11,985 +12143 -158
Kudos
#6225 (Top 1.9479%)
| Kudos/dag | 7.79 |
| Kudos/reaguursel | 28.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1790 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -34 |
11,985 +12143 -158
Kudos
#6225 (Top 1.9479%)
| Kudos/dag | 7.79 |
| Kudos/reaguursel | 28.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1790 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -34 |
416
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.27 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 11.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 16 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 07-04-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
11 kudos 2026-06-22 07:37:20 door Het Vragevuur op Oranjemassa krijgt verrassing
De trompet strooit haar geluid uit over een publiek dat honderden meter lang is, daarna krijg je geluid terug dat deels ook weer honderden meter terug moet reizen.
Ook al zou iedereen met de juiste timing "Aanvallen!" roepen, dan ontvang je convolutie van dat "Aanvallen", verspreid over een interval dat even lang duurt als 2*LengtePubliek/Geluidssnelheid.
En ondanks dat de voorhoede beter hoorbaar is dan de achterhoede (vanwege de omgekeerde kwadratenwet), er blijft dan slechts een "HEUJ!" over.
7 kudos 2026-06-21 22:15:12 door Viesbillendoekje op Koning Willey is lekker ad-rem
Flinke bos koninklijk hout voor de deur ook.
25 kudos 2026-06-21 20:53:08 door Markus81 op Oranjemassa krijgt verrassing
@1verborgenantwoorden | 21-06-26 | 20:46: Nu 'HEUJ'
-1 kudos 2026-06-21 20:50:21 door Zolderbunker op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@kuus | 21-06-26 | 13:11: Dat is hij elke morgen na een avondje. Maar goed, dat zijn de meeste op dumpert
-38 kudos 2026-06-21 18:46:55 door 1verborgenantwoorden op Oranjemassa krijgt verrassing
Dat klopt. En nu?
2 kudos 2026-06-21 17:20:04 door DoeIsNietDoen op Scratchbaas zonder vinyl
Voor een lijk ziet hij er anders nog aardig uit... sinds hij al 27 jaar dood is.
4 kudos 2026-06-21 17:19:39 door Kornflake op Scratchbaas zonder vinyl
Die is helaas al enige tijd niet meer onder ons.
2 kudos 2026-06-21 15:01:41 door RW00 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Heel veel drugs.
29 kudos 2026-06-21 14:01:58 door Wakemeister op Man staart in trein Den Haag
'Mmmllauwhoeren…, zo blauw als een gympie ook', sneue gast.
6 kudos 2026-06-21 11:11:41 door kuus op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Willem is blauw.
2 kudos 2026-06-18 13:27:14 door ikdenkwat op Een snelle flash
lekker man!
3 kudos 2026-06-18 12:32:40 door Baf_de_Anus op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Idd, maar wat verwacht je dan? Van huis naar huis en van instelling naar instelling! Geen (deugdelijk) personeel, minimale budget….
Het gaat echt America achteraan!
6 kudos 2026-06-17 23:09:50 door ILoveHawkTuahChicks op Re: Nedermoppie represent!
@WandelendeWoede; doe maar gewoon niet.
-19 kudos 2026-06-17 21:05:56 door WandelendeWoede op Re: Nedermoppie represent!
@Rabarber | 17-06-26 | 22:59: Gast, als dit nou jouw dochter zou zijn?
13 kudos 2026-06-17 20:59:37 door Rabarber op Re: Nedermoppie represent!
@WandelendeWoede | 17-06-26 | 22:36: U bent hier voor het eerst?
-20 kudos 2026-06-17 20:36:33 door WandelendeWoede op Re: Nedermoppie represent!
Dit is toch een hele foute grap?
-2 kudos 2026-06-14 19:15:21 door NatteKiwi op Koekiemonster moet afvallen
Praat niet zoveel en ga eens van Dumpert af vandaag. Hup!
-4 kudos 2026-06-13 19:55:34 door Maxima_Hartman op Visser springt in eigen net
Hahahahahaha wat een hypocrisie, ze halen er 1 vis uit terwijl ze er 1000en naar binnen slepen. Ze zullen wel bang zijn dat die dolfijn hun boot sloopt ofzo als ze hem eruit trekken.
2 kudos 2026-06-13 10:46:16 door banditoz op Stukje Schotse cultuur
En haggis eten.
11 kudos 2026-06-13 10:32:44 door MonDieu op Visser springt in eigen net
Of om het redden van het net ?
9 kudos 2026-06-13 10:14:31 door PeterPandemie op Indian Simulator
*verbrande lijken
20 kudos 2026-06-13 10:01:30 door Mesjoggah op Indian Simulator
En ik zag geen lijken in de Ganges drijven
-27 kudos 2026-06-13 09:53:54 door simvastatien op Visser springt in eigen net
Daar denken ze in harderwijk anders over.
9 kudos 2026-06-07 08:21:33 door Tsja2019 op Tette in de slingshot
Met geluid haalt helaas te veel herinneringen op. Klinkt een beetje als de reactie die ik krijg als ik hallo zeg tegen een vreemde vrouw...
0 kudos 2026-06-05 22:39:04 door WigaDan op Wat doe jij nou?!
loool
1 kudos 2026-06-02 14:03:11 door BlijeBakkus op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Zij heeft zo'n grote clitoris dat het bijna een piemel lijkt.
