8,351 +8959 -608
Kudos
#8968 (Top 2.8062%)
| Kudos/dag | 9.57 |
| Kudos/reaguursel | 9.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 864 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -132 |
8,351 +8959 -608
Kudos
#8968 (Top 2.8062%)
| Kudos/dag | 9.57 |
| Kudos/reaguursel | 9.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 864 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -132 |
854
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.98 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 20 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 12-01-2024 |
| Eerste reactie op | 02-02-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 10:54:08 door comentator op Kaketoe is koning
Ik heb geen speelgoed
0 kudos 2026-06-23 06:42:24 door Tomme_Pelg op Duitse parkeergarage snapt het
Zo te horen heb jij zo'n vrouw die nogal veel principieel weigert.
6 kudos 2026-06-22 16:20:18 door Jorisliev op Duitse parkeergarage snapt het
@Geheelnaarwaarheid | 22-06-26 | 15:54: Ja joh, zit jij nog in een kinderzitje?
2 kudos 2026-06-22 15:05:45 door Dragonblade op Sneeuwpanther kiest een maatje te groot
Dan moet ze minder warm wassen in de wasmachine en misschien ophangen in plaats van in de droger doen ;-)
5 kudos 2026-06-22 15:03:51 door Badkamertegel1 op Kaketoe is koning
Ik heb geen vrienden.
-4 kudos 2026-06-22 14:29:30 door Natusan_babyolie op Adela verkoopt haar pronkstuk
1,8 cm is niet zoveel
-1 kudos 2026-06-22 13:54:07 door Geheelnaarwaarheid op Duitse parkeergarage snapt het
Wanneer ik met mijn moeder ergens kom en er zijn parkeerplekken voor moeders met kinderen, dan parkeer ik steevast daar...
0 kudos 2026-06-18 20:33:47 door Routine op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@MR.Crumble | 18-06-26 | 18:37: Spullen zijn zaken. Als je bijdehand wilt doen, doe het dan wel goed...
9 kudos 2026-06-18 16:51:41 door nieuwsgierige pelg op Muziek verenigt
@Gaat het niet dan? | 18-06-26 | 18:16: Maar doen ze nooit.
-19 kudos 2026-06-18 16:37:34 door Rest in privacy op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Een hond is geen spul maar een zaak.
19 kudos 2026-06-18 16:16:03 door Gaat het niet dan? op Muziek verenigt
Ja, kunnen ze
7 kudos 2026-06-18 11:33:03 door bud1 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Andere pedo's en linkse wegkijkers.
8 kudos 2026-06-18 07:15:54 door mr.Cam op Postbezorgert te druk bezig met z’n telefoon
Aangifte doen, eigenaar kenteken opvragen in Veendam, schade laten taxeren, kentekenhouder aansprakelijk stellen, geld ontvangen. Best simpel eigenlijk.
-1 kudos 2026-06-16 05:25:42 door aequum est aequum op Dames, kaarttruc?
Slechts een. Een hele grote pik.
0 kudos 2026-06-15 19:42:18 door FredFlinstone op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Vraag je dit aan ons?, Dumperts Zolderkamer bewoners?,
Of vooral, aan de rest van dat vermadeladijde Azië ... (esp: Thailand, Bangladesh, India etc)
0 kudos 2026-06-15 19:00:41 door Jurksel op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Hij geeft het goede voorbeeld en heeft het ? alvast opgeruimd.
0 kudos 2026-06-15 14:13:48 door Diwa88 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
@Loosecanon | 15-06-26 | 13:25: Is het erg als je een vraagteken vergeet
0 kudos 2026-06-15 12:24:36 door Creatieloos op Spleetoogmexicaan doet Koreameisje na bij WK
Achteruit afspelen helpt ook niet.
4 kudos 2026-06-15 11:25:39 door Loosecanon op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Maar als dat een vraag moet zijn dan moet er een vraagteken achter.
1 kudos 2026-06-08 19:55:05 door RanzigeKachel op Privéjet crasht in Texas
@LurkyStrijk | Gelukkig is dat afgelopen maar het duurt nog even om 4 jaar schade in te halen.
8 kudos 2026-06-08 14:41:52 door LurkyStrijk op Privéjet crasht in Texas
Denk niet dat dit ongeval ermee te maken heeft, maar de besparingen op de luchtverkeersleiding maken het in elk geval ook niet veiliger
1 kudos 2026-06-07 07:56:23 door GeleKoplamp op Proefballonnetje: meer subsidies voor de grote vervuilers om zich te verbeteren
Alsof 'de boeren' niet ook de echte vervuilers zijn
10 kudos 2026-05-30 06:27:03 door Dizsaidup op Dumpert musthave auto review
@Kapiteintkadetetten | 30-05-26 | 08:10: Praat eens wat respectvoller over Sabine.
0 kudos 2026-05-30 06:10:30 door Kapiteintkadetetten op Dumpert musthave auto review
Je had toch dat wijffie die met dat witte busje al die gasten op de Nurburgring iedereen eraf reed. Kom eens wat vaker buiten.
0 kudos 2026-05-26 14:25:12 door A.tractie op Goeiemorgen!
Kutfilmpje, gewoon één woord.
