1,098 +1554 -456
Kudos
#34554 (Top 10.8122%)
| Kudos/dag | 35.42 |
| Kudos/reaguursel | 5.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 131 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -100 |
1,098 +1554 -456
Kudos
#34554 (Top 10.8122%)
| Kudos/dag | 35.42 |
| Kudos/reaguursel | 5.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 131 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -100 |
190
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 6.13 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 5.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 19 |
| Geregistreerd op | 24-05-2026 |
| Eerste reactie op | 24-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 20:03:57 door vanonder op Stukje achterop
Idd het woordje Bro is altijd -100! scheer je weg met je fatbike!
2 kudos 2026-06-24 13:29:11 door SlimmeLantarenpaal op Geen ruzie maken met de lokale stoerboys
Dat is de reflectie van je eigen hoofd in het scherm.
2 kudos 2026-06-22 17:49:26 door Ikwileennaam op Close call Vechtdal Rally 2026
Zeg dat tegen dat remspoor in hun onderbroek
-1 kudos 2026-06-22 13:36:39 door Sempke5151 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
heeft denk ik heel weinig zin. ik was er niet bij. ik ben dus niet naar achtergesuurd omdat ik een witte / BLANKE man ben. er is mij dus geen onrecht aangedaan. (behalve dat ik belastinggeld betaal voor dit soort figuren.)
0 kudos 2026-06-21 23:25:57 door Dat_doe_ik_altijd_zo op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Geil
0 kudos 2026-06-21 22:28:38 door Lux-et-Libertas op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
Why are you Gay?
-12 kudos 2026-06-21 22:09:07 door Oorstokje op Missing our wives
ja je kan echt zien dat ze hun vrouw die thuis zit echt missen. echt kut voor hun.
2 kudos 2026-06-21 21:32:07 door DenzelBax op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
Zielepoot
8 kudos 2026-06-21 19:53:03 door Petskast op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
Zureman9
15 kudos 2026-06-21 19:41:24 door Fluitui2 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
Dan heb je een kut leven als je afhankelijk van Dumpert bent.
11 kudos 2026-06-21 19:34:57 door DeSpuitendeZuiger op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
De naam Holland stamt af van het Oudnederlandse woord 'Holtland' (of Holdland), wat letterlijk 'houtland' of bosrijk land betekent.De oorsprong (10e eeuw): De naam werd voor het eerst gebruikt in de tiende eeuw voor een nederzetting en het omliggende bosrijke gebied, vermoedelijk in de buurt van Leiden.Het Graafschap: Vanaf de elfde eeuw werd de naam gebruikt voor het gehele Graafschap Holland, een gebied dat grofweg overeenkomt met de huidige provincies Noord- en Zuid-Holland.Naam voor het hele land: Buitenlanders gebruiken de term Holland vaak voor heel Nederland. Dit komt omdat dit historische graafschap in de Gouden Eeuw het rijkste en machtigste deel was van de Republiek, waardoor de meeste internationale handelaren en zeevaarders hier hun zaken deden.
-12 kudos 2026-06-21 19:33:01 door zoindepoepertt op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
pas sinds 2019 is Holland geen officiele benaming voor ons land meer, dus je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze dit wel nog gebruiken, die hebben die memo gewoon niet gehad!
5 kudos 2026-06-21 15:06:04 door Routine op De wereldbeker brengt mensen samen!
Ook het beeldscherm kan uit als je het mij vraagt.
0 kudos 2026-06-21 12:13:21 door Strumpfenpfeiffer op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Geld
0 kudos 2026-06-21 07:39:49 door DeSerafijn op Breaking: de man is nutteloos!
Waarom zijn er nog mensen die niet weten dat een bevalling niet altijd zo loopt zoals verwacht?
1 kudos 2026-06-21 04:11:49 door Reacteur op VV Haren viert in Chania overwinning nederland Zweden
Deze mensen stonden toch niet naar het WK Kickboksen te kijken?
0 kudos 2026-06-20 22:30:10 door Het Vragevuur op Summerville scoort de 5-1
Je noemt jezelf Superman, maar maak eerst eens je basisschool af.
0 kudos 2026-06-20 20:08:48 door Roy R op Breaking: de man is nutteloos!
Ik geef geen fluit om voetbal maar dit dacht ik dus ook. En volgens mij duurt dat hele WK wel even dus het is niet ene twijfelgeval lijkt me.
0 kudos 2026-06-20 19:48:05 door John McClane op Breaking: de man is nutteloos!
Misschien stond ze dat nog niet en komt deze eerder dan gepland.
4 kudos 2026-06-20 19:22:57 door NorbertDeBozeBever op Summerville scoort de 5-1
Omdat een doelpunt geen internetaansluiting heeft.
3 kudos 2026-06-20 19:07:28 door LiberoHeinzKessler op Breaking: de man is nutteloos!
Er waren meer mogelijkheden.
0 kudos 2026-06-20 19:03:34 door Uhoortnogvanons op Vrouwen MMA
20 juni 2026
18 kudos 2026-06-20 18:49:05 door Josser op Breaking: de man is nutteloos!
om te voetballen
1 kudos 2026-06-19 18:46:54 door siderinc op De advertentie zingen
Blij dat ik niet bij die familie hoor
6 kudos 2026-06-19 18:18:55 door BIikjeindewater op Ik eet geen vlees
Maar jij hebt hier toch ook net naar gekeken?
