DumpStats voor Lekkerweertje

9,920 +10285 -365

Kudos

#7517 (Top 2.3521%)

Kudos/dag 9.18
Kudos/reaguursel 23.34
Meeste kudos op 1 reaguursel 3467
Minste kudos op 1 reaguursel -67

425

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.39
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 15.1
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 29-05-2023
Eerste reactie op 10-07-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-16 16:53:23 door Lekkerweertje op Struisvogel wil matten
Volgens mij heeft iedereen alleen het eerste deel van mijn reaguursel gelezen. Mijn wanhopige poging op humor is wederom mislukt.

12 kudos 2026-06-16 16:27:33 door kaboutermuts op Struisvogel wil matten
Even laten zien wie de baas is is niks vreemds in de dierenwereld. Zo'n beest kan behoorlijk wat schade aandoen, dus gewoon even het zekere voor het onzeker nemen kan geen kwaad.
Wellicht heb je wel een punt als er meer context bekend was, en deze meneer expres de struisvogel aan het opzoeken was, maar daar lijkt het niet perse op.

0 kudos 2026-06-06 22:51:23 door Skyline op Scooter <3 fietsert
Ik weet niet waar jouw ogen zitten, maar het jong stuurt vlak voor de brommer naar links. De brommer heeft geen enkele kans om uit te wijken.

-6 kudos 2026-06-03 19:45:20 door Pribram op Ik ben bij een kunstexpositie
Bonnie Blue? Ik loop weer eens achter geloof ik. Heb je misschien een link om mijn kennis wat te actualiseren?

3 kudos 2026-05-19 07:47:21 door Tomme_Pelg op Hulp nodig ouwe?
Heb jij een pompje waarvan de lucht niet meer door dat lek durft?

4 kudos 2026-04-27 10:53:33 door 24qv op Fijne Koningsdag
En? Laat me raden: er was helemaal geen vacature?

-6 kudos 2026-04-17 14:19:35 door Balloze binnenkater op Stukje klimmen
Die van mij is boodschappen doen, ik heb het zolderraam iets opengezet. "Pak aan trut, geen gejammer hoe groot ik ben"! Misschien trapt de buurvrouw erin.

-14 kudos 2026-04-14 21:10:21 door Zelfsport op Dief steelt Playstation
Snap de reactie maar nuance is wel op zn plaats. Ik werkte vroeger in een snackbar en de eigenaar vertelde altijd tegen al het personeel dat we niet de held mochten uithangen en direct al het geld moesten afgeven wanneer er een overvalpoging gedaan zou worden. Geen idee of het in dit filmpje gaat over de wet of instructies van de baas.

5 kudos 2026-04-07 22:22:35 door verknift op 85 rijden op de rechterbaan
* Ik vind het toch altijd erg triest als een vrachtwagen die 80 mag een personenauto moet inhalen die 85 rijdt.

-2 kudos 2026-04-03 16:00:34 door Kulleke#37654 op Artikel 5 dashcam breda
Ik rijd hier iedere dag minimaal 2x voorbij, en die lui die helemaal links gaan staan weten dat ze na 100m gezeik krijgen. Het gaat daar over een korte weg van 3 naar 2 banen, die links staan rijden de rechter twee rijen voorbij en zeiken bij het invoegen. Mercedes had gewoon wat meer gas moeten geven en invoegen. Beiden zijn sneukneuzen!

-3 kudos 2026-01-23 14:42:42 door boeruhmetwurst op Brakecheck prijsvraag
"Maar het duurt allemaal wel erg lang" poeh poeh, meneer zit misschien hooguit 3-4 seconden langer dan nodig op de linkerbaan.

2 kudos 2025-07-23 20:17:54 door Befbabe op Stoer doen op de step
Ik heb destijds het een en ander laten filmen op onze 3 pixel telefoontjes, man wat zou ik die beelden nu graag terug willen zien. Helaas is alles verloren gegaan.