282,208 +289568 -7360
Kudos
#90 (Top 0.0282%)
| Kudos/dag | 158.99 |
| Kudos/reaguursel | 32.66 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3852 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -252 |
282,208 +289568 -7360
Kudos
#90 (Top 0.0282%)
| Kudos/dag | 158.99 |
| Kudos/reaguursel | 32.66 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3852 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -252 |
8,641
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 4.87 |
| Topreaguursels | 92 |
| Woorden per reaguursel | 9.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 41 |
| Aantal x weggejorist | 118 |
| Geregistreerd op | 16-08-2021 |
| Eerste reactie op | 16-08-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 15:28:44 door PeterPandemie op Gefeliciteerd eh
Niet waar, die likt alleen pils, gebruikt geen pillen.
0 kudos 2026-06-24 10:21:31 door Tiszoalstis op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Mijn opa is 97, en ik ben zelf ouder als Ronaldo. Hoe kan hij dan ondertussen mijn opa zijn?
0 kudos 2026-06-23 21:41:56 door Schuurm op Koken daar! Koken daar!
Sinds wanneer is er plek op het kamp? DIe wachtlijsten zijn nog langer dan voor sociale huur. Doe ons dus allemaal een plezier en maak meer kampen. Hebben die tokkies een eigen plek en de rest er geen last van.
0 kudos 2026-06-23 19:25:45 door Bromevape op Vis achtbaan
Zas.
-12 kudos 2026-06-23 18:51:47 door Creatieloos op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
Dat zeiden ze vroeger ook wel een over een ander volk.
Alleen daar gaat het uitroeien van deze bevolkingsgroep nu wel iets beter.
-4 kudos 2026-06-23 16:57:20 door Dweeziltje op Gefeliciteerd eh
Ik denk het niet, die slikt alleen pillen.
-3 kudos 2026-06-22 14:09:56 door Jhojo op Haast?
Op de achterbank is geen probleem, op de passagiersstoel wel. >:)
44 kudos 2026-06-21 19:41:49 door gijssie1967 op Twentekanaal waaghalzen
Is n kanaal. Geen Amsterdamse gracht.
-3 kudos 2026-06-19 18:19:51 door Creatieloos op Wielrenwedstrijd in beeld brengen
Zolang hij niet valt, klopt dat.
2 kudos 2026-06-18 20:19:21 door FreddyboyK op Een mooie advertentie maken
Hij weet zelfs dat ie dood is.
8 kudos 2026-06-18 19:53:04 door Knalluh8497 op Een mooie advertentie maken
En jij denkt dat hij die had.
0 kudos 2026-06-17 12:23:33 door Hoogheid8 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Vraag het hem en hij zal het gegarandeerd zeggen..
2 kudos 2026-06-17 12:15:24 door AnoniemeAlcoholist op Metettica
Nee, dit is wel degelijk one. Luister maar ff
15 kudos 2026-06-17 11:26:54 door Farthdater op Waarom deze boodschap?
Oké Kitty.
-3 kudos 2026-06-16 15:52:44 door Stinkzwam-indianus op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
@mikkelokkio dan heeft het dus perfect gewerkt
-6 kudos 2026-06-16 15:45:19 door mikkelokkio op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Dat heb ik ook gedaan. Toen ik 12 was. Gelukkig had ik toen nog geen reethaar.
0 kudos 2026-06-16 15:31:00 door Schuurm op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
@kaboutermuts | 16-06-26 | 15:33: De organisatie is verantwoordelijk. Ze mogen blij zijn dat de gemeente hier nu achter komt en niet een dag vantevoren.
4 kudos 2026-06-16 13:33:48 door kaboutermuts op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Ik denk dat de gemeente niet inhoudelijk naar het plan heeft gekeken en ervanuit gegaan is dat het geschreven is door een 'gecertificeerd' EHBO'er. Inhoudelijk naar het plan kijken vereist waarschijnlijk expertise in dat vakgebied. Toen ze erachter kwamen dat het plan niet van een gecertificeerd EHBO'er kwam, hebben ze de vergunning ingetrokken. Laat wel nog de vraag staan waarom het dan wel eerst goedgekeurd was, dat is gewoon wel slordigheid van de gemeente zelf.
3 kudos 2026-06-16 13:10:30 door DieMonde op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Goed punt, maar waarschijnlijk wordt een deel van de EHBO'ers en wellicht verkeersregelaars door dit bedrijf worden geleverd en kun je natuurlijk afvragen in hoeverre de papieren op orde zijn. Als vrijwilliger bij events waar ook ambu aanwezig moet zijn al mee gemaakt dat we pas later van start konden omdat een van de EHBO'ers niet de juiste papieren bleek te hebben.
-8 kudos 2026-06-14 13:58:58 door ioozereoh op MATCH DAY!
net als het nederlands elftal om 0.00 uur
1 kudos 2026-06-14 03:35:12 door pietpvv op Kinderbrommer op je auto
Zou er niet op rekenen.
