14,332 +14901 -569
Kudos
#5118 (Top 1.6015%)
| Kudos/dag | 15.38 |
| Kudos/reaguursel | 24.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 488 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -100 |
14,332 +14901 -569
Kudos
#5118 (Top 1.6015%)
| Kudos/dag | 15.38 |
| Kudos/reaguursel | 24.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 488 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -100 |
595
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.64 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 23.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.62 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 17 |
| Geregistreerd op | 04-12-2023 |
| Eerste reactie op | 05-12-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
30 kudos 2026-06-19 10:31:12 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
RAAK-principe? RAAK op z'n hoofd met een wijnfles, zul je bedoelen.
19 kudos 2026-06-19 09:15:55 op Pas op: hittegolf op je scherm!
Het verbaast me telkens weer hoeveel 'girls next door' in dit soort filmpjes zitten. Het kan dus niet anders dat dames als bijv. onze beeldschone afdelingssecretaresse ook 'stiekem' dit soort filmpjes maakt. Spannende gedachte...
8 kudos 2026-06-12 12:38:17 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Ze zeggen wel eens 'negatieve reclame is ook reclame', maar in dit geval weet ik het nog zo net niet. Overigens, gezien het aanwezige voertuig op 7:29 zie ik dat de cameraploeg wel op alles voorbereid was...
1 kudos 2026-06-12 10:00:18 op De weg van het dodelijke ongeluk
Man, man. Ik HAD een buurmeisje van 15 jaar. Doodgereden op haar fiets, door een idioot als jij. Die denkt dat verkeersregels niet voor hem gelden en zichzelf een prima chauffeur vindt. Haar ouders zijn nu, na 10 jaar, nog steeds compleet gebroken. Omdat zo'n LxL als jij 1 minuut eerder thuis wou zijn.
1 kudos 2026-06-09 09:47:45 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
En ik maar denken dat er nooit iets gebeurt in het lieflijkeEwijk. Na deze roadrage binnenkort een extra editie van de buurtkrant, vermoed ik.
-1 kudos 2026-06-09 09:40:53 op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
Naar boven gaan? Oké. Als ik daarna maar niet naar 'daar beneden' hoef te gaan.
8 kudos 2026-06-08 13:32:13 op Burenruzie gaat verkeerd
Ik kan niet wachten op het filmpje van Dwayne die achtervolgd wordt door de politie, nadat hij op z'n nieuwe crossmotor bier en een blik shag ging halen bij de Aldi.
3 kudos 2026-06-08 11:42:31 op Aftermath burenruzie Burgum
Klopt, én is ze waarschijnlijk opnieuw haar bijstandsuitkering kwijt aan het regelmatig laten weglaseren van de namen van haar ex-partners.
3 kudos 2026-06-08 11:37:52 op Burenruzie gaat verkeerd
Dat zien we wellicht binnenkort op SBS6... Ik kan je wél vertellen wat er aan vooraf ging, dankzij AI die de bijdrage van betrokkenen heeft vertaald naar campingtaalniveau A:
'Deel 1. Wat er éérst gebeurde.'
Er gaat een filmpje viraal. Op het filmpje slaat Jacob de auto van Remy kapot. Maar de mensen weten niet wat er vóór het filmpje is gebeurd. Dit is het echte verhaal:
Eerst reed Remy langs het huis van Jacob.
Daarna reed hij vrolijk langs mijn huis.
Toen gingen wij naar een verjaardag. De mannen en de kleine kinderen stonden langs de weg. Zij keken naar Dwayn. Dwayn liet zien hoe goed hij al op zijn nieuwe crossmotor kan rijden. Plotseling kwam Remy heel hard aanrijden. Hij begon hard te schreeuwen naar Jacob. Hij riep: "Dikke homo!" Daarna reed hij zomaar in op de groep mensen. Hij reed dus ook bijna de kleine kinderen aan die daar stonden! Wat een idioot!
38 kudos 2026-06-08 11:06:26 op Burenruzie gaat verkeerd
Mbv AI begreep ik het verhaal alsnog:
'De ruzie tussen Jacob en Remy'.
Iedereen schrok heel erg. Jacob was al maandenlang heel geduldig, maar nu was hij woedend. Hij pikte het niet meer. Dit was de druppel. Dit keer ging Remy echt te ver!
