1,087 +1242 -155
Kudos
#36312 (Top 11.3623%)
| Kudos/dag | 217.4 |
| Kudos/reaguursel | 7.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 100 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
1,087 +1242 -155
Kudos
#36312 (Top 11.3623%)
| Kudos/dag | 217.4 |
| Kudos/reaguursel | 7.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 100 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
150
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 30 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 14.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 38 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 18-06-2026 |
| Eerste reactie op | 18-06-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-52 kudos 2026-06-19 22:28:33 op Man fietst tegen auto in de regen
Reden genoeg om er vol tegenaan te rijden?
-12 kudos 2026-06-22 18:43:39 op Perfecte moment voor een huwelijksaanzoek tijdens Uruguay - Kaapverdië
*I.
-9 kudos 2026-06-18 12:38:42 op Beste interview van het WK tot nu toe
Ja precies, en zij is ook niet echt bruin.
-8 kudos 2026-06-20 08:37:52 op Man fietst tegen auto in de regen
@altijd-guus | 20-06-26 | 01:41: Oh, ik heb wat lelijks gezegd tegen Guusje.
Nu komt Guusje hier om ook z'n zegje te doen want zo is Guusje.
Wat een kleuter ben jij zeg.
Misschien moet je eens wat minder op Dumpert zitten en wat met je leven gaan doen.
Ga je hier nu ook weer op reageren? Ja hè?
Of nee, dat kan niet want dan laat je je kennen.
Lastig om nu wel of niet wat te schrijven hè?
Je leest dit sowieso want zo is Guusje. Hahaha!
-7 kudos 2026-06-22 09:13:56 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Bezuinigingen bij de publieke omroep betekent niet dat te dure programma's voortgezet dienen worden, dat is juist de hele essentie van bezuinigen.
Wat een domme upload.
-7 kudos 2026-06-20 08:32:38 op Man fietst tegen auto in de regen
@BronstigPaard | 19-06-26 | 22:31: Indirect wel.
Wij zien de bus dus waarom ziet hij de bus niet?
Met andere dingen bezig? Lijkt me wel hè?
-6 kudos 2026-06-18 18:07:34 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Er zitten een aantal taalfouten in de (onder)titel.
Mag ik daar wat van vinden?
-4 kudos 2026-06-19 16:16:43 op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Nou, ik vond het anders bijzonder plezierlijk bij de uitvaart van m'n jacht.
-4 kudos 2026-06-19 13:21:50 op Even wat wier opruimen
Ik zweer bij Roundup.
Geweldig spul, helemaal geen last van waterplanten meer!
-4 kudos 2026-06-21 19:58:33 op RE: Bezzecchi geeft bitchslap
Misschien zouden ze dat in de tags moeten zetten!
Oh wacht...
-3 kudos 2026-06-18 16:32:55 op Lekker klimmen
Hij schrikte.
-3 kudos 2026-06-18 12:37:54 op Het dak gaat er af in Moskou
*olieterminal.
-3 kudos 2026-06-23 12:10:21 op Stall warning. Stall warning.
Volgens mij een Extra 180° hoor.
-3 kudos 2026-06-20 09:31:46 op Dumpert Stormbulletin: tak op je dak
Best wel goed gefilmd hè?
-3 kudos 2026-06-20 12:20:09 op Wil je net oversteken
*Houdt.
-3 kudos 2026-06-18 14:11:54 op Meisje doet broek uittrekken
www.linknaarhetvervolg punt nl.
-3 kudos 2026-06-19 16:19:49 op Re: Kampen hij komt eraan!!
Maar die waren er toch ook nog niet?
-2 kudos 2026-06-19 20:12:08 op Geen vrede!
Die slang heeft echt een enorm gevoel voor humor.
-2 kudos 2026-06-19 16:30:29 op Stukje metaal in je been
@altijd-guus | 19-06-26 | 15:35: Waarom is werken met je handen het hoogst haalbare voor jou?
En dan ook al vele jaren reaguurder, da's allemaal wel heel erg triest zeg.
-2 kudos 2026-06-19 20:13:37 op Stukje metaal in je been
@altijd-guus | 19-06-26 | 16:57: En dan ook nog dom reageren.
Man, waar zit je waardigheid?
-2 kudos 2026-06-18 17:31:01 op Wat heb jij in je bank
Ik heb een Lamborghini Gallardo LP550 Balboni Edition.
Heb je ook niks aan.
-2 kudos 2026-06-19 09:38:51 op Zitvolleybal heren willen nieuwe stappen zetten?
De aanvoerder zag dat ook helemaal niet zitten.
Hij is uiteindelijk degene die ermee zit.
En daar zit natuurlijk niemand op te wachten.
-2 kudos 2026-06-20 12:15:11 op Dumpert stormbulletin: Rolwolk Brouwersdam
Zo'n rolwolk over je badslippers is ook geen pretje.
-1 kudos 2026-06-18 09:53:48 op Auto vliegt in brand op de A28
@bulletje1960 | 18-06-26 | 09:12: 50/60/100.000 ton.
-1 kudos 2026-06-19 08:23:20 op Het gras is niet alleen groener..
@Slissy_boy | 19-06-26 | 00:55: Nee, da's "onder het droad door vrett'n".
-1 kudos 2026-06-20 17:17:38 op Donnie geeft Medal of honour
@Routine | 20-06-26 | 11:30: Zulke mensen hebben kennelijk wat te bewijzen.
Dat gaan ze dan op internet doen.
