DumpStats voor Nomennescio

8,396 +15464 -7068

Kudos

#8910 (Top 2.7880%)

Kudos/dag 1.29
Kudos/reaguursel 6.56
Meeste kudos op 1 reaguursel 984
Minste kudos op 1 reaguursel -410

1,279

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.2
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 10.4
Reacties per reaguursel 0.39
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 11-09-2008
Eerste reactie op 17-09-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-19 21:02:39 door Uhoortnogvanons op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Ah, het bekende riedeltje van iemand die wereldvreemd is. De lokale ondernemer steun ik niet meer want die heeft nooit in huis wat ik nodig heb. Soms kunnen ze het wel bestellen, maar dat kan ik ook heel goed. Dat kost minder (geen parkeerkosten bijvoorbeeld), ik heb het sneller in huis (vaak de volgende dag) en voor een prijs die niet 3 keer over de kop gaat.

6 kudos 2026-02-23 23:22:40 door Willemwaterhoofd op Bentley heeft een gave
Heel herkenbaar , onze inmiddels volwassen zoon heeft autisme met een enorme fascinatie voor auto's. Wij waren verbaast dat hij bijna elk automerk wist op driejarige leeftijd. Nu heeft hij honderden modelwagens autoboeken enz. Hopelijk wilt deze jongen geen mijnschacht in zijn kamer.

7 kudos 2026-01-30 21:44:20 door freakspark op Opportunistische hyena
Omdat die hyena duidelijk niet gespecialiseerd is in de jacht op nijlpaarden. Als een dier geen specialist is, is hij opportunist. Zo ongeveer.

6 kudos 2025-12-22 13:14:47 door Miel98 op Om het u even duidelijk te maken
Nomennescio begrijpt niet dat taal zich overal anders ontwikkeld. Dat je op mensen neerkijkt die 'jouw taal' anders gebruiken zegt meer over jou dan over de Belgen.

1 kudos 2025-12-15 08:57:09 door Vald_Bagina op Het is zo makkelijk
Alles is nutteloos, kun je maar beter doen wat je leuk vindt. Uiteindelijk ga je, net als iedereen, dood

14 kudos 2025-12-14 23:00:20 door Bakkie pleuâh op Het is zo makkelijk
Wat heerlijk ironisch: dat iemand in een dumpert comment schrijft dat andere mensen iets nuttigs moeten gaan doen.

20 kudos 2025-12-14 21:25:53 door Yousaidbitchtho op Het is zo makkelijk
Ik heb ook een trucje; het is een soort foto-lezing maar dan dumpert-reaguursel-lezing: Als je zo zuur bent als jij, dan heb je al jaren geen seks meer gehad. Heb ik gelijk?