9,920 +10285 -365
Kudos
#7517 (Top 2.3521%)
| Kudos/dag | 9.18 |
| Kudos/reaguursel | 23.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3467 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -67 |
9,920 +10285 -365
Kudos
#7517 (Top 2.3521%)
| Kudos/dag | 9.18 |
| Kudos/reaguursel | 23.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3467 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -67 |
425
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.39 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 15.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 29-05-2023 |
| Eerste reactie op | 10-07-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-16 17:15:14 door 3dikkelullenbier op Struisvogel wil matten
Heb je z'n nagels al eens gezien?? Hij ritst je zo open als je niet uitkijkt...
0 kudos 2026-06-16 17:04:52 door Parabolicus op Struisvogel wil matten
@Lekkerweertje | 16-06-26 | 18:53: Eigen schuld, die zin was ook veels te lang..
4 kudos 2026-06-16 16:53:23 door Lekkerweertje op Struisvogel wil matten
Volgens mij heeft iedereen alleen het eerste deel van mijn reaguursel gelezen. Mijn wanhopige poging op humor is wederom mislukt.
12 kudos 2026-06-16 16:27:33 door kaboutermuts op Struisvogel wil matten
Even laten zien wie de baas is is niks vreemds in de dierenwereld. Zo'n beest kan behoorlijk wat schade aandoen, dus gewoon even het zekere voor het onzeker nemen kan geen kwaad.
Wellicht heb je wel een punt als er meer context bekend was, en deze meneer expres de struisvogel aan het opzoeken was, maar daar lijkt het niet perse op.
2 kudos 2026-06-12 15:37:19 door iwane75 op Man gered uit puinhoop Amsterdam
@Ultimoose | 12-06-26 | 11:09: Ik moet zeggen dat ik een speculatie bij de koffie altijd wel weet te waarderen...
45 kudos 2026-06-12 09:09:03 door Ultimoose op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Ga nou niet speculeren..
-5 kudos 2026-06-08 15:43:03 door Creatieloos op Paardelul heeft geen geduld
Mag je zelf wel domme reaguursels plaatsen?
22 kudos 2026-06-07 08:10:28 door Weef op Schiet hem door het raam
Misschien kan hij bier winnen, de ultieme motivatie.
0 kudos 2026-06-06 22:51:23 door Skyline op Scooter <3 fietsert
Ik weet niet waar jouw ogen zitten, maar het jong stuurt vlak voor de brommer naar links. De brommer heeft geen enkele kans om uit te wijken.
-2 kudos 2026-06-04 09:35:07 door Wiebelaar1234 op “Wie als eerst bij het bankje is!”
@JP8926 | 04-06-26 | 08:59: driuwsân
0 kudos 2026-06-04 06:59:20 door JP8926 op “Wie als eerst bij het bankje is!”
Anders had er "drifzân" gestaan.
-7 kudos 2026-06-03 22:02:35 door EftelingDefenseForce op “Wie als eerst bij het bankje is!”
Anders zouden ze roepen: "quick, sand!"
1 kudos 2026-06-03 20:24:08 door nergens_goed_voor op Ik ben bij een kunstexpositie
@Pribram | 03-06-26 | 21:45: www.google.com
-6 kudos 2026-06-03 19:45:20 door Pribram op Ik ben bij een kunstexpositie
Bonnie Blue? Ik loop weer eens achter geloof ik. Heb je misschien een link om mijn kennis wat te actualiseren?
6 kudos 2026-06-03 19:38:32 door nergens_goed_voor op Ik ben bij een kunstexpositie
Bijna goed! Dit is van een rustige dag.
0 kudos 2026-05-19 15:05:41 door Lekkerweertje op Hulp nodig ouwe?
Kun jij sarcasme herkennen?
3 kudos 2026-05-19 07:47:21 door Tomme_Pelg op Hulp nodig ouwe?
Heb jij een pompje waarvan de lucht niet meer door dat lek durft?
3 kudos 2026-05-15 10:54:54 door De dooie... op Trump heeft er geen actieve herinnering aan
Bestaan al; NewsMax, OANN. Lullen alles recht(s).
6 kudos 2026-05-15 09:26:36 door DominiqueWeesie op Volgende keer maar gewoon een trapje gebruiken
Hahahahaha! "Vrouw".
3 kudos 2026-05-10 10:21:18 door IkBatsJeMoeder op Winkelovervallert aangepakt
Je kop kapot geschopt of 20 uur schoffelen, je mag nu kiezen.
4 kudos 2026-04-27 10:53:33 door 24qv op Fijne Koningsdag
En? Laat me raden: er was helemaal geen vacature?
-6 kudos 2026-04-17 14:19:35 door Balloze binnenkater op Stukje klimmen
Die van mij is boodschappen doen, ik heb het zolderraam iets opengezet. "Pak aan trut, geen gejammer hoe groot ik ben"! Misschien trapt de buurvrouw erin.
-3 kudos 2026-04-15 22:37:43 door Boscarbouter op Naam bij je beroep
Nee joh dat is zijn broer Karel Nathan Michel Isaac.
-14 kudos 2026-04-14 21:10:21 door Zelfsport op Dief steelt Playstation
Snap de reactie maar nuance is wel op zn plaats. Ik werkte vroeger in een snackbar en de eigenaar vertelde altijd tegen al het personeel dat we niet de held mochten uithangen en direct al het geld moesten afgeven wanneer er een overvalpoging gedaan zou worden. Geen idee of het in dit filmpje gaat over de wet of instructies van de baas.
