71,902 +74546 -2644
Kudos
#688 (Top 0.2153%)
| Kudos/dag | 19.72 |
| Kudos/reaguursel | 50.71 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3688 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -335 |
71,902 +74546 -2644
Kudos
#688 (Top 0.2153%)
| Kudos/dag | 19.72 |
| Kudos/reaguursel | 50.71 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3688 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -335 |
1,418
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.39 |
| Topreaguursels | 29 |
| Woorden per reaguursel | 11.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 40 |
| Geregistreerd op | 29-06-2016 |
| Eerste reactie op | 29-06-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-15 14:10:56 door Niebang op Hotdogdate
Meid?
-3 kudos 2026-06-12 08:07:48 door Nostradameeuw op De weg van het dodelijke ongeluk
Pauper
1 kudos 2026-06-12 08:00:18 door HihoSilver op De weg van het dodelijke ongeluk
Man, man. Ik HAD een buurmeisje van 15 jaar. Doodgereden op haar fiets, door een idioot als jij. Die denkt dat verkeersregels niet voor hem gelden en zichzelf een prima chauffeur vindt. Haar ouders zijn nu, na 10 jaar, nog steeds compleet gebroken. Omdat zo'n LxL als jij 1 minuut eerder thuis wou zijn.
3 kudos 2026-06-12 07:59:56 door Stef3600Bef op De weg van het dodelijke ongeluk
De Rooiedonny heeft een punt.
Het is zeer overzichtelijk en in principe is inhalen perfect mogelijk.
Of het wettelijk mag of als ik het zou doen is een andere vraag.
Natuurlijk maakt de moderne woke generatie hier een levensgevaarlijke drama van.
Ik denk ook dat als je hier uit de bocht vliegt de oorzaak heeft van zeer hoge snelheid of te wel GSM gebruik tijdens rijden.
4 kudos 2026-06-12 07:53:42 door SomeDuderr op De weg van het dodelijke ongeluk
@Bullshitski | 12-06-26 | 09:18: Uiteraard niet, maar om nou de resterende 5 kilometer (of hoe lang die weg ook mogen zijn) achter een boer Harm en z'n trekker te blijven plakken? Neu, dank je
-4 kudos 2026-06-12 07:37:29 door SubZer0 op De weg van het dodelijke ongeluk
je krijgt de minnen, maar hebt wel gelijk. vanuit het lucht shot is te zien dat je prima de bocht kan doorkijken, en er staan gewoon borden dat landbouw voertuigen ingehaald mogen worden.
-4 kudos 2026-06-12 07:36:20 door SubZer0 op De weg van het dodelijke ongeluk
@dennis3210 noem het gewoon doorgetrokken streep. Het boeit niet of het er 1 of 5 zijn, de betekenis veranderd niet.
29 kudos 2026-06-12 07:19:02 door dennis3210 op De weg van het dodelijke ongeluk
Ja halve gare, over een dubbele doorgetrokken streep... Door figuren zoals jij gebeuren dit soort ongelukken
42 kudos 2026-06-12 07:18:36 door Bullshitski op De weg van het dodelijke ongeluk
en die doorgetrokken streep staat er voor jan lul ?
3 kudos 2026-06-12 07:18:35 door Stummy op De weg van het dodelijke ongeluk
Heel gebruikelijk op een circuit inderdaad.
45 kudos 2026-06-12 07:16:58 door ThaCleaners op De weg van het dodelijke ongeluk
Ik denk dat je precies het voorbeeld bent, waardoor er tegenwoordig zoveel ernstige ongelukken gebeuren.
Mensen overschatten zichzelf enorm.
-1 kudos 2026-05-26 20:44:53 door Rooiedonny21cm op Boa huisbezoek
https://m.youtube.com/watch?v=... voor wie de gelijkenis niet gelijk op zijn netvlies heeft..
0 kudos 2026-05-26 18:44:32 door Kreezielepiet op Boa huisbezoek
Val jij gewoon eens in een afgrond of zo.
1 kudos 2026-05-26 16:17:59 door very-ferry op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
@AudiA7 | 26-05-26 | 16:09: 500 km is het bereik, topsnelheid 310km/u
0 kudos 2026-05-26 14:09:36 door AudiA7 op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Ongeveer 300, oh nee dat is het bereik.
3 kudos 2026-05-26 13:32:28 door Barry P op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Ja, precies en nog belangrijker, hoe hard kan dat ding…
2 kudos 2026-05-11 13:28:04 door Free-J.T op Pleuris vogel ellende. Bijna hand eraf gebeten!
Ja dat gaat echt helemaal nergens meer over, hun nesten zijn bouwkundig zachtst gezegd echt beroerd. Alsof ze 3 minuten hun best hebben gedaan en vervolgens denken "Ach boeie... zijn toch maar onze kinderen" Het is wel goed zo!
Tegenwoordig doe ik het wel voor hun, want het lijkt echt nergens op. Heb een doos vol klein spul o.a. takjes in de garage staan. Als ik weer zo brakke nest poging zie op mijn platdak kom ik er even langs met mijn doos en maak er nog wat van. Zodat tenminste ei in het nest blijft en het jong niet eruit flikkert en op mijn stoep beland.
0 kudos 2026-05-11 13:04:23 door tifftiffishere op Pleuris vogel ellende. Bijna hand eraf gebeten!
@Depunt | 11-05-26 | 08:13: Zo doe ik altijd nestjes bouwen!
7 kudos 2026-05-11 06:13:01 door Depunt op Pleuris vogel ellende. Bijna hand eraf gebeten!
Hoe bedoel je dat het geen goede klussers zijn? wat is hier mis mee? https://www.reddit.com/media?u...
11 kudos 2026-05-05 17:01:40 door InternetNiet op Hallo?
