16,659 +19058 -2399
Kudos
#4339 (Top 1.3577%)
| Kudos/dag | 4.75 |
| Kudos/reaguursel | 30.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3192 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -152 |
16,659 +19058 -2399
Kudos
#4339 (Top 1.3577%)
| Kudos/dag | 4.75 |
| Kudos/reaguursel | 30.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3192 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -152 |
541
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.15 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 13.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.65 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 04-08-2011 |
| Eerste reactie op | 15-11-2016 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
28 kudos 2026-06-21 20:25:15 op Express bezorging door DHL
Met het azc in de straat hier hang ik liever geen briefje op dat ik er niet ben
-2 kudos 2026-06-21 20:18:00 op Willy en Max op de tribune
@Kneiterlinks | 21-06-26 | 16:07: Als je miljaren wil betalen voor onzin als asiel en klimaat dan zie ik het probleem niet voor het koningshuis? jij ooit al een vrije feestdag gehad voor het feit dat we asielcriminelen hebben?
-6 kudos 2026-06-21 20:15:18 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
Daarom heb ik ziggo. coax krijg je het voor al die onzin over ip
2 kudos 2026-06-21 20:03:49 op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
topscorer geworden tegen dwergstaten
25 kudos 2026-06-07 18:06:40 op Je eigen fouten kunnen toegeven
11,20 voor een pakje uit luxemburg? is hij toch opgelicht daar.
-6 kudos 2026-06-07 15:23:12 op Pride Utrecht 2026
Je kunt mij ook niet vertellen dat het geen geestelijke aandoening is
31 kudos 2026-06-07 15:22:36 op Pride Utrecht 2026
Dit is eerder een boot vol geesterzieken
17 kudos 2026-06-04 16:52:03 op Limbo is boos
je geeft gas bij lul. ze zouden je rijbewijs af moeten pakken
-33 kudos 2026-05-12 21:47:34 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Doorgesnoven romeo's ook weer present.
Dat is wel het meest laffe beroep van nederland.
0 kudos 2026-05-07 21:33:02 op Bastion Hotels waar zelfs de muizen slapen
ah het hamas virus. Dan heb ik niks te vrezen we kunnen dan mooi verschuilen achter de vrouwen en kinderen
-3 kudos 2026-05-03 12:18:37 op Tanken bij de oosterburen op je zondagochtend
ook als je elke week moet tanken en dus 2600 bespaard?
4 kudos 2026-04-16 21:28:00 op Ik ben niet bang voor de tandarts
crack bek
6 kudos 2026-04-14 17:14:48 op Je wacht rustig op je mac bestelling in Rotterdam
Als zo'n gek met zo een spraakgebrek zo op je af komt is geweld de enige oplossing. had een betere corrigerende tik mogen zijn.
24 kudos 2026-04-13 20:36:58 op Blije Hongaarbomb tijdens je verkiezingsrapportage
@Infantilo | 13-04-26 | 20:21: toevallig kom ik er regelmatig. het is vergeleken met andere steden een stuk veiliger op dat station dan ter apel
19 kudos 2026-04-04 20:36:18 op Palliewappie probeert Israelische vlag te jatten op de Dam
zet die smeerlappen nou gewoon eens een half jaar vast.
0 kudos 2026-04-03 19:37:05 op Natuur zegt: blijf van mβn noten af
het plofje op het hoofdje maakt het af.
7 kudos 2026-03-14 22:12:24 op Het veld niet betreden!
Kassa!
21 kudos 2026-03-14 12:16:24 op DENK komt flyeren in Duindorp
ga lekker in de schilderswijk flyeren dan. al kan 90% een nederlandse flyer daar niet lezen
10 kudos 2026-03-08 16:51:56 op Re: denk je ff aanhanger te huren
Wel fijn dat ze dakloos is. het zal maar naast je wonen.
14 kudos 2026-03-08 13:19:16 op Zelfs wielrenners hebben hekel aan wielrenners
@Konttenen | 08-03-26 | 13:10: heb jij de afgelopen weken onder een steen gelegen?
31 kudos 2026-03-02 21:28:18 op Even vanuit Dubai appen met de reisorganisatie
Goh, jullie dachten die oorlogsvloot die onderweg is is natuurlijk voor de show? je had zelf al na moeten denken.
0 kudos 2026-03-01 17:45:50 op Feestje in Den Haag
wat er mis kan gaan? haatbaarden die weer geweldadig hier een tegen demonstratie gaan doen? is cultuur geweld. zeggen ze dan.
