6,266 +7922 -1656
Kudos
#11511 (Top 3.6019%)
| Kudos/dag | 1.47 |
| Kudos/reaguursel | 11.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 771 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -299 |
6,266 +7922 -1656
Kudos
#11511 (Top 3.6019%)
| Kudos/dag | 1.47 |
| Kudos/reaguursel | 11.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 771 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -299 |
523
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.12 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 21.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 12-10-2014 |
| Eerste reactie op | 12-10-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-7 kudos 2026-06-24 21:23:28 op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Wat is er met Freek gebeurd en weet Suzan dit?
0 kudos 2026-06-19 00:18:15 op De auto van je…
@TaalNaatsie | 18-06-26 | 22:54: verbaast me dat hij niet "me pook" schrijft
0 kudos 2026-06-14 02:44:00 op Ritje met het reuzenrad
Ik zie rechtsonder op de mast toch wel een aandrijfwiel zitten
4 kudos 2026-06-14 02:22:35 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Ja. Rug/achterwerk tegen de motor en naar achteren duwen is effectiever
-23 kudos 2026-06-14 02:17:32 op Papa wil de grote voetbal kopen
Die manager gaat wat uit moeten leggen.
Toen ik nog bij een grote displayfabrikant in midden-Limburg werkte (werkzoekenden: doe het niet!) werden zelfs alle kartonnen Max Verstappens die overcompleet waren achter slot en grendel gelegd. En ook veel klanten hadden hier strenge regels voor dat al het reclamemateriaal na een campagne vernietigd moet worden. Niet bedoeld als een "foei", meer als constatering ;)
45 kudos 2026-06-07 21:48:45 op Ik maak me onzichtbaar
Zou die camera uit Australië komen?
-27 kudos 2026-06-07 21:46:36 op Auto-opener
Leuk. En papa heeft de keyfob in zijn andere hand
8 kudos 2026-06-07 03:19:13 op Badmode op de catwalk!
mocht Verona willen
38 kudos 2026-06-04 23:58:02 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Dus ze zat in een gekkenhuis, geen gevangenis...
42 kudos 2026-06-04 02:05:52 op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
Die bussen vol fans zijn leeg terug naar Algerije gereden
-5 kudos 2026-06-02 00:42:21 op BMW pauper
@GraafSteno | 01-06-26 | 23:35: maar waarschijnlijk had hij wel kunnen zien dat er een sneller voertuig naderde. Ongeacht het rijgedrag van de BMW is ook dat behoorlijk gevaarlijk.
-2 kudos 2026-05-30 23:07:58 op Meisje heeft het warm
Iedereen die hier een teen ziet volgt maar weer eens een lesje biologie ofzo...
40 kudos 2026-05-25 23:50:19 op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
Ik vermoed dat vóór de aankomst van de ME busjes al heel wat vragen, verzoekjes en sommeringen aan vooraf zijn gegaan. En zelfs als er via de intercom wordt opgeroepen om het gebied te verlaten blijven mensen gewoon schaapachtig staan. Met kinderen aan de hand notabene. Als dit doorgaans de mentaliteit van deze buurtbewoners is snap ik dat er misschien iets sneller wordt opgeschaald dan in andere vergelijkbare situaties.
2 kudos 2026-05-25 02:40:31 op Meimarkt Tilburg parkeergarage race
Ziet er leuk uit. Jammer dat iedereen zichzelf leuker vindt dan het geheel en het eigenlijk binnen 5 minuten al klaar is.
2 kudos 2026-05-23 02:16:07 op Stiefpapa slaat mama
@Martijn100 | 22-05-26 | 23:53: niet elke domme opmerking kun je terugkrabbelend afdoen als sarcasme. "just a prank bro" gaat niet altijd op.
15 kudos 2026-05-23 02:14:10 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Misschien zijn die mannen het gewoon zat om constant afgewezen te worden door de meest veeleisende gekke wijven zoals jij, en willen gewoon zeker zijn dat ze met een vrouw van doen krijgen die écht interesse heeft...