@Geen jeweetwel | 05-05-26 | 15:33: Zeur niet zo, wijf.
-1 kudos 2026-05-05 13:33:07 door Geen jeweetwel op Hallo?
Leer ze eerst eens vrouw te noemen, misschien dat je dan wat meer geluk hebt.
20 kudos 2026-04-24 07:30:40 door LiberoHeinzKessler op Meisje reserveert in het Nederlands
Ik mag van de groepsleider helemaal niet meer op de e-mail.
10 kudos 2026-04-24 07:24:08 door Dweeziltje op Meisje reserveert in het Nederlands
Ik ben helemaal geen puisterige puber.
-1 kudos 2026-03-26 07:38:03 door ikvindhelemaalmooi op Net boete gegeven
*bedoeld
12 kudos 2025-12-28 13:35:39 door Chodt op Re: Andere audio onder de video
@Zolderkamervragen | 28-12-25 | 14:17: wat doet jouw vrouw bij RooieDonny? Zij heeft zeker behoefte aan 21 cm.
-30 kudos 2025-12-28 13:17:05 door Zolderkamervragen op Re: Andere audio onder de video
M'n vrouw of Mijn vrouw*
2 kudos 2025-12-25 23:19:55 door threeheadedmonkey op Wat voor geluid maken jouw tanden?
Gewoon doorslikken, komt er vanzelf weer uit.
-3 kudos 2025-12-02 19:48:54 door 54trk op Eureka momentje
Daarom losgegaan en afstoten. Laat ze maar lekker wegdrijven die Urkers (en daarna Volendam ook).
5 kudos 2025-12-02 18:54:04 door Geendubbelpaspoortme op Eureka momentje
De spreidingswet zal het je duidelijk maken
1 kudos 2025-11-02 11:19:55 door Commando_Knetter op Niet fukken met mij!!!
Wel de meest intelligente binnen de groep voetbalsupporters, dat mag dan wel gezegd worden!
0 kudos 2025-10-23 09:07:33 door anonimoose op Na wat biertjes op je vrouw duiken
Oh damn ik plemp er net eentje met zelfde strekking. Wist niet dat fluffen buiten mijn relatie nog gebruikt werd.
-1 kudos 2025-10-15 16:12:54 door reageerman op Gezellige matpartij op station Düsseldorf
Écht vet!
0 kudos 2025-10-12 07:53:47 door dirickteur op Apenkooien
Api pangang
-3 kudos 2025-10-11 20:54:47 door Worsthorst op Ondertussen bij het politiebureau Urk
Hé, rooie jij komt uit Urk hè. De 21cm is de lengte van je tong toch. Dat is namelijk een genetische afwijking, komt heel vaak voor bij inteeld, met mensen met het syndroom van down.
21 kudos 2025-10-11 20:12:53 door dikkejenkie op Apenkooien
Vraag het ze anders zelf even op WhatsAap.
-2 kudos 2025-10-11 19:06:42 door Droogblikje op Ondertussen bij het politiebureau Urk
Die vlag staat voor diversiteit en gelijkheid a.k.a. artikel 1 van de grondwet. Prima te begrijpen.
2 kudos 2025-09-23 12:40:21 door SchuivendePanelen op Foutje moet kunnen volgens Renault dealer van Ramshorst
Vind er geen moer an.
3 kudos 2025-09-23 11:01:23 door vaatdoekje op Foutje moet kunnen volgens Renault dealer van Ramshorst
Ja ik snap het. Komt dichtbij zo voor je hé? Sterkte man!
0 kudos 2025-09-08 08:16:29 door Komkommerstamper op Bijbels accurate Furby
Klopt bijna. Elk sprookje begint met 'er was eens' en eindigt met 'En ze leefden nog lang en gelukkig'.
1 kudos 2025-09-03 01:13:04 door heddegijdagedoan op Nieuwe vriend gemaakt in 't café
Dat kan korter... een vriend erbij of ongedierte vrij.
-5 kudos 2025-07-21 22:13:37 door Forza_Ruud_Krol op Een nieuwe Rolf!
Zas.
-7 kudos 2025-07-17 13:56:01 door AmraniPlatje op Nieuw rugzakmes gekocht
Dit is voor in de vitrine als reclame, en is waarschijnlijk zo bot als een pollepel, dus legaal.
9 kudos 2025-07-17 12:19:28 door KlaagKadaver op Nieuw rugzakmes gekocht
En 1b, opengeklapt langer dan 28 cm.
Als we het beschouwen als een mes.
Dit is overduidelijk een reclameartikel, victorinox heeft ze ook, met automatisch bewegend lemmet en flesopener.
1 kudos 2025-06-16 17:57:58 door Broek der Broeken op Groot nieuws: Onze princes ‘werkt’ gewoon door
@Sybjap: Mannen in het algemeen ook niet.
10 kudos 2025-06-16 14:48:54 door Sybjap op Groot nieuws: Onze princes ‘werkt’ gewoon door
Dat hoeven vrouwen in het algemeen niet.
2 kudos 2025-05-31 14:17:09 door TarrelsPlukker op Een speciale koe uit 1963
Inderdaad iets met hert.
13 kudos 2025-05-27 12:20:33 door Espro op Nog meer mannendingen
ik voor tieten, maar ieder zijn ding.
29 kudos 2025-05-27 03:55:42 door H.J.W. op Signorina, vraagje
Het kopje ruim vijfkwart tegen de klok in draaien.
1 kudos 2025-05-26 15:19:07 door Alucid op Intern tandpastareservoir
Die heeft geen baardgroei bij zijn hele onderlip, maar leuk geprobeerd.
-5 kudos 2025-05-16 15:23:07 door Otto Peter Rispinkje op Meisje <3 vogels
*bedreigd.
*grote vogel.