3,303 +4133 -830
Kudos
#18685 (Top 5.8467%)
| Kudos/dag | 18.66 |
| Kudos/reaguursel | 7.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 274 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -90 |
3,303 +4133 -830
Kudos
#18685 (Top 5.8467%)
| Kudos/dag | 18.66 |
| Kudos/reaguursel | 7.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 274 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -90 |
467
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.64 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 18.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 31 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 29-12-2025 |
| Eerste reactie op | 29-12-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-90 kudos 2026-05-20 19:49:19 op Je bent nu een krab
Dus om het feit dat de krab niet opzij loopt denk je dat het fake is?
Dat de krabben onder de grond een dance-event hebben bracht je dus niet aan het twijfelen? Dat zou best kunnen dan?
-82 kudos 2026-02-09 18:31:49 op Japanse atlete is grote blij
Alsjeblieft, en nu weer snel terug naar je
sambal-bai -keuken!
-47 kudos 2026-05-31 18:11:46 op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Had pa zijn kwak maar tegen de kachel aan moeten spuiten, dan had het nog met een sisser afgelopen.
-42 kudos 2026-04-29 13:32:13 op KO-ningsdag
Na de genadeslag als "the king" weglopen met een voldaan gevoel en opgeheven hoofd, om daarna in een angstig mietje te veranderen als de tegenstander niet meer opstaat!
-23 kudos 2026-06-05 22:24:25 op Bier dood?
Soms zijn er momenten op een dag dat de reaguursels hier té flauw, té gemaakt, en té voorspelbaar zijn.
Als het onderwerp / titel er maar in verwerkt zit.... té geknutseld...
Alsof de originaliteit om iets beters te verzinnen in de eco modus staat.
Iets roepen om maar wat te roepen te hebben....
En nu komt de minnetjes groep, let op....
-21 kudos 2026-04-09 18:09:48 op Moreel lastige video
Jonge gasten die op een achterwiel rijden en een wielrenner, de twee verschrikkelijkste weggebruikers!
Heerlijke crash!
Repeat, repeat, repeat...
-19 kudos 2026-05-02 11:08:24 op Wat is jullie beste move?
En verder bleef het nog een gezellige stapavond in het dorpshuis van Emmer-Compascuum...
-18 kudos 2026-05-28 17:22:30 op Plofkraak Drachten
Ik hoor geen plof, ik zie geen kraak, ik zie een motor en een schommelend beeld wat ik herken nadat ik met teveel bier van een barkruk geduveld ben...
-18 kudos 2026-06-07 18:00:51 op Bootje doet dansje
Lekker wat dieselrook de lucht in dampen, en ondertussen slurp je je Mac milkshake uit een kartonnen zuigbuis.
Want dat is goed voor het milieu...
-16 kudos 2026-06-23 23:28:37 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Je hebt allerlei soorten verkeer. langzaam en snel verkeer.
Die mogen vaak op 1 weg.
En als je er als gefrustreerde stresskip achter zit, waarschijnlijk omdat je te laat vertrokken bent....is het balen ja! Eigen schuld!
Maar Dumpert waardig....heuhm....
Als je dit geduld al niet kan opbrengen, dan leef je enkele versnellingen te hoog?
-15 kudos 2026-04-22 20:08:52 op Jongetje (onbedoeld) bijna in de water.
Heeft deze dr@plul zelf slecht zicht?
Je kijkt toch zélf ook uit wat er op je rijbaan verschijnt?
Dit kon je zelf toch ook zien aankomen?
Lekker laf om zo'n ventje af te bekken!
-15 kudos 2026-06-05 11:15:57 op Moeder is alert
Hoezo heldin?
Ik denk dat elk weldenkend mens weg zou springen?
-14 kudos 2026-05-31 17:50:47 op Laten we eens gaan waterskiën
@MVahl | 31-05-26 | 16:41:
Dankjewel dikke van Dale.
Toch altijt vijn dat er altijt een wijsneus is die er op kickt om een spelvout fan un ander te vurbeeterun.
als wu jou tog niet haden...
-14 kudos 2026-05-24 20:02:18 op Tokkies in Breda slopen terras
Zou je die opmerking ook gemaakt hebben als je niet anoniem was geweest? Of was je dan toch voorzichtiger geweest?
-13 kudos 2026-04-27 18:07:06 op Koningsdag Dokkum
Nog meer blauw op straat voor die louche achterbuurten en beruchte sloppenwijken van het altijd onveilige en criminele Dokkum....
