3,801 +11213 -7412
Kudos
#16911 (Top 5.2916%)
| Kudos/dag | 9.16 |
| Kudos/reaguursel | 3.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1028 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -415 |
3,801 +11213 -7412
Kudos
#16911 (Top 5.2916%)
| Kudos/dag | 9.16 |
| Kudos/reaguursel | 3.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1028 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -415 |
1,093
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.63 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 47.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 05-05-2025 |
| Eerste reactie op | 05-05-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 10:47:37 door John McClane op Mevrouw enorm kwaad over haar dates!
En jij denkt dat je hier iemand mee bereikt die dit doet EN dat diegene ook nog zijn gedrag verandert?
O heee wat doe ik nu, nee nee, denk aan het reaguursel van Kneiterlinks wat je laatst op Dumpert las!
1 kudos 2026-06-24 10:38:56 door Vanderlinde op Mevrouw enorm kwaad over haar dates!
Ik heb die lui nooit begrepen die echt door MOESTEN drammen tot op het punt dat het niks anders dan een giftige relatie is. Het zijn mongooltjes die nooit een fatsoenlijke opvoeding hebben gehad over HOE om te gaan met vrouwen. Sukkels.
9 kudos 2026-06-24 09:40:24 door JAFO op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Dus ?
0 kudos 2026-06-21 11:36:06 door Kneiterlinks op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
Toch redelijk hetzelfde? Ben je blij? "Ja". Had je het verwacht? "Ja".
En wees eerlijk. De voorafkans dat je een bepaalde voetballer 2x gaat scoren in een wk wedstrijd, betekent meestal dat je bij de wedkantoren binnenloopt als het ook daadwerkelijk gebeurd.
1 kudos 2026-06-21 11:28:29 door onbelangrijkemening op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
Dat was een goeie vraag geweest ja, maar dat is totaal niet wat hij vroeg. Deze vraag is net zo iets als aan jou of mij vragen of je je een half jaar geleden voor kon stellen dat je promotie hebt gekregen op je werk, nadat je dat net hebt gekregen. Ja.
0 kudos 2026-06-15 21:05:01 door Dumpwie op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
En een veroordelingspercentage van 99%, dat is wel een rare kant van hun cultuur.
-2 kudos 2026-06-15 13:51:03 door Geen jeweetwel op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Dat van die daklozen is een beetje bull. Laagste cijfers in westerse landen simpelweg omdat ze erover liegen, want zoals je zelf al in je reaguursel zegt, de kracht van cultuur is niet altijd positief.
0 kudos 2026-06-12 19:09:27 door Peerke16 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
@Kneiterlinks | 11-06-26 | 23:56: gefeliciteerd man, wil je een sticker?
0 kudos 2026-06-12 19:07:40 door Peerke16 op Gollllllll!!! Het WK is los
@Kneiterlinks | 12-06-26 | 00:07: ja tuurlijk kan dat. Maar je hoeft toch niet zo'n epistel te schrijven en zo'n slecht voorbeeld te gebruiken om zo'n open deur in te trappen? Pak dan tenminste nog Griekenland in 2004 als voorbeeld, ook KO met groepsfase. De Nederlandse beker kent dat niet namelijk.
-1 kudos 2026-06-11 22:07:37 door Kneiterlinks op Gollllllll!!! Het WK is los
Dat knock-out over 1 wedstrijd alle kanten op kan. Zeker als je meer knock-out rondes hebt.
Zodoende meer kans op verrassende winnaars. FIFA zou het nog meer kunnen uitmelken door gewoon 100 landen mee te laten doen. Dan wordt het nog onvoorspelbaarder wie gaat winnen.
3 kudos 2026-06-11 22:01:41 door Dump-Pie-Dump op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Dat zegt veel over jou en je omgeving. Sterkte!
-1 kudos 2026-06-11 21:56:50 door Kneiterlinks op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
@peerke. Ik ben qua Engels een native speaker. Koeman spreekt gewoon op B1/B2 niveau. C1/C2 van een niet native hoor ik eigenlijk alleen af en toe in Noorwegen. Rutger Bregman en Pjotr Sauer zijn voorbeelden van Nederlanders die tegen C2 aan zitten.
2 kudos 2026-06-11 21:04:13 door Peerke16 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Als jij bijna geen Nederlanders kent die beter Engels spreken dan dit, dan zegt dat vooral iets over jou en de mensen die je kent en vrij weinig over de gemiddelde beheersing van het Engels onder Nederlanders.