Deze Guus is kennelijk een hele Piet hier en hij wil graag dat wij dat weten, da's helemaal hilarisch.
Het interesseert werkelijk helemaal niemand maar goed.
Internetpunten hebben geen waarde, dat snapt hij kennelijk ook niet.
Je moet vertellen wat mensen willen weten, niet wat je kwijt wil, da's een enorm verschil.
Ik vind het allemaal best triest en Guus neemt Dumpert ook heel serieus, ik heb echt medelijden met die gast.
-1 kudos 2026-06-18 18:44:08 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@Poopulist | 18-06-26 | 18:30: Een aantal taalfouten is meervoud pannenkoek.
Een aantal kan twee of meer zijn dus meervoud.
Man man man, verbeter me dan goed.
-1 kudos 2026-06-21 13:03:45 op Fijne zondag allemaal!
Wat moet je toch met een rugnummer?
Wil je een elftal bouwen of zo?
-1 kudos 2026-06-23 23:01:35 op Geen zin om je tuin bij te houden?
Wist je dat je die heel mooi kunt gebruiken bij paintball?
-1 kudos 2026-06-23 20:19:15 op Warme dinsdagmiddag in Langweer
Die dingen hadden we moeten hebben in 1940!
-1 kudos 2026-06-20 08:43:42 op Onweer nijkerk
Mooi hoor.
Maar een nieuwe serie Hitteplan (of is het Hittenplan?) zou ook wel mogen na al dit natuurgeweld.
-1 kudos 2026-06-22 17:20:21 op Donkere dagen voor HalperNL
Hij heeft maar één zonnebril.
En die maakt een hoop herrie.
0 kudos 2026-06-19 09:27:55 op Zie je nou wel
Er war nicht da.
0 kudos 2026-06-22 08:07:45 op Goed nieuws van Jeremy
En uploader moet meer Dumpert kijken.
www.dumpert punt nl/item/100155095_19fe50ca
0 kudos 2026-06-19 09:40:21 op Het gras is niet alleen groener..
Mijn buurman heeft helemaal geen gras.
0 kudos 2026-06-18 20:25:17 op Wat heb jij in je bank
@lamskabouter | 18-06-26 | 17:40: Dacht je dat?
Ten eerste moet je iedereen netjes te woord staan want anders ben je "arrogant".
Iedereen wil een praatje maken.
Ook moet je steeds even gasgeven want dat willen ze graag, dan doe je dat uiteraard.
Ten tweede hangt iedereen op en om je auto om een selfie te schieten.
Krassen maakt niet uit, de foto des te meer.
Ten derde krijg je belangstelling van de verkeerde vrouwen, vreselijk irritant.
En tenslotte, je hebt niet heel veel bagageruimte en het is gewoon onzinnig om er boodschappen mee te doen.
Kortom, het is, net als de OP zegt, wel gaaf maar je hebt er niks aan.
0 kudos 2026-06-20 16:55:05 op Bliksem bijt Man bijt hond-toren
Sinds Chuck Norris overleden is zijn er ineens veel meer inslagen geregistreerd.
Ik denk dat Thor een beetje bang was om Chuck te raken want dan zouden de rapen pas écht gaar zijn.
0 kudos 2026-06-22 09:14:45 op Kees haat warmte
Kees doet niet aan fappen.
0 kudos 2026-06-19 16:34:16 op Dumpert Hitteplan #11
Ik vind het wel een beetje ongepast om zo over een begraafplaats te lopen.
0 kudos 2026-06-19 08:29:40 op De auto van je…
Uploader denkt dat er 'hoer' staat maar da was nie.
0 kudos 2026-06-20 09:29:04 op Onweer nijkerk
Ik ben inmiddels begonnen met het tettenwerk.
We gaan er een mooie dag van maken!
0 kudos 2026-06-21 18:54:28 op Scratchbaas zonder vinyl
*matcht.
Het werkwoord is matchen, de stam is match dus wordt derde persoon enkelvoud stam+t: matcht.
Hoe moeilijk is dat nou?
0 kudos 2026-06-21 14:20:34 op Wat vinden ze er op straat van?
Piet Schrijvers niet vergeten anders vallen er geheid doelpunten.
0 kudos 2026-06-18 11:31:00 op Re: Oekraïne slaat weer toe
@RealChemicalEngineer | 18-06-26 | 10:06: Account is verwijderd door de gebruiker.
Wat jij bedoelt is "weggejorist en opgerot", al dan niet tijdelijk.
0 kudos 2026-06-18 18:46:10 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@nieuwsgierige pelg | 18-06-26 | 18:35: Al jouw reaguursels zijn ook vervelend, nooit eens grappig en eigenlijk gewoon ronduit saai maar daar zeg ik toch ook niks van?
0 kudos 2026-06-22 22:52:23 op Doe maar een schermpje
Very funny Scotty, now beam up my clothes.
0 kudos 2026-06-21 14:23:37 op Onkruid vergaat niet!
Wat? Richard Ham?
0 kudos 2026-06-23 12:17:44 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Ja.
0 kudos 2026-06-21 18:46:45 op Tante Corrie is ook los
@Parabolicus | 21-06-26 | 18:01: Ik heb een eigen wiki-pagina maar ik ben gelukkig wel heel bescheiden gebleven.
0 kudos 2026-06-18 16:43:09 op Meneer op kantoor
Dat kunnen mannen inderdaad ook, handen intrekken en dan blijven hangen i.p.v. met je kop op de vloer vallen.
Wat een domme meme was dat zeg.