145,543 +150860 -5317
Kudos
#277 (Top 0.0867%)
| Kudos/dag | 44.62 |
| Kudos/reaguursel | 23.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2606 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -81 |
145,543 +150860 -5317
Kudos
#277 (Top 0.0867%)
| Kudos/dag | 44.62 |
| Kudos/reaguursel | 23.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2606 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -81 |
6,211
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.9 |
| Topreaguursels | 42 |
| Woorden per reaguursel | 11.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 90 |
| Geregistreerd op | 18-07-2017 |
| Eerste reactie op | 19-07-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
7 kudos 2026-06-23 09:04:28 door MeerMeerikke op Hoe rijk ben je?
Had je een ster op je Renault gezet?
2 kudos 2026-06-23 08:16:13 door Freddie M op Hoe rijk ben je?
Ik had het met mijn Fiat Multipla, zo ongeveer ter hoogte van de antenne in het dak.
-2 kudos 2026-06-23 07:31:59 door nooneknows op Hoe rijk ben je?
natuurlijke ontwikkeling heet dat
1 kudos 2026-06-21 15:56:34 door DoeIsNietDoen op Tante Corrie is ook los
Geen drank meer voor jou!
1 kudos 2026-06-18 18:30:22 door zup op Meisje doet broek uittrekken
Probeer nogmaals het zelfde trucje maar nu op het dorpsplein, dan komt hij vast wel door!
0 kudos 2026-06-17 21:24:58 door KenJijDeSwaffelman op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Ha, ik wilde net zelf iets reaguurselen over Deelder. Deze is idd iets minder welbespraakt.
-9 kudos 2026-06-13 12:23:21 door TheGreatPoombah op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
Die deden het harde werk van te voren al door moffen af te schieten, spoorlijnen op te blazen enzovoort.
Ja, daar had je weer eens niet gedacht.
5 kudos 2026-06-11 21:34:01 door DominiqueWeesie op Al me dierbare persoonen
@NatteKiwi | 11-06-26 | 23:30:
Extra plus 1 hier voor Jaybongo.
En eentje voor het heerlijk afblussende Piet.
Weet je wat: ook eentje voor Dilins... Djinxy.. Dixika... voor die andere.
10 kudos 2026-06-11 21:30:17 door NatteKiwi op Al me dierbare persoonen
Plus 1 voor Djilinxkia en Jaybongo.
2 kudos 2026-06-08 14:52:06 door LiberoHeinzKessler op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
Portugees oorlogsschip.
3 kudos 2026-06-06 12:21:38 door LieverSudoDanZwitsal op Is dat een DJ-set?
Humor.
-1 kudos 2026-06-06 10:52:55 door KoffieCode op Schouder uit de kom
Gewoon denken aan de intro van Otherside van de Red Hot Chili Peppers.
-11 kudos 2026-06-06 09:43:33 door Greenhof op Is dat een DJ-set?
DJ friendzone heeft anders wel een lekkere vriendin.
wat heb jij?
1 kudos 2026-06-05 11:01:24 door Creatieloos op Rode kaart!
@MrStevenSeagul | 05-06-26 | 10:11: Jij snapt humoer niet zo goed, denk ik.
Subietzometeenstraks, bedankt, ik moest wel lachen.
0 kudos 2026-06-05 08:36:21 door Smegmaticus op Rode kaart!
@MrStevenSeagul | 05-06-26 | 10:11: Je grap wordt niet begrepen
-40 kudos 2026-06-05 08:11:02 door MrStevenSeagul op Rode kaart!
Dat is Ivoorkust
0 kudos 2026-06-04 18:03:24 door RandyBiel op Stevige deurtjes in Vreewijk
Denk dat ze zijn vermiste kat weer terugbrengen.
-3 kudos 2026-06-04 11:09:36 door Dirk-teur op Filmpje maken voor de socials
Origineel man!
-2 kudos 2026-06-04 10:07:11 door Baron Von Awesome. op Ff op de foto met Mads Mikkelsen
@Naregeit | 04-06-26 | 11:09: heel toepasselijk bij Mads Mikkelsen. Hannibal, gave serie.
10 kudos 2026-06-04 09:09:31 door Naregeit op Ff op de foto met Mads Mikkelsen
"Waarom zit je op deze app?"
- "Er zit te weinig vlees in mijn vriezer en ik gebruik dit om te winkelen."
-1 kudos 2026-06-04 08:48:41 door Kanhetnietlatensorry op Stevige deurtjes in Vreewijk
Hiervoor moet je minstens op een geheel leeg kruispunt door rood fietsen.
-1 kudos 2026-06-02 09:46:45 door Vwiend op Poes gaat naar het MBO
Of kan ze alleen 'beslommeringen', 'geelzucht', 'terzijde' en 'meineed' zeggen?
2 kudos 2026-06-02 08:36:17 door threeheadedmonkey op Poes gaat naar het MBO
Kan ze ook 'immers' en 'daarentegen' zeggen?
