62,382 +62768 -386
Kudos
#821 (Top 0.2569%)
| Kudos/dag | 65.05 |
| Kudos/reaguursel | 36.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1385 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -188 |
62,382 +62768 -386
Kudos
#821 (Top 0.2569%)
| Kudos/dag | 65.05 |
| Kudos/reaguursel | 36.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1385 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -188 |
1,688
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.76 |
| Topreaguursels | 13 |
| Woorden per reaguursel | 11.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.55 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
| Aantal x weggejorist | 20 |
| Geregistreerd op | 28-07-2023 |
| Eerste reactie op | 08-11-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-22 18:30:34 door Cromabuik op Zweedmeisje tijdens NED - ZWE
Ze willen allemaal geneukt worden maar die gast en vele anderen zijn straks te zat om te kruipen.
1 kudos 2026-06-22 17:04:55 door AadResultaat op Perfecte moment voor een huwelijksaanzoek tijdens Uruguay - Kaapverdië
@nee_geur | 22-06-26 | 18:34:
Wat een aparte opmerking
0 kudos 2026-06-22 16:34:03 door nee_geur op Perfecte moment voor een huwelijksaanzoek tijdens Uruguay - Kaapverdië
-weggejorist-
14 kudos 2026-06-22 16:21:59 door Depunt op Perfecte moment voor een huwelijksaanzoek tijdens Uruguay - Kaapverdië
Ja zoals de McDonalds.
10 kudos 2026-06-22 08:28:56 door LieverSudoDanZwitsal op Wie durft
Ja.
12 kudos 2026-06-22 08:20:31 door Loosecanon op Wie durft
Bij de opvoeding of bij het verwekken?
-4 kudos 2026-06-21 17:58:33 door Internetriddert op RE: Bezzecchi geeft bitchslap
Misschien zouden ze dat in de tags moeten zetten!
Oh wacht...
11 kudos 2026-06-21 15:08:17 door Parabolicus op Man staart in trein Den Haag
Uit zijn moeder!
2 kudos 2026-06-21 10:22:37 door dikkejenkie op Nederland pakt alvast de beker
Ik heb nog wel een goed grapje. Echter moet je het grapje eerst even in vierentachtig stappen in elkaar zetten, en aan het eind missen nog wat woorden en heb je wat letters over.
3 kudos 2026-06-21 10:16:55 door jamaarikweethetbeter op Nederland pakt alvast de beker
Kan ook met de H&M, maar is minder leuk denk ik.
14 kudos 2026-06-18 17:46:34 door ValeLaPena op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Tomatensoep, voor extra dramatisch effect.
-2 kudos 2026-06-18 06:12:16 door SteavyBatser op Re: Nedermoppie represent!
Waar ze niks anders maken dan dat product.
-26 kudos 2026-06-17 18:28:20 door Knalluh8497 op Fan van het toernooi
Smaken verschillen. Het is maar waar je een strakke plasser van krijgt.
-2 kudos 2026-06-17 14:17:43 door altijd-guus op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
Zo te zien zit ie in een behoorlijk moeilijke tijd, maar het helpt hem nou niet echt...me dunkt.
1 kudos 2026-06-15 15:00:29 door InternetNiet op Er is hoop.
Elke dag naar de hoeren gaan is goedkoper.
0 kudos 2026-06-15 14:12:11 door Kameleon4 op Er is hoop.
pacht, lease, huur, of koop?
0 kudos 2026-06-15 13:41:22 door luchtbakkers op Er is hoop.
Heel erg veel geld, ongeacht hoe je der verkregen hebt.
1 kudos 2026-06-14 20:58:26 door blackphilip op Je bent een worst
@Vicieuze-viscositeit | 14-06-26 | 11:09:
Julio Poch wil hem wel even brengen
4 kudos 2026-06-14 11:42:27 door InternetNiet op Hoge nood
Als je hem niet teveel slingert niet.
7 kudos 2026-06-14 10:12:20 door Vino03 op Je bent een worst
Rijp voor remigratie
15 kudos 2026-06-14 09:53:34 door OpinionsAreNotFacts op Je bent een worst
Capuchon, schreeuwen, slippers, spugen, arabisch accent….. Dit is helaas normaal gedrag voor deze variant.
37 kudos 2026-06-14 09:09:45 door Vicieuze-viscositeit op Je bent een worst
Of voor zo'n leuke bungeejump in Brazilië.
0 kudos 2026-06-14 08:52:28 door Gekipte_pluk op goedemorgen
@dissie | 13-06-26 | 11:24: dan kan je volgens mijn manager waarschijnlijk heel Dumpert als NSFW markeren.
0 kudos 2026-06-13 19:38:51 door dikkejenkie op Op je muil gaan met skateboard
Gauw!
3 kudos 2026-06-13 14:47:09 door JP8926 op goedemorgen
https://share.goo... gle/3CpEFe9Lwlpp6TFxc
Zoiets?