1 kudos 2026-06-11 20:27:56 door Kneiterlinks op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Wie heeft u geleerd dat zinnen eindigen zonder punt (uw naam) of met twee punten (uw reactie)?
7 kudos 2026-06-11 20:15:56 door Krijgnouwat op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Misschien eerst een beetje aan je Nederlands werken..
2 kudos 2026-06-11 20:13:38 door Peerke16 op Gollllllll!!! Het WK is los
Hoezo 'zelfs Vitesse'? Vitesse heeft in het verleden een zelfde rol in het betaald voetbal gespeeld als elke andere niet-traditionele top drie club, ook al stelt die club tegenwoordig niks meer voor. Nac, Willem II en Groningen hebben ook ooit de beker gewonnen en Haarlem zelfs 3 keer. Wat heeft dat nou weer met het wk te maken?
1 kudos 2026-06-08 06:13:34 door TheBluesman op Nieuw gezicht voor ANWB
Idd "kneiterlinks" ga lekker op de A12 zitten als je niets weet
4 kudos 2026-06-07 21:57:13 door JorisKopvot op Nieuw gezicht voor ANWB
Zeg dan niks als je niks weet.. https://www.f1maximaal.nl/form...
6 kudos 2026-05-29 17:34:34 door Commando_Knetter op Welk land is dat?
Nee maar india wel, hij vraagt om een land niet om een provincie daar zit wel een verschil in
2 kudos 2026-05-29 17:32:37 door Rabarber op Welk land is dat?
@Nelisch | 29-05-26 | 19:26: En lekker naar de hoeren!
3 kudos 2026-05-29 17:26:31 door Nelisch op Welk land is dat?
Inwoners zijn niet belangrijk. Geld wel.
Que economie zijn wij in Europa de grootste na de grote landen als Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje. Dus in die volgorde zouden we bekend genoeg mogen zijn...
Nu ga ik eerst ff blowen, zoals alle Nederlanders.
3 kudos 2026-05-29 17:17:09 door Westsider op Welk land is dat?
Of bijvoorbeeld Bangladesh (175 miljoen), Nigeria (235 miljoen)
-1 kudos 2026-05-29 16:59:13 door Fluitui2 op Zunne grote vuurbal jonge!
@broekhoest- | 29-05-26 | 14:24: sorry baas, ik pompte 'um net iets te hard op.
4 kudos 2026-05-29 15:35:27 door darkracer125 op Militair komt er aan de andere kant van de wereld achter dat z'n vriendin vreemd gaat
je kunt geen engels zeker?
helemaal niks twee fatsoenlijke gasten.
die vent weet dus dat ze vreemd gaat want hij vraagt nog "what about..." en zij antwoord met "i don't fkn care" en een paar seconde later hebben ze het over hoe "toxic" de vriend is omdat ie een camera had geplaatst (die ze laat zien onder de bank) alleen was ze er een vergeten en daar hebben we de beelden van.
3 kudos 2026-05-29 12:24:59 door broekhoest- op Zunne grote vuurbal jonge!
Bal gehakt…. FRIKANDEL!!
1 kudos 2026-05-12 22:47:44 door Forza_Ruud_Krol op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Ze kunnen het niet eens spellen, laat staan dat ze het kunnen waarderen.
-1 kudos 2026-05-12 22:27:29 door Niettus op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Het is wel zo!
0 kudos 2026-05-04 20:38:37 door toppiesaus op Hans Teeuwen is pratende mensen zat
Hoe kom je aan al deze getallen joh?
-11 kudos 2026-05-04 11:45:59 door Kneiterlinks op Hans Teeuwen is pratende mensen zat
(Was bedoeld als reactie op iemand die 50 euro te veel geld vond)
2 kudos 2026-04-29 20:06:55 door creamandchiveschips op Wat is jouw bodycount..
@Zolderkolder | 29-04-26 | 15:07: Bouw je lekker samen op.
5 kudos 2026-04-29 13:07:46 door Zolderkolder op Wat is jouw bodycount..
Beetje ervaring is goed
0 kudos 2026-04-28 15:16:06 door De Houtzagerij op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
Of je gooit er een Cobra in, staat zo je dakkie weer bol.
-1 kudos 2026-04-28 06:52:26 door 68crat68 op Laatste renners van de Londen marathon
Je wordt enorm gemind maar ik ben het zeker met je eens
0 kudos 2026-04-28 06:37:01 door John McClane op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
Eén straat kan zelfs al het verschil maken.
