1,087 +1242 -155
Kudos
#36312 (Top 11.3623%)
| Kudos/dag | 217.4 |
| Kudos/reaguursel | 7.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 100 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
1,087 +1242 -155
Kudos
#36312 (Top 11.3623%)
| Kudos/dag | 217.4 |
| Kudos/reaguursel | 7.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 100 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
150
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 30 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 14.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 38 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 18-06-2026 |
| Eerste reactie op | 18-06-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-23 19:16:05 door Uhoortnogvanons op Afslagje gemist
Eerder horen. Horen hoe hij zijn motor niet onder controle heeft.
4 kudos 2026-06-23 10:29:05 door Aarsveer op Ff weg hier
Graag met een Thaise haai!
4 kudos 2026-06-23 06:44:03 door Creatieloos op Outdoor yogaklasje op Times Square tijdens het WK
Die met de banjo?
2 kudos 2026-06-23 05:15:57 door John McClane op Putain zat in een dagelijkse dip.
Geen probleem kameraad. Bordje bospaddenstoelensoep?
12 kudos 2026-06-22 17:16:09 door ZekerGeenRobot op Mexicanen vergeten nooit #2
Met geldpot natuurlijk, anders tellen de excuses niet.
1 kudos 2026-06-22 16:06:33 door Hakkie op Kaketoe is koning
nee, als ik die grap hier ook nog eens moet maken kom ik niet aan kaketoe.
-2 kudos 2026-06-22 09:29:59 door _Dempurt_ op Sneeuwpanther kiest een maatje te groot
die kat wees nog naar de camera
2 kudos 2026-06-22 06:24:30 door TjerkBoerakker op Scratchbaas zonder vinyl
Hoezo, hij komt uit de tijd dat dit ontstaan is.
42 kudos 2026-06-21 12:44:31 door Styllurt op Onkruid vergaat niet!
Toffe serie idd, kijk er graag naar.
Of zoals Gerald zou zeggen: Naisrie owatch ontelly and blablabla yoknd.
-5 kudos 2026-06-20 16:50:10 door Grote Superknurft op GTA in het eggie
Scherp, had hem niet gezien
12 kudos 2026-06-20 11:18:26 door Internetriddert op Je rol heel serieus nemen
@zup | 20-06-26 | 12:49: Ik heb ooit eens een clown verzopen in het riool.
5 kudos 2026-06-20 10:49:20 door zup op Je rol heel serieus nemen
Of veerkracht en weerstand creëren
0 kudos 2026-06-19 20:01:55 door duuveseboer op De auto van je…
Dan ben je het product van een bedrijfsongeval
0 kudos 2026-06-19 13:46:27 door Zoishetookweer op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
@tijdelijkeban | 18-06-26 | 20:45: aan de filmpjes van deze week op het internet natuurlijk!!
-5 kudos 2026-06-19 12:03:04 door Cesare Lombroso op Rolling Stones Kurhaus 1964
Doerak is Russisch; het betekent letterlijk domkop, idioot of gek.
4 kudos 2026-06-19 12:02:44 door Wateenaccountnaamzeg op Volvo boomer wilt boekje lezen
Zeker, vooral hier want hier krijgt het elke keer reacties, uitlokken heet dat.
8 kudos 2026-06-19 11:24:37 door Paymaster op Zeuren is oppleuren
Ze nemen afstand van de man zijn daden, geven aan dat het niet overeenkomt met hun normen en waarden en bevestigen dat hij daar niet meer wordt ingehuurd. Lijkt me prima zonder al te veel poeha.
8 kudos 2026-06-19 11:23:21 door onkl op Zeuren is oppleuren
Welnee. Blijkbaar hebben mensen ergens een oude post gevonden dat die gast daar zou werken, dus het bedrijf legt uit dat dat alweer een tijd terug was en dat ze zelf niet direct fan zijn van dit soort gedrag. Dit soort heksenjachten moet je nu eenmaal in de kiem smoren.
Waarom ze daar een heel verhaal voor nodig hebben is me dan wel een raadsel.
11 kudos 2026-06-18 21:21:21 door Orichinals op Engelengeduld
Dit is wel echt en dit is niet het slechtste, het kan nog erger. Ja, zeker wel.
