DumpStats voor Rooiedonny21cm

71,902 +74546 -2644

Kudos

#688 (Top 0.2153%)

Kudos/dag 19.72
Kudos/reaguursel 50.71
Meeste kudos op 1 reaguursel 3688
Minste kudos op 1 reaguursel -335

1,418

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.39
Topreaguursels 29
Woorden per reaguursel 11.6
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 40
Geregistreerd op 29-06-2016
Eerste reactie op 29-06-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-12 08:00:18 door HihoSilver op De weg van het dodelijke ongeluk
Man, man. Ik HAD een buurmeisje van 15 jaar. Doodgereden op haar fiets, door een idioot als jij. Die denkt dat verkeersregels niet voor hem gelden en zichzelf een prima chauffeur vindt. Haar ouders zijn nu, na 10 jaar, nog steeds compleet gebroken. Omdat zo'n LxL als jij 1 minuut eerder thuis wou zijn.

3 kudos 2026-06-12 07:59:56 door Stef3600Bef op De weg van het dodelijke ongeluk
De Rooiedonny heeft een punt.
Het is zeer overzichtelijk en in principe is inhalen perfect mogelijk.

Of het wettelijk mag of als ik het zou doen is een andere vraag.

Natuurlijk maakt de moderne woke generatie hier een levensgevaarlijke drama van.

Ik denk ook dat als je hier uit de bocht vliegt de oorzaak heeft van zeer hoge snelheid of te wel GSM gebruik tijdens rijden.

4 kudos 2026-06-12 07:53:42 door SomeDuderr op De weg van het dodelijke ongeluk
@Bullshitski | 12-06-26 | 09:18: Uiteraard niet, maar om nou de resterende 5 kilometer (of hoe lang die weg ook mogen zijn) achter een boer Harm en z'n trekker te blijven plakken? Neu, dank je

-4 kudos 2026-06-12 07:37:29 door SubZer0 op De weg van het dodelijke ongeluk
je krijgt de minnen, maar hebt wel gelijk. vanuit het lucht shot is te zien dat je prima de bocht kan doorkijken, en er staan gewoon borden dat landbouw voertuigen ingehaald mogen worden.

-4 kudos 2026-06-12 07:36:20 door SubZer0 op De weg van het dodelijke ongeluk
@dennis3210 noem het gewoon doorgetrokken streep. Het boeit niet of het er 1 of 5 zijn, de betekenis veranderd niet.

45 kudos 2026-06-12 07:16:58 door ThaCleaners op De weg van het dodelijke ongeluk
Ik denk dat je precies het voorbeeld bent, waardoor er tegenwoordig zoveel ernstige ongelukken gebeuren.

Mensen overschatten zichzelf enorm.

2 kudos 2026-05-11 13:28:04 door Free-J.T op Pleuris vogel ellende. Bijna hand eraf gebeten!
Ja dat gaat echt helemaal nergens meer over, hun nesten zijn bouwkundig zachtst gezegd echt beroerd. Alsof ze 3 minuten hun best hebben gedaan en vervolgens denken "Ach boeie... zijn toch maar onze kinderen" Het is wel goed zo!
Tegenwoordig doe ik het wel voor hun, want het lijkt echt nergens op. Heb een doos vol klein spul o.a. takjes in de garage staan. Als ik weer zo brakke nest poging zie op mijn platdak kom ik er even langs met mijn doos en maak er nog wat van. Zodat tenminste ei in het nest blijft en het jong niet eruit flikkert en op mijn stoep beland.

11 kudos 2026-05-05 17:01:40 door InternetNiet op Hallo?
@Geen jeweetwel | 05-05-26 | 15:33: Zeur niet zo, wijf.

-1 kudos 2026-05-05 13:33:07 door Geen jeweetwel op Hallo?
Leer ze eerst eens vrouw te noemen, misschien dat je dan wat meer geluk hebt.

12 kudos 2025-12-28 13:35:39 door Chodt op Re: Andere audio onder de video
@Zolderkamervragen | 28-12-25 | 14:17: wat doet jouw vrouw bij RooieDonny? Zij heeft zeker behoefte aan 21 cm.

-3 kudos 2025-12-02 19:48:54 door 54trk op Eureka momentje
Daarom losgegaan en afstoten. Laat ze maar lekker wegdrijven die Urkers (en daarna Volendam ook).

-3 kudos 2025-10-11 20:54:47 door Worsthorst op Ondertussen bij het politiebureau Urk
Hé, rooie jij komt uit Urk hè. De 21cm is de lengte van je tong toch. Dat is namelijk een genetische afwijking, komt heel vaak voor bij inteeld, met mensen met het syndroom van down.

9 kudos 2025-07-17 12:19:28 door KlaagKadaver op Nieuw rugzakmes gekocht
En 1b, opengeklapt langer dan 28 cm.
Als we het beschouwen als een mes.
Dit is overduidelijk een reclameartikel, victorinox heeft ze ook, met automatisch bewegend lemmet en flesopener.