496 +632 -136
Kudos
#48147 (Top 15.0656%)
| Kudos/dag | 0.52 |
| Kudos/reaguursel | 5.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 95 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
496 +632 -136
Kudos
#48147 (Top 15.0656%)
| Kudos/dag | 0.52 |
| Kudos/reaguursel | 5.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 95 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
83
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.09 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 18-11-2023 |
| Eerste reactie op | 18-11-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-21 kudos 2025-07-08 22:11:58 op Ken je die mop van die chipszak?
Mensen die niet kunnen lachen zijn zelf zo saai data als ze pørno gaan kijken de video hun juist doorspoelt. -_-
-20 kudos 2025-12-14 11:07:26 op Fijne zaterdag, iedereen!
Hij: Schat, we moeten zo weg! Zij: Ik heb nog tiet zat voor een kop koffie... De reactie is geplaatst door Slechte Grappen B.V.
-15 kudos 2025-01-18 12:26:24 op Kerstspullen weg
Wil jij hem/haar echt
verassen. Zeg dan: "Als jij
gaat dwijlen wil ik wel
zuigen..."
-12 kudos 2025-10-08 14:06:14 op Mannendagdansje geleerd!
Ik geef dit dansje een 40/45. :D
-8 kudos 2025-02-14 09:05:55 op Leuk joh dat Valentijn
Ben jij met 10 minuten al klaar?
Ik denk dat dames dan liever een nat washandje pakken. xD
-8 kudos 2026-02-02 09:23:28 op Komiek maakt geen vrienden tijdens zijn show
Succes.
Ik kijk liever naar hoe mijn was hangt te drogen...
-8 kudos 2025-06-07 09:34:04 op Paalspringert
Blondje in de water...
-6 kudos 2026-06-12 09:27:27 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
En jij bent dat in Nederland?
-6 kudos 2026-02-01 23:07:27 op Telefoonwinkel vliegt bijna in brand
"Ik wil geen Nokia, ik wil Neuken ja..."
-6 kudos 2026-06-12 11:51:21 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
@Hitman1992 | 12-06-26 | 11:07: Mexicuit....
-5 kudos 2025-07-26 17:28:33 op Tequillashot challenge
Battlefield?
Jij leek mij eerder een typische Nintendo-nicht...
-5 kudos 2026-01-18 12:40:29 op Noem je mij een Nazi?
Mensen van jou soort is precies wat er mis is in deze maatschappij...
-5 kudos 2026-01-18 11:08:50 op Noem je mij een Nazi?
Adolf H. De man van 6 miljoen -_-
-4 kudos 2023-11-20 19:20:22 op Breeek! Tjerry Baudet zojuist aangevallen in Groningen!
Flessenpost...
-4 kudos 2026-04-23 14:23:09 op Ja hallo ekte originele Nederlander hier
Tompoucen = (ge)bakstenen?
-2 kudos 2026-01-13 09:13:26 op Fijne paasdagen!
Maar welk normaal mens gaat er naar de Wibra (zonder schaamte)?
-1 kudos 2026-06-12 09:32:13 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
@Het Vragevuur | 11-06-26 | 23:47: Touché, José.
Mijn reactie is extra leuk omdat José een naam is die je vaak in Mexico hoort.
Waarom zit ik mijn grap uit te leggen? -_-
0 kudos 2025-11-03 18:53:18 op Subtiele hint van god
Bij een (bij)gelovigen aanbellen, wegrennen en wachten. Als hij open doet en zegt: "Hey, er is niets..." heb je gewonnen.
0 kudos 2026-04-18 12:44:00 op Gerard Joling gaat knokken met biergooiert
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-23 11:43:21 op Eerste Belg op de top K2 zonder zuurstof
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-07 11:10:17 op Instructies geven aan trambestuurder
(White Chicks)
"You wanna talk about mothers..."
0 kudos 2026-05-16 16:48:24 op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
Omdat zo'n pagina onderhouden, Dumpert Reeten maken en andere items niet gratis is... Nu jij weer.