-5 kudos 2026-06-13 06:29:00 door altijd-guus op Lantaarnpaal Lanceren
Wat nou als ie 112 belde, juist omdat ie een beroerte had?
-2 kudos 2026-06-12 20:22:30 door Plankveurdekop op Fast
Zou mooi zijn wanneer je ook zo'n situatie zou hebben in Nederland: Hoef je alleen maar een sluis open te zetten om het probleem op te lossen...
5 kudos 2026-06-12 18:32:17 door K. Letskoek op Fast
Waren ze hier in NL maar zo doortastend...
8 kudos 2026-06-11 18:19:37 door Brammosopdefiets op Overval op juwelier in Arnhem
En het is pas 11 juni, wat een geluksvogel ben jij. Benieuwd wat voor een verrijking je de rest van de maand juni nog over je heen krijgt :)
-1 kudos 2026-06-11 17:03:14 door HartstikkeBedrankt op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
@Lonsdale | 11-06-26 | 12:53:
2 kudos 2026-06-11 14:51:32 door quicky1000 op Rob houdt van vlees
Irrland in Duitsland. Daar zijn werkelijk een miljoen-miljard BBQ's
-1 kudos 2026-06-11 10:53:02 door Lunsdale op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Zijn die weer samen dan?
4 kudos 2026-06-11 09:08:31 door A.tractie op Goeie techniek
Leuk verzonnen, niks gefilmd.
0 kudos 2026-06-10 12:29:07 door Cromabuik op Ex niet helemaal tevreden met nieuwe verloving
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-10 11:57:13 door ShoarmaSjaak op Ex niet helemaal tevreden met nieuwe verloving
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-10 11:49:31 door Couscousmetappelmoes op Ex niet helemaal tevreden met nieuwe verloving
-weggejorist-
1 kudos 2026-06-10 11:28:20 door [[[Mad.doC]]] op Achterlijke die aan het inhalen is
Joost Prinsen ook. ' Freekie'.
29 kudos 2026-06-10 11:18:17 door Hangtietsmurfin op Die haatcomments van mannen
Van alle markten home.
-6 kudos 2026-06-09 19:54:37 door kecay35826 op Chinees maakt vliegend zwaard van drones
Back to the futule....
3 kudos 2026-06-08 16:39:14 door HartstikkeBedrankt op Vol gas op de tomos
Ten tijde van New Kids bestond dat allemaal al 20 jaar hoor. New Kids is voortgekomen uit nostalgie
-2 kudos 2026-06-08 16:24:09 door Saekerhett op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
@Gaatieklagen | 08-06-26 | 17:22:
Hoi Ricky.
3 kudos 2026-06-08 15:54:34 door LONDSYEROVSKI op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
@Gaatieklagen | 08-06-26 | 17:22: dat is voorwaarden voor inzet van pepperspray
-37 kudos 2026-06-08 15:22:41 door Gaatieklagen op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Voor? Moet wel een legitieme reden hebben. Omdat iemand een vraag stelt?
Politie is verplicht zich te legitimeren op verzoek daartoe, Ambtsinstructie 2b
-5 kudos 2026-06-08 15:21:27 door Stinkzwam-indianus op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
edit: op het kindermisbruik na dan
9 kudos 2026-06-08 09:35:16 door duke_nukem op Daar hang je dan in de bakkie
Je neemt je vrouw/vriendin mee?
17 kudos 2026-06-08 09:00:27 door altijd-guus op Burenruzie gaat verkeerd
Ja, zo werkt het dus niet.....4 reeten.....
91 kudos 2026-06-07 20:06:17 door KikoMontana op Burenruzie gaat verkeerd
Als bianca nou een mooi jurkje had aangehad dan gaf ik er een 8,3 voor.
-1 kudos 2026-06-04 20:04:44 door De_GBS op Hoeveel haast heeft u?
Misschien heeft hij benden met de drugsmaffia.
5 kudos 2026-06-04 19:45:40 door Pimbinnentuyn op Met je blote reet in de trein staan
@very-ferry | 04-06-26 | 21:39: Nobele Simons
7 kudos 2026-06-04 19:39:50 door very-ferry op Met je blote reet in de trein staan
Neger Snikkel?
-1 kudos 2026-06-04 18:55:31 door Appie1 op Meisje die graag bloemetje terug geeft
Ik zie liever een Fleur-drop.
-4 kudos 2026-06-03 21:30:30 door Creatieloos op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
Door al het rook, viel het wedstrijd in de water.
Klopt toch?
18 kudos 2026-06-03 18:12:48 door Verkerk op Maxim doet een oproep
Eerder omlaag gevallen, Rembo en Rembo was goud
-1 kudos 2026-06-02 23:20:49 door HermanDePermban op Is mijn eten al klaar dames?
Pizza calamiteiten bedoel je