DumpStats voor SamenStaJeSterk

16,211 +16953 -742

Kudos

#4422 (Top 1.3837%)

Kudos/dag 4.98
Kudos/reaguursel 65.1
Meeste kudos op 1 reaguursel 1795
Minste kudos op 1 reaguursel -86

249

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 52.9
Reacties per reaguursel 0.68
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 08-02-2017
Eerste reactie op 08-02-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2025-12-27 17:13:21 door Xzenor op Dat kan makkelijk jo
Sneeuwvlokje.... Stel je niet zo aan. Dit is een leermoment. Volgende keer zegt ze "je doet het maar lekker zelf!"

28 kudos 2025-12-27 15:40:29 door Doorsneeburger op Dat kan makkelijk jo
Hou toch op man, nu zijn ze een ervaring rijker en kunnen ze het de volgende keer beter inschatten. Dit heet ook wel ; opgroeien.

25 kudos 2025-12-27 15:30:15 door TheSailor op Dat kan makkelijk jo
Ze lacht er zelf om. Ze wordt niet gedwongen. Een vriend houdt zelfs haar hand vast. Je moet er niet zoveel achter zoeken denk ik!

28 kudos 2025-12-27 12:08:16 door Greenhorn op Dat kan makkelijk jo
Ach, het is maar door het ijs zakken, meer niet...

Wilt u trouwens ook leren hoe je met een groep mensen, iemand onder druk zet? Meld je aan bij: SamenStaJeSterk.

-2 kudos 2025-12-27 00:04:19 door Be2712be op Stukje precisieschietings
Die hulzen ruimen we achteraf ook terug op hoor, want er komen nog mensen na mij. In België ben je verplicht om minimaal 12 keer per jaar te gaan schieten om te voldoen aan je vergunningsvoorwaarden.

Nederland is een apart land met aparte mensen, ik zou daar ook geen vuurwapens toe staan.

1 kudos 2025-12-26 10:58:59 door Rikkert223 op 9 vs 1 ?!
De-escaleren werkt niet als de tegenstander uit is om te vechten,daar gaan ze voor van huis /AZC.

3 kudos 2025-12-26 10:29:52 door Vmbo-plutser2 op Gezellige WTF kerst in Ede!
Dit vind ik wel lastig af en toe, om de nuancering "het zouden ook Roma (of Sinti of andere reizigers) kunnen zijn" bij de usual suspect filmpjes te maken.

4 kudos 2025-12-23 14:16:38 door ShakespeareanTragedy op Geblinddoekt een Rubiks cube oplossen
Dus alles is algoritme. Dan kun je net zo goed stellen dat het oplossen van een puzzel door uitproberen hetzelfde is als het oplossen van een puzzel met behulp van algoritmes. Dat ondermijnt wel wat SamenStaJeSterk zegt, terwijl je tegelijk mij ongelijk geeft. Ik maak zelf wel het onderscheid tussen het leren door fouten te maken en te werken met algoritmes.

-3 kudos 2025-12-23 13:33:53 door PimPamKlets op Geblinddoekt een Rubiks cube oplossen
@ShakespeareanTragedy | 23-12-25 | 10:49:
Ook als je zelf uitzoekt hoe het moet, gebruik je algoritmes. Alleen je bedenkt/ontdekt deze zelf. Algoritme is gewoon een begrip, er zit geen waardeoordeel aan.

Er is ook verschil tussen een appeltaart zelf bakken en een recept volgen. De eerste vergt veel vaardigheid, de tweede een stuk minder. Een kubus zelf oplossen is best lastig met bekende algoritmes is het vrij simpel. De vaardigheid van een puzzel snel oplossen is wel degelijk lastig, ook met handleiding. Net zoals iedereen vrij makkelijk kan leren fietsen maar fietswedstrijden toch wel pittiger zijn.

2 kudos 2025-12-23 09:49:24 door ShakespeareanTragedy op Geblinddoekt een Rubiks cube oplossen
Gedaan. Het recept voor het bakken van een appeltaart noemt men al een algoritme. Mijn fout. Maar we vonden dat recept puur door uit te proberen, niet omdat we het recept wisten. Dus dan is het pas een algoritme na het oplossen van de puzzel.

-10 kudos 2025-12-22 23:32:09 door ShakespeareanTragedy op Geblinddoekt een Rubiks cube oplossen
Puur door uitproberen dus. En eventuele progressie delen met een vriendje. En als je 'm eenmaal doorhad ging het steeds sneller. De techniek, het onthouden en herhalen van zetten kun je geen algoritmes noemen. .

-6 kudos 2025-12-22 23:15:46 door ShakespeareanTragedy op Geblinddoekt een Rubiks cube oplossen
Wij ontdekten zelf de patronen, het is ten slotte een puzzelkubus en er was geen internet. Grote kans dat de kinderen van nu dat ook gewoon zelf doen, want het is geen puzzel meer als je de oplossing weet.

-2 kudos 2025-12-14 16:11:35 door belco1998 op NSFW Bondi beach aftermath
@Jorisliev | 14-12-25 | 15:23: Westerse landen weigerden Joodse vluchtelingen massaal vóór en tijdens WOII en exporteerden het probleem daarna naar het midden ossten.

Dat verleden wegpoetsen en nu met het vingertje naar "de islam" wijzen, is wel erg gemakzuchtig.

