DumpStats voor SnotYoung

3,303 +4133 -830

Kudos

#18685 (Top 5.8467%)

Kudos/dag 18.66
Kudos/reaguursel 7.07
Meeste kudos op 1 reaguursel 274
Minste kudos op 1 reaguursel -90

467

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.64
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 18.9
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 31
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 29-12-2025
Eerste reactie op 29-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

274 kudos 2026-05-31 22:44:28 op Even de plisie afsnijden! | Dumpert Dashcam 67
Als ik toch eens een maand lang, alle rijbewijzen mocht afpakken, van mensen die hun rijbewijs niet waard zijn...dan werd het best rustig op straat!
Ik ben beroep chauffeur in het OV.
( ik voel de minnetjes al aankomen....) maar werkelijk elke dag zie ik wel zulke stommigheid op de weg! Heel de dag door, al 15 jaar lang.

Iedereen heeft haast in de stad, nagenoeg niemand heeft nog geduld.
Verkeerslichten, haaientanden, verkeersborden, zebrapaden...nagenoeg iedereen heeft er ronduit schijt aan.

En zie je een broccoli kapsel....dan mag je vooral niet toeteren, seinen of gebaren!
Dat wordt onder geen enkele voorwaarde geaccepteerd! Al zijn ze zélf overduidelijk schuldig.... De tijd van nu?

Wat was het in de jaren 70, 80 en 90 nog een heerlijk leven zonder die agressieve broccoli kapsel-figuren...

270 kudos 2026-04-16 22:33:45 op Twee dames versus politie
Heel goed!
Politie die grof van zich af knuppelt op het moment dat een een geblondeerd mokkel-met-grote-muil-in-trainingspak "type achterstandswijk" de confrontatie aan gaat?

Respect voor de politie!

124 kudos 2026-06-07 17:53:07 op Wielrenner uitroken
In deze upload zie ik maar 1 zielige pauper, en nee, dat is niet de wielrenner...

99 kudos 2026-05-15 09:43:09 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Sta je dan als een ordinaire Karen jezelf te kakken te zetten. Mooi in beeld ook!
En je familie en vrienden maar denken dat je een keurig nette vrouw bent.
Valt jij even door het mandje... héhé...

86 kudos 2026-06-05 18:22:17 op Schijt op je arm
Misschien ben ik wel raar ( als mij dit zou overkomen) mijn eerste prioriteit zou zijn om die poep van mijn arm af te krijgen.
Maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je telefoon te pakken, te filmen, paar keer gatverdamme te roepen, en ondertussen te bedenken op welk kanaal je hiermee de meeste aandacht genereert...

80 kudos 2026-05-13 12:26:11 op Me slaat vrouwtje
Als de ME er al aan te pas moet komen, en je gaat eerste rang staan filmen...
Als je naast een wespennest staat kun je wel eens geprikt worden, lijkt me geen hogere wiskunde.

70 kudos 2026-04-16 22:23:25 op Buschauffeur rijd bus naar de galemiezen
Twee hersenloze kleuters met een camera.
Och wat een lol....
Je bent pas een toffe gast als je de chauffeur even gewaarschuwd had voordat hij schade reed!
Dán verdiende je respect!
Nu laat je zien dat je gewoon een zielige pauper bent!

58 kudos 2026-05-12 21:57:07 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Mag ik heel voorzichtig de conclusie trekken....
Ik zie genoeg voorbij komen...
Degene die opkomen voor een land dat naar de vernieling geholpen word, aangepakt worden?
En de gene die het land de vernieling in helpen...eigenlijk gratis onderdak, kost en inwoning krijgen?

Help me even als ik het verkeerd zie?

53 kudos 2026-05-14 13:18:26 op Gaan met die brommer
Het ergste is altijd dat puber gehinnik op de achtergrond.

51 kudos 2026-03-21 09:17:50 op Zwartrijder aangepakt
Zélf eisen dat soort "Bro 's" altijd alle respect, maar zelf hebben ze het voor niemand!

51 kudos 2026-03-30 14:09:01 op Auto geramd via achter
Met dat accent hoor je zelden wat zinnigs uitkramen...

46 kudos 2026-05-19 17:36:50 op Vogelpark Avifauna in Den Haag
En wat kijken die stedelingen altijd minachtend naar mensen in dorpen of platteland.
Ik zou er nog niet willen wonen al kreeg ik het voor niks! Pauperzooi.

45 kudos 2026-05-12 18:30:40 op Wheelies voor de wederzijdse families
Je vraagt je toch af waarom dat volk the big guy wil uithangen met spullen die gehuurd of geleend zijn?
Pronken met spullen die niet van jou zijn.
Ben benieuwd wat de bewindvoerder er van vond...

44 kudos 2026-05-19 17:52:05 op Gezellige date
Menig stel doet pas na 30 jaar huwelijk zo tegen elkaar. Hier is het binnen 24 uur al.
Gast, vlucht nu het nog kan!

