492 +628 -136
Kudos
#48147 (Top 15.0656%)
| Kudos/dag | 0.52 |
| Kudos/reaguursel | 5.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 95 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
492 +628 -136
Kudos
#48147 (Top 15.0656%)
| Kudos/dag | 0.52 |
| Kudos/reaguursel | 5.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 95 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
83
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.09 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 18-11-2023 |
| Eerste reactie op | 18-11-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-24 22:31:28 op WK ladder duiken
Perfecte sprong. Landing was wat op het randje...
4 kudos 2026-06-21 19:17:45 op Agent doet beenveeg
Wat zeg je?
4 kudos 2026-06-21 18:49:57 op Agent doet beenveeg
Sensei Kreese: "Sweep the leg..."
3 kudos 2026-06-20 16:59:22 op Grote biem in slowmotion Almere
@Auw_muk | 20-06-26 | 15:42: Jij kent je klassiekers? Hulde!!!
21 kudos 2026-06-20 15:10:07 op Grote biem in slowmotion Almere
"Weet je wat het is met onweer? Het begint flitsend, maar het eindigt altijd met gedonder..."
1 kudos 2026-06-12 11:51:49 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Ik las tietloos...
-6 kudos 2026-06-12 11:51:21 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
@Hitman1992 | 12-06-26 | 11:07: Mexicuit....
-1 kudos 2026-06-12 09:32:13 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
@Het Vragevuur | 11-06-26 | 23:47: Touché, José.
Mijn reactie is extra leuk omdat José een naam is die je vaak in Mexico hoort.
Waarom zit ik mijn grap uit te leggen? -_-
4 kudos 2026-06-12 09:29:24 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
KUCH maagd KUCH
3 kudos 2026-06-12 09:28:55 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Eerder 0-0
-6 kudos 2026-06-12 09:27:27 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
En jij bent dat in Nederland?
6 kudos 2026-06-12 09:02:26 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Olé?
5 kudos 2026-06-12 09:01:08 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Maar gister zei je nog dat je een dro'ho'mo was?
8 kudos 2026-06-12 08:59:48 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Hier neem ik mijn sombrero voor af...
9 kudos 2026-06-07 14:37:09 op Instructies geven aan trambestuurder
Hij kon de bestuurder zodanig afleiden dat hij iemand voor z'n flikker zou rijden he? Het is en blijft een tram...
Leer gewoon wanneer het genoeg en de grap klaar is.
0 kudos 2026-06-07 11:10:17 op Instructies geven aan trambestuurder
(White Chicks)
"You wanna talk about mothers..."
1 kudos 2026-06-07 11:09:07 op Instructies geven aan trambestuurder
"Ja, ho maar..."
18 kudos 2026-06-07 10:35:15 op Instructies geven aan trambestuurder
Even het kaartje controleren en wij hebben ook iets om over te lachen. -_-
3 kudos 2026-05-26 16:12:00 op Alles kan stuk
Goed genederlandst.
2 kudos 2026-05-26 11:11:08 op Alles kan stuk
Nee. Wel fuch, fuch, fuchsia.
5 kudos 2026-05-26 09:09:11 op Alles kan stuk
Prima. Maar pas na dat ik mijn kussen sloop...
0 kudos 2026-05-23 11:43:21 op Eerste Belg op de top K2 zonder zuurstof
-weggejorist-
6 kudos 2026-05-22 15:13:51 op Goedemorgen!
Lakschade. -_-
3 kudos 2026-05-19 13:03:43 op Ik ben er klaar mee
Bier in de mond, rust aan het front... Slaap lekker, kids.
0 kudos 2026-05-16 16:48:24 op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
Omdat zo'n pagina onderhouden, Dumpert Reeten maken en andere items niet gratis is... Nu jij weer.
3 kudos 2026-05-16 10:13:08 op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
Je zag toch duidelijk meerdere generaties debiel met een mobiel op de fiets, toch? Ok keek je toevallig net weg?
3 kudos 2026-05-16 09:15:10 op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
Wij allemaal...
7 kudos 2026-05-16 09:14:02 op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
Leedvermaak is ook vermaak...
1 kudos 2026-04-23 14:25:06 op Ja hallo ekte originele Nederlander hier
@Kameleon4 | 23-04-26 | 12:55: Jij kent je klassiekers. Hulde.
-4 kudos 2026-04-23 14:23:09 op Ja hallo ekte originele Nederlander hier
Tompoucen = (ge)bakstenen?
14 kudos 2026-04-18 14:44:47 op Gerard Joling gaat knokken met biergooiert
Je blijft gewoon met je poten van elkaar af. Simpele karma dus...
0 kudos 2026-04-18 12:44:00 op Gerard Joling gaat knokken met biergooiert
-weggejorist-
4 kudos 2026-04-15 12:21:55 op RE: Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
Ik heb net iets teveel films gezien om dit systeem te vertrouwen...
3 kudos 2026-03-12 23:40:13 op Belgische humor
Lullig voor m'n schoonmoeder, die mag er niet eens zitten...
0 kudos 2026-03-09 12:14:55 op BOE!!
Met zo'n houding jij ook niet. Elke vrouw pakt dan liever een nat washandje dan met jou het nest te delen..
23 kudos 2026-03-09 11:35:28 op BOE!!
Vrouwen kunnen echt goed faken...
-8 kudos 2026-02-02 09:23:28 op Komiek maakt geen vrienden tijdens zijn show
Succes.
Ik kijk liever naar hoe mijn was hangt te drogen...
0 kudos 2026-02-01 23:31:31 op Telefoonwinkel vliegt bijna in brand
Verzonden*
-6 kudos 2026-02-01 23:07:27 op Telefoonwinkel vliegt bijna in brand
"Ik wil geen Nokia, ik wil Neuken ja..."
17 kudos 2026-02-01 22:50:39 op Komiek maakt geen vrienden tijdens zijn show
Grappen over nichten moet gewoon kunnen. Maar ik heb pørno filmpjes gezien met meer diepgang dan deze "grapjas". -_-
13 kudos 2026-01-31 13:16:20 op Meiden willen een meisje slaan op haar werk
Vanmorgen vloog ze nog...
6 kudos 2026-01-29 15:42:40 op 10k of...
Als je goeie koffie in huis hebt wel. Voor de rest hoef je echt niets te verwachten hoor.
3 kudos 2026-01-29 15:23:32 op 10k of...
Vervang het woordje homo's door pedo's en de hele wereld is gelukkiger (afgezien van die pedo's zelf dan).
0 kudos 2026-01-23 23:55:49 op Bender en cameraman krijgen klappen
-weggejorist-
-5 kudos 2026-01-18 12:40:29 op Noem je mij een Nazi?
Mensen van jou soort is precies wat er mis is in deze maatschappij...
0 kudos 2026-01-18 11:28:00 op Dat is een winnaar
@DominiqueWeesie | 18-01-26 | 11:14: Dat hoeven wij ook niet te zien nee. Het deeg moet namelijk wel in het vormpje passen...
3 kudos 2026-01-18 11:10:44 op Dat is een winnaar
Hij doet wat wij diep van binnen allemaal ook willen... Maar wij hebben dan weer zonodig "principes".
-5 kudos 2026-01-18 11:08:50 op Noem je mij een Nazi?
Adolf H. De man van 6 miljoen -_-
6 kudos 2026-01-18 11:03:36 op Gespot bij de kringloop
Nee. Ze hebben zijn as in een zandloper gedaan. Werken zal die Wim.
8 kudos 2026-01-18 11:02:11 op Gespot bij de kringloop
De DVD is nu verkocht, maar je kan Ome Wim op social media nog wel lijken...