497 +633 -136
Kudos
#48147 (Top 15.0656%)
| Kudos/dag | 0.52 |
| Kudos/reaguursel | 5.99 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 95 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
497 +633 -136
Kudos
#48147 (Top 15.0656%)
| Kudos/dag | 0.52 |
| Kudos/reaguursel | 5.99 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 95 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
83
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.09 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 18-11-2023 |
| Eerste reactie op | 18-11-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-20 14:59:22 door Krielkip91 op Grote biem in slowmotion Almere
@Auw_muk | 20-06-26 | 15:42: Jij kent je klassiekers? Hulde!!!
8 kudos 2026-06-20 13:42:16 door Auw_muk op Grote biem in slowmotion Almere
"Bij onweer moet je tellen. Je moet tellen vanaf het moment dat je de flitst ziet, tot het moment dat je de donder hoort. Als je dan het aantal tellen deelt, door de afstand waarop het onweer van je verwijderd is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt."
2 kudos 2026-01-29 14:32:33 door Geheelnaarwaarheid op 10k of...
Pedo's gun ik dan ook totaal geen geluk.
0 kudos 2026-01-18 10:28:00 door Krielkip91 op Dat is een winnaar
@DominiqueWeesie | 18-01-26 | 11:14: Dat hoeven wij ook niet te zien nee. Het deeg moet namelijk wel in het vormpje passen...
4 kudos 2026-01-18 10:14:55 door DominiqueWeesie op Dat is een winnaar
Ik ga nog liever naar een optreden van Suzan en Freek dan dat ik er zo bij ga lopen.
3 kudos 2026-01-18 10:14:27 door kalebuurvrouw op Noem je mij een Nazi?
Wel goede k/d.
0 kudos 2025-12-14 12:12:31 door nieuwsgierige pelg op Rondje van de zaak!
@BertHoeMeinWille | 14-12-25 | 11:26: Gezien te worden? Bewonderd te worden !!
6 kudos 2025-12-14 10:26:29 door BertHoeMeinWille op Rondje van de zaak!
Schreeuw niet zo, deze zijn ervoor gemaakt om gezien te worden.
2 kudos 2025-08-11 17:14:17 door Petskast op Geweigerd bij de hoeren op de Ruysdaelkade in Amsterdam
De kosten voor de maatschappij, godverdomme.
5 kudos 2025-08-07 22:10:32 door Krielkip91 op Powerbank in de fik op KLM-vlucht vanuit Sao Paulo
@owikzegmaarwat | 07-08-25 | 23:48: "Krijgen we dat gesodemieter nu ookal in het vliegtuig?"
4 kudos 2025-08-07 21:48:40 door owikzegmaarwat op Powerbank in de fik op KLM-vlucht vanuit Sao Paulo
Wij willen graag first rate zitten.
10 kudos 2025-08-07 19:10:39 door buurmanbaasje op Powerbank in de fik op KLM-vlucht vanuit Sao Paulo
A man of culture.
12 kudos 2025-07-08 20:58:02 door Floepi_Floepi_Floepi op Ken je die mop van die chipszak?
Ondertussen durf je zelf het woord porno niet te typen en gebruik je -_-
1 kudos 2025-06-11 18:07:34 door Stofwolk456 op Wat voor koffie wordt het vandaag?
laat de koffie maar zitten, een kale kano is genoeg
1 kudos 2025-03-02 09:18:08 door Penrue02 op Als je naar Oeteldonk gaat
Patat is gewoon aardappel, friet de bereiding. Pommes (aardappel) frites (gefrituurde reepjes). Patatas (aardappel) bravas (pittige tomatensaus). Pommes (aardappel) duchesse (rozetten).
1 kudos 2025-03-02 08:00:54 door ThunDerNerd op Als je naar Oeteldonk gaat
Patatje Oval Office
18 kudos 2025-03-02 00:59:09 door Jorrie op Als je naar Oeteldonk gaat
Of een frietje speciale operatie
-6 kudos 2025-03-01 22:55:29 door Nonwap op Als je naar Oeteldonk gaat
Ik vind deze reactie helemaal mooi
0 kudos 2025-02-14 08:43:57 door HarryBeaver op Leuk joh dat Valentijn
Als je maar 1 keer per jaar mag erop mag vind ik 10 minuten nog best lang. En als de vrouw hem maar 1 keer per jaar erop laat, neem ik aan dat ze 10 minuten ook wel meer dan genoeg vindt.
-3 kudos 2025-01-18 17:51:02 door terpletter op Kerstspullen weg
Weet niet wat jou vriendin er onder hebt hangen.
17 kudos 2025-01-18 11:45:50 door weethetooknietmeer op Kerstspullen weg
Verassen? Dwijlen?