DumpStats voor Krielkip91 👶

496 +632 -136

Kudos

#48147 (Top 15.0656%)

Kudos/dag 0.52
Kudos/reaguursel 5.98
Meeste kudos op 1 reaguursel 95
Minste kudos op 1 reaguursel -21

83

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.5
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 18-11-2023
Eerste reactie op 18-11-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-21 kudos 2025-07-08 22:11:58 op Ken je die mop van die chipszak?
Mensen die niet kunnen lachen zijn zelf zo saai data als ze pørno gaan kijken de video hun juist doorspoelt. -_-

-20 kudos 2025-12-14 11:07:26 op Fijne zaterdag, iedereen!
Hij: Schat, we moeten zo weg! Zij: Ik heb nog tiet zat voor een kop koffie... De reactie is geplaatst door Slechte Grappen B.V.

-15 kudos 2025-01-18 12:26:24 op Kerstspullen weg
Wil jij hem/haar echt
verassen. Zeg dan: "Als jij
gaat dwijlen wil ik wel
zuigen..."

-8 kudos 2025-02-14 09:05:55 op Leuk joh dat Valentijn
Ben jij met 10 minuten al klaar?
Ik denk dat dames dan liever een nat washandje pakken. xD

-8 kudos 2025-06-07 09:34:04 op Paalspringert
Blondje in de water...

-5 kudos 2025-07-26 17:28:33 op Tequillashot challenge
Battlefield?
Jij leek mij eerder een typische Nintendo-nicht...

-5 kudos 2026-01-18 12:40:29 op Noem je mij een Nazi?
Mensen van jou soort is precies wat er mis is in deze maatschappij...

-2 kudos 2026-01-13 09:13:26 op Fijne paasdagen!
Maar welk normaal mens gaat er naar de Wibra (zonder schaamte)?

-1 kudos 2026-06-12 09:32:13 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
@Het Vragevuur | 11-06-26 | 23:47: Touché, José.
Mijn reactie is extra leuk omdat José een naam is die je vaak in Mexico hoort.

Waarom zit ik mijn grap uit te leggen? -_-

0 kudos 2025-11-03 18:53:18 op Subtiele hint van god
Bij een (bij)gelovigen aanbellen, wegrennen en wachten. Als hij open doet en zegt: "Hey, er is niets..." heb je gewonnen.

0 kudos 2026-01-18 11:28:00 op Dat is een winnaar
@DominiqueWeesie | 18-01-26 | 11:14: Dat hoeven wij ook niet te zien nee. Het deeg moet namelijk wel in het vormpje passen...

0 kudos 2026-03-09 12:14:55 op BOE!!
Met zo'n houding jij ook niet. Elke vrouw pakt dan liever een nat washandje dan met jou het nest te delen..

2 kudos 2025-12-07 13:27:59 op Spopo krijgt rochel in gezicht
"Geef maar hoer, ik roggel het wiel.."
Meteen lik op stuk en een grote gele in zijn bakkes.

2 kudos 2026-05-26 11:11:08 op Alles kan stuk
Nee. Wel fuch, fuch, fuchsia.

3 kudos 2026-01-29 15:23:32 op 10k of...
Vervang het woordje homo's door pedo's en de hele wereld is gelukkiger (afgezien van die pedo's zelf dan).

3 kudos 2026-01-18 11:10:44 op Dat is een winnaar
Hij doet wat wij diep van binnen allemaal ook willen... Maar wij hebben dan weer zonodig "principes".

3 kudos 2026-05-19 13:03:43 op Ik ben er klaar mee
Bier in de mond, rust aan het front... Slaap lekker, kids.

3 kudos 2026-03-12 23:40:13 op Belgische humor
Lullig voor m'n schoonmoeder, die mag er niet eens zitten...

5 kudos 2025-06-12 07:36:54 op Ha-long
De klok in het huis van de Chinezen die naast mij wonen maken om het uur een tering herrie. Het is een kroepoeksklok...