5 kudos 2026-05-22 06:03:31 door Piet.Beuk op Maak mij nou niet gek
Ik zou twijfelen tussen die klauwhamer met rode handvat of die bijl met lange steel er naast.
27 kudos 2026-05-20 10:13:17 door upbeat op Tesla kwaliteitscontrole
En nog steeds mensen die dit over het hoofd gaat.
0 kudos 2026-05-20 10:04:07 door Sjaakh00fd77 op Weer in Guadalajara
Maar wij hebben Ellie Lust.
-27 kudos 2026-05-20 07:55:22 door owikzegmaarwat op Tesla kwaliteitscontrole
Er is altijd wel iemand die zegt "ik heb nergens last van hoor"
Nou jonge mooi voor je.
3 kudos 2026-05-20 06:26:55 door JorisDePoris op Weer in Guadalajara
@Lummelmans | 20-05-26 | 08:13:
Waarschijnlijk was zijn lerares Nederlands net zo
-48 kudos 2026-05-20 06:26:51 door TheUglyNakedTruth op Tesla kwaliteitscontrole
Het gaat toch ook niet over het rijden of onderhoud? Het gaat over de bouwkwaliteit die ruk is, zoals je kunt zien.
5 kudos 2026-05-20 06:13:08 door Lummelmans op Weer in Guadalajara
Snel naar school jij
3 kudos 2026-05-19 14:41:24 door HartstikkeBedrankt op Kerkdienst loopt uit de hand
Lijkt meer op duivelindrijving
0 kudos 2026-05-19 05:13:54 door Creatieloos op Schoenen nodig?
Vieze schoenen zijn al mode, vraag maar aan Carice van Houten.
7 kudos 2026-05-14 06:48:07 door GaiusMuciusScaevola op Fitmeisje laat haar spierballen zien
Ik zal je wat vertellen: ze doet dit ook niet voor jou.
6 kudos 2026-05-14 06:31:08 door LelystadAB op Ik ben boerin
en het praat ook nog.
-4 kudos 2026-05-12 13:07:24 door WhySoSeriousss op Uitglijder met glasbak
blikjes en platic overleven dit wel.
Ik denk dat hij het vooral moeilijk gaat krijgen bij de glasbak.
1 kudos 2026-05-09 12:11:05 door Wateenaccountnaamzeg op Was de wereld anders voor 1958?
Helaas weten dit soort gekken elkaar inmiddels ook buiten het gesticht te vinden, daar maken ze dan een filmpje van.
3 kudos 2026-05-09 08:44:57 door BarackOsama op Noem je me nou een alcoholist?
Als ik haar zo zie gok ik dat het de Jumbo huiswijn halfzoet 1 liter flessen zijn.
4 kudos 2026-05-09 08:12:41 door Baron Von Awesome. op Noem je me nou een alcoholist?
Natuurlijk is het wijn
6 kudos 2026-05-08 17:05:59 door A.tractie op Verse vis
Het vieze, enge gedeelte slaan ze maar over, anders kost dat zoveel views op je kanaal.
0 kudos 2026-05-08 08:00:25 door Raketijsje op Bikini is te klein
@Enschedeofpluskut | 08-05-26 | 09:56: Het in de hand houden doen we zeker
3 kudos 2026-05-08 07:56:43 door Rest in privacy op Bikini is te klein
j@ hoor Raketijsje, dat juichen we zeker toe. En als kansloze reaguurder wil je natuurlijk ook niet hebben dat anderen je gekwijl zien als je die tieten aanschouwt en je fantasie met je op de loop gaat, Dat wil je in de hand houden.
2 kudos 2026-05-08 07:48:02 door PakBak op Bikini is te klein
Want vroeger ging jij naar het strand om te perven ?
4 kudos 2026-05-08 07:37:52 door Raketijsje op Bikini is te klein
Dit juichen we natuurlijk alleen maar toe. het is natuurlijk logisch dat je zelf de controle wilt hebben over wat er op internet komt en niet dan een of andere kansloze reaguurder je stiekem zit te filmen
9 kudos 2026-05-07 17:12:41 door pietpvv op Bastion Hotels waar zelfs de muizen slapen
Even mailtje naar d666 of groenslinks, die weten dat vasten anders de dierenpartij, die weten het 100%.
0 kudos 2026-05-07 08:16:57 door markstar1963 op Effe cash betalen bij de appie
@RiKoMaWi | 07-05-26 | 08:31: Als je een bedrijf hebt waar mensen met 200 en 500 biljetten aan komen zetten, kun je die kosten wel betalen.
-3 kudos 2026-05-07 06:31:11 door RiKoMaWi op Effe cash betalen bij de appie
Ik weet niet waarom je gemind wordt, maar het is helaal waar. Muntgeld opnemen bij de bank kost geld, net als het (zakelijk) afstorten van contant geld. Zakelijk storten van 200 en 500 euro biljetten kost bijvoorbeeld 5 euro per biljet!
4 kudos 2026-05-06 10:50:48 door banditoz op Kat gered uit mega hoge boom!
Hij komt er toch ook zelf uit. Dit is geen redden.
-4 kudos 2026-05-05 09:37:06 door happen_maar op Respectloos!!
Maar die rode zooltjes van haar, dat kon echt niet!