0 kudos 2026-01-18 11:28:00 op Dat is een winnaar
@DominiqueWeesie | 18-01-26 | 11:14: Dat hoeven wij ook niet te zien nee. Het deeg moet namelijk wel in het vormpje passen...
0 kudos 2026-02-01 23:31:31 op Telefoonwinkel vliegt bijna in brand
Verzonden*
0 kudos 2026-01-23 23:55:49 op Bender en cameraman krijgen klappen
-weggejorist-
0 kudos 2025-12-14 11:08:55 op Rondje van de zaak!
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-09 12:14:55 op BOE!!
Met zo'n houding jij ook niet. Elke vrouw pakt dan liever een nat washandje dan met jou het nest te delen..
1 kudos 2026-06-07 11:09:07 op Instructies geven aan trambestuurder
"Ja, ho maar..."
1 kudos 2026-04-23 14:25:06 op Ja hallo ekte originele Nederlander hier
@Kameleon4 | 23-04-26 | 12:55: Jij kent je klassiekers. Hulde.
1 kudos 2026-06-12 11:51:49 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Ik las tietloos...
2 kudos 2025-12-07 13:27:59 op Spopo krijgt rochel in gezicht
"Geef maar hoer, ik roggel het wiel.."
Meteen lik op stuk en een grote gele in zijn bakkes.
2 kudos 2026-05-26 11:11:08 op Alles kan stuk
Nee. Wel fuch, fuch, fuchsia.
3 kudos 2026-01-29 15:23:32 op 10k of...
Vervang het woordje homo's door pedo's en de hele wereld is gelukkiger (afgezien van die pedo's zelf dan).
3 kudos 2026-01-18 11:10:44 op Dat is een winnaar
Hij doet wat wij diep van binnen allemaal ook willen... Maar wij hebben dan weer zonodig "principes".
3 kudos 2026-05-16 10:13:08 op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
Je zag toch duidelijk meerdere generaties debiel met een mobiel op de fiets, toch? Ok keek je toevallig net weg?
3 kudos 2026-05-26 16:12:00 op Alles kan stuk
Goed genederlandst.
3 kudos 2026-05-16 09:15:10 op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
Wij allemaal...
3 kudos 2026-05-19 13:03:43 op Ik ben er klaar mee
Bier in de mond, rust aan het front... Slaap lekker, kids.
3 kudos 2026-06-12 09:28:55 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Eerder 0-0
3 kudos 2026-06-20 16:59:22 op Grote biem in slowmotion Almere
@Auw_muk | 20-06-26 | 15:42: Jij kent je klassiekers? Hulde!!!
3 kudos 2026-03-12 23:40:13 op Belgische humor
Lullig voor m'n schoonmoeder, die mag er niet eens zitten...
4 kudos 2025-08-11 15:47:19 op Geweigerd bij de hoeren op de Ruysdaelkade in Amsterdam
Zo te zien is het enige wat hij vandaag omhoog krijgt die stoeptegel...
4 kudos 2026-06-21 19:17:45 op Agent doet beenveeg
Wat zeg je?
4 kudos 2025-06-18 19:19:57 op LAATSTE DUMPERTREETEN MET RENÉ OOIT (ongetrouwd)
Je gaat trouwen, René.
Je hoeft niet voor het tribunaal...
4 kudos 2026-06-12 09:29:24 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
KUCH maagd KUCH
4 kudos 2026-04-15 12:21:55 op RE: Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
Ik heb net iets teveel films gezien om dit systeem te vertrouwen...
4 kudos 2026-06-21 18:49:57 op Agent doet beenveeg
Sensei Kreese: "Sweep the leg..."
4 kudos 2025-12-07 22:03:55 op Spopo krijgt rochel in gezicht
Clowntje Donald kan het weten met hoe het nu in Amerika gaat...
5 kudos 2026-06-12 09:01:08 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Maar gister zei je nog dat je een dro'ho'mo was?
5 kudos 2025-06-12 07:36:54 op Ha-long
De klok in het huis van de Chinezen die naast mij wonen maken om het uur een tering herrie. Het is een kroepoeksklok...