11 kudos 2026-06-18 21:00:28 door goempert op Engelengeduld
Ohhh je hebt ze er zeker tussen zitten.
-1 kudos 2026-06-18 20:30:23 door nieuwsgierige pelg op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@Internetriddert | 18-06-26 | 18:46: Jij hebt een vraag gesteld, ik heb erop geantwoord. Punt.
5 kudos 2026-06-18 19:14:50 door Kenny0031 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Z'n benen onderuit schoppen.
0 kudos 2026-06-18 18:45:00 door tijdelijkeban op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Waar merk je dat aan dan?
10 kudos 2026-06-18 18:32:12 door Rozemary op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
nou wurggreep lijkt me niet handig als hij echt een mes heeft , en hij steekt naar achter ben je de pineut
3 kudos 2026-06-18 18:13:24 door simvastatien op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Ja!
Jij altijd. xxx
0 kudos 2026-06-18 16:46:10 door Internetriddert op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@nieuwsgierige pelg | 18-06-26 | 18:35: Al jouw reaguursels zijn ook vervelend, nooit eens grappig en eigenlijk gewoon ronduit saai maar daar zeg ik toch ook niks van?
-1 kudos 2026-06-18 16:44:08 door Internetriddert op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@Poopulist | 18-06-26 | 18:30: Een aantal taalfouten is meervoud pannenkoek.
Een aantal kan twee of meer zijn dus meervoud.
Man man man, verbeter me dan goed.
0 kudos 2026-06-18 16:35:23 door nieuwsgierige pelg op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Je mag daar wat van vinden, maar aangezien ik ze zelf al opgemerkt had, vind ik het onnodig en zelfs vervelend om mijn aandacht daar nog eens op te vestigen.
-2 kudos 2026-06-18 16:30:50 door Poopulist op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Het is "Er zit een aantal taalfouten in de (onder)titel". Het is maar 1 aantal, dus het werkwoord moet ook in de enkelvoudsvorm.
0 kudos 2026-06-18 16:12:15 door Wakemeister op Amazon bezorger met kronkel in koppie
In principe wel.
2 kudos 2026-06-18 16:11:25 door DoeIsNietDoen op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Als dat jouw prioriteit is wel.
Iets meer inhoudelijk reageren ipv een @internetriddert te proberen zijn zou je kunnen sieren.
4 kudos 2026-06-18 16:09:31 door 28K8Modem op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Ja
-1 kudos 2026-06-18 14:42:23 door Erwin74 op Zaterdag code oranje in Houston.
@Opa-Henk | 18-06-26 | 08:54: Nope. Niet waar. Er is maar één snelweg tussen Austin en San Antonio waar je 85 miles per uur mag rijden. Alle overige zijn 70 en 75, wat nog steeds sneller is dan in Nederland. Is toegestaan. Gelukkig zijn flitsers niet toegestaan, behalve de lasergun van de politie, en is de pakkans bij te hard rijden miniem. Daar wordt dan ook gretig gebruik van gemaakt en het overgrote deel rijdt harder dan de toegestane snelheid.
0 kudos 2026-06-18 14:24:59 door Daan_O op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Je kan toch zo voorspellen hoe zoiets gaat? Tokkie wijf is maar wat trots op haar zielige optreden, gooit het in 1 of andere groepschat en andere Tokkie in die groep denkt: hoppaaaa.
19 kudos 2026-06-18 13:23:00 door jamaarikweethetbeter op Zaterdag code oranje in Houston.
Opa-Henk heeft al last van de warmte.
-50 kudos 2026-06-18 12:54:41 door Opa-Henk op Zaterdag code oranje in Houston.
in Texas standaard 85 miles/hour op de Highways, dat is toch 136 Km/h ..
Lijkt mij dat zij harder kunnen rijden..
Al is ons getal groter....
7 kudos 2026-06-18 12:27:00 door curryworstspecial op Meisje doet broek uittrekken
he als ze maar het figuur kan tonen, een porno intro hoeft ook op niet veel te slagen toch?
-7 kudos 2026-06-18 09:38:51 door ikdenkwat op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Politie ingevorderd.