DumpStats voor NSFWloerder

46,975 +57924 -10949

Kudos

#1202 (Top 0.3761%)

Kudos/dag 43.37
Kudos/reaguursel 10.77
Meeste kudos op 1 reaguursel 1373
Minste kudos op 1 reaguursel -444

4,361

Reaguursels

Reaguursels/dag 4.03
Topreaguursels 10
Woorden per reaguursel 18.7
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 30
Aantal x weggejorist 51
Geregistreerd op 07-07-2023
Eerste reactie op 07-07-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-06-20 15:13:53 door Consequent_Klote op Geen blije tuters dit WK
@VetteEd2 | 20-06-26 | 17:05: NouNou, als NSFWloerder dat vind hoef je hem nog niet af te vallen.
Trouwens, als je denk dat je veel vrienden moet hebben om wat voor te stellen ben je dom en triest.

-22 kudos 2026-06-20 15:05:52 door VetteEd2 op Geen blije tuters dit WK
Op welk moment besef je je dat je een ongelooflijk trieste zuurpruim bent? Veel vrienden vast ook?

0 kudos 2026-06-18 08:54:01 door Stijlloos_27_ste op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Volgens mij is die Snollebollekes ook nog behoorlijk hoog opgeleid, volgens mij heeft ie ooit eens in een programma laten doorschemeren dat ie een universitaire opleiding heeft.

16 kudos 2026-06-16 05:58:32 door Tinnert op Belgen over Koeman en Depay
@MysticVirus88 | 16-06-26 | 00:58:
Yup, de gouden generatie in België is om zeep geholpen door Martínez..
Belgen weten alles over slechte bondscoaches.
We zouden hetzelfde als Tunesië moeten doen en gelijk Koeman eruit sturen.

0 kudos 2026-06-15 17:52:17 door Orion_NL op Kokhalzen
Dat komt door dat smegma. Wel goed wassen bij het randje.

5 kudos 2026-06-15 17:46:35 door c64 op Kokhalzen
dus je kokhalst nooit?

1 kudos 2026-06-14 15:19:42 door Maxima_Hartman op Gelukkig maar 1 bekeuring...
@dWork | 14-06-26 | 17:05: Waarom zou je in godsnaam altijd alles om je heen willen filmen? Je filmt zeker ook de hele dag met je deurbel?

7 kudos 2026-04-27 09:30:05 door Walgenaar op Bilal Wahib vs biergooier
@Johanvb | 27-04-26 | 10:19: Ali b gaat celstraf krijgen, Bilal niet. Betekent niet dat bilal weer moet gaan optreden, laat die lul lekker vakken vullen

-21 kudos 2026-04-27 08:19:15 door Johanvb op Bilal Wahib vs biergooier
twee maten, twee maten, in een bezopen bui, via een livestream, roepen 'laat je piemel zien' vind ik van een iets andere orde dan tegen hun zin seks hebben met iemand.
Daarbij was Bilal net volwassen (22) en Ali B., ten tijde van de aangifte, achter in de dertig. Daar zit een behoorlijk mentaal verschil in.
Neemt niet weg dat beide fout zitten en dat de spreekwoordelijke blaren waar ze op moeten zitten best nog wel even aan mogen houden, maar je kan, extreme uitzonderingen daargelaten, niet iedereen tot in het oneindige blijven cancelen, zo hebben wij onze wet immers ook niet ingericht.

0 kudos 2026-04-19 12:51:26 door Aleksandr op Terugzwaaien naar NEC fans gaat mis
Nog eens goed gekeken en vergeleken met de configureermogelijkheid op de Mercedes website en ik ben toch bang dat u helemaal gelijk hebt......

2 kudos 2026-02-16 19:09:44 door asylsoekeropfatbike op Leuk hoor dat carnaval
Je hebt carnaval waarbij dat niet mag en carnaval waar dat wel bij mag. Die in november is no nut november. In februari mag je wel vreemd gaan

-1 kudos 2026-02-04 08:11:30 door erickl op Gemeente Leeuwarden maakt een foutje
@Peerke16 | 04-02-26 | 08:30: Zoiets kost letterlijk minder dan een halve dag werk voor 1 man. Even aannemende van goed werkende systemen. Het is echt een kul verhaal vd gemeente. Ze klauwen het gewoon en spenderen 0,5 miljoen aan hun normale begroting

4 kudos 2026-02-04 07:30:40 door Peerke16 op Gemeente Leeuwarden maakt een foutje
Ik snap dat je dat zelf moet bedenken om er überhaupt op te komen, want de realiteit is natuurlijk gewoon anders.
Dit is weer typisch populistisch zeiken op de (lokale) overheid. Het gaat hier om een te veel betaald bedrag van nog geen e100 gemiddeld per aanslag. Er moet waarschijnlijk ook nog worden teruggezocht welke aanslagen het betreft, hoeveel per aanslag en dan moet het te veel betaalde bedrag nog worden terugbetaald naar de betreffende partij. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit dan financieel de betere oplossing is, ook al komt het lullig over.

1 kudos 2026-02-02 06:11:08 door Madco3 op Schaapje redden
Dus als de hoogwerkerverhuurder jouw klant is ben jij hoogwerkerverkoper?