Remy riep al maandenlang gemene dingen naar Jacob. Hij noemde Jacob een lafaard en daagde hem uit om te vechten op zijn eigen terrein. Nou, Jacob was er klaar voor en liet goed van zich horen! Ik ben erg trots op Jacob. Hij heeft eindelijk laten zien dat hij niet bang is. Remy mag van geluk spreken dat Jacob hem niet uit de auto heeft getrokken. Wie was hier nou eigenlijk de lafaard? Wie durfde de auto niet uit te komen? Als Remy een echte man was geweest, was hij het gevecht aangegaan. Dat wilde hij toch zo graag?
Er stond ook een vrouw bij te schreeuwen dat haar broer (Remy) vermoord werd. Maar zij moet eens goed kijken. Haar broer probeerde Jacob wel vier keer aan te rijden met de auto! En dan durven ze ook nog te zeggen dat wij hún hebben opgezocht. Dat is niet waar. Remy en zijn vriend kwamen juist naar óns toe om ons weer uit te dagen.
Gelukkig staat alles op film! Remy komt hier dus niet zomaar mee weg. Dit is een poging tot doodslag. Ik hoop echt dat hij een zware straf krijgt voor wat hij heeft gedaan. Een normale, volwassen man en vader denkt na over zijn daden. Hij had ons met rust moeten laten. Hij was verhuisd en het was eindelijk rustig. Wat had hij hier weer te zoeken? Hij kon het blijkbaar niet laten.
10 kudos 2026-06-05 16:51:53 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Het lijkt wel alsof het normbesef (ik omschrijf het voorzichtig) kwadratisch afneemt bij iedere generatiewisseling van ex-Riffijnen. En we mogen inmiddels dagelijks het gedrag en aanpassingsvermogen van de 3e generatie ervaren, dus reken maar uit (in IQ en EQ-punten).
4 kudos 2026-05-27 12:26:52 op Stelletje "vergeet" te betalen
@Waarschijnlijk | 27-05-26 | 10:57: Sterker nog, je bent pas écht een dombo als je een fiets koopt en al betaalt (ja, met een 't') voordat deze wordt afgeleverd. Maar goed, sowieso gaat je vergelijk volledig mank.
-20 kudos 2026-05-27 10:21:35 op Stelletje "vergeet" te betalen
Tja, je doet het uiteraard niet maar regelmatig zou je het overwegen als je, na je herhaaldelijk verzoek om te 'mogen' betalen, alleen "Mijn collega komt zo bij u" krijgt te horen...
56 kudos 2026-04-29 11:19:12 op Dikke schijt eraan..
Roel maakt mijn dag helemaal goed! Kijk gen Z, je hebt volgens mij helemaal geen lifestylecoaches, outfitchecks, Dubaitrips o.i.d. nodig om domweg gelukkig te zijn met wat je hebt.
44 kudos 2026-04-24 08:49:34 op Bezorger was tuinier
Goh, 'onze' DHL (en DPD) bezorgers rennen 2 sec na het aanbellen alweer terug naar hun bus. Zodat je de 'niet thuis' melding al krijgt voordat je bij de bij de voordeur bent...
16 kudos 2026-04-20 18:03:13 op Meisje houdt van sporten
Da's geen teen meer, maar een fietsenrek!
4 kudos 2026-04-18 12:32:17 op Gerard Joling gaat knokken met biergooiert
Ik hoop dat de ouders van deze knul zich nu eindelijk realiseren dat het ergens in de opvoeding mis is gegaan...
16 kudos 2026-04-13 10:19:14 op Zieke onboard
Zo rijden de meeste VW Polo's ook door onze woonwijk.
5 kudos 2026-04-04 17:37:36 op Een rood kruis staat er niet voor nix
laatje
9 kudos 2026-04-02 11:19:15 op Klieren met brakecheckjes
Zou zonde zijn van al m'n opgebouwde schadevrije jaren, maar lijkt me zó heerlijk om ook eens in te beuken op de eerstvolgende VW Polo die achterlijke fratsen uithaalt.
