DumpStats voor Internetriddert 👶

1,087 +1242 -155

Kudos

#36312 (Top 11.3623%)

Kudos/dag 217.4
Kudos/reaguursel 7.25
Meeste kudos op 1 reaguursel 100
Minste kudos op 1 reaguursel -52

150

Reaguursels

Reaguursels/dag 30
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14.4
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 38
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 18-06-2026
Eerste reactie op 18-06-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-8 kudos 2026-06-20 08:37:52 op Man fietst tegen auto in de regen
@altijd-guus | 20-06-26 | 01:41: Oh, ik heb wat lelijks gezegd tegen Guusje.
Nu komt Guusje hier om ook z'n zegje te doen want zo is Guusje.
Wat een kleuter ben jij zeg.
Misschien moet je eens wat minder op Dumpert zitten en wat met je leven gaan doen.
Ga je hier nu ook weer op reageren? Ja hè?
Of nee, dat kan niet want dan laat je je kennen.
Lastig om nu wel of niet wat te schrijven hè?
Je leest dit sowieso want zo is Guusje. Hahaha!

-7 kudos 2026-06-22 09:13:56 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Bezuinigingen bij de publieke omroep betekent niet dat te dure programma's voortgezet dienen worden, dat is juist de hele essentie van bezuinigen.
Wat een domme upload.

-7 kudos 2026-06-20 08:32:38 op Man fietst tegen auto in de regen
@BronstigPaard | 19-06-26 | 22:31: Indirect wel.
Wij zien de bus dus waarom ziet hij de bus niet?
Met andere dingen bezig? Lijkt me wel hè?

-4 kudos 2026-06-19 13:21:50 op Even wat wier opruimen
Ik zweer bij Roundup.
Geweldig spul, helemaal geen last van waterplanten meer!

-2 kudos 2026-06-19 20:12:08 op Geen vrede!
Die slang heeft echt een enorm gevoel voor humor.

-2 kudos 2026-06-19 16:30:29 op Stukje metaal in je been
@altijd-guus | 19-06-26 | 15:35: Waarom is werken met je handen het hoogst haalbare voor jou?
En dan ook al vele jaren reaguurder, da's allemaal wel heel erg triest zeg.

-2 kudos 2026-06-19 20:13:37 op Stukje metaal in je been
@altijd-guus | 19-06-26 | 16:57: En dan ook nog dom reageren.
Man, waar zit je waardigheid?

-2 kudos 2026-06-18 17:31:01 op Wat heb jij in je bank
Ik heb een Lamborghini Gallardo LP550 Balboni Edition.
Heb je ook niks aan.

-1 kudos 2026-06-20 17:17:38 op Donnie geeft Medal of honour
@Routine | 20-06-26 | 11:30: Zulke mensen hebben kennelijk wat te bewijzen.
Dat gaan ze dan op internet doen.
Deze Guus is kennelijk een hele Piet hier en hij wil graag dat wij dat weten, da's helemaal hilarisch.
Het interesseert werkelijk helemaal niemand maar goed.
Internetpunten hebben geen waarde, dat snapt hij kennelijk ook niet.

Je moet vertellen wat mensen willen weten, niet wat je kwijt wil, da's een enorm verschil.
Ik vind het allemaal best triest en Guus neemt Dumpert ook heel serieus, ik heb echt medelijden met die gast.

-1 kudos 2026-06-18 18:44:08 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@Poopulist | 18-06-26 | 18:30: Een aantal taalfouten is meervoud pannenkoek.
Een aantal kan twee of meer zijn dus meervoud.
Man man man, verbeter me dan goed.

-1 kudos 2026-06-21 13:03:45 op Fijne zondag allemaal!
Wat moet je toch met een rugnummer?
Wil je een elftal bouwen of zo?

-1 kudos 2026-06-20 08:43:42 op Onweer nijkerk
Mooi hoor.
Maar een nieuwe serie Hitteplan (of is het Hittenplan?) zou ook wel mogen na al dit natuurgeweld.

0 kudos 2026-06-22 08:07:45 op Goed nieuws van Jeremy
En uploader moet meer Dumpert kijken.
www.dumpert punt nl/item/100155095_19fe50ca

0 kudos 2026-06-18 20:25:17 op Wat heb jij in je bank
@lamskabouter | 18-06-26 | 17:40: Dacht je dat?
Ten eerste moet je iedereen netjes te woord staan want anders ben je "arrogant".
Iedereen wil een praatje maken.
Ook moet je steeds even gasgeven want dat willen ze graag, dan doe je dat uiteraard.
Ten tweede hangt iedereen op en om je auto om een selfie te schieten.
Krassen maakt niet uit, de foto des te meer.
Ten derde krijg je belangstelling van de verkeerde vrouwen, vreselijk irritant.
En tenslotte, je hebt niet heel veel bagageruimte en het is gewoon onzinnig om er boodschappen mee te doen.
Kortom, het is, net als de OP zegt, wel gaaf maar je hebt er niks aan.

0 kudos 2026-06-20 16:55:05 op Bliksem bijt Man bijt hond-toren
Sinds Chuck Norris overleden is zijn er ineens veel meer inslagen geregistreerd.
Ik denk dat Thor een beetje bang was om Chuck te raken want dan zouden de rapen pas écht gaar zijn.

0 kudos 2026-06-19 16:34:16 op Dumpert Hitteplan #11
Ik vind het wel een beetje ongepast om zo over een begraafplaats te lopen.

0 kudos 2026-06-19 08:29:40 op De auto van je…
Uploader denkt dat er 'hoer' staat maar da was nie.

0 kudos 2026-06-20 09:29:04 op Onweer nijkerk
Ik ben inmiddels begonnen met het tettenwerk.
We gaan er een mooie dag van maken!

0 kudos 2026-06-21 18:54:28 op Scratchbaas zonder vinyl
*matcht.
Het werkwoord is matchen, de stam is match dus wordt derde persoon enkelvoud stam+t: matcht.
Hoe moeilijk is dat nou?

0 kudos 2026-06-18 11:31:00 op Re: Oekraïne slaat weer toe
@RealChemicalEngineer | 18-06-26 | 10:06: Account is verwijderd door de gebruiker.
Wat jij bedoelt is "weggejorist en opgerot", al dan niet tijdelijk.

0 kudos 2026-06-18 18:46:10 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@nieuwsgierige pelg | 18-06-26 | 18:35: Al jouw reaguursels zijn ook vervelend, nooit eens grappig en eigenlijk gewoon ronduit saai maar daar zeg ik toch ook niks van?

0 kudos 2026-06-21 18:46:45 op Tante Corrie is ook los
@Parabolicus | 21-06-26