett op Altijd gezellig in de tokkiebuurt
Ik word wat minder blij van jouw spelling.
0 kudos 2026-03-09 09:45:02 door Legitness op Teheran afgelopen nacht
Of drink gewoon als een man en bier zo uit het flesje/blikje.
0 kudos 2026-03-08 17:04:33 door RoccoG op C-Ram activeert in Bagdad
@owikzegmaarwat | 08-03-26 | 16:44: Ze spreken daar geen Nederlands. Doen ze soms zelfs hier niet.
1 kudos 2026-03-08 16:58:31 door RandyBiel op Teheran afgelopen nacht
Ach, als je volgend jaar naar de basisschool mag, leer je daar vanzelf zonder rietje te drinken.
-11 kudos 2026-03-08 15:44:51 door owikzegmaarwat op C-Ram activeert in Bagdad
nee daar zeggen ze olie erover.
-10 kudos 2026-03-08 15:38:59 door Schraalhans op Teheran afgelopen nacht
Wat heb jij gesnoven joh?