210,814 +224811 -13997
Kudos
#145 (Top 0.0454%)
| Kudos/dag | 62.97 |
| Kudos/reaguursel | 39.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6453 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -374 |
210,814 +224811 -13997
Kudos
#145 (Top 0.0454%)
| Kudos/dag | 62.97 |
| Kudos/reaguursel | 39.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6453 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -374 |
5,291
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.58 |
| Topreaguursels | 77 |
| Woorden per reaguursel | 21.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.71 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 24 |
| Aantal x weggejorist | 73 |
| Geregistreerd op | 24-04-2017 |
| Eerste reactie op | 24-04-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 22:01:39 door vanonder op Nationaal Hitteplan
Nee, maar vanaf nu wel heb ik het gevoel! dankje.
1 kudos 2026-06-24 19:19:02 door dikkejenkie op Nationaal Hitteplan
Nein nein nein! Geen last van.
3 kudos 2026-06-24 14:35:45 door Settler1 op Nationaal Hitteplan
Vanaf nu wel.
4 kudos 2026-06-24 10:57:37 door G.Kalf op Nationaal Hitteplan
Het Sudetenland heeft erg veel bossen met schaduw en riviertjes voor verkoeling....
16 kudos 2026-06-24 08:27:35 door Farthdater op Nationaal Hitteplan
Dat krijg je met zo'n naam
2 kudos 2026-06-23 12:15:10 door vlinderfitness op Ballen van staal
99% zeker dat het filmpje aan de artiest van het liedje is opgedragen aangezien deze afgelopen week is overleden
3 kudos 2026-06-23 11:50:00 door zup op Ballen van staal
Gast, wanneer leer je nou eens het verschil tussen jouw persoonlijke mening (subjectief) en een feit (objectief)
10 kudos 2026-06-23 11:12:11 door de patatgeneratie op Zoek de verschillen.
Ik denk ze Weghorst dan beter in een dwangbuis kunnen achterlaten in de kleedkamer.
-1 kudos 2026-06-23 10:49:05 door Chickenchest op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
@Deleukste | 23-06-26 | 06:29: Wout wegschaal *
0 kudos 2026-06-23 09:35:05 door J.R.Oppenheimer op Wist je dat in Finland
Dat is geen dilemma. Dat is een onrealistische wens.
5 kudos 2026-06-23 09:22:02 door smizy op Wist je dat in Finland
Het dilemma is meer, hoe kom ik aan een vrouw.
0 kudos 2026-06-23 07:04:54 door jan1000001 op Adela verkoopt haar pronkstuk
Ik zie net dat Adela al een bod gedaan heeft.
0 kudos 2026-06-23 04:29:24 door Deleukste op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Wout Weghorst zou ik ook uitschelden en uitlachen.
1 kudos 2026-06-22 20:18:50 door kankerpoephoofd op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Zeg dat tegen de azc terroristen...
26 kudos 2026-06-22 15:23:50 door Gerrit de Gek op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Wie begint er met heel veel willen vernietigen? Trump.............
47 kudos 2026-06-22 14:16:14 door Forza_Ruud_Krol op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Nood breekt wet.
0 kudos 2026-06-20 07:57:39 door OttO1916 op Geen vrede!
Schreiend*
0 kudos 2026-06-20 07:56:38 door OttO1916 op Geen vrede!
De slang sloeg terug met: gij ken zeker geen wheelie? God trok zich scheiend terug, nooit meer gezien.
8 kudos 2026-06-19 20:45:00 door VetPotje op Geen vrede!
Hedde gij dat gedaan?
Nee.
Hedde gij dat gedaan?
Ja
Godverredomme Eva!
4 kudos 2026-06-18 17:31:04 door freakspark op WK kijken in stijl in Jordanië
Nee, de vrouwen zijn niet mee omdat ze anders klappen krijgen.
-1 kudos 2026-06-18 08:02:00 door very-ferry op Liev meisje <3 vogels
Gek, ik ben er al doorheen maar heb dit moment gemist blijkbaar.
2 kudos 2026-06-17 04:57:16 door bob de boarder op How het gemaakt is
Draaibanken, freesbanken en lasapparaten
0 kudos 2026-06-16 22:04:48 door Spintria op How het gemaakt is
Mensen. Mensen.
2 kudos 2026-06-16 10:09:02 door Badd Pritt op Eindelijk wat WK-statistieken waar je wel wat aan hebt
Geen enkele vogel is illegaal!
0 kudos 2026-06-15 17:11:23 door zonnevuurbaljonguh op Bavianen nemen huis over
@nooneknows | 15-06-26 | 13:13: Als die bavianen hebben, scheuren ze je levend uit elkaar. Ik zou daar niet zo tussen gaan lopen. Zo dan.
1 kudos 2026-06-15 11:13:25 door nooneknows op Bavianen nemen huis over
Geloof dat het woordje " zin" niet helemaal juist is, de rest is spot on
0 kudos 2026-06-14 08:01:18 door kankerpoephoofd op Ik kom te laat op werk volgens mij
Das leuk en aardig maar dit gaat elke dag zo.
