46,975 +57924 -10949
Kudos
#1202 (Top 0.3761%)
| Kudos/dag | 43.37 |
| Kudos/reaguursel | 10.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -444 |
46,975 +57924 -10949
Kudos
#1202 (Top 0.3761%)
| Kudos/dag | 43.37 |
| Kudos/reaguursel | 10.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -444 |
4,361
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 4.03 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 18.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.45 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 30 |
| Aantal x weggejorist | 51 |
| Geregistreerd op | 07-07-2023 |
| Eerste reactie op | 07-07-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-24 08:53:45 door Pieter Kwaal op Best slecht in Best
Ja jij verwacht Sinterklaas zeker ook vandaag met deze hitte.
6 kudos 2026-06-20 15:13:53 door Consequent_Klote op Geen blije tuters dit WK
@VetteEd2 | 20-06-26 | 17:05: NouNou, als NSFWloerder dat vind hoef je hem nog niet af te vallen.
Trouwens, als je denk dat je veel vrienden moet hebben om wat voor te stellen ben je dom en triest.
-22 kudos 2026-06-20 15:05:52 door VetteEd2 op Geen blije tuters dit WK
Op welk moment besef je je dat je een ongelooflijk trieste zuurpruim bent? Veel vrienden vast ook?
0 kudos 2026-06-19 15:07:09 door kankerpoephoofd op Amazon bezorger met kronkel in koppie
NSFWstoerder
1 kudos 2026-06-19 10:35:55 door plutonium239 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Linke loetje
2 kudos 2026-06-19 10:30:46 door SpaceVogel op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@Snooo | 19-06-26 | 08:24: Ja brrrr `Bij zo eene moet je uitkijken.
13 kudos 2026-06-19 06:24:36 door Snooo op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Zo dan, uitkijken bij jou dus
-1 kudos 2026-06-19 06:23:20 door Internetriddert op Het gras is niet alleen groener..
@Slissy_boy | 19-06-26 | 00:55: Nee, da's "onder het droad door vrett'n".
-4 kudos 2026-06-18 22:55:06 door Slissy_boy op Het gras is niet alleen groener..
Das vreemd gaan! Maar als ik die kont zo zie van stepsister, heeft die geen relatie. Bok 'm d'r op!
0 kudos 2026-06-18 08:54:01 door Stijlloos_27_ste op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Volgens mij is die Snollebollekes ook nog behoorlijk hoog opgeleid, volgens mij heeft ie ooit eens in een programma laten doorschemeren dat ie een universitaire opleiding heeft.
5 kudos 2026-06-18 05:27:48 door Cromabuik op Fan van het toernooi
Duh!
De bevolking daar is niet veel slanker.
16 kudos 2026-06-16 05:58:32 door Tinnert op Belgen over Koeman en Depay
@MysticVirus88 | 16-06-26 | 00:58:
Yup, de gouden generatie in België is om zeep geholpen door Martínez..
Belgen weten alles over slechte bondscoaches.
We zouden hetzelfde als Tunesië moeten doen en gelijk Koeman eruit sturen.
17 kudos 2026-06-15 22:58:01 door MysticVirus88 op Belgen over Koeman en Depay
België weet hier meer over !
1 kudos 2026-06-15 21:44:46 door dikkebertha op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
maar hij is toch geland?
0 kudos 2026-06-15 17:52:17 door Orion_NL op Kokhalzen
Dat komt door dat smegma. Wel goed wassen bij het randje.
5 kudos 2026-06-15 17:46:35 door c64 op Kokhalzen
dus je kokhalst nooit?
12 kudos 2026-06-15 17:19:03 door ioozereoh op Kokhalzen
wassen schijnt het op te lossen.
0 kudos 2026-06-14 15:58:04 door Handhaving op Gelukkig maar 1 bekeuring...
Om in geval van een conflict je onschuld aan te kunnen tonen.
1 kudos 2026-06-14 15:19:42 door Maxima_Hartman op Gelukkig maar 1 bekeuring...
@dWork | 14-06-26 | 17:05: Waarom zou je in godsnaam altijd alles om je heen willen filmen? Je filmt zeker ook de hele dag met je deurbel?
-1 kudos 2026-06-14 15:05:29 door ikken11 op Gelukkig maar 1 bekeuring...
Dan heb je wél de grootste kans op dit mooi spannend materiaal...
-9 kudos 2026-06-14 15:05:00 door dWork op Gelukkig maar 1 bekeuring...
Ik heb er 5 wordt standaard geleverd, niets raars of interessants hoor.
3 kudos 2026-06-14 07:19:50 door Komopdankkjong op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
@Ilovefatchicks | 14-06-26 | 09:07: Vriendin? Is dat een specifiek koeienras?
-4 kudos 2026-06-14 07:13:21 door der Staat op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
@Ilovefatchicks | 14-06-26 | 09:07: Die van mij wil ook nog steeds graag hulp als ze er weer eens in gedonderd is.
27 kudos 2026-06-14 07:07:35 door Ilovefatchicks op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
Mijn vriendin denkt daar helaas toch echt anders over.
1 kudos 2026-05-26 23:30:29 door MeerMeerikke op Boer Hermsen pakt de snelweg
Een rasreaguurder spoelt even gericht.
0 kudos 2026-05-23 09:50:20 door Niebang op Alexia krijgt vraagje over relatie
Slijmbal. Ze ziet jou toch niet zitten.