11 kudos 2026-02-28 18:26:21 op Burj Khalifa bijna niet meer hoogste gebouw ter wereld
Dit is gewoon een wanhoopspoging om deze landen zover te krijgen dat ze trump tot stoppen dwingen.
31 kudos 2026-02-28 17:42:30 op Ondertussen in de topcomments van Cestmocro (1,2 miljoen volgers)
cestmocro is dan ook een verzamelplek voor islamitische extremisten.
89 kudos 2026-02-28 14:12:06 op Boosmeneer haat vlag
Waarom zien we de vlag niet? was het zo'n irritante pali vlag?
3 kudos 2026-02-27 19:23:01 op Lijsttrekker bedankt bordvernieler
Dit is mijn stem wel waard.
2 kudos 2026-02-25 21:42:23 op Jette belt met de president
jetten
-9 kudos 2026-02-08 16:37:43 op Utrechtse pepperspray politie vs vrouw
doorgesnoven wouten zijn weer present zo te zien.
5 kudos 2025-12-21 21:11:10 op Stukje waardering lokale PostNL bezorgers
Als ik dit bij de mijne doe word de tafel waarop die schaal staat ook meegenomen.
1 kudos 2025-12-06 22:28:48 op Tommy vlogger blaast Tesla op
Wat is er strafbaar aan he op youtube staan met ruben koet?
0 kudos 2025-11-02 10:17:21 op Vechten in de bosjes
-weggejorist-
25 kudos 2025-10-15 20:34:12 op Reaguurder laat zijn buurt zien
Kijk zonder beperking zijn ze best aardig.
10 kudos 2025-10-06 22:40:28 op Enthousiaste agente bij demonstratie in Amsterdam gisteren
@Athene_Noctua | 06-10-25 | 22:30: doordat je dit filmt heb je al je neutraliteit verloren.
9 kudos 2025-10-06 21:25:48 op Rode lijn demo Amsterdam
Wij worden echt een 3e wereld land.. l
0 kudos 2025-09-29 21:12:42 op Wegwezen!
-weggejorist-
2 kudos 2025-09-29 21:11:56 op Wegwezen!
@Reddevil | 29-09-25 | 16:56: Dan is hij tegenwoordig al lang gestolen als je hem niet op slot mag zetten
9 kudos 2025-09-26 17:29:41 op Ome bibi krijgt het woord.
Alles met een kleurtje loopt weg.
0 kudos 2025-09-22 22:22:15 op Nazi in identiteitscrisis
-weggejorist-
-30 kudos 2025-09-20 15:47:25 op Demonstranten slopen D66-gebouw
Dankzij vreemde religies en culturen zijn we op dit punt gekomen.
-7 kudos 2025-09-20 15:02:56 op Politie zet traangas in
fascisten zijn voornamelijk links. die fascisten hebben meestal geen spiegel dus noemen ze iedereen fascist behalve zichzelf.
0 kudos 2025-09-20 14:42:06 op Elsfest, een leuke familiedag
-weggejorist-
-2 kudos 2025-09-20 14:31:13 op Politie is het zat
oud jaarfestijn?
wat lul jij nou. dat geweld komt door onze multi culti die de grote steden onveilig maken.
-3 kudos 2025-09-20 14:30:22 op Politie is het zat
er staat 25 man op te slaan en dan pak je degene die niet slaat.
-8 kudos 2025-09-20 14:10:01 op Los op de A12
@Arie_en_Bastiaan | 20-09-25 | 14:09: De politie ging direct met geweld er opaf.
2 kudos 2025-09-20 14:09:32 op Politieauto in de hens
Was te verwachten als je direct geweld gebruikt als rechts een keer de snelweg wil bezetten
-5 kudos 2025-09-20 14:05:11 op Los op de A12
demonstratie voor nederland. alleen deze werden wel direct door de me eraf geslagen.
15 kudos 2025-09-20 14:04:33 op Los op de A12
Waarom mag xr rebellion wel op de a12 demonstreren en gebruikt de politie hier meteen geweld?
-19 kudos 2025-09-18 21:09:22 op Intervuu met ouwe naziβs
ik was anders toch liever communist dan waar we nu op af stevenen.
0 kudos 2025-09-17 19:00:09 op Polarisatie in Vathorst
-weggejorist-
15 kudos 2025-09-14 19:16:31 op Pro Pallies slaan weer toe
want palestijnen doen dat niet? wat ben je toch lekker hypocriet.