399,148 +417961 -18813
Kudos
#53 (Top 0.0166%)
| Kudos/dag | 168.7 |
| Kudos/reaguursel | 29.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3161 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -437 |
399,148 +417961 -18813
Kudos
#53 (Top 0.0166%)
| Kudos/dag | 168.7 |
| Kudos/reaguursel | 29.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3161 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -437 |
13,501
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 5.71 |
| Topreaguursels | 175 |
| Woorden per reaguursel | 9.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.59 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 55 |
| Aantal x weggejorist | 138 |
| Geregistreerd op | 22-12-2019 |
| Eerste reactie op | 22-12-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-05 09:08:16 door pietpvv op Gasbiempje in Mexico
Er wordt wel lekker gehapt, heb je ook geen rietje voor nodig.
6 kudos 2026-06-04 21:33:38 door altijd-guus op Gasbiempje in Mexico
Waarom hebben we papieren rietjes? heb je daar überhaupt wel eens over nagedacht? Dat heeft niet met het verstoken van gas of olie temaken of met uitstoot, maar alles met het feit dat idioten als jij niet in staat gebleken zijn om de plastiek variant gewoon in de afvalbak te gooien, maar ze gewoon van zich af mieteren, net als de plastiek dopjes....daarom hebben we die dingen, dus wellicht kan je in vervolg dit soort über achterlijke reaguursel achterwege laten...
0 kudos 2026-06-04 20:25:44 door Creatieloos op Gasbiempje in Mexico
Hoe oud ben jij, dat je nog rietjes gebruikt? Ikzelf had het na mijn 8ste wel gehad, gewoon uit een glaasje drinken doen we al eeuwen.
5 kudos 2026-06-04 20:04:37 door Dirk-teur op Gasbiempje in Mexico
lekker huilen met je pakje Wicky kleuter
1 kudos 2026-06-04 20:03:49 door Greenhorn op Gasbiempje in Mexico
Jij houdt wel van zuigen?
3 kudos 2026-06-03 21:56:23 door A.tractie op Dikke bak heb je daar
Reserveonderdelen is gewoon één woord.
5 kudos 2026-06-03 14:06:05 door Bramovic op Even hallo zeggen tegen de mensen 3 rijen lager
Tuurlijk niet, hij reageert gewoon op het feit dat er iemand over hem heen rolt
5 kudos 2026-06-02 22:02:32 door DominiqueWeesie op Heeeelp
Echt helpen zou zijn: zorg dat ze met dieren leert omgaan, daar wordt elk mens een beter mens van. Maar een vader of moeder die hoognodig éérst een filmpje moet maken, heeft dat besef helemaal niet in zich. Die moet zelf nog opgevoed worden.
3 kudos 2026-06-02 21:50:47 door PisFinger op wanneer je na een nacht stappen thuiskomt
@wittedraak | 02-06-26 | 18:45:
Die kennen die kat al en hebben geen behoefte aan verdere krassen op hin bakkes.
10 kudos 2026-06-02 20:15:48 door qreaguurder op Heeeelp
Tjsa, dan hadden we geen filmpje hier
16 kudos 2026-06-02 16:45:29 door wittedraak op wanneer je na een nacht stappen thuiskomt
aan die honden heb je ook geen neuk
-4 kudos 2026-05-31 16:50:51 door NatteKiwi op Jullie spelen met mijn privé!!
@OmeWank | 31-05-26 | 17:08: Hij zegt toch "start voor"!? Hij bedoelt dat er daarna een mooie zwaan langs komt vliegen, jou eraan herinnerend dat je niet met zo'n trage ganzenbus moet reizen maar met een zwaan. Sjonge jonge jonge, snap dat dan.
3 kudos 2026-05-31 15:08:00 door OmeWank op Jullie spelen met mijn privé!!
want KLM gebruikt al jaar en dag ganzen in hun uitingen en reclames?
0 kudos 2026-05-31 13:51:24 door pompen of verzuipen op Crossen met auto
Scherp!
-5 kudos 2026-05-30 20:31:16 door Jozef-Kotsbochel op Surfen doe je op golven
@Lekkerkereltje; Dire straits +1. Maar mijn persoonlijke favoriet is "Diary of a madman" van Ozzy. Doe ermee wat je wilt. X
-6 kudos 2026-05-30 20:26:12 door Jozef-Kotsbochel op Surfen doe je op golven
@lekkerkereltje; Dire Straits +1, maar mijn persoonlijke favoriet is "Diary of a madman" van Ozzy. Doe ermee wat je wilt… x
-2 kudos 2026-05-30 17:39:25 door zwavelzuursaus op Surfen doe je op golven
@Uw_Herder | 30-05-26 | 18:59: Eerstift
36 kudos 2026-05-30 17:14:41 door DunDap op Surfen doe je op golven
Mark de Vries, filiaalmanager bij de Plus in Udenhout
2 kudos 2026-05-30 17:03:26 door Renetje21 op Gitaarmuziek
Man. Liever een lange duim nagel dan een plectrum gebruiken. Is voor deze snelle aanslagen toch waardeloos.
-13 kudos 2026-05-30 16:59:17 door Uw_Herder op Surfen doe je op golven
Rutte? Van Bommel? Wahlberg? Zuckerberg? Cavendish? Twain? Knopfler?