1 kudos 2026-05-02 02:14:06 op Twents accent van de bovenste plank
Jorieke Sterken. Succes ermee jongens
10 kudos 2026-04-16 21:16:33 op Pro tankert
En het stroomt letterlijk langs de tank...
7 kudos 2026-04-16 01:16:54 op Reaguurder in het wild..
Ik snap m hoor. Van mij mogen ze bij elk concert ergens in een hoek een zittribune neerzetten voor mensen die gewoon komen om muziek te luisteren en te genieten van het sfeertje zonder er onderdeel van te hoeven zijn.
-2 kudos 2026-04-14 21:29:08 op Boer Matijs heeft geen oogst dit jaar
@John McClane | 14-04-26 | 21:10: maar ze denken hiermee een non-existente Joris-bot die automatisch vieze woordjes herkent te slim af te zijn.
100 kudos 2026-04-14 21:27:17 op De kracht van water
Gelukkig kregen we het resultaat welgeteld 0,25 seconde te zien
-7 kudos 2026-04-12 16:19:27 op Nieuwe kotsmolen
Zamperla is allesbehalve rotzooi. Jij bent zeker het type dat alleen maar B&M en Intamin hypercoasters in een attractiepark wil zien
3 kudos 2026-03-29 21:22:28 op Speciaal persoon in publiek
Natalie Jane
2 kudos 2026-03-26 01:12:45 op Belgmeisje probeert frietjes met pindakaas
Je bedoelt een sprhaakhebrhek?
0 kudos 2026-03-26 01:10:17 op Ondertussen op de delta
@Jozef-Kotsbochel | 25-03-26 | 23:27: niet in zulke wagens...
1 kudos 2026-03-21 02:39:39 op Afsnijmevrouw moet naar links
Dit is toch mooi. Uploader maakt eindelijk iets mee, denkt nog "Ha! Met dit filmpje wordt ik de Dumpertheld van de week. Ik kan niet wachten om gelauwerd te worden in de comments." Heb je de cursus omgaan met teleurstellingen al geboekt? (Ik laat grapje daarover aan iemand anders over)
3 kudos 2026-03-17 23:50:11 op Mijn Duitse vriendin adt biertje
@Dee Miller | 17-03-26 | 19:22: misschien het feit dat driekwart van de inhoud binnen 1 seconde in haar mond verdwijnt? Oh, en het feit dat haar huid gevernist lijkt te zijn. Want blijkbaar is dat het eerste prompt wat deze geile mannetjes invoeren. AI chicks moeten er uitzien alsof ze in een bad met glijmiddel zijn gevallen.
0 kudos 2026-03-16 00:18:32 op Licht gekietelde Mustang
Dat is een hoopje staal dat ooit een Mustang wás. En een mooie ook nog. Ongelofelijk dat ze daar geen sloopauto voor hebben gebruikt.
6 kudos 2026-03-15 18:49:00 op Je zal er maar lopen met je kinderwagen
Als het fake was (en dan ga ik even uit van AI, niet van een onrealistisch goede CGI) dan was dat kenteken niet herkenbaar en kloppend geweest
-1 kudos 2026-03-14 02:12:18 op Geschiedenisles met Fara Bellinga
Nu leggen ze het er net iets te dik bovenop... Ze zijn is niet gewoon dom, ze doet dit echt puur om nog meer ophef, aandacht en views te kweken... Waarschijnlijk onder dwang van die papzak die je op de achtergrond hoort
-5 kudos 2026-03-14 02:09:26 op Geschiedenisles met Fara Bellinga
Jij vat twee jaar onder een steen leven samen in één alinea
9 kudos 2026-03-10 23:55:04 op Keukenhof nog niet open, maar eerste toerist al gespot
Wat betekent Keukeuhsnonniejopuh?
16 kudos 2026-03-08 16:52:04 op Meneer, wat zijn wij hier aan het doen?