13 kudos 2026-04-12 04:23:50 door Zuigerveer786 op Café de Mop, altijd feest
En ondertussen nog even de velg beschadigen.
0 kudos 2026-04-10 20:11:01 door dikkejenkie op Brakechecker is boos
"Lekker voor jou"
32 kudos 2026-04-10 15:57:52 door WeerEenPermaban op Brakechecker is boos
Je hoort het accent en je weet al genoeg... paupers.
5 kudos 2026-04-07 22:22:35 door verknift op 85 rijden op de rechterbaan
* Ik vind het toch altijd erg triest als een vrachtwagen die 80 mag een personenauto moet inhalen die 85 rijdt.
1 kudos 2026-04-03 22:36:12 door Pribram op Militairen oefenen in Rotterdam
Wat een geluk voor hen dat jij je zolder niet af komt...
2 kudos 2026-04-03 22:06:44 door Skiwi-- op Wegleiden van te hoge vrachtwagen gaat niet zonder slag(boom) of stoot
Coentunnel is om de haverklap dicht wegens incorrecte meting. Ook zonder zeil.
4 kudos 2026-04-03 21:47:10 door KenJijDeSwaffelman op Militairen oefenen in Rotterdam
We got a badass over here!
12 kudos 2026-04-03 21:19:43 door ZeesterP op Militairen oefenen in Rotterdam
Maar jij bent dan ook echt een baas!
-2 kudos 2026-04-03 21:10:44 door Cysteknabbelaar op Wegleiden van te hoge vrachtwagen gaat niet zonder slag(boom) of stoot
Ze laten dan alle banden leeglopen, scheelt zo weer paar centimeter.
-1 kudos 2026-04-03 20:48:22 door RandyBiel op Wegleiden van te hoge vrachtwagen gaat niet zonder slag(boom) of stoot
Met een beetje handjeklap er een paar centimeter van afgeluld denk ik.
23 kudos 2026-04-03 20:46:39 door DumpyShot op Wegleiden van te hoge vrachtwagen gaat niet zonder slag(boom) of stoot
Het kan zijn dat de alarmen in werking zijn getreden door het dekzeil van de vrachtwagen dat door de wind is gaan bollen. Veel 'te hoge vrachtwagen-meldingen' komen door bolle zeilen aan de bovenkant van de vrachtwagen.
0 kudos 2026-04-03 16:12:13 door snelventieldopje op Artikel 5 dashcam breda
Dan maar gelijk brake checken….logische reactie inderdaad
-2 kudos 2026-04-03 16:00:34 door Kulleke#37654 op Artikel 5 dashcam breda
Ik rijd hier iedere dag minimaal 2x voorbij, en die lui die helemaal links gaan staan weten dat ze na 100m gezeik krijgen. Het gaat daar over een korte weg van 3 naar 2 banen, die links staan rijden de rechter twee rijen voorbij en zeiken bij het invoegen. Mercedes had gewoon wat meer gas moeten geven en invoegen. Beiden zijn sneukneuzen!
4 kudos 2026-04-03 14:41:29 door SilverSpoonCoonH0 op Artikel 5 dashcam breda
Misschien moet sukkel MB-rijder zijn knipperlicht gebruiken als ie wil invoegen.
2 kudos 2026-04-02 20:12:43 door vlasteler op BREEK: Gouden Helm is gevonden
ook achter het randje gepoetst Edgar?
-7 kudos 2026-04-02 09:41:14 door LaidBack op BREEK: Gouden Helm is gevonden
De meest gepoetste helm ter wereld: de Duitse legerhelm.
8 kudos 2026-02-01 11:12:47 door Chodt op Wakker worden met Britney
Vinger in de poepert?
-3 kudos 2026-01-23 14:42:42 door boeruhmetwurst op Brakecheck prijsvraag
"Maar het duurt allemaal wel erg lang" poeh poeh, meneer zit misschien hooguit 3-4 seconden langer dan nodig op de linkerbaan.
-5 kudos 2026-01-23 12:39:34 door Ontspannen_Badeend op Brakecheck prijsvraag
Snap niet waarom je gemind wordt, dit klopt gewoon.
12 kudos 2026-01-18 11:40:11 door hansworzt op ECHT wakker worden in Paraguay
Integreren net zo goed als andere buitenlanders
-5 kudos 2026-01-11 22:01:22 door Hetismaareennaam op Zuiglulletje heeft het niet zo op hendheving
Nee alleen als je iedereen over één kam scheert en daarom op (ultra) rechtse partijen stemt
1414 kudos 2026-01-11 21:53:02 door dikkejenkie op Ping Ping Ping ping
Die man heeft gewoon volledig gelijk, dat weet iedereen.
710 kudos 2026-01-11 21:28:00 door Ilovethinchicks op Ping Ping Ping ping
Ergens in je zin vergeet je "poppenkast" nog te vermelden, maar voor de rest heb je gelijk.
2 kudos 2025-12-21 11:53:23 door Gerard-Joling op Nog een slachtoffer van Epstein
@Orichinals Xi Jinping niet, jij wel?
6 kudos 2025-12-21 10:50:53 door Orichinals op Nog een slachtoffer van Epstein
Nee, het is Xi Jinping.
2 kudos 2025-07-23 20:17:54 door Befbabe op Stoer doen op de step
Ik heb destijds het een en ander laten filmen op onze 3 pixel telefoontjes, man wat zou ik die beelden nu graag terug willen zien. Helaas is alles verloren gegaan.