DumpStats voor Lekkerekerel

399,148 +417961 -18813

Kudos

#53 (Top 0.0166%)

Kudos/dag 168.7
Kudos/reaguursel 29.56
Meeste kudos op 1 reaguursel 3161
Minste kudos op 1 reaguursel -437

13,501

Reaguursels

Reaguursels/dag 5.71
Topreaguursels 175
Woorden per reaguursel 9.5
Reacties per reaguursel 0.59
Meeste reaguursels op 1 dag 55
Aantal x weggejorist 138
Geregistreerd op 22-12-2019
Eerste reactie op 22-12-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-06-04 21:33:38 door altijd-guus op Gasbiempje in Mexico
Waarom hebben we papieren rietjes? heb je daar überhaupt wel eens over nagedacht? Dat heeft niet met het verstoken van gas of olie temaken of met uitstoot, maar alles met het feit dat idioten als jij niet in staat gebleken zijn om de plastiek variant gewoon in de afvalbak te gooien, maar ze gewoon van zich af mieteren, net als de plastiek dopjes....daarom hebben we die dingen, dus wellicht kan je in vervolg dit soort über achterlijke reaguursel achterwege laten...

0 kudos 2026-06-04 20:25:44 door Creatieloos op Gasbiempje in Mexico
Hoe oud ben jij, dat je nog rietjes gebruikt? Ikzelf had het na mijn 8ste wel gehad, gewoon uit een glaasje drinken doen we al eeuwen.

5 kudos 2026-06-02 22:02:32 door DominiqueWeesie op Heeeelp
Echt helpen zou zijn: zorg dat ze met dieren leert omgaan, daar wordt elk mens een beter mens van. Maar een vader of moeder die hoognodig éérst een filmpje moet maken, heeft dat besef helemaal niet in zich. Die moet zelf nog opgevoed worden.

10 kudos 2026-06-02 20:15:48 door qreaguurder op Heeeelp
Tjsa, dan hadden we geen filmpje hier

-4 kudos 2026-05-31 16:50:51 door NatteKiwi op Jullie spelen met mijn privé!!
@OmeWank | 31-05-26 | 17:08: Hij zegt toch "start voor"!? Hij bedoelt dat er daarna een mooie zwaan langs komt vliegen, jou eraan herinnerend dat je niet met zo'n trage ganzenbus moet reizen maar met een zwaan. Sjonge jonge jonge, snap dat dan.

-5 kudos 2026-05-30 20:31:16 door Jozef-Kotsbochel op Surfen doe je op golven
@Lekkerkereltje; Dire straits +1. Maar mijn persoonlijke favoriet is "Diary of a madman" van Ozzy. Doe ermee wat je wilt. X

-6 kudos 2026-05-30 20:26:12 door Jozef-Kotsbochel op Surfen doe je op golven
@lekkerkereltje; Dire Straits +1, maar mijn persoonlijke favoriet is "Diary of a madman" van Ozzy. Doe ermee wat je wilt… x

2 kudos 2026-05-30 17:03:26 door Renetje21 op Gitaarmuziek
Man. Liever een lange duim nagel dan een plectrum gebruiken. Is voor deze snelle aanslagen toch waardeloos.

0 kudos 2026-05-26 09:01:49 door WimmelM op Fietsen in West-Vlaanderen
Ik heb dit filmpje al enkele weken op zijn insta zien verschijnen. Toen was het koud genoeg om je tepels van het lijf te laten vriezen.

-6 kudos 2026-05-25 20:30:37 door koffiedick op You fucking...
"ik ga hier goed op", wat een kut uitdrukking is dat toch tegenwoordig

-11 kudos 2026-05-25 18:24:25 door Hola op Geef maar toe
Nee.. Leven is een werkwoord wat je er in stopt krijg je ook terug!

2 kudos 2026-05-21 07:18:30 door Paymaster op Geen zorgen
Valt ook niet mee als je normaal op mannen valt.

0 kudos 2026-05-17 00:57:52 door FredFlinstone op Boem in Bangkok
Zo zit je lekker in je bus, wat weg te dromen. En volgende ogenblik: Your worst nightmare, Wordt je lichaam verzwelgt. Afschuwelijk realistisch ...

-1 kudos 2026-05-16 18:24:59 door Tim4680 op Komt die tunnel
@Tiszoalstis | 16-05-26 | 20:07: De Darwin Award bedoel je.