DumpStats voor SprayingWhale 👶

301 +324 -23

Kudos

#57562 (Top 18.0117%)

Kudos/dag 7.17
Kudos/reaguursel 20.07
Meeste kudos op 1 reaguursel 93
Minste kudos op 1 reaguursel -21

15

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.36
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 24.4
Reacties per reaguursel 1
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 05-05-2026
Eerste reactie op 13-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-19 13:27:42 door nergens_goed_voor op Motor skipt de file
@John McClane | 19-06-26 | 11:42: Waarom is dat lastig bij een stilstaande file? Je kan prima ongeveer 10 rijden hoor.

0 kudos 2026-06-19 13:26:48 door Peterrrrrrrr op Motor skipt de file
@John McClane | 19-06-26 | 11:42: En motorrijder veroorzaakt met zijn snelheid gevaar, dus artikel 5 zou me idd van toepassing lijken als dit in Nederland zou zijn.

-1 kudos 2026-06-19 09:42:59 door John McClane op Motor skipt de file
@Delfts Blauw | 19-06-26 | 10:43: Dat is slechts een richtlijn en geen wet. Bij een stilstaande file wordt dat al vrij lastig. De wet is natuurlijk gewoon dat je geen gevaar of hinder mag veroorzaken, het welbekende artikel 5.

4 kudos 2026-06-19 08:43:07 door Delfts Blauw op Motor skipt de file
@nergens_goed_voor | 19-06-26 | 10:16: inderdaad "Het snelheidsverschil tussen jouw motor en de auto's mag maximaal 10 km/u zijn."
Dus dit was veel te snel.

10 kudos 2026-06-19 08:16:10 door nergens_goed_voor op Motor skipt de file
@Espesbes | 19-06-26 | 10:13: Als je zo goed weet dat filteren mag, dan weet je ons ook het maximale snelheidsverschil uit te leggen?

-8 kudos 2026-06-19 08:13:59 door Espesbes op Motor skipt de file
Filteren is in bijna alle landen toegestaan. Busje gooit bewust de deur open

-2 kudos 2026-05-26 11:54:26 door Greenhorn op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Een beetje hetzelfde als de BMW i3. Mogelijk doen ze dit omdat de echte Ferrari-liefhebbers toch geen elektrische Ferrari kopen, maar de mensen die dat wel doen, ervoor zorgen dat ze meters kunnen maken, om de techniek te testen, voor wanneer, ook helaas Ferrari, over zal moeten naar een volledig elektrisch aangedreven auto...

-4 kudos 2026-05-13 23:43:47 door blackphilip op Audi aso geeft mij geen voorrang
Dat haat ik echt als mensen dat doen. Zie dat echt vaak en krijg je bijna ongeluk en dan schelden ze je nog uit ook. Op de fiets best wel paar keer meegemaakt als bezorger. Kunnen sommigen niet tegen. Echt kneiter asociaal. Heel veel hebben er een e-bike (oudere mannen van 50+) en die kunnen er niet tegen ofzo.