Voorop agent Jaarsma, dan Hiemstra, Elkema, Wiekstra, Boersma, Boonstra, en tot slot Miedema en Hoekstra....
-13 kudos 2026-04-24 18:33:38 op Meisje sloopt kudtreaguurders Pt II
Dit is een échte vrouw!
Kletst teveel en onzinnig.
Dat is altijd...
-13 kudos 2026-06-23 23:22:47 op Afslagje gemist
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet?
Een zielige gefrustreerde motorrijder die zich blijkbaar ergert aan iets wat langzamer gaat als hij.
En dat laat blijken door even simpel aan zijn gashendeltje te draaien?
Treurige types....
-13 kudos 2026-05-15 21:49:59 op Bewaking met honden
Ik ook niet.
-12 kudos 2026-03-30 18:37:43 op De keuken van Ratatouille is gevonden!
Goeie reclame voor je zaak, er is altijd iemand die het interieur of je stem herkend... slimmerik.
-12 kudos 2026-05-31 22:51:10 op Ik leg jullie plat..
Een vent in een rokje....
Want vindt onze "multi culturele" achterban er van?
De inwoners die hier als mannelijk personage zelf in een jurk rond lopen?
Baardmans in een rokje is al snel een heumeu?
Maar baardmans in een lange witte jurk ...dat mag omdat het van het geloof mag?
Soms begrijp ik steeds minder van mijn eigen landje.... en verlang vooral terug naar de good-old jaren 70...
-12 kudos 2026-05-15 09:23:57 op Bouwvakker in Enschede heeft wel heel veel zin in het weekend!
Fijn dat iedereen zo positief is over de hulp die de aanhanger-meneer krijgt.
Niemand iets over de oorzaak of zijn rijgedrag?
Je moet al flink gek doen wil je een aanhanger op zijn kant krijgen.
-10 kudos 2026-05-12 21:49:00 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Van hulpverleners blijf je af!
Anderzijds drijft onze politiek de bevolking tot waanzin!!
Volk wat tot waanzin gedreven wordt, is onvoorspelbaar....
Ben bang dat dit pas het begin is?
Goed bezig Jetje!
-10 kudos 2026-06-05 18:36:47 op Update vistrap
Nu snap ik die enorme instroom asielzoekers!
In Nederland kán alles, en krijg je alles.
Het kan niet op.
Zelfs de vissen krijgen een eigen deurbel...
-10 kudos 2026-04-07 22:27:44 op Marktplaats bespaartips
Uuht Den Haag?
Kerel....pleurt die banden aghttuh du duihnuh, of op ut pleihjn....
Mah, nee....oow oow Den Haag....
-10 kudos 2026-04-17 17:36:07 op Vader heeft een punt?
Het gaat niet over de inhoud en betekenis van dat Sire filmpje, maar het feit dat het filmpje over gelukzoekers gaat, en daarna de overgang of je 1 van de 100 oplichters kent, kijk dan ook even welke "bro's" er afgebeeld staan...
-10 kudos 2026-05-27 20:10:45 op Mevrouw heeft weer een mening over het weer
Dom gezwets, geen inhoud, kan zo achter de kassa bij de A C tion...
-9 kudos 2026-06-22 18:28:47 op Hittegolf!
Beter iets als niets, alle beetjes helpen.
Je kan er kwalijk een filmset-ventilator neerzetten dat alles van tafel waait...
-9 kudos 2026-04-22 11:55:55 op Aandachtshoer doet aandachtshoeren
Die man is vast gewend dat vrouwen, schaars gekleed en rare bewegingen doen aan de andere kant van de ruit zitten?
-9 kudos 2026-05-12 12:53:07 op Fotomomentje met het gezin
Je bent de 12e al geloof ik met hetzelfde antwoord over Dries.
Na zoveel keer weten we het wel denk ik?
-9 kudos 2026-05-19 22:59:48 op Meneer denkt ongestraft een vrouwtje te mishandelen
In Nederland noemen ze zoiets: "bij de beesten af".
Maar beesten/ dieren halen dit slechtste niveau niet waar een mens allemaal tot in staat is.
Maar de mens noemt zich "de beschaving" ...
-9 kudos 2026-05-14 14:13:59 op Lekker hokkie uitmesten
Lompe boer!
-8 kudos 2026-04-18 10:56:12 op MTB over brug
Wacht, ik hou je achterwiel even vast, dan weet je zeker dat je het bruggetje niet haalt...
-8 kudos 2026-06-06 10:44:00 op Fietser tegen de grond gereden
Altijd maar dat ongeduldige, domme gedrag van fietsers.
Alsof ze onaantastbaar zijn.