Achja, het is een kinderprogramma (Vlogmania). Dan is de drempel weer iets lager
8 kudos 2026-03-08 16:48:39 op Nog ff d'r tussen hoor
elke ochtend op de A73 bij Venlo...
0 kudos 2026-02-25 20:47:47 op Das pech, telefoon weg
Volgens mij heeft hij een stok vast. Dus na uren door de gracht waden heeft hij een telefoon met waterschade en een gespiest scherm.
0 kudos 2026-02-24 23:46:13 op Politie komt muziek uitzetten tijdens carnaval
Vanaf carnaval tot aan halfvasten...
-1 kudos 2026-02-17 21:48:49 op Beagles gered uit testlaboratorium
@Driehoekigebanaan | 17-02-26 | 20:56:
Beide partijen plusjes geven? Voor wie zijn we nu?
0 kudos 2026-02-16 01:08:54 op Welkom in Oeteldonk, kut!
Ja leuk gejat van nederland 3 vanmiddag. Maar wat heeft dit met de NS te maken?
13 kudos 2026-02-15 23:39:49 op Welkom in Oeteldonk, kut!
Mijn kinderen zagen vandaag in de optocht een brandweerman met een playboy in zijn handen, mitella om zijn arm en bordje met daarop "uitgerukt", en even later kregen ze een sticker met daarop "op de kont of in de kont?" De kinderen lachen even, je lacht mee, trekt die sticker van hun jas en na het rapen van wat snoep weten ze nergens meer van. Morgen weer een dag.
-16 kudos 2026-02-14 00:17:06 op Gerard Joling bij Carlo en Irene
nou als je graag naar Carlo Boszhard kijkt is dat zelfingenomen, narcistische hoofd bijna dagelijks op tv hoor
17 kudos 2026-02-14 00:10:38 op Aaarghyh waarom stop je?
wat een aannames
-14 kudos 2026-02-07 02:28:14 op Hij rijdt letterlijk...
In het programma "Waar doen ze het van" best veel respect voor die Wesley gekregen. Hoop dikdoenerij en met geld smijten maar toch met beide benen heel stevig op de grond. Ja, dat gevoel is nu wel weg.
-2 kudos 2026-02-07 00:03:42 op Boze beller is geen fan van Valentijn
"owner of a lonely hard". Noemen we vrijgezelle kerels tegenwoordig zo?
31 kudos 2026-02-01 01:16:20 op Corvette maakt een slippertje
En niet vergeten te toeteren als er een auto voor je in de slip raakt. Pas als je toetert heeft de betreffende bestuurder het door en zal hij/zij actie ondernemen.
19 kudos 2026-02-01 00:15:49 op Welk paaltje?
Een dag vantevoren geplaatst? Paaltje ziet er iets ouder uit dan 1 dag, en je zou ook wat overgebleven zand verwachten rondom die plek...
1 kudos 2026-01-28 21:20:21 op Dumpert Djuice du dag
Dus in de eerste regel is hij vervolgd, enkele regels later wórdt hij vervolgd, maar eigenlijk wíl men hem vervolgen...
4 kudos 2026-01-12 00:25:10 op Keiharde crash! | Dumpert Dashcam 57
@MadM | 11-01-26 | 23:45: schampt? serieus?
12 kudos 2026-01-12 00:24:15 op Keiharde crash! | Dumpert Dashcam 57
En dan ook nog eens met je bak (grote kans dat daar een kind in zit) tegen die auto willen rammen
36 kudos 2026-01-12 00:19:37 op Keiharde crash! | Dumpert Dashcam 57
Er is een verschil tussen de weg niet weten, en over een verhoogde rijbaanscheiding willen rijden en een noodstop maken, of een afslag te laat nemen en dan ander verkeer afsnijden
12 kudos 2026-01-11 18:55:46 op Chauffeur laat zien hoe het moet
Ja, maar zonder oplegger 0,0 druk en grip op de achteras