0 kudos 2026-04-28 06:15:25 door Har1 op Laatste renners van de Londen marathon
hij heeft wel een punt. ofschoon z'n voorgestelde tijden vrij scherp liggen is het volgens mij niet onredelijk om tijdslimieten in te stellen bij verschillende tussen-afstanden. (inderdaad, is bij bv de elfstedentocht ook zo)
0 kudos 2026-04-28 05:47:54 door Piet.Beuk op Laatste renners van de Londen marathon
Je bent inderdaad een enorme zeurkous.
1 kudos 2026-04-28 05:46:26 door Dizsaidup op Laatste renners van de Londen marathon
Hoeveel marathons heb jij al (uit)gelopen?
-1 kudos 2026-04-27 22:11:16 door owikzegmaarwat op Prioriteiten stellen in Dnipro
als ze sterk waren konden ze de russen terugdringen en land terugveroveren en dat zie ik nog niet gebeuren. ze zijn net sterk genoeg dat ze niet onder de voet worden gelopen. ja sorry hoor maar zo is het toch? ik zie ze ook liever vandaag dan morgen winnen maar na 4 jaar zit het er gewoon niet in. dit is puur een geval van wie het eerst opgeeft, een uitputtingsoorlog.
7 kudos 2026-04-27 22:03:24 door Rasputin666 op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
Die schade is al geregeld, daar hoeven ze geen contact meer voor op te nemen.
0 kudos 2026-04-27 21:09:28 door Niebang op Laatste renners van de Londen marathon
@jesuisunedumpert | 27-04-26 | 20:35: Hij heeft een micropenis.
3 kudos 2026-04-27 21:04:07 door Kneiterlinks op Laatste renners van de Londen marathon
@PewPewPow | 27-04-26 | 20:33: Bij de Elfstedentocht gelden evengoed strenge tijdslimieten. Als je inclusief pauzes, wind, slecht ijs, files bij stempelposten de 12,5km per uur gemiddeld niet haalt (16u over 200km), dan word je ook uit de wedstrijd gehaald.
Ik vind het prima als je sport, maar denk gewoon na. Een marathon is niet iets wat iedereen kan.
0 kudos 2026-04-27 21:01:49 door Balloze binnenkater op Laatste renners van de Londen marathon
Kneiterlinks, het is niet misschien.
5 kudos 2026-04-27 20:22:24 door pannekoekmetmosterd op Laatste renners van de Londen marathon
Ik vind dit niet heel inclusief, linkse.
8 kudos 2026-04-27 19:42:14 door knielen4allah op Laatste renners van de Londen marathon
Ik vind het wel mooi dat de organisatie hem niet over het hoofd ziet. @Kneiterlinks bemoei je vooral met dit soort dingen en niet met relevante zaken zodat we zo min mogelijk last van jou hebben.
4 kudos 2026-04-27 18:35:28 door jesuisunedumpert op Laatste renners van de Londen marathon
Ben je ook een klein mens?
12 kudos 2026-04-27 18:33:01 door PewPewPow op Laatste renners van de Londen marathon
Jij bent zeker zo 1, die ook gaat zeiken als ze niet bewegen. Gaan ze eens bewegen, om misschien juist wel hun conditie te verbeteren, en zeik je nog. Beter doen en uploaden graag of minder zeuren!
6 kudos 2026-04-27 17:48:01 door Kneiterlinks op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
Contactformulier Dumpert gaat gepaard met e-mailadres. Geen twijfel dat dit wel goed komt. Jochies weten ook wel dat ze er gloeiend bij zijn en linksom/rechtsom opdraaien voor de schade als de eigenaar dat wil.
13 kudos 2026-04-27 17:38:32 door jjjjjjjjjjj op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
Misschien [telefoonnummer] er nog bij @Kneiterlinks
9 kudos 2026-04-27 17:20:28 door Kneiterlinks op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
(Was bedoeld als reactie op co sjer, die zelf zo geniaal is om te suggereren dat je de auto beter verderop kon neerzetten met Koningsdag)
5 kudos 2026-04-27 11:31:02 door Celsius63 op Prioriteiten stellen in Dnipro
@JanHuyghen | 27-04-26 | 12:59: Wat vooral opvalt, is dat Oekraïne vanuit een underdogpositie in relatief korte tijd heel nieuwe methoden heeft ontwikkeld, zoals de drones in alle maten en uitvoeringen en de onbemande voertuigen op en in het water en op land. Door deze oorlog tegen Rusland hebben ze - ook met hoge persoonlijke verliezen - heel erg veel ervaring opgedaan in een nieuwe manier van oorlog voeren. Wat dat betreft vervullen ze een pioniersrol voor de Europese legers die daar nog heel wat van kunnen leren.