DumpStats voor rickjjje

16,659 +19058 -2399

Kudos

#4339 (Top 1.3577%)

Kudos/dag 4.75
Kudos/reaguursel 30.79
Meeste kudos op 1 reaguursel 3192
Minste kudos op 1 reaguursel -152

541

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.15
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 13.6
Reacties per reaguursel 0.65
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 22
Geregistreerd op 04-08-2011
Eerste reactie op 15-11-2016

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

28 kudos 2026-06-21 20:25:15 op Express bezorging door DHL
Met het azc in de straat hier hang ik liever geen briefje op dat ik er niet ben

-2 kudos 2026-06-21 20:18:00 op Willy en Max op de tribune
@Kneiterlinks | 21-06-26 | 16:07: Als je miljaren wil betalen voor onzin als asiel en klimaat dan zie ik het probleem niet voor het koningshuis? jij ooit al een vrije feestdag gehad voor het feit dat we asielcriminelen hebben?

-6 kudos 2026-06-07 15:23:12 op Pride Utrecht 2026
Je kunt mij ook niet vertellen dat het geen geestelijke aandoening is

31 kudos 2026-06-07 15:22:36 op Pride Utrecht 2026
Dit is eerder een boot vol geesterzieken

17 kudos 2026-06-04 16:52:03 op Limbo is boos
je geeft gas bij lul. ze zouden je rijbewijs af moeten pakken

21 kudos 2026-03-14 12:16:24 op DENK komt flyeren in Duindorp
ga lekker in de schilderswijk flyeren dan. al kan 90% een nederlandse flyer daar niet lezen

0 kudos 2026-03-01 17:45:50 op Feestje in Den Haag
wat er mis kan gaan? haatbaarden die weer geweldadig hier een tegen demonstratie gaan doen? is cultuur geweld. zeggen ze dan.

89 kudos 2026-02-28 14:12:06 op Boosmeneer haat vlag
Waarom zien we de vlag niet? was het zo'n irritante pali vlag?

0 kudos 2025-09-29 21:12:42 op Wegwezen!
-weggejorist-

2 kudos 2025-09-29 21:11:56 op Wegwezen!
@Reddevil | 29-09-25 | 16:56: Dan is hij tegenwoordig al lang gestolen als je hem niet op slot mag zetten

-7 kudos 2025-09-20 15:02:56 op Politie zet traangas in
fascisten zijn voornamelijk links. die fascisten hebben meestal geen spiegel dus noemen ze iedereen fascist behalve zichzelf.

-2 kudos 2025-09-20 14:31:13 op Politie is het zat
oud jaarfestijn?
wat lul jij nou. dat geweld komt door onze multi culti die de grote steden onveilig maken.

-3 kudos 2025-09-20 14:30:22 op Politie is het zat
er staat 25 man op te slaan en dan pak je degene die niet slaat.

-8 kudos 2025-09-20 14:10:01 op Los op de A12
@Arie_en_Bastiaan | 20-09-25 | 14:09: De politie ging direct met geweld er opaf.

2 kudos 2025-09-20 14:09:32 op Politieauto in de hens
Was te verwachten als je direct geweld gebruikt als rechts een keer de snelweg wil bezetten

-5 kudos 2025-09-20 14:05:11 op Los op de A12
demonstratie voor nederland. alleen deze werden wel direct door de me eraf geslagen.

15 kudos 2025-09-20 14:04:33 op Los op de A12
Waarom mag xr rebellion wel op de a12 demonstreren en gebruikt de politie hier meteen geweld?