6 kudos 2026-06-14 05:47:59 door Vwiend op Tik...
Misschien houdt hij gewoon niet zo erg van poepen en kropt hij het liever op. Je weet natuurlijk niet wat zo'n kind denkt.
0 kudos 2026-06-14 01:18:50 door GraafSteno op Ik kom te laat op werk volgens mij
Heel goed. Ik had ook wat moeite met de wijze waarop de zoon zijn vader toesprak. Het is beter om even "mee te gaan" met de man. "Ja pap, het is al wel laat maar we bellen straks wel even en dan is het wel in orde." - Enige tijd later is de verwarring weer weg en dan maakt hij zich niet meer druk over te laat komen. Meteen benadrukken dat iemand met dementie het helemaal fout heeft, zorgt voor erg veel onrust.
4 kudos 2026-06-14 00:02:32 door Goudenklitje op Schans pakken
Oppenheimer was helemaal geen meisje. Jank eens wat minder
1 kudos 2026-06-12 16:45:11 door Zeepvrijewasgel op Politie probeert 50 scooters aan te houden
@Boel-Kloedig | 12-06-26 | 17:24: Iets zegt me dat je het helemaal niet hebt gecontroleerd. Op 0,25x snelheid tel ik er 46. De laatkomer achter de politieauto meegerekend.
6 kudos 2026-06-12 15:24:28 door Boel-Kloedig op Politie probeert 50 scooters aan te houden
Ik ben zo'n gek die dit gaat controleren, maar je hebt gelijk.
4 kudos 2026-06-09 14:28:57 door aequum est aequum op Saxofoonmeneer ist wieder da!
Mensen die hier zoveel geld voor uitgeven vinden dit prachtig.
6 kudos 2026-06-07 21:54:01 door Uhoortnogvanons op Burenruzie gaat verkeerd
@Bunze, zo enig vind ik het niet hoor.
-20 kudos 2026-06-07 21:36:57 door Bunze op Burenruzie gaat verkeerd
Enigste taal. Geen accent. Wel paspoort.
Zijn er meer talen/paspoorten in NL? :)
Zoiets.
-30 kudos 2026-06-07 21:36:53 door gatochweg op Burenruzie gaat verkeerd
lijkt meer Gronings
-5 kudos 2026-06-01 20:37:53 door Creatieloos op Hete ballen vs iets groens
Plusje, ook al vind ik het kut , dat jij hem voor mij maakte.
1 kudos 2026-05-31 19:40:35 door OmeWank op Die doomscroll-verslaving...
vergeet de reaguursels niet van middelmatige reaguurders zoals jij en ik
3 kudos 2026-05-31 19:08:52 door Soepstengl op Die doomscroll-verslaving...
Ik herinner me alleen tieten.
5 kudos 2026-05-30 16:52:25 door IslandI op Goedemorgen
Metselaars bij ons achter mepten rond 6 uur altijd even de speciekuip schoon. Natuurlijk wel last van, maar hoort erbij in een nieuwbouwwijk. Ook leuk dat ik aan de muziek kon horen welke werklui er waren. Stukadoors: Turkse muziek. Steigerbouwers: Hardcore. Schilders: Radio NL.
0 kudos 2026-05-30 15:36:21 door deadrabbits op Goedemorgen
En jij maar uitslapen.
0 kudos 2026-05-29 10:54:46 door maattie op Iedereen heeft wel een beetje homo
En als er geen foto's van zijn genomen die bij de aftiteling voorbij komen
7 kudos 2026-05-28 20:39:21 door A.tractie op Iedereen heeft wel een beetje homo
Dan ben je een dronken homo.
11 kudos 2026-05-28 17:26:07 door Hetlievemeisje op Iedereen heeft wel een beetje homo
Dan wil je je geld terug blijkbaar.
26 kudos 2026-05-28 17:07:05 door Lekkerekerel op Iedereen heeft wel een beetje homo
Zolang je je het nog kan herinneren wel.
7 kudos 2026-05-28 13:01:28 door Creatieloos op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
Je kan zien dat het hem diep heeft geraakt.
0 kudos 2026-05-27 17:43:26 door drsniffles op Stop maar met het geluidsoverlast.
muhaha, dacht dat je met je juiste antwoord kwam ipv de verkeerde te benoemen, ik kruip weer terug, excuseer
-1 kudos 2026-05-27 17:41:21 door drsniffles op Stop maar met het geluidsoverlast.
gast google het eens even voor je bijdehand gaat doen
3 kudos 2026-05-27 07:06:25 door dikkeBMW19 op Potver, wat een hitte!
Ha GAY!!!
-1 kudos 2026-05-25 16:48:01 door shorpy op Cliffhanger
Moet jij zeggen! Andere natuurkrachten mogen zeker wel, Oppenheimer?