409 +453 -44
Kudos
#51688 (Top 16.1736%)
| Kudos/dag | 0.15 |
| Kudos/reaguursel | 9.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 80 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -12 |
409 +453 -44
Kudos
#51688 (Top 16.1736%)
| Kudos/dag | 0.15 |
| Kudos/reaguursel | 9.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 80 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -12 |
44
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 04-12-2018 |
| Eerste reactie op | 04-12-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-22 05:05:16 door straatkat op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
Waan van de dag
4 kudos 2026-06-21 18:45:20 door de bartsmitridder op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
Oneens, tegen Japan was een prima wedstrijd. We hebben 2x gescoord - scorend vermogen van dit team is niet heel hoog, dus 2x is best netjes - en bij beide tegengoals wordt de bal van richting veranderd. De uitslag valt wat tegen, en over de wissels kun je het hebben, maar over 90 minuten is 'dramatisch' wel wat sterk...
7 kudos 2026-06-21 18:02:34 door Baron Von Awesome. op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
'Don't believe the hype, don't believe the drama' heb ik een coach wel eens horen zeggen. Ineens denken dat we kampioen worden mag, maar dat is natuurlijk de hype die dan spreekt. Maar tegen Japan was het niet dramatisch. Natuurlijk was het niet top, maar je geeft Japan daar wel te weinig credits mee. Waar anderen doorslaan in enthousiasme sla jij door de andere kant op naar mijn mening.
42 kudos 2026-06-21 18:01:41 door Greenhorn op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
Zo gaat het altijd. Eerst worden de spelers en de coach afgezeken. Dan is er een wedstrijd met een monsterscore, vervolgens hoor je diezelfde mensen ineens zeggen dat we misschien wel wereldkampioen worden. Uiteindelijk liggen we er in de kwart- of halve finale weer uit en wachten we weer tot de volgende keer.
-2 kudos 2026-06-15 07:08:10 door achtersteboven op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
Remmen was 3x niks geworden, uitwijken was zeker beter. Maarja, zo hard met een aanhanger op zo'n punt afrijden, vrij dom.
2 kudos 2026-06-07 20:16:37 door KeesKol op Politie gebruikt taser! Tijdens achtervolging op het alkmaardermeer
Ik heb dan ook geen goed onderwijs genoten.
20 kudos 2026-06-07 18:08:36 door gijssie1967 op Politie gebruikt taser! Tijdens achtervolging op het alkmaardermeer
InveRsteringen….
0 kudos 2026-05-24 18:59:37 door Janitor77 op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
Engeland
12 kudos 2026-05-16 15:35:32 door JP8926 op LIVE: Meekijken met Max
Liever wat minder populair, blijven de belangen ook minder.
Anders heb je straks de 24 uur nurenbergring in een zandbak omdat een olieprins met een dikke enveloppe zwaaide.
10 kudos 2026-05-16 15:09:28 door RobSDR op LIVE: Meekijken met Max
Schijnt volledig uitverkocht te zijn, maar zo als middenmoot is mij prima. Blijft het gratis te kijken online!
-5 kudos 2025-07-31 16:39:45 door Batavier52 op Man met kogelvrij vest opgepakt in Den Bosch
Kogelvrij is niet het juiste woord. Dit is kogelwerend.
4 kudos 2018-12-04 22:45:05 door 8-Bit op Fijn zo’n scharreltje......
Kees, nee. Doe maar gewoon niet.
-8 kudos 2018-12-04 21:35:42 door KeesKol op Fijn zo’n scharreltje......
Toevoeving, of heeft zijn wijf een pik en moet 'ie daar vanaf blijven? Vragen, vragen.