42 kudos 2026-05-30 13:24:50 op Vluchteling demonstreert mee
Ze voelen zich een held door van alles met kk te roepen, maar wél te laf om dat zonder capuchon over dat broccoli hoofd te doen.

34 kudos 2026-03-24 17:11:44 op Game over: Gezichtsbedekker staat er mooi op
Dat soort "Bro' s" willen van iedereen respect.
Zélf hebben ze voor niemand respect!
En maar raar vinden dat steeds vaker de discriminatiekaart getrokken wordt?
Hoe zou dat nou toch komen....

32 kudos 2026-03-30 18:47:00 op Stoel gaf haar een tweede kans
Ik kan me niet herinneren dat mijn moeder eerst mijn ellende fotografeerde voor ze mij kwam helpen. Maar, tijden veranderen.

30 kudos 2026-06-05 12:40:37 op Man doet robot
Mam!
Pappa doet weer zo raar!

29 kudos 2026-04-16 11:13:35 op Lekker hard op de dijk
Eerst heel stoer filmen, en als het misgaat en hij afgaat als een gieter stopt het filmen, zoooo jammer altijd!
Gun ons dan ook een stukje dat we te zien krijgen hoe de boel in de prak zit! Je wilde ons toch plezieren?

28 kudos 2026-05-30 13:19:43 op Meeisje vervoert lamp op de fiets
Ze staan er duidelijk met hun kop op.
Altijd iemand die weet wie het zijn.
Dat je dit op Dumpert durft te zetten om te laten zien wat een enorme zielige galbak dat je bent!
Kunnen pa en ma ook gelijk zien dat hun opvoeding flink gefaald heeft.

23 kudos 2026-05-31 18:07:03 op Guccipetje gezocht
Ze zoeken nog 1 broccoli, de rest is al opgepakt!
( en lopen ongetwijfeld al weer los rond...)

23 kudos 2026-06-12 13:41:40 op Intens gevoel van geluk..
Ik kan hier ook intens van genieten!
Jammer dat het na 30 seconde voorbij was.
Misschien kan een streamingsdienst hier een 15 delige serie van maken?

23 kudos 2026-05-12 22:33:32 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Mij verbaast het enorm dat het zo geplust, en opgenomen wordt voor de "nieuwe gasten" die vervolgens de boel onveilig maken, en dan ook op onze kosten onderdak, eten en zakgeld krijgen.

Staat er een groep op die demonstreert en terecht opkomt voor de samenleving en veiligheid in dit land, en mensen zijn daar positief over, die krijgt allemaal minnen?

Misschien totdat je eigen huis of auto leeggeroofd wordt, of ze met hun tengels aan je vrouw of dochter zitten?
Komt het dan wél dichtbij genoeg?
De spreidingswet komt er aan, wacht nog even af...

22 kudos 2026-04-23 09:34:25 op How-to: Een rouwadvertentie worden
In principe kun je belijning en haaientanden van het wegdek gummen, tevens stoplichten en verkeersborden uit de grond rukken.
Steeds minder mensen doen er iets mee.

22 kudos 2026-05-18 16:26:24 op Tokkie-magneet vs schedel
Heerlijk als stoer (bedoeld) gedrag direct afgestraft wordt.
Weerrrr een klapperrrrrr....

22 kudos 2026-06-11 17:58:22 op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
We hebben een herkenbaar gezicht.
We hebben haar daden op beeld.
We weten welke plaats.
Politie, jeugdzorg, kijk eens, op een presenteerblaadje!!

22 kudos 2026-05-22 13:29:01 op Politie rijdt vol door rood met 2 autos
De politie hoeft zich toch niet te verantwoorden waarom ze wel of niet gebruik maken van deze vrijstelling? Ze zullen er vast een reden voor gehad hebben, of niet...
Je kunt er van alles van vinden, maar ze zijn niemand een verklaring schuldig.

22 kudos 2026-05-20 17:58:07 op Goedkope eieren
Wat heerlijk dat dit nog zomaar kan.
Wat zijn die Europeanen toch goed van vertrouwen.
Daarom komen ze wellicht massaal deze kant op.
In eigen land kom je er vaak niet mee weg?

20 kudos 2026-05-28 13:25:04 op Vergeet choke...
Ze is in elk geval flink getattoo-takelt aan d'r voorgevel.

19 kudos 2026-04-27 17:57:13 op Brandweer rijdt spiegel eraf
Wat een geweldig filmpje!
Een brandweerwagen die zijn spiegelkapje er af rijd...
Ik was aardappels aan het schillen, en het hield me maar bezig, ik heb het wel 5 keer bekeken, waarom heeft een brandweer dan ook altijd haast? Dit had nooit mogen gebeuren natuurlijk. Je gaat je toch afvragen of die vent zijn rijbewijs bij een pakje boter of zak kaneel heeft gekregen? Want dat maakt behoorlijk verschil. Nee, dit had ik niet willen missen!