Alsof regels niet voor hun gelden...
Altijd maar met de arrogantie: jij rijdt me toch niet aan, want dan ben je schuldig, dat weet je.
Maar als je dan met je bakkes op het asfalt terecht komt, is het toch niet om te lachen hé?
Sorry, maar ik heb nooit zo' n meelij met fietsers die aangereden worden...
-8 kudos 2026-06-01 19:36:22 op Leuk zo'n roadtrip
Dat achterlicht van die motor zal nog wel te krijgen zijn, en door!!
-7 kudos 2026-04-15 10:27:37 op Reaguurder in het wild..
Je weet in elk geval wie je niet hoeft uit te nodigen voor een feestje...
-7 kudos 2026-05-12 22:05:53 op 7 meter hoog gouden beeld van Trump
Ben je daar blij om?
Bij jij die ene?
-7 kudos 2026-06-22 18:54:53 op Zieke wolkformatie boven Zeeland
@TehR | 22-06-26 | 18:45:
Weer sex tremen...
-7 kudos 2026-04-28 21:06:01 op Statiegeld innen op Koningsdag
Een filmpje van 4 seconden....wazig filmpje van een berg mensen, wat herrie....
Wat wil je hiermee?
Scoren??
-7 kudos 2026-06-05 19:09:21 op Horror partytrick
Van oorsprong stamt de mens van de apen af, en heel soms kun je dat bij sommige nog zien...
-6 kudos 2026-04-29 13:29:46 op KO-ningsdag
Als Henk de dader was, had ie nu nog vast gezeten! Iets met racisme ofzo...
-6 kudos 2026-06-22 18:37:29 op Stokjevangen
Die is goed in stokken pakken, misschien is het Kralingsebos in de avond uurtjes iets voor em?
-6 kudos 2026-05-28 13:27:14 op Gezellig stukje fietsen in de natuur met je hondmans
Wat een gegil, lekker mannelijk ook!
Alsof je Chateau Meiland zit te kijken...
-6 kudos 2026-05-17 18:11:59 op Getto van Hoensbroek
Hoensbroek, Parkstad, het zal ook weer eens niet.
In Parkstad heb je altijd snel een huurwoning, want ja, wie wil er wonen?
-5 kudos 2026-05-12 22:49:02 op Fikkie stoken in Loosdrecht
@menniehoennie | 12-05-26 | 21:40:
Jij begrijpt blijkbaar totáál niks van politiek.
Goedgelovigheid en een naïeve brein helpen je niet verder in het leven.
Je zult er misschien niks aan kunnen doen.
Er komt eens een tijd dat je het ook zult zien.
En dan denk je, hoe heb ik zo blind kunnen wezen? Heb geduld...
-5 kudos 2026-04-29 13:48:05 op Burger King Arnhem tijdens Koningsdag
En wat heb jij gedaan meneer de filmert met je verschrikkelijk accent?
Heb je geholpen opruimen of bleef het alleen bij commentaar leveren?
-5 kudos 2026-05-26 19:43:57 op Zoek je ruzie?!
Wat mij betreft verdien je er meer, maar ik kan je helaas maximaal +je geven...
-5 kudos 2026-05-14 22:24:46 op De duivenfluisteraar
Er staan vaak veel beroerdere filmpjes hier. Die worden massaal geplust.
Dit is iemand die leuk en ontspannen, spontaan met dieren bezig is, en men blijkt massaal negatief?
Van die zure anonieme minnen vanaf een rommelig zolderkamertje?
Ook mijn reactie zal absoluut "gemint" worden, maar het doet me totaal niks!
Ik ben niet uit op plussen. Mijn leven draait gewoon door.
Maar kan soms vrij slecht tegen dat negatieve gedoe hier om altijd alles maar te "minnen" .
-5 kudos 2026-05-22 13:43:32 op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
Die oudjes blijken er nog altijd massaal in te trappen.
Hier kan bejaarden tv omroep MAX hier niet een steentje aan bijdragen?
Het is in elk geval leerzamer voor die oudjes als Lingo.
-4 kudos 2026-05-12 22:42:08 op Fikkie stoken in Loosdrecht
@Capt. Iglo | 12-05-26 | 21:48:
Mooi ! Alphen aan de Rijn het nieuwe Ter Apel dan maar?
Daar heerst nog positiviteit gelukkig.
-4 kudos 2026-04-06 19:59:54 op Als diesel straks een tientje de liter kost
Tot vanavond zegt ie nog?
Van zo'n malloot mag je toch hopen dat ie paar weken weg blijft?