DumpStats voor Natusan_babyolie

3,563 +3974 -411

Kudos

#17702 (Top 5.5391%)

Kudos/dag 1.34
Kudos/reaguursel 10.86
Meeste kudos op 1 reaguursel 406
Minste kudos op 1 reaguursel -58

328

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.12
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 19.7
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 09-03-2019
Eerste reactie op 09-03-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-19 13:29:42 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@RiKoMaWi | 19-06-26 | 11:43:
Ik zou ook raar aangekeken worden als ik met mijn dochter mee ging naar het toilet. Maar ze is dan ook al 18

14 kudos 2026-06-05 13:35:10 op Mark in Kyiv
I believe that we can come an end

26 kudos 2026-04-11 17:12:21 op Guns n Roses bij je thuis
Als ik Slash was wist ik het wel. Stuur Axl Rose naar de dagopvang en laat deze man invliegen.

11 kudos 2026-04-07 07:21:09 op Even terug naar die 90s trend
Wat is er in vredesnaam mis met de Goo Goo Dolls? Dizzy up the Girl is werkelijk een fantastisch album en zij kunnen er ook niks aan doen dat Iris nu te pas en te onpas gebruikt wordt in TikTok-filmpjes.

1 kudos 2026-03-29 09:45:48 op Een high
Amfibitamine

9 kudos 2025-12-26 21:50:56 op BREEK!
@vlasteler | 26-12-25 | 20:09: quit

4 kudos 2025-12-26 21:47:21 op Help! HELP HELP!
@Orichinals | 26-12-25 | 20:54: Naast de al eerder genoemde misplaatste komma, die echt niet nodig is na het zinsdeel "Ik zie", is
het ook boekdrukvorm, zonder spatie.

8 kudos 2025-12-26 12:28:07 op Mooie kersttrui!
Wij zakken door we zullen niet verdorsten.
En Willem grijpt Joy van achter bij de... uhhh... schouders?

-2 kudos 2025-12-18 23:09:14 op Marit wil nog even wat delen met jullie
@nlnoob | 18-12-25 | 22:34: als de reguliere artsen je klachten niet serieus nemen, is de alternatieve geneeskunde soms toch nog een strohalm

11 kudos 2025-12-18 21:03:01 op Marit wil nog even wat delen met jullie
Helaas is het ook via de Lymepoli erg lastig om een behandeling te krijgen, omdat actieve Lymebesmetting erg moeilijk vast te stellen is, zeker neuroborreliose. Ze kunnen wel de antistoffen aantonen, dus ze kunnen met zekerheid vaststellen dat je ooit een besmetting hebt gehad. Maar niet dat die besmetting je nu ziek maakt. En als ze dat niet zeker weten, en dat kunnen ze dus eigenlijk vaak niet zeker weten, dan zijn ze erg terughoudend met behandelen

406 kudos 2025-12-18 20:10:10 op Marit wil nog even wat delen met jullie
Wat een ontzettend nare reacties lees ik hier. Natuurlijk, ik weet dat dit Dumpert is, maar toch. Als je weinig weet over deze ziekte, houdt dan gewoon je mond. Op het moment dat iemand kanker heeft is er ineens alle begrip van de wereld en zitten we vol medelijden. En wat vallen we over mensen die zonder respect over die ziekte spreken.

Als partner van een Lymepatiënt heb ik de werkelijkheid van dichtbij gezien. Het is een erg nare ziekte, met een grillig verloop. Mijn vrouw van 39 liep na tijden van achteruitgang uiteindelijk vorig jaar achter een rollator. Als we er wat verder op uit wilden trekken zat ze in een rolstoel. Lopen kon ze bijna niet meer.

Na een jaar verschillende artsen bezocht te hebben was er eindelijk iemand die haar testte op Lyme, terwijl alle symptomen 1-op-1 overeen kwamen met neuroborreliose, de lymebacterie heeft zich bij die vorm in het zenuwstelsel genesteld. Het heeft vervolgens nog 5 maanden geduurd voordat ze de zo hard benodigde antibiotica daarvoor voorgeschreven kreeg, want "we weten niet zeker of het om een actieve besmetting gaat of een infectie uit het verleden". Wat het anders zou kunnen zijn wisten ze ook niet, maar behandelen durfde niemand aan.
En dit alleen omdat artsen in Nederland tegenwoordig zo terughoudend zijn met antibiotica voorschrijven. Na 5 maanden lobbyen dan eindelijk een kuur van een maand gekregen. En wat heeft dat een verschil gemaakt. Ik heb mijn vrouw weer deels terug. Nee, het is niet meer zoals vroeger, maar ze kan weer (kleine) afstanden lopen en weer een moeder zijn voor onze kinderen. We tellen onze zegeningen.

Mensen, Marit heeft waarschijnlijk naast lichamelijk ook psychisch verschrikkelijk geleden door wat ooit begon als een fysieke ziekte. In al die tijd is haar ziekte waarschijnlijk amper erkend en misschien wel niet behandeld geweest. Zouden we ons ook zo uiten op dit forum als een kankerpatiënt vertelt dat ze verschrikkelijk geleden heeft, omdat artsen chemo of bestraling weigerden? Dat ze er aan onderdoor is gegaan dat er wel behandeling was, maar niet voor haar? En dat ze daarom geen andere uitweg meer zag dan haar leven beëindigen?

Deze rouwadvertentie had misschien niet bestaan als in de reguliere Nederlandse geneeskunde Lyme (eerder) herkend, erkend en behandeld zou worden.

1 kudos 2025-11-30 13:22:53 op Handstand oefenen
Maar shit, jongen. De kleine slaapt

23 kudos 2025-11-08 09:26:35 op Kaartje leggen
Dat jouw gemiddelde tiktokfilmpje 30 seconde duurt, betekent niet dat niemand meer langer zijn aandacht vast kan houden

1 kudos 2025-10-31 07:52:38 op Kijk eens mamma
Maar is ze nou handig met een kwast en verf of niet?

2 kudos 2025-10-28 20:52:29 op PARKOUR!
Figuurlijk slaat hij wel een figuur, en haalt hij ook nog eens nat pak

-4 kudos 2025-10-15 08:05:09 op Friendly fire!
@ReserveBelg013 | 14-10-25 | 22:30: Je krijgt pas friet als je gesneden patat gefrituurd hebt

23 kudos 2025-10-15 07:54:40 op Keeper is z'n team zat
Een assist en een goal, dat moet Raoul Memphis zijn, kan niet anders

9 kudos 2025-10-13 08:03:03 op Knap staaltje voetbal
We kunnen nu wel doen alsof dit uniek is, maar Zlatan doet dit al 25 jaar.

-8 kudos 2025-10-12 12:02:58 op Fatbiker tieft vol over de kop
Nú komt het. nú komt het! De drie combinaties. Daar is de… JA, de eerste! En… de tweede! En… de derde! JAWEL! Hij heeft het geflikt! Drie vluchtelementen op rij! En er ontstaat een enorme euforie hier! Dan de anderhalve draai in de ellegreep maar het is nog niet klaar, het is nog niet gedaan. Dít is belangrijk, nu wat nú komt! Die saltooo, de Gaylord II! Kan ie doorgaan? JA hij kan doorgaan! Hij heeft wel iets vertraagd maar hij gaat door en hij doet zijn hele oefening hoor! Hij gaat voor 7,9!

1 kudos 2025-10-06 20:15:30 op Re: verkeersbordjes
Waar ik eerst U zei is E en waar ik niets zei is T. Stop de tijd!