DumpStats voor Stinkzwam-indianus

282,208 +289568 -7360

Kudos

#90 (Top 0.0282%)

Kudos/dag 158.99
Kudos/reaguursel 32.66
Meeste kudos op 1 reaguursel 3852
Minste kudos op 1 reaguursel -252

8,641

Reaguursels

Reaguursels/dag 4.87
Topreaguursels 92
Woorden per reaguursel 9.5
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 41
Aantal x weggejorist 118
Geregistreerd op 16-08-2021
Eerste reactie op 16-08-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-23 21:41:56 door Schuurm op Koken daar! Koken daar!
Sinds wanneer is er plek op het kamp? DIe wachtlijsten zijn nog langer dan voor sociale huur. Doe ons dus allemaal een plezier en maak meer kampen. Hebben die tokkies een eigen plek en de rest er geen last van.

-3 kudos 2026-06-22 14:09:56 door Jhojo op Haast?
Op de achterbank is geen probleem, op de passagiersstoel wel. >:)

4 kudos 2026-06-16 13:33:48 door kaboutermuts op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Ik denk dat de gemeente niet inhoudelijk naar het plan heeft gekeken en ervanuit gegaan is dat het geschreven is door een 'gecertificeerd' EHBO'er. Inhoudelijk naar het plan kijken vereist waarschijnlijk expertise in dat vakgebied. Toen ze erachter kwamen dat het plan niet van een gecertificeerd EHBO'er kwam, hebben ze de vergunning ingetrokken. Laat wel nog de vraag staan waarom het dan wel eerst goedgekeurd was, dat is gewoon wel slordigheid van de gemeente zelf.

3 kudos 2026-06-16 13:10:30 door DieMonde op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Goed punt, maar waarschijnlijk wordt een deel van de EHBO'ers en wellicht verkeersregelaars door dit bedrijf worden geleverd en kun je natuurlijk afvragen in hoeverre de papieren op orde zijn. Als vrijwilliger bij events waar ook ambu aanwezig moet zijn al mee gemaakt dat we pas later van start konden omdat een van de EHBO'ers niet de juiste papieren bleek te hebben.

-8 kudos 2026-06-14 13:58:58 door ioozereoh op MATCH DAY!
net als het nederlands elftal om 0.00 uur

-2 kudos 2026-06-12 20:22:30 door Plankveurdekop op Fast
Zou mooi zijn wanneer je ook zo'n situatie zou hebben in Nederland: Hoef je alleen maar een sluis open te zetten om het probleem op te lossen...

5 kudos 2026-06-12 18:32:17 door K. Letskoek op Fast
Waren ze hier in NL maar zo doortastend...