3,303 +4133 -830
Kudos
#18685 (Top 5.8467%)
| Kudos/dag | 18.66 |
| Kudos/reaguursel | 7.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 274 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -90 |
3,303 +4133 -830
Kudos
#18685 (Top 5.8467%)
| Kudos/dag | 18.66 |
| Kudos/reaguursel | 7.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 274 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -90 |
467
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.64 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 18.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 31 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 29-12-2025 |
| Eerste reactie op | 29-12-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 12:30:48 door Papigaai op Vetzakken in de sportschool
Volgens mij begrijp je haar boodschap niet. Ze zegt dat mensen binnen een sportschool bezig zijn met zichzelf en niet met dikke of onervaren mensen. Haar boodschap: ga!
-1 kudos 2026-06-24 10:50:17 door HarryHuidfluit op Tee (golf)
Nou, vertel.
0 kudos 2026-06-24 08:02:51 door KlaagKadaver op Afslagje gemist
Ik denk niet dat jij erg lang zou leven op een motorfiets...
-1 kudos 2026-06-24 03:36:12 door Tingieter op Afslagje gemist
Als dat is wat jij ziet moet je misschien even langs Specsavers, aangezien je het puntstuk niet gezien heb.
-5 kudos 2026-06-23 22:03:41 door 0XEDD1E666 op Afslagje gemist
@1verborgenantwoorden | 23-06-26 | 23:27: dals
0 kudos 2026-06-23 21:27:31 door 1verborgenantwoorden op Afslagje gemist
Langzamer als... Okee.
2 kudos 2026-06-22 20:38:50 door Sokk1e op Hittegolf!
beter dan....
3 kudos 2026-06-22 17:04:16 door McGuyer op Reaguurder stelt zich voor
*vertelt
0 kudos 2026-06-11 17:18:56 door WoetWoet op Dries heeft een vergelijking
En jij maakt je weer druk over wat Gen Z allemaal zegt…
8 kudos 2026-06-11 17:17:05 door Geitenkaas_met_nootjes op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
Ja was het maar zo'n feest. De trieste realiteit is dat ze er helemaal niets mee gaan doen. Ik heb al meerdere keren bij verschillende instanties (o.a. politie, jeugdzorg, belastingdienst) van alles op presenteerblaadjes gegeven, kant en klaar. Zelfs al heb je de gps locatie van je zojuist gestolen dure fiets die zich letterlijk op steenworp afstand om de hoek van het bureau bevindt zijn ze nog te beroerd om te gaan kijken, laat staan actie ondernemen.
1 kudos 2026-06-11 17:00:23 door Creatieloos op Hangjeugd in mijn portiek
Daar hebben we thuisbezorgd voor.
-9 kudos 2026-06-10 09:30:58 door curryworstspecial op Waterbed
ben jij wel wat gewoon in het leven?
0 kudos 2026-06-09 11:25:53 door Erelid op Dwaas dondert uit boom
Nee!
4 kudos 2026-06-09 11:04:13 door Niebang op Dwaas dondert uit boom
Die hebben geen capaciteit en te weinig geld hiervoor. De Rendac is een betere optie.
-3 kudos 2026-06-08 12:02:58 door owikzegmaarwat op Wielrenner uitroken
oh, dacht ik bijna weer dat het de wielrenner was.
5 kudos 2026-06-07 16:41:31 door zonderlinger op Teamuitje met de jongons
Ik denk dat de ouders meestal ook debielen zijn.
3 kudos 2026-06-07 16:36:43 door jfk1968 op Bootje doet dansje
Ik vind de geur van dieselrook (in beperkte maten) lekker ruiken. Heeft bepaalde associaties.
3 kudos 2026-06-06 12:40:10 door shorpy op Ondertussen bij de grens Maastricht
Smeermaas
0 kudos 2026-06-06 09:37:39 door Sp00nman op Even laten zien aan iedereen!
Die rotweiler van hierachter is ook heel oprecht. Echt oprecht een kutbeest.
0 kudos 2026-06-06 09:09:37 door zhirek op Even laten zien aan iedereen!
parasitaire wespen
1 kudos 2026-06-06 06:33:44 door redthehaghue op Bier dood?
@BoerkaLover | 06-06-26 | 07:06:
Een 12-jarige kwalijk nemen dat hij typt als een 12-jarige. Je kunt iemand met nog geen 400 reaguursels ook niet serieus nemen als diegene andere reaguurders de maat neemt.
6 kudos 2026-06-06 06:03:31 door ShakespeareanTragedy op Uitsloven op de kinderbrommer
Snotyoung heeft een zusteraccount. Die vele punten steeds zijn helemaal des Snotyoungs, zo over verschillende reaguursels gezien. Betrapt...
-1 kudos 2026-06-06 05:52:52 door Liet op Uitsloven op de kinderbrommer
Helemaal waar,ik vind het wel een leuk verhaal....misschien wel kern van waarheid....
1 kudos 2026-06-06 05:21:40 door RW00 op Even laten zien aan iedereen!
@jeroenb62 | 05-06-26 | 23:11: Jazeker, als ze maar niet bij mij in de buurt zijn.