1 kudos 2026-05-29 10:44:59 door Paymaster op Anja is multifunctioneel
Die was nog wel iets frisser dan Anja
-14 kudos 2026-05-21 09:41:55 door Aend op Showtje geven
Vuile sadist
1 kudos 2026-05-05 05:08:32 door Dikkescheet123 op Gekkie gooit bijl door voorruit
@St-Andreus | 04-05-26 | 12:33: naar aanleiding van wat er op film staat zeer zeker van niet
-12 kudos 2026-05-04 10:33:43 door St-Andreus op Gekkie gooit bijl door voorruit
@Naamzonderspaties | 04-05-26 | 10:53:
Zeker wel strafbaar...
28 kudos 2026-05-04 08:53:17 door Naamzonderspaties op Gekkie gooit bijl door voorruit
Wat had hij anders kunnen doen? Natuurlijk is hij niet strafbaar.
-1 kudos 2026-05-03 12:46:33 door Befbabe op Troepgooiers willen aandacht
@Markus, ga voor de grap eens op vakantie naar Marrakesh en boek daar een (driedaagse) excursie naar de woestijn. Wanneer je daar in middle of nowhere rijdt, al dik een uur geen hond meer bent tegengekomen (en zelfhonden hebben ze veel daar) en in de versteverte geen huis o.i.d. kan zien, moet je even naast je kijken. Want vanaf de weg tot honderden meters van de weg af, ligt het helemaal bezaaid met afval. Dit volk is niet anders gewend dan hun omgeving helemaal naar de getver helpen. Ze hebben geen respect, voor helemaal niks. Het zijn pure parasieten. Alleen maar nemen nemen nemen en nooit iets geven.
2 kudos 2026-05-03 09:44:23 door NiCeY op Troepgooiers willen aandacht
@TUNF | 03-05-26 | 09:18:
Computer of telefoon uit, en met een bezem naar buiten jij.
5 kudos 2026-05-03 08:23:49 door Verkerk op Troepgooiers willen aandacht
@TUNF | 03-05-26 | 09:18: dat is toch van een heel andere orde vind je niet? Eisen dat niemand meer fossiele brandstof gebruikt of het gewoon normaal vinden dat je je troep niet gewoon van je afgooit maar even thuis of in een afvalbak weggooit. Maar we weten dus wel hoe jij in de wedstrijd zit.
5 kudos 2026-05-03 07:44:02 door KudtEV op Troepgooiers willen aandacht
Rij op maandagochtend eens langs een "foodcourt" locatie. De hele omgeving één grote teringbende.
0 kudos 2026-05-03 07:18:01 door TUNF op Troepgooiers willen aandacht
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-01 10:11:02 door TjapTjap op Stoer doen op de fatbike
Dickfiets toch?
36 kudos 2026-04-29 13:50:43 door Maxima_Hartman op Dikke schijt eraan..
Niet slim is? Slimme mensen kiezen ervoor om vrolijk te zijn, domme mensen kiezen ervoor om dat niet te zijn. Een opleiding verandert daar niets aan.
-4 kudos 2026-04-24 19:17:25 door belco1998 op Wakker wordennnn
Ze praten daar ook vanuit Down Under.
-4 kudos 2026-04-24 18:25:28 door koffiedick op Wakker wordennnn
ze praten daar Chinees ondersteboven
5 kudos 2026-04-24 18:19:51 door GansHanders op Wakker wordennnn
Lijkt net Chinees.
9 kudos 2026-04-22 08:29:41 door freakspark op Mannen zijn vies!
Wat?
-1 kudos 2026-04-19 17:50:41 door Prutzonderperen op Mooi weer om te golfen
die madam lijkt erg op de persvoorlichter van het witte huis
-1 kudos 2026-04-11 21:04:21 door Wayfaring stranger op Tattoo meneer reageert
Aandacht. Ook als het negatief is.
2 kudos 2026-03-29 22:10:02 door MurphyBrown op Nepagentje is niet zo slim
@persic | 29-03-26 | 17:38: Ik vind Jeffrey Airfryer persoonlijk nóg leuker.
5 kudos 2026-03-29 17:52:59 door Matusalem op Nepagentje is niet zo slim
@persic | 29-03-26 | 17:38: Iedereen ziet toch gelijk dat hij geen bak water met tropische vissen is?
11 kudos 2026-03-29 15:38:17 door persic op Nepagentje is niet zo slim
Ach gut en haar vader heeft ook al zo'n zwaar leven want een leraar haalde het ooit in zijn hoofd om hem voor de grap aquarium te noemen zo'n 40 jaar geleden.
3 kudos 2026-03-23 13:50:05 door Massiefje op Riep er iemand maandag?
@Geintje | 23-03-26 | 13:55: Dit zijn geen appeltjes meer...
5 kudos 2026-03-23 12:55:53 door Geintje op Riep er iemand maandag?
Appeltjes van Oranje
3 kudos 2026-03-23 12:51:18 door altijd-guus op Riep er iemand maandag?
En dat doet ze helemaal niet onverdienstelijk! Dat mag dan ook gezegd worden!