1 kudos 2026-04-01 11:55:42 op Lichaam gevonden in Leiden bij zoektocht naar vermiste student
Het is een luguber feit dat veel mannelijke drenkelingen hun gulp open hebben als ze worden aangetroffen. De combinatie forse aandrang (overmatig drankgebruik?) en urineren aan de waterkant blijkt helaas regelmatig een dodelijke mix.
7 kudos 2026-03-30 18:34:16 op Meisje in het strandhuis
Tja, vind ik dit nou lekker? Nog maar eens (een paar keer) kijken...
31 kudos 2026-03-27 14:14:30 op Het is weer papa dag
Zelf laten fietsen en je kind zo al jong laten wennen aan het verkeer: dikke plus. Maar dan als voorbeeld door rood rijden? Sukkel!
-3 kudos 2026-03-27 10:24:02 op Harde werkers in de nacht
Ik begrijp wel dat de filmer niet ingrijpt. Want zo'n betonzaag in je been of buik kan je dag behoorlijk verpesten, denk ik.
4 kudos 2026-03-27 10:21:00 op Harde werkers in de nacht
Dan al?
16 kudos 2026-03-26 16:33:49 op Teringlijertjes hebben een nieuw trucje
Dit soort gasten hebben geen enkel respect voor wie dan ook en moet je keihard aanpakken. No more mr. nice guy!
16 kudos 2026-03-26 14:13:18 op Ali B krijgt NOG meer cel geëist in hoger beroep
Tot aan zijn detentie de geiten van de kinderboerderij in Almere maar even binnenhouden.
4 kudos 2026-03-26 13:36:01 op Famke Louise legt je even uit hoe de wereld werkt
Ik kijk eens om me heen en volgens Famke zijn mijn collega's de ultieme influencers. Want "je hebt geen talent nodig, geen geluk, geen connecties én je hoeft niet eens op beeld".
0 kudos 2026-03-24 11:17:34 op Kansloze pikt fiets mee in Den Bosch
Wat vind jij ervan als je - hypothetische - vriendin wordt lastiggevallen omdat ze een strak shirtje en een rokje draagt? Heeft ze daarmee bewust het risico op aanranding gecreëerd? Man man man
13 kudos 2026-03-24 09:55:17 op De baas op de dansvloer
Mooi toch? Meer lef dan ik vroeger. Al in de brugklas begonnen met plaatjes draaien op het klassenfeest. En niet veel later een eigen drive-in show (lees: pick-up, cassettedeck, Alecto mengpaneeltje en lichtorgel). Alles om maar niet te hoeven dansen...
0 kudos 2026-03-18 12:19:25 op Polo zigzaggend over snelweg
@La Chouffe | 18-03-26 | 11:02: Grapjas, mijn moeder mocht helemaal niet op de voorstoel van je, want daar zaten al 2 geiten.
13 kudos 2026-03-18 10:09:26 op Polo zigzaggend over snelweg
Mocht de overheid ooit speedlimiters op auto's overwegen, dan zou ik nu alvast een experiment beginnen met de VW Polo, Citroen C1 en Toyota Aygo.
41 kudos 2026-03-16 11:06:25 op Je zal er maar lopen met je kinderwagen
Tja, de VW Polo heeft een trouwe schare bestuurders (notch notch wink wink...). Zodra je die ziet rijden weet je al dat de bestuurder 9 v/d 10 keer schijt heeft aan alle verkeersregels en medeweggebruikers.
2 kudos 2026-03-12 12:10:37 op Wil je me doodrijden jong?
Tja, helaas lijkt IQ niet het argument. Want de meest asociale fietsers in Nijmegen zijn nog steeds de vele studenten. Door rood, tegen het verkeer in, met koptelefoon op zonder te kijken plots oversteken, etc. En ook dan krijg je een grote bek als je ze bijna omver rijdt...
6 kudos 2026-03-12 11:37:03 op Wil je me doodrijden jong?
Ha, Groenestraat Nijmegen: vrij liggende fietspaden naast de rijbanen. Dus wat doe je dan als fietser? Je negeert het fietspad, knalt - door rood - dwars over de kruising. En gaat dan verontwaardigd doen. Man, man...