1 kudos 2026-06-19 15:00:52 door Leegzwembad op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
Dit is juist goed om te zien aangezien deze man nog steeds word bekeken door duizenden ik neem aan vooral Nederlanders met een buitenlandse achtergrond.
-9 kudos 2026-06-18 19:14:52 door HenkieWanky op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
ach jongen toch.
en ben je er ook al "helemaal klaar mee"?
2 kudos 2026-06-18 18:30:25 door Plofcavia op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
De grotere vraag is wie het uiteindelijk doorlaat.
5 kudos 2026-06-18 17:09:40 door Flexibessie op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
hijzelf natuurlijk , en zit zich nu te verlekkeren aan alle negatieve comments
-10 kudos 2026-06-18 17:08:11 door Drpikkestein op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Epos
-1 kudos 2026-06-18 14:10:04 door Leegzwembad op Lokroep voor junkies
@JP8926 | 18-06-26 | 07:48: dus als je denkt dat je vriendin een blowtje rookt en je ook wel zin in een trekje hebt dan ben je een junkie?
2 kudos 2026-06-18 12:34:04 door AlphaRocko op Lokroep voor junkies
Eigen huis, vaste baan en vrij regelmatig wiet rokende. Inderdaad niet een junkie.
Geen enkel drugs gebruik anzich maakt je een junkie. Je leven niet op orde hebben en drugs prioriteren maakt je een junkie
0 kudos 2026-06-18 07:59:46 door Willempiez op Lokroep voor junkies
@InternetNiet | 18-06-26 | 07:07: Als je heroïne doet, ben je al heel ver heen.
2 kudos 2026-06-18 07:51:07 door tinustussegas op Lokroep voor junkies
Wiet is geen uitzondering als het gaat om verslaving. En als je verslaafd ben dan mag je in het hokje 'Junkie' gestopt worden
-1 kudos 2026-06-18 07:30:17 door Niebang op Lokroep voor junkies
Wietrokers zijn gewoon verslaafden. Niet ontkennen. Ik heb die troep niet nodig.
-1 kudos 2026-06-18 07:17:11 door Creatieloos op Lokroep voor junkies
@ShakespeareanTragedy | 18-06-26 | 01:07: Sommige mensen hebben geen fantasie zonder heroïne, crack of meth.
Maar of ze daar veel plezier van hebben?
3 kudos 2026-06-18 06:54:58 door Fluitui2 op Lokroep voor junkies
Als je behoefte hebt aan drugs, dan ben je gewoon een junk. En ja, dat geldt ook voor de koffiejunkies.
6 kudos 2026-06-18 06:35:09 door Dikkejannes op Lokroep voor junkies
iedereen met een verslaving is een junk..
-2 kudos 2026-06-18 05:56:04 door GoedFout op Lokroep voor junkies
Wat goed van je dat je geen junk bent.
8 kudos 2026-06-18 05:48:15 door JP8926 op Lokroep voor junkies
Als je zo reageert op her geluid van een aansteker + hoesten, dan ben je een junkie.
8 kudos 2026-06-18 05:07:14 door InternetNiet op Lokroep voor junkies
@ShakespeareanTragedy | 18-06-26 | 01:07: Maar als je af en toe meth,crack of heroine doet, ben je ook niet meteen een junk. Maar ik denk dat je wel moet oppassen als je eenmaal dat pad op gaat.
26 kudos 2026-06-18 00:42:16 door KopKaasKop op Lokroep voor junkies
En nog ook ontkennen ook, Superman!? Dat zijn de grootste junkies.
65 kudos 2026-06-17 23:07:26 door ShakespeareanTragedy op Lokroep voor junkies
Ze deed maar alsof, dus het kan ook heroïne, crack of meth zijn. Kom op, een beetje meer fantasie, daar heb je veel plezier van.
1 kudos 2026-06-14 15:12:49 door HeroPositive op Groepsfoto met de Guardia Civil
1 woord
1 kudos 2026-06-13 16:57:10 door ArnoldBraumschweiger op Gaat lekker bij het WK
Is Canada. Volgende keer beter…
2 kudos 2026-06-11 11:47:51 door Creatieloos op Straatracen met je maten
Ze hebben waarschijnlijk die upload niet gezien, vandaar dat het de 2de keer ook fout ging.
2 kudos 2026-06-08 18:45:27 door 64kbgeheugen op Nieuwe bijbaan bij de liedel
@Superman9 | 08-06-26 | 18:24: Ik wil mijzelf even verdedigen dat ik als echte reaguurder op de 'via' link in de beschrijving heb geklikt om de bron te achterhalen van deze onzin.
5 kudos 2026-06-08 16:24:58 door Superman9 op Nieuwe bijbaan bij de liedel
@64kbgeheugen | 08-06-26 | 15:26: echte reaguurders hebben geen Facebook instagram of tiktokkie
-3 kudos 2026-06-08 15:26:30 door Goddelozesingel op Paardelul heeft geen geduld
@Superman; jij moet je afvragen waar jij thuishoort!
-2 kudos 2026-06-08 15:15:49 door Lekkerweertje op Paardelul heeft geen geduld
Superman hoort de wereld te redden en geen achterlijke reaguursels te plaatsen.