3 kudos 2026-06-06 05:06:36 door BoerkaLover op Bier dood?
Puntjes, puntjes en nog meer puntjes. Typ eens niet als een 12-jarige.
-2 kudos 2026-06-05 23:44:51 door blackphilip op Uitsloven op de kinderbrommer
Lodewijck blijft na het lezen van jouw verhaal voorlopig nog in de kast
8 kudos 2026-06-05 22:17:28 door WigaDan op Even laten zien aan iedereen!
@jeroenb62 | 05-06-26 | 23:11: Die rijden op gaybikes door de straten.
-5 kudos 2026-06-05 21:20:00 door ShakespeareanTragedy op Uitsloven op de kinderbrommer
Hij zit gewoon een beetje in zichzelf te mompelen, de gek.
2 kudos 2026-06-05 21:17:55 door ShakespeareanTragedy op Bier dood?
En het is 'gekunseld'.
1 kudos 2026-06-05 21:13:36 door ShakespeareanTragedy op Bier dood?
Metareaguren. Reaguren over het reaguren, dat getuigt zeker van inspiratie. Mijn min heb je.
-5 kudos 2026-06-05 21:13:16 door Balloze binnenkater op Uitsloven op de kinderbrommer
Vond jij dit zelf echt een plusje waard? Ik heb hem er weer afgehaald, wat een lulverhaal.
-7 kudos 2026-06-05 21:11:49 door jeroenb62 op Even laten zien aan iedereen!
precies, je kunt dus ook bedwantsen, bloedzuigers en kakkerlakken wel waarderen?
6 kudos 2026-06-05 20:51:56 door pietpvv op Bier dood?
Voorspelbaar kan ook grappig zijn, flauw en gemaakt minder wellicht.
Dumpert heeft slechte en betere dagen, soms veel en leuk, soms niet.
Beetje je best doen en vriendelijk zijn.
5 kudos 2026-06-05 18:19:30 door Tenya op Update vistrap
Natuurlijk moet de Tokkie op een video over vissen weer beginnen over AZC's...
2 kudos 2026-06-05 18:11:50 door Puddingbuks68 op Horror partytrick
De mens stamt helemaal niet af van de apen. Dat zijn parallelle evoluties geweest waarbij de bonobo genetisch het dichtst bij de mens staat.
Maar na het lezen van je reactie zou ik nog bijna denken dat je gelijk hebt ook.
5 kudos 2026-06-05 16:43:13 door Naregeit op Zuipen met karakter
Toon initiatief en durf buiten de kaders te handelen, komt vast goed!
2 kudos 2026-06-05 11:29:27 door Creatieloos op Spaans mannetje doet beetje stoer in Valencia
Sigmund Freud snapte het wel, vraag hem maar eens.
5 kudos 2026-06-05 11:09:42 door met vreselijke groet op Man doet robot
Geef hem maar een spuitje wd40, dan wordt hij weer rustig.
17 kudos 2026-06-05 10:54:43 door Uhoortnogvanons op Spaans mannetje doet beetje stoer in Valencia
Aandacht vragen van minderjarige jongetjes
15 kudos 2026-06-05 10:43:43 door Pimbinnentuyn op Spaans mannetje doet beetje stoer in Valencia
compensatiegedrag
0 kudos 2026-06-04 22:18:55 door LonelyWanker op Filmpje maken voor de socials
Yes, they could boogie
3 kudos 2026-06-04 19:11:37 door xspalm op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Ik had nooit temptation islang gezien. Vet! Soort richard attenborough die een reportage maakt van een lagere diersoort.
1 kudos 2026-06-04 18:56:24 door Pilslikker op Meisje die graag bloemetje terug geeft
Die is wel flower
-3 kudos 2026-06-04 16:50:31 door sufkut op Nog even over het Wilhelmus van gisteren..
Eens, doe mij het russische maar.
1 kudos 2026-06-02 11:45:00 door ZekerGeenRobot op Drie mannen op één fatbike
Fagbike.
0 kudos 2026-06-01 20:13:25 door kokkowitz op Eventjes wachten op het kruisende verkeer
*pulletjes
1 kudos 2026-06-01 13:51:20 door Dikke_Gangstert op Even de plisie afsnijden! | Dumpert Dashcam 67
Ik denk wel dat je dan veel dubbele diensten mag gaan rijden.
7 kudos 2026-06-01 09:35:16 door Compile op Even de plisie afsnijden! | Dumpert Dashcam 67
Toen was geluk nog gewoon
7 kudos 2026-06-01 07:18:22 door jamaarikweethetbeter op Even de plisie afsnijden! | Dumpert Dashcam 67
Toch leer je tijdens je rijlessen andermans fouten moet opvangen en oplossen. Die redenering heeft een reden, de meesten onder ons hebben het inzicht en gedrag van een goudvis in het verkeer.
2 kudos 2026-06-01 07:01:42 door BlijeBakkus op Even de plisie afsnijden! | Dumpert Dashcam 67
Het probleem is dat iedere proleet tegenwoordig een auto kan betalen. Als dit luxe vervoer al zo'n gemeengoed is dan hebben we echt met z'n allen geld teveel.