5 kudos 2026-06-13 09:33:48 door kaboutermuts op goedemorgen
@dissie | 13-06-26 | 11:24: Als je het letterlijk bekijkt heb je inderdaad gelijk. Maar in de volksmond heeft NSFW een andere betekenis.
-16 kudos 2026-06-13 09:24:50 door dissie op goedemorgen
Stel je kijkt dit filmpje en je manager staat achter je is het dan ok of beter niet? dat is wat NSFW betekend.
5 kudos 2026-06-13 04:55:12 door Twix op Fast
@JamesLont | 12-06-26 | 21:57: Dat zouden ze hier op de Meent ook moeten doen en bij al die trouwstoeten.
2 kudos 2026-06-13 00:59:27 door MikeMe op John Deere 2954D
eerder extreem grote omvang, daarmee automatisch in verhouding en hele kleine cup..
3 kudos 2026-06-13 00:28:16 door owikzegmaarwat op John Deere 2954D
2954D zou wel een hele grote cup zijn
13 kudos 2026-06-12 19:57:52 door JamesLont op Fast
dankje voor de achtergrond
lijkt me best excessief om je auto dan in beslag genomen te krijgen
5 kudos 2026-06-12 19:48:07 door RW00 op Ondertiteling volkslied Canada
Dus ik google dit om te kijken of dit een bekende uitspraak van iemand is, voelt de google AI zich enorm aangesproken. Wat doen mensen die AI toch aan.
9 kudos 2026-06-11 14:35:11 door Lekkerwijf op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@Skyline | 11-06-26 | 16:29: ik vind 'beschadigen' hier wel wat passender dan 'slopen'
2 kudos 2026-06-11 14:29:07 door Skyline op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Wie had het over total loss? Al was het een 30 jaar oude fiat panda, als je iets sloopt van een ander is het wel zo netjes om het even met de verzekering af te handelen. Als die krassen diep genoeg zijn, moet de bumper worden gespoten. Kost je zo 1000 euro.
1 kudos 2026-06-10 16:05:32 door nieuwsgierige pelg op Hallo allemaal, sinds we toch vertraging hebben
@Vulva | 10-06-26 | 17:29: Er zijn omstandigheden waar een vloek toch op zijn plaats is. Dat moeten ze dan maar verdragen, die religie-aanhangers. Bijvoorbeeld als de getuigen van Jehova aanbellen: "godverdomme zijn jullie daar weer?"
0 kudos 2026-06-10 15:29:01 door Vulva op Hallo allemaal, sinds we toch vertraging hebben
Als atheïst hou ik ook niet van zieltjes winnen, maar vloeken doe ik ook niet. Puur omdat sommigen zich daaraan storen.
3 kudos 2026-06-10 15:25:32 door Styllurt op Hallo allemaal, sinds we toch vertraging hebben
https://www.youtube.com/watch?...
3 kudos 2026-06-06 07:27:32 door simvastatien op Maak eens wat ruimte!
Dat heb jij mooi goedt!
0 kudos 2026-06-04 10:42:52 door larsp1982 op Kim Jong-un feliciteert winnende team
maar ja, doe je t niet, dan ben jij en je familie morgen dood.
0 kudos 2026-06-03 21:40:25 door nlnoob op Kim Jong-un feliciteert winnende team
Blikje in de water? is toch niet normaal.
-4 kudos 2026-06-03 18:33:19 door UFO-piloot op Kim Jong-un feliciteert winnende team
Is het de bedoeling dat het ziek?
19 kudos 2026-06-03 17:20:36 door luchtbakkers op Kim Jong-un feliciteert winnende team
Als je dat niet doet, leef je over een paar dagen vermoedelijk niet meer of je vent kanonnenvoer voor Oekraïne.
95 kudos 2026-06-03 17:04:09 door Peterrrrrrrr op Kim Jong-un feliciteert winnende team
Bedoening.
1 kudos 2026-05-31 19:07:25 door Ranselaar op Rondjes rijen in Rotterdam
En een voorgedraaide gruisjoint roken
7 kudos 2026-05-31 09:27:12 door ikvindhelemaalmooi op Bikiniraceer op zijn plaat
Misschien rent ze daarom ook weg, voor de paintballregen.
2 kudos 2026-05-31 09:17:51 door Bertus_Butsers op Huilgabber Rematch!
En mensen lijken weer niet te snappen dat dit, net als de classic, een sketch is?
9 kudos 2026-05-31 08:05:45 door Tre900 op Huilgabber Rematch!
Gast, je snapt toch dat dit een nagespeelde classic is? Ze dragen (ongeveer) dezelfde kleding als toen.
25 kudos 2026-05-31 07:38:27 door Duitsehelm66 op Huilgabber Rematch!
zit je dan op zolder te reaguuren op een 10 jaar oude classic
1 kudos 2026-05-30 15:05:31 door Albertoooh op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
Los Angeles (Skid Row) mini-praktijken.
1 kudos 2026-05-30 09:46:46 door NatteKiwi op Meidenfittie op stapavond
Die gaan allemaal naar de Reichskapper.