DumpStats voor Retne

62,382 +62768 -386

Kudos

#821 (Top 0.2569%)

Kudos/dag 65.05
Kudos/reaguursel 36.96
Meeste kudos op 1 reaguursel 1385
Minste kudos op 1 reaguursel -188

1,688

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.76
Topreaguursels 13
Woorden per reaguursel 11.5
Reacties per reaguursel 0.55
Meeste reaguursels op 1 dag 21
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 28-07-2023
Eerste reactie op 08-11-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

12 kudos 2026-06-22 08:20:31 door Loosecanon op Wie durft
Bij de opvoeding of bij het verwekken?

2 kudos 2026-06-21 10:22:37 door dikkejenkie op Nederland pakt alvast de beker
Ik heb nog wel een goed grapje. Echter moet je het grapje eerst even in vierentachtig stappen in elkaar zetten, en aan het eind missen nog wat woorden en heb je wat letters over.

0 kudos 2026-06-15 13:41:22 door luchtbakkers op Er is hoop.
Heel erg veel geld, ongeacht hoe je der verkregen hebt.

1 kudos 2026-06-14 20:58:26 door blackphilip op Je bent een worst
@Vicieuze-viscositeit | 14-06-26 | 11:09:

Julio Poch wil hem wel even brengen

15 kudos 2026-06-14 09:53:34 door OpinionsAreNotFacts op Je bent een worst
Capuchon, schreeuwen, slippers, spugen, arabisch accent….. Dit is helaas normaal gedrag voor deze variant.

0 kudos 2026-06-14 08:52:28 door Gekipte_pluk op goedemorgen
@dissie | 13-06-26 | 11:24: dan kan je volgens mijn manager waarschijnlijk heel Dumpert als NSFW markeren.

5 kudos 2026-06-13 09:33:48 door kaboutermuts op goedemorgen
@dissie | 13-06-26 | 11:24: Als je het letterlijk bekijkt heb je inderdaad gelijk. Maar in de volksmond heeft NSFW een andere betekenis.

-16 kudos 2026-06-13 09:24:50 door dissie op goedemorgen
Stel je kijkt dit filmpje en je manager staat achter je is het dan ok of beter niet? dat is wat NSFW betekend.

5 kudos 2026-06-13 04:55:12 door Twix op Fast
@JamesLont | 12-06-26 | 21:57: Dat zouden ze hier op de Meent ook moeten doen en bij al die trouwstoeten.

2 kudos 2026-06-13 00:59:27 door MikeMe op John Deere 2954D
eerder extreem grote omvang, daarmee automatisch in verhouding en hele kleine cup..

13 kudos 2026-06-12 19:57:52 door JamesLont op Fast
dankje voor de achtergrond

lijkt me best excessief om je auto dan in beslag genomen te krijgen

5 kudos 2026-06-12 19:48:07 door RW00 op Ondertiteling volkslied Canada
Dus ik google dit om te kijken of dit een bekende uitspraak van iemand is, voelt de google AI zich enorm aangesproken. Wat doen mensen die AI toch aan.

2 kudos 2026-06-11 14:29:07 door Skyline op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Wie had het over total loss? Al was het een 30 jaar oude fiat panda, als je iets sloopt van een ander is het wel zo netjes om het even met de verzekering af te handelen. Als die krassen diep genoeg zijn, moet de bumper worden gespoten. Kost je zo 1000 euro.

1 kudos 2026-06-10 16:05:32 door nieuwsgierige pelg op Hallo allemaal, sinds we toch vertraging hebben
@Vulva | 10-06-26 | 17:29: Er zijn omstandigheden waar een vloek toch op zijn plaats is. Dat moeten ze dan maar verdragen, die religie-aanhangers. Bijvoorbeeld als de getuigen van Jehova aanbellen: "godverdomme zijn jullie daar weer?"

9 kudos 2026-05-31 08:05:45 door Tre900 op Huilgabber Rematch!
Gast, je snapt toch dat dit een nagespeelde classic is? Ze dragen (ongeveer) dezelfde kleding als toen.