19 kudos 2026-03-12 11:21:04 op Jochem Westhoff van Pow krijgt een klap van stoere kerel
Het probleem is dat deze kloo... ehh overlastgevers inmiddels 3e generatie zijn, dus 'gewoon' Nederlander. Opvoeding (voor zover gehad) heeft gefaald. Onderwijs (voor zover genoten) heeft gefaald. Kortom, integratie heeft gefaald. Er moet dus iets anders gebeuren - en snel! - om deze grote groep zich normaal te laten gedragen. Maar wat??
43 kudos 2026-03-09 11:39:07 op even achterom kijken doen we ook niet meer
Je wilt niet weten hoe vaak ik tegenwoordig als motorrijder stevig in de remmen moet, omdat een automobilist of fietser zonder te kijken de weg oversteekt of opdraait. Lijkt elk jaar erger te worden. Is men vaker afgeleid of gewoon lomper geworden?
8 kudos 2026-03-02 16:43:46 op Troela snapt het woord "Racisme" niet helemaal
Als de winkelier had gevraagd 'ik wil dat je mijn land verlaat' ipv z'n winkel, dan had ik de ophef begrepen. En dan had ik ook de verspilde kostbare tijd van deze agenten begrepen...
7 kudos 2026-03-02 10:55:03 op USS Frank E. Petersen Jr. speelt met vuurwerk
Zouden tegenstanders wél overstag gaan als er een milieuvriendelijke elektrische Tomahawkvariant geïntroduceerd werd?
0 kudos 2026-02-27 17:17:20 op Hete voeten
Z'n vrouw vond 'm altijd al een heethoofd.
64 kudos 2026-02-26 12:10:28 op Politie gebruikt pepperspray op scooterjochies
Het blijft bijzonder ergerlijk/vermakelijk. Veel van dit soort 'jongeren' lijken te dom om te poepen. Maar ze denken wél dat ze de wetboeken van Strafrecht en Strafvordering uit hun hoofd kennen (én juist weten te interpreteren).
53 kudos 2026-02-26 11:56:48 op Red Bull RB7 vliegt in de fik bij donutdemootje in San Francisco
Klinkt als onze buurvrouw, die elke ochtend met slippende koppeling de straat uit rijdt...
0 kudos 2026-02-25 11:02:38 op Ballonnen weghalen bij kraamversiering
-weggejorist-
34 kudos 2026-02-25 10:55:38 op XR rebel met Action lijm aan hek Huis ten Bosch
Wat ik me afvraag, ook weer bij het zien van deze demonstrant(e?): is het een voorwaarde om lelijk te zijn om 'lid' te mogen worden van XR?
23 kudos 2026-02-22 13:14:20 op "Toen ik je zag" voor de allerlaatste keer
Het blijft zo ongrijpbaar. Had een collega die alles mee leek te hebben. Leuke, altijd vrolijke vent. Net getrouwd, kind paar maanden oud. Onze hele afdeling was totaal lamgeslagen toen we hoorden dat hij voor zelfdoding had gekozen. Niets is wat het lijkt, heb ik geleerd.
56 kudos 2026-02-19 12:28:51 op Pakketbezorger discussieert respectvol met Politie
Altijd weer dat gejank over 'etnisch profileren'. Toen ik als jochie in de dikke BMW van m'n vader reed, werd ik ook maandelijks aan de kant gezet door politie en douane. Vervelend, maar ik begreep het ergens wel. Wat ik in ieder geval níet deed, was direct een grote bek opzetten!
36 kudos 2026-02-19 11:19:30 op Toxische bonje op de set van Sleepers
Doet me denken aan veel van m'n jongere collega's, als ze te horen hebben gekregen dat hun werk beter moet. Ze zijn onmiddellijk van slag en strooien direct met kreten als 'onveilig', 'bedreigend', 'toxic' etc., zodat de waarde en impact hiervan inmiddels nihil is.
7 kudos 2026-02-18 15:59:52 op Offroaden op de road in China
Zo te zien heeft Itchyboots haar trip door China wat ingekort...
16 kudos 2026-02-18 13:31:19 op Knellende string
"Initieel was het de bedoeling blablabla"... Initieel dacht ik 'wat een kutvideo'. En na een minuut dacht ik nog steeds hetzelfde.
4 kudos 2026-02-18 13:19:03 op Het is eindelijk weer woensdag!
Goed hè?!