DumpStats voor Jacco92

110,026 +113942 -3916

Kudos

#401 (Top 0.1255%)

Kudos/dag 37.44
Kudos/reaguursel 77.27
Meeste kudos op 1 reaguursel 4594
Minste kudos op 1 reaguursel -699

1,424

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.48
Topreaguursels 69
Woorden per reaguursel 23.1
Reacties per reaguursel 1.22
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 07-06-2018
Eerste reactie op 07-06-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

28 kudos 2026-06-09 12:26:01 door geenspam op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Het is in Key Biscayne in Florida en blijkbaar geen wedstrijd maar een regelmatig uitje van een fietsclub. Moeilijk in te schatten hoe erg het is, als de weg nergens 2 baans wordt met gelegenheid om in te halen is het wel behoorlijk irritant voor automobilisten.

-33 kudos 2026-06-09 12:08:25 door jan1000001 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Ja, want dat doen wielrenners ook nooit? Ik zeg niet dat het netjes is, maar uit de wielrennershoek wil ik niks horen. Zat er vorige week ook weer 1 bijna onder m´n auto op een rotonde (uiteraard niet op het fietspad).

1 kudos 2026-06-08 14:16:36 door Geen jeweetwel op Lekker na het concert
K3 is al bijna 28 jaar actief, als je als 10 jarige fan was van deze meiden ben je nu 38. Misschien vroeger nooit de kans gehad om erheen te gaan. Maar vertel, waar zou jij dan heen gaan, dan kunnen we dat met zn allen gaan doen, want schijnbaar mogen mensen geen eigen smaak hebben.

11 kudos 2026-06-08 09:43:46 door dedodododedadada op Lekker na het concert
Maar het gaat gelukkig wel helemaal goed met je als je iemand bekritiseert omdat die naar een K3 concert is gegaan.

-3 kudos 2026-05-27 10:00:39 door very-ferry op Dit kan echt niet hoor...
@Reaguurdstert | 27-05-26 | 11:35: Tja, dat is je eigen schuld. Dat kind heeft nergens om gevraagd.

6 kudos 2026-05-20 15:27:58 door curryworstspecial op 50% korting voor transgenders
ik vind alleen maar dat er verschil is tussen solidariteit binnen een groep en mensen uitsluiten op basis van.
mensen die wel drinken zijn vaak ook welkom om een AA bij te wonen, vaak voor inzicht of overtuiging om te stoppen..
je kan bv niet gratis meedoen in een sportclub als de andere leden betalen.

-5 kudos 2026-05-20 15:06:24 door Jacco92 op 50% korting voor transgenders
@curryworstspecial | 20-05-26 | 16:55: Dit soort semi-verontwaardiging vermoeid me langzamerhand wel. Het is toch duidelijk wat ze deze middag willen gaan doen en met wie? Jij loopt ook niet bij de AA binnen zonder problemen, je gaat niet bij een XR-vergadering zitten als je niks met die club hebt en je gaat niet met een Ajax shirt in een Feyenoord vak zitten. Het is toch allemaal niet zo heel sociaal-ingewikkeld, of wel?

13 kudos 2026-05-07 12:11:59 door Jacco92 op BREEK: Ali B. de bak in
@jamaarikweethetbeter | 07-05-26 | 12:44: Dit proces laat zien dat steunbewijs belangrijk is en dus ook doorslaggevend kan zijn.

9 kudos 2026-05-07 10:44:40 door jamaarikweethetbeter op BREEK: Ali B. de bak in
Toch is het grootste probleem dat bewijzen ontzettend lastig is bij verkrachting. Ik hoop dat ze hier in de toekomst nog wat op vinden.

3 kudos 2026-05-06 21:47:38 door vanonder op Weer een job minder
@Greenhorn | 06-05-26 | 22:49: Uiteindelijk levert het meer banen op dan voorheen.

6 kudos 2026-05-06 20:49:22 door Greenhorn op Weer een job minder
Als het een beetje meezit gaat deze automatisch naar het laadstation. Maar verder heb je wel gelijk, dit ding zal hier en daar wat onderhoud nodig hebben, de lijnen moeten fysiek nog gecheckt worden, de verf bijgevuld, mocht dit niet automatisch gebeuren bij het laadstation. De functie lijntrekker wordt ineens lijntrekrobot-operator.

1 kudos 2026-05-06 19:57:03 door NiCeY op Ik ben een worm
Mooi. Kan ik er samen mee op een kamertje.
Tube glibberspul mee.

25 kudos 2026-05-05 07:14:13 door Saekerhett op Jij mag hier niet fietsen
Nou, volgens de verkeersborden mag je noch lopen noch fietsen over die brug, dus ik denk dat ze die schade lekker zelf kunnen betalen.

9 kudos 2026-04-29 14:21:21 door Ruitn op Verkeersetiquette
Ja maar wel ten alle tijden de gordel ophouden ivm de veiligheid.

4 kudos 2026-04-22 13:14:14 door KudtEV op Eindelijk vakantie!
@drs.Schnitzel | 22-04-26 | 14:25: Voordat je het weet zit je weer met zijn tweeën aan tafel en hoor je ze tegen de ochtend thuiskomen na een gezellige avond.

5 kudos 2026-04-22 12:32:41 door Jacco92 op Eindelijk vakantie!
@Tartaros | 22-04-26 | 14:31: Jaarlijkse gang van zaken. Ik hou ervan.

-3 kudos 2026-04-22 12:31:35 door Tartaros op Eindelijk vakantie!
Haha. Wacht maar nadat je 7 uur in de auto met ze hebt gezeten. Met je íjsjes.