1 kudos 2026-06-01 16:22:58 door Ikhebjeukdaar op Koeman bij de eerste paal
@Eierbal de lekkerste | 01-06-26 | 17:14: Marokko WK '94
1 kudos 2026-06-01 16:22:37 door Eierbal de lekkerste op Koeman bij de eerste paal
het was een vraag. nu op gezocht: idd Saudi-Arabië (2-1 winst in groep F)
2 kudos 2026-06-01 15:41:46 door [[[Mad.doC]]] op Koeman bij de eerste paal
@eierbal Saudi Arabia?
0 kudos 2026-06-01 15:14:28 door Eierbal de lekkerste op Koeman bij de eerste paal
Wie weet welk land de tegenstander was?
-8 kudos 2026-05-31 11:26:47 door SuperZoeper op Perfecte timing!
Ja leuk, maar hou ze maar voor jezelf.
0 kudos 2026-05-27 09:38:31 door Jokodoko op BMW XM vs Mini
Zoals die bmw rijdt, lijkt mij meer een man
2 kudos 2026-05-26 14:19:11 door uitdestad op Howto de baas en Microslop Teams te slim af zijn
Nee hoor, die mag gewoon thuis op zijn pensioen wachten.
De belastingdienst heeft toch niks aan ongemotiveerde medewerkers....
8 kudos 2026-05-26 13:55:11 door K. Letskoek op Howto de baas en Microslop Teams te slim af zijn
@DAFLUP | 26-05-26 | 15:18: Met dit weer is het wel lekker koel vertoeven in de kelder.
7 kudos 2026-05-26 13:18:31 door DAFLUP op Howto de baas en Microslop Teams te slim af zijn
Ik ken er echt zo een. Ambtenaar; moet nog twee jaar in de kelder documenten inscannen, dan begint het pensioen.
4 kudos 2026-05-22 11:07:21 door Toewan op DPV: Nepagenten bestelen bejaarde vrouwen
Het is vooral een personen met piemel probleem.
0 kudos 2026-05-22 08:38:18 door Het Vragevuur op Admiraal kwam niet opdagen bij Fox News
Bij Frits Wester is alcohol niet het probleem. Het is zijn oplossing.
9 kudos 2026-05-22 07:54:04 door InternetNiet op Admiraal kwam niet opdagen bij Fox News
@Vicieuze-viscositeit | 22-05-26 | 09:41: Frits heeft pas een drankprobleem wanneer het op is.
17 kudos 2026-05-22 07:41:16 door Vicieuze-viscositeit op Admiraal kwam niet opdagen bij Fox News
Frits heeft helemaal geen probleem met alcohol. Alcohol en Frits gaan juist heel goed samen.
7 kudos 2026-05-21 14:38:03 door Lux-et-Libertas op Laswerk uit China
Ik moet altijd lachen om reaguurders die Platform Temu afzeiken en hun meuk bij Blokker, Action, Hema of Bijenkorf kopen. Die bedrijven kopen in bij dezelfde Chinese bedrijven in als de leveranciers van Temu, alleen betalen ze dan het dubbele of soms het drievoudige.
3 kudos 2026-05-20 11:26:32 door IJschpegel op Stukje toeren op de racefiets
Soms ook met rode lantaarn.
8 kudos 2026-05-20 10:50:58 door Beauty_Cees op Stukje toeren op de racefiets
Derrière de la course
3 kudos 2026-05-19 15:11:14 door A.tractie op Meisje kan niet volleyballen
Awesome!
3 kudos 2026-05-19 14:29:37 door Baron Von Awesome. op Meisje kan niet volleyballen
@A.tractie | 19-05-26 | 14:18: ja goed he?
0 kudos 2026-05-19 12:18:21 door A.tractie op Meisje kan niet volleyballen
Doorzichtige grap, simpele figuren.
2 kudos 2026-05-19 12:15:43 door FuhrerUnlimited op Meisje kan niet volleyballen
@handige harrie: ondanks? Ik heb de naam voornamelijk om de voorgevel gegoogled
2 kudos 2026-05-19 12:14:24 door A.tractie op Meisje kan niet volleyballen
Volleybalsletten...euh...volleybaltalenten, gewoon één woord.
1 kudos 2026-05-19 12:13:35 door Handige Harrie op Meisje kan niet volleyballen
Plus 1 als je, ondanks een voorgevoel, deze naam voor de zekerheid toch even gegoogled hebt.
14 kudos 2026-05-19 11:27:40 door Saekerhett op Botje gaat flexen
Misschien voor Microsoft Faint.
17 kudos 2026-05-19 07:34:44 door Captain Knisper op Tenks for doin da to mai caaaah
Jonge chirurgen en advocaten.
6 kudos 2026-05-13 09:21:57 door Loosecanon op Een foutje zit in een klein hoekje…
Hij zit in elk geval helemaal onder de jodium.
-2 kudos 2026-05-12 09:14:37 door ikdenkwat op Hansu Kloku
Over 1,5 jaar.
2 kudos 2026-05-09 11:32:18 door banditoz op Het weekendfeestje!!!
Heb je de oren van Djevin gezien? Die was echt wel wakker.