4 kudos 2026-05-29 10:44:55 door whatsinaname op Balletje balletje met barvrouw
@Kameleon4 | 28-05-26 | 22:48: Lalalalala
12 kudos 2026-05-28 20:48:32 door Kameleon4 op Balletje balletje met barvrouw
Bier en tieten
28 kudos 2026-05-28 20:28:18 door Kreezielepiet op Balletje balletje met barvrouw
Bier en een vrouw met wel humor.
0 kudos 2026-05-26 09:01:49 door WimmelM op Fietsen in West-Vlaanderen
Ik heb dit filmpje al enkele weken op zijn insta zien verschijnen. Toen was het koud genoeg om je tepels van het lijf te laten vriezen.
-4 kudos 2026-05-26 07:07:08 door Plofferson op Gouden carwash voor onderweg
Ey Kerel, hoe pis jij buiten de bebouwde kom als je moet pissen?
-3 kudos 2026-05-25 21:08:20 door Foutenmakenmoed op Amerikaans stadje kleurt oranje
Als ze zich maar gedragen.. wij Nederlanders hebben nou eenmaal geen goede naam als vakantiegangers of voetbalsupporters…
-6 kudos 2026-05-25 20:30:37 door koffiedick op You fucking...
"ik ga hier goed op", wat een kut uitdrukking is dat toch tegenwoordig
-7 kudos 2026-05-25 20:29:53 door AnoniemeAlcoholist op Waar gaan wij naartoe makker?
Teehteeh tedetheeh
7 kudos 2026-05-25 19:52:11 door Belezendgrijpen op Even een ritje op de kermis
@DeSpuitendeZuiger | 25-05-26 | 21:47: Dat is hét moment om het voor het eerst te proberen. Vooral voor de omstanders.
3 kudos 2026-05-25 19:47:44 door DeSpuitendeZuiger op Even een ritje op de kermis
Shit. Ben ik nog nooit in geweest. Misschien toch is proberen, alhoewel ik nu wel stuk houteriger en krakkemikkiger ben.
2 kudos 2026-05-25 18:32:37 door klokjerond op Mc synergy had het koud op freshtival
Bedoel je dat hij geen overbehaarde arm meer heeft, of dat hij geen behaarde arm meer over heeft?
-11 kudos 2026-05-25 18:24:25 door Hola op Geef maar toe
Nee.. Leven is een werkwoord wat je er in stopt krijg je ook terug!
4 kudos 2026-05-25 18:19:25 door JP8926 op Waterfeestje in de Schilderswijk
Deze ene filmer is daar verantwoordelijk voor en waaruit maak je op dat het nog niet gebeurd is?
3 kudos 2026-05-25 18:13:30 door LaPachanga op Alles kan stuk
Op je muil!
9 kudos 2026-05-25 18:06:28 door Jiggle_Physics op Jongen wordt gevloerd door winkelwagen op meimarktrace
Die meid in het blauw anders wel.
0 kudos 2026-05-25 12:55:06 door zwavelzuursaus op Touwtjespringen voor gevorderden
-weggejorist-
-9 kudos 2026-05-25 11:01:10 door ShoarmaSjaak op Fietsen in West-Vlaanderen
Moet je wat minder pufjes laten.
2 kudos 2026-05-21 07:18:30 door Paymaster op Geen zorgen
Valt ook niet mee als je normaal op mannen valt.
26 kudos 2026-05-19 19:04:44 door Toompie888 op Tesla kwaliteitscontrole
Aan de bouwkwaliteit.
1 kudos 2026-05-18 18:30:17 door Dirk-teur op Vierde official maakt er een zooitje van, Neymar piswoest
Vind 't wel een mooie streek, kijk hem los gaan dan.
-6 kudos 2026-05-17 18:37:05 door broodje_aap_verhaal op Mensen begroeten met random voedsel
BroccOli
0 kudos 2026-05-17 11:47:32 door Vingerinjeoor op Iedereen gezegend!
@Holladijee | 16-05-26 | 20:14: Haarzelf? Dan nog slaat het nergens op eigenlijk
8 kudos 2026-05-17 10:50:32 door NiCeY op Onderkoelde wadlopers gered met heli
De gidsen ja.
Lekker betrouwbaar nu voor lui die dit nog willen gaan doen.
1 kudos 2026-05-17 06:03:05 door Linkin op Boem in Bangkok
Van mij ook
0 kudos 2026-05-17 00:57:52 door FredFlinstone op Boem in Bangkok
Zo zit je lekker in je bus, wat weg te dromen. En volgende ogenblik: Your worst nightmare, Wordt je lichaam verzwelgt. Afschuwelijk realistisch ...
-26 kudos 2026-05-16 23:30:12 door YourBiggestNightmare op Boem in Bangkok
Mietje
2 kudos 2026-05-16 18:57:36 door Nihilon op Nieuwe kaas op de markt
Inderdaad. Dit is gewoon boerderijkaas pikant.
https://www.hollandkaascentrum...
-1 kudos 2026-05-16 18:24:59 door Tim4680 op Komt die tunnel
@Tiszoalstis | 16-05-26 | 20:07: De Darwin Award bedoel je.
-31 kudos 2026-05-16 18:14:19 door Holladijee op Iedereen gezegend!
Zichzelf bedoel je?
-1 kudos 2026-05-16 18:07:31 door Tiszoalstis op Komt die tunnel
Ja, zeker wel. 15 augustus 2011