7 kudos 2026-04-27 09:30:05 door Walgenaar op Bilal Wahib vs biergooier
@Johanvb | 27-04-26 | 10:19: Ali b gaat celstraf krijgen, Bilal niet. Betekent niet dat bilal weer moet gaan optreden, laat die lul lekker vakken vullen
-21 kudos 2026-04-27 08:19:15 door Johanvb op Bilal Wahib vs biergooier
twee maten, twee maten, in een bezopen bui, via een livestream, roepen 'laat je piemel zien' vind ik van een iets andere orde dan tegen hun zin seks hebben met iemand.
Daarbij was Bilal net volwassen (22) en Ali B., ten tijde van de aangifte, achter in de dertig. Daar zit een behoorlijk mentaal verschil in.
Neemt niet weg dat beide fout zitten en dat de spreekwoordelijke blaren waar ze op moeten zitten best nog wel even aan mogen houden, maar je kan, extreme uitzonderingen daargelaten, niet iedereen tot in het oneindige blijven cancelen, zo hebben wij onze wet immers ook niet ingericht.
-1 kudos 2026-04-19 16:23:57 door Uhoortnogvanons op Terugzwaaien naar NEC fans gaat mis
Een hoop minderjarige autospotters hier.
2 kudos 2026-04-19 13:23:14 door dozenvouwer op Terugzwaaien naar NEC fans gaat mis
Klopt. https://i.regiogroei.clo... ud/b0ea1f1a-401a-3671-a167-c55e6900e99a.jpg
0 kudos 2026-04-19 12:51:26 door Aleksandr op Terugzwaaien naar NEC fans gaat mis
Nog eens goed gekeken en vergeleken met de configureermogelijkheid op de Mercedes website en ik ben toch bang dat u helemaal gelijk hebt......
-4 kudos 2026-04-19 12:43:14 door Aleksandr op Terugzwaaien naar NEC fans gaat mis
Zal wel een "verkleidung" uit de heimat zijn.
0 kudos 2026-04-19 12:34:51 door Ik spreek Nederlands op Terugzwaaien naar NEC fans gaat mis
Wat zeggie?
2 kudos 2026-02-16 19:09:44 door asylsoekeropfatbike op Leuk hoor dat carnaval
Je hebt carnaval waarbij dat niet mag en carnaval waar dat wel bij mag. Die in november is no nut november. In februari mag je wel vreemd gaan
6 kudos 2026-02-16 10:43:46 door ikdenkwat op Leuk hoor dat carnaval
zas denk ik
3 kudos 2026-02-16 10:14:44 door reageerman op Leuk hoor dat carnaval
3 maanden.
3 kudos 2026-02-16 09:41:01 door Jhova68 op Leuk hoor dat carnaval
de opkomst.
0 kudos 2026-02-08 10:08:10 door [G]eenstijl op Halal lease, wat is dat
Waar koop ik dan mijn streetcreds?
1 kudos 2026-02-07 22:36:24 door NSFWloerder op Hoe je AI van echt kunt herkennen
Doen... Gvd, kut auto correct
2 kudos 2026-02-06 08:35:56 door Dee Miller op Van houten vliegtuigjes naar straaljagers
*gaap*
-1 kudos 2026-02-06 08:13:28 door Hadena op Mama kan dansen
Die hele dikke?
-1 kudos 2026-02-04 08:11:30 door erickl op Gemeente Leeuwarden maakt een foutje
@Peerke16 | 04-02-26 | 08:30: Zoiets kost letterlijk minder dan een halve dag werk voor 1 man. Even aannemende van goed werkende systemen. Het is echt een kul verhaal vd gemeente. Ze klauwen het gewoon en spenderen 0,5 miljoen aan hun normale begroting
1 kudos 2026-02-04 07:33:44 door DeSerafijn op Gemeente Leeuwarden maakt een foutje
Probeer eens wat minder youtubefilmpjes te kijken van Elon Musk, je klinkt als iemand die een beetje in zijn propaganda is getrapt.
4 kudos 2026-02-04 07:30:40 door Peerke16 op Gemeente Leeuwarden maakt een foutje
Ik snap dat je dat zelf moet bedenken om er überhaupt op te komen, want de realiteit is natuurlijk gewoon anders.
Dit is weer typisch populistisch zeiken op de (lokale) overheid. Het gaat hier om een te veel betaald bedrag van nog geen e100 gemiddeld per aanslag. Er moet waarschijnlijk ook nog worden teruggezocht welke aanslagen het betreft, hoeveel per aanslag en dan moet het te veel betaalde bedrag nog worden terugbetaald naar de betreffende partij. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit dan financieel de betere oplossing is, ook al komt het lullig over.
0 kudos 2026-02-04 06:36:03 door alweervergeten op Papa digitaliseert zelf zijn VHS-banden
Rustig aan, ze moeten nog even de wajong uitzitten...
16 kudos 2026-02-04 01:11:45 door WhySoSeriousss op Papa digitaliseert zelf zijn VHS-banden
De meeste in dat filmpje ziten al een tijdje in de WAO, denk ik.
1 kudos 2026-02-02 06:11:08 door Madco3 op Schaapje redden
Dus als de hoogwerkerverhuurder jouw klant is ben jij hoogwerkerverkoper?
14 kudos 2026-02-01 22:42:27 door Lucky Suky op Schaapje redden
Reclame maken kost geld vriend.
-1 kudos 2026-02-01 19:44:05 door Noene op Testen wat je kids doen bij nood
Snel, nu ze nog warm is!
6 kudos 2026-02-01 19:29:53 door Loosecanon op Testen wat je kids doen bij nood
*ass up*