6 kudos 2025-12-14 14:23:13 door Jorisliev op NSFW Bondi beach aftermath
@SamenStaJeSterk | 14-12-25 | 14:13: Vraag eerst zelf maar eens aan je medebroeders en zusters wat ze van Joden vinden. Bij elk fout antwoord prik je ze met je vork.

-4 kudos 2025-12-14 13:13:13 door SamenStaJeSterk op NSFW Bondi beach aftermath
@Tonijnenhamkuzu. Er zijn vele factoren die een rol spelen. Hier een belangrijke factor: Het Westen bombardeert terreurorganisaties (Al-Qaeda, IS, etc.) > terreurorganisaties nemen wraak en beloven dood en verderf > terreurorganisaties sturen terroristen, sympathisanten en ronselaars onze kant op met de bestaande vluchtelingenstroom > aanslagen worden gepleegd in het Westen. Disclaimer: 1) Aanslagen in naam van de islam zijn zowat altijd gelieerd aan terreurorganisaties. 2) Met het bovenstaande voorbeeld probeer ik alleen een complex vraagstuk vanuit een ander perspectief te benaderen. Dit betekent niet dat ik het ermee eens/oneens ben.

-5 kudos 2025-12-14 12:40:29 door belco1998 op NSFW Bondi beach aftermath
@Tonijnenhamkuzu | 14-12-25 | 12:38: Man man man, wat een domme, ondoordachte, simpele populistische praat is dit.
Jij leest wat @SamenStaJeSterk dat letterlijk zegt: "Jood, christen, moslim of atheïst, dat mag nooit verschil maken" en jij maakt er tóch "jouw religie" van met een zogenaamd feitje van "90%".

En dan nog: hij gaf de overheid niet "de schuld", hij zegt dat de overheid óók een verantwoordelijkheid heeft om radicalisering en haat aan te pakken en burgers te beschermen. Dat is gewoon normaal.

Bovendien: als je dan zó graag in "naam van" wilt denken, Nederland met zijn joods, christelijk cultuur waar veel reaguurders mee schermen, steunt al jaren Israël politiek en militair terwijl daar structureel geweld en misdaden tegen Palestijnse burgers plaatsvinden. Dan kun je dus net zo goed zeggen dat er in "naam van jou" ook bloed aan jou handen zit. Zie je hoe ziek en oneerlijk zo'n collectieve schuld-logica is?

Palestijnen zijn in de eerste plaats niet "moslims", maar mensen. En Joodse slachtoffers zijn ook mensen. Als jij dit reduceert tot religie-statistiekjes om een groep weg te zetten, dan ben jij precies onderdeel van het probleem. Jij veroorzaakt haat terwijl de moslim @SamenStaJeSterk pleit voor samenhorigheid.

-4 kudos 2025-12-14 12:22:06 door Ktm690 op NSFW Bondi beach aftermath
Religie is en blijft een sprookje, ik snap zoiezo niet dat mensen in een god geloven.
Religie brengt alleen maar ellende.
En als er een god zou bestaand waarom heeft ie dan bijvoorbeeld kinderkanker uitgevonden?

50 kudos 2025-12-14 11:38:45 door Tonijnenhamkuzu op NSFW Bondi beach aftermath
Je kan de overheid wel weer de schuld geven. Vraag jezelf vooral eerst eens af waarom dit soort aanslagen in 90% van de gevallen in naam van jouw religie wordt gepleegd. Nooit in naam van een van de overige religies.

-10 kudos 2025-09-20 15:40:05 door Attelenooje op Politie doet nog rondje
Als je compleet voorbij gaat aan waarom die "radicale" en "extremistische" groepen er zijn maak je het alleen maar erger. Terwijl het zo simpel is. Wil je vluchtelingen hierheen halen prima maar dan volgens het adopteer een vluchtilingsysteem. Eerste 18 jaar ben je zelf verantwoordelijk voor je vluchteling. Is het zo opgelost. "Radicaal" rechts doet het niet en kost ze ook geen geld, links kan aan hun morele plicht voldoen. Iedereen blij! Al zal snel blijken dat het een hele dure en ondankbare hobby is maar dat mag maat ga dat niet van belastinggeld doen en draag de consequenties.

-3 kudos 2025-08-15 08:23:15 door Rikkert223 op Proberen te stelen in een vliegtuig
Ik debk dat dit hetzelfde gaat als wanneer een kind wordt geboren (juridisch gezien), het land van aankomst is dan de geboorteland (niet de nationaliteit!)

59 kudos 2025-07-16 20:48:13 door Knutsels op Tomorrowland gaat gewoon door
Vergeet niet dat er al bezoekers en crew onderweg zijn. En dan hotels en campings in de regio. Ook de catering die al klaarstaat, je hebt het over een economische omvang van een hele stad voor een aantal dagen die dan door de plee gaat.

10 kudos 2025-07-13 17:46:23 door SamenStaJeSterk op Ik mag filmen
In deze casus denk ik dat filmert het een en ander op zijn kerfstok heeft. Waarschijnlijk in het verleden opgepakt voor verboden wapen- of drugsbezit. Vaak labelt de politie dat soort figuren in hun systemen. Ze worden dus eerder gecontroleerd bij verdachte situaties. Helemaal prima!