DumpStats voor Superman9 👶

1,098 +1554 -456

Kudos

#34554 (Top 10.8122%)

Kudos/dag 35.42
Kudos/reaguursel 5.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 131
Minste kudos op 1 reaguursel -100

190

Reaguursels

Reaguursels/dag 6.13
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 5.4
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 19
Geregistreerd op 24-05-2026
Eerste reactie op 24-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-24 20:03:57 door vanonder op Stukje achterop
Idd het woordje Bro is altijd -100! scheer je weg met je fatbike!

-1 kudos 2026-06-22 13:36:39 door Sempke5151 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
heeft denk ik heel weinig zin. ik was er niet bij. ik ben dus niet naar achtergesuurd omdat ik een witte / BLANKE man ben. er is mij dus geen onrecht aangedaan. (behalve dat ik belastinggeld betaal voor dit soort figuren.)

-12 kudos 2026-06-21 22:09:07 door Oorstokje op Missing our wives
ja je kan echt zien dat ze hun vrouw die thuis zit echt missen. echt kut voor hun.

11 kudos 2026-06-21 19:34:57 door DeSpuitendeZuiger op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
De naam Holland stamt af van het Oudnederlandse woord 'Holtland' (of Holdland), wat letterlijk 'houtland' of bosrijk land betekent.De oorsprong (10e eeuw): De naam werd voor het eerst gebruikt in de tiende eeuw voor een nederzetting en het omliggende bosrijke gebied, vermoedelijk in de buurt van Leiden.Het Graafschap: Vanaf de elfde eeuw werd de naam gebruikt voor het gehele Graafschap Holland, een gebied dat grofweg overeenkomt met de huidige provincies Noord- en Zuid-Holland.Naam voor het hele land: Buitenlanders gebruiken de term Holland vaak voor heel Nederland. Dit komt omdat dit historische graafschap in de Gouden Eeuw het rijkste en machtigste deel was van de Republiek, waardoor de meeste internationale handelaren en zeevaarders hier hun zaken deden.

-12 kudos 2026-06-21 19:33:01 door zoindepoepertt op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
pas sinds 2019 is Holland geen officiele benaming voor ons land meer, dus je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze dit wel nog gebruiken, die hebben die memo gewoon niet gehad!

0 kudos 2026-06-20 20:08:48 door Roy R op Breaking: de man is nutteloos!
Ik geef geen fluit om voetbal maar dit dacht ik dus ook. En volgens mij duurt dat hele WK wel even dus het is niet ene twijfelgeval lijkt me.

-1 kudos 2026-06-18 14:10:04 door Leegzwembad op Lokroep voor junkies
@JP8926 | 18-06-26 | 07:48: dus als je denkt dat je vriendin een blowtje rookt en je ook wel zin in een trekje hebt dan ben je een junkie?

2 kudos 2026-06-18 12:34:04 door AlphaRocko op Lokroep voor junkies
Eigen huis, vaste baan en vrij regelmatig wiet rokende. Inderdaad niet een junkie.

Geen enkel drugs gebruik anzich maakt je een junkie. Je leven niet op orde hebben en drugs prioriteren maakt je een junkie

2 kudos 2026-06-18 07:51:07 door tinustussegas op Lokroep voor junkies
Wiet is geen uitzondering als het gaat om verslaving. En als je verslaafd ben dan mag je in het hokje 'Junkie' gestopt worden

-1 kudos 2026-06-18 07:30:17 door Niebang op Lokroep voor junkies
Wietrokers zijn gewoon verslaafden. Niet ontkennen. Ik heb die troep niet nodig.

-1 kudos 2026-06-18 07:17:11 door Creatieloos op Lokroep voor junkies
@ShakespeareanTragedy | 18-06-26 | 01:07: Sommige mensen hebben geen fantasie zonder heroïne, crack of meth.
Maar of ze daar veel plezier van hebben?

3 kudos 2026-06-18 06:54:58 door Fluitui2 op Lokroep voor junkies
Als je behoefte hebt aan drugs, dan ben je gewoon een junk. En ja, dat geldt ook voor de koffiejunkies.

8 kudos 2026-06-18 05:48:15 door JP8926 op Lokroep voor junkies
Als je zo reageert op her geluid van een aansteker + hoesten, dan ben je een junkie.

8 kudos 2026-06-18 05:07:14 door InternetNiet op Lokroep voor junkies
@ShakespeareanTragedy | 18-06-26 | 01:07: Maar als je af en toe meth,crack of heroine doet, ben je ook niet meteen een junk. Maar ik denk dat je wel moet oppassen als je eenmaal dat pad op gaat.

65 kudos 2026-06-17 23:07:26 door ShakespeareanTragedy op Lokroep voor junkies
Ze deed maar alsof, dus het kan ook heroïne, crack of meth zijn. Kom op, een beetje meer fantasie, daar heb je veel plezier van.

2 kudos 2026-06-08 18:45:27 door 64kbgeheugen op Nieuwe bijbaan bij de liedel
@Superman9 | 08-06-26 | 18:24: Ik wil mijzelf even verdedigen dat ik als echte reaguurder op de 'via' link in de beschrijving heb geklikt om de bron te achterhalen van deze onzin.