301 +324 -23
Kudos
#57562 (Top 18.0117%)
| Kudos/dag | 7.17 |
| Kudos/reaguursel | 20.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 93 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
301 +324 -23
Kudos
#57562 (Top 18.0117%)
| Kudos/dag | 7.17 |
| Kudos/reaguursel | 20.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 93 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
15
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.36 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 24.4 |
| Reacties per reaguursel | 1 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 05-05-2026 |
| Eerste reactie op | 13-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-19 13:27:42 door nergens_goed_voor op Motor skipt de file
@John McClane | 19-06-26 | 11:42: Waarom is dat lastig bij een stilstaande file? Je kan prima ongeveer 10 rijden hoor.
0 kudos 2026-06-19 13:26:48 door Peterrrrrrrr op Motor skipt de file
@John McClane | 19-06-26 | 11:42: En motorrijder veroorzaakt met zijn snelheid gevaar, dus artikel 5 zou me idd van toepassing lijken als dit in Nederland zou zijn.
-3 kudos 2026-06-19 11:08:15 door Sabbey op Ismaël Koné breekt z'n been na tackle
Is Qatar niet aziatisch kampioen..?
-4 kudos 2026-06-19 10:29:00 door Fromthemap op Ismaël Koné breekt z'n been na tackle
Jij bent opgebleven voor Canada Qatar?
-1 kudos 2026-06-19 09:42:59 door John McClane op Motor skipt de file
@Delfts Blauw | 19-06-26 | 10:43: Dat is slechts een richtlijn en geen wet. Bij een stilstaande file wordt dat al vrij lastig. De wet is natuurlijk gewoon dat je geen gevaar of hinder mag veroorzaken, het welbekende artikel 5.
-4 kudos 2026-06-19 09:41:44 door majesty22 op Ismaël Koné breekt z'n been na tackle
Dit was helemaal geen bijzondere overtreding, gewoon pech.
-6 kudos 2026-06-19 08:51:14 door Schijtebrij op Ismaël Koné breekt z'n been na tackle
Het sloeg inderdaad nergens op. Maar het schopte wel ergens op.
4 kudos 2026-06-19 08:43:07 door Delfts Blauw op Motor skipt de file
@nergens_goed_voor | 19-06-26 | 10:16: inderdaad "Het snelheidsverschil tussen jouw motor en de auto's mag maximaal 10 km/u zijn."
Dus dit was veel te snel.
10 kudos 2026-06-19 08:16:10 door nergens_goed_voor op Motor skipt de file
@Espesbes | 19-06-26 | 10:13: Als je zo goed weet dat filteren mag, dan weet je ons ook het maximale snelheidsverschil uit te leggen?
-8 kudos 2026-06-19 08:13:59 door Espesbes op Motor skipt de file
Filteren is in bijna alle landen toegestaan. Busje gooit bewust de deur open
-1 kudos 2026-05-26 15:14:20 door ochtendkoffie op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
@Sprayingwhale, ze hadden een diesel ferrari kunnen maken?
9 kudos 2026-05-26 12:01:11 door stevigekok op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Qua prijs in ieder geval wel een Ferrari.
-2 kudos 2026-05-26 11:54:26 door Greenhorn op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Een beetje hetzelfde als de BMW i3. Mogelijk doen ze dit omdat de echte Ferrari-liefhebbers toch geen elektrische Ferrari kopen, maar de mensen die dat wel doen, ervoor zorgen dat ze meters kunnen maken, om de techniek te testen, voor wanneer, ook helaas Ferrari, over zal moeten naar een volledig elektrisch aangedreven auto...
9 kudos 2026-05-26 11:52:40 door REDS1985 op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Terwijl het logo er toch een paar keer best prominent op staat. Ik denk dat ze geluk hebben dat Mercedes vorige week de plank minstens net zo mis heeft geslagen.
-4 kudos 2026-05-13 23:43:47 door blackphilip op Audi aso geeft mij geen voorrang
Dat haat ik echt als mensen dat doen. Zie dat echt vaak en krijg je bijna ongeluk en dan schelden ze je nog uit ook. Op de fiets best wel paar keer meegemaakt als bezorger. Kunnen sommigen niet tegen. Echt kneiter asociaal. Heel veel hebben er een e-bike (oudere mannen van 50+) en die kunnen er niet tegen ofzo.