DumpStats voor Nietstemelden

8,351 +8959 -608

Kudos

#8968 (Top 2.8062%)

Kudos/dag 9.57
Kudos/reaguursel 9.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 864
Minste kudos op 1 reaguursel -132

854

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.98
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 20
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 12-01-2024
Eerste reactie op 02-02-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-08 14:41:52 door LurkyStrijk op Privéjet crasht in Texas
Denk niet dat dit ongeval ermee te maken heeft, maar de besparingen op de luchtverkeersleiding maken het in elk geval ook niet veiliger

5 kudos 2026-05-22 06:03:31 door Piet.Beuk op Maak mij nou niet gek
Ik zou twijfelen tussen die klauwhamer met rode handvat of die bijl met lange steel er naast.

6 kudos 2026-05-08 17:05:59 door A.tractie op Verse vis
Het vieze, enge gedeelte slaan ze maar over, anders kost dat zoveel views op je kanaal.

0 kudos 2026-05-08 08:00:25 door Raketijsje op Bikini is te klein
@Enschedeofpluskut | 08-05-26 | 09:56: Het in de hand houden doen we zeker

3 kudos 2026-05-08 07:56:43 door Rest in privacy op Bikini is te klein
j@ hoor Raketijsje, dat juichen we zeker toe. En als kansloze reaguurder wil je natuurlijk ook niet hebben dat anderen je gekwijl zien als je die tieten aanschouwt en je fantasie met je op de loop gaat, Dat wil je in de hand houden.

4 kudos 2026-05-08 07:37:52 door Raketijsje op Bikini is te klein
Dit juichen we natuurlijk alleen maar toe. het is natuurlijk logisch dat je zelf de controle wilt hebben over wat er op internet komt en niet dan een of andere kansloze reaguurder je stiekem zit te filmen

0 kudos 2026-05-07 08:16:57 door markstar1963 op Effe cash betalen bij de appie
@RiKoMaWi | 07-05-26 | 08:31: Als je een bedrijf hebt waar mensen met 200 en 500 biljetten aan komen zetten, kun je die kosten wel betalen.

-3 kudos 2026-05-07 06:31:11 door RiKoMaWi op Effe cash betalen bij de appie
Ik weet niet waarom je gemind wordt, maar het is helaal waar. Muntgeld opnemen bij de bank kost geld, net als het (zakelijk) afstorten van contant geld. Zakelijk storten van 200 en 500 euro biljetten kost bijvoorbeeld 5 euro per biljet!