DumpStats voor Sjonnie666

5,691 +6243 -552

Kudos

#12482 (Top 3.9057%)

Kudos/dag 3.43
Kudos/reaguursel 16.64
Meeste kudos op 1 reaguursel 1903
Minste kudos op 1 reaguursel -64

342

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.21
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 9.8
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 14
Geregistreerd op 26-11-2021
Eerste reactie op 09-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-20 20:52:31 door Toeterflap op Verlörēn
Goh, zou je denken dat ze willekeurige cijfers gebruikt hebben?

0 kudos 2026-06-11 21:14:16 door bud1 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@Konttenen | 11-06-26 | 17:40: Je kunt geen lakdikte meten op kunststof dus een bumper wel of niet gespoten maakt niets uit voor de waarde. Mits goed gespoten natuurlijk. Voorbumpers worden bij dit soort auto's zo vaak gespoten vanwege steenslag en schraapschade onderzijde.

0 kudos 2026-06-11 15:40:03 door Konttenen op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@Koningwerner033 | 11-06-26 | 16:21: en dan rij je in een GT3 RS met schadeverleden, lakdiktemetertje erover bij verkoop en er gaat direct 40k van de waarde af.

-5 kudos 2026-02-12 17:15:10 door Dirk-teur op He weggooien!
@Sjonnie666 | 12-02-26 | 15:19: Je durft niet he?

36 kudos 2026-02-12 14:19:52 door Sjonnie666 op He weggooien!
@Worsthorst | 12-02-26 | 13:24: Niet zo serieus Karen. Dit is dumpert.nl, niet linda.nl.

-5 kudos 2026-02-12 14:01:37 door Rijnzeiker op He weggooien!
Waar is Jaime als je 'm nodig hebt. * KLIK * * KLIK * * KLIK *

-67 kudos 2026-02-12 12:24:46 door Worsthorst op He weggooien!
Misschien moet je haar plaats aan het front maar innemen. Als je zo zeker bent waar ze vandaan komt, maar dat zal je wel niet durven.

-1 kudos 2025-10-31 17:18:57 door Poesycholoog op Heeeeey wat is er mis?
@banjo-kazooie | 31-10-25 | 17:08: gelukkig kun je daarom ook oude filmpjes kijken zonder dat deze opnieuw geupload hoeven worden.

6 kudos 2025-10-08 18:52:46 door flame_me op Auto weer schoon
@Jacob-Dubbel | 08-10-25 | 20:22:
Mijn baas komt gewoon meekijken.

56 kudos 2025-10-08 18:22:15 door Jacob-Dubbel op Auto weer schoon
Ik denk dat geen een werkgever het waardeert als je filmpjes kijkt onder werktijd. Lang leve de plee

36 kudos 2025-10-08 18:15:50 door TweeKoplampen op Auto weer schoon
Ik neem aan dat niet elke werkgever het waardeert als iemand dit kijkt onder werktijd.

9 kudos 2025-08-13 15:22:45 door Dman83 op Fatbiker gaat zelf klussen
@Sjonnie666, je vader had het ook op verwarming kunnen kwakken. Dan was het tenminste nog met een sisser afgelopen.

6 kudos 2025-02-25 20:34:02 door ZzMak op Stel kemphanen
Ik op de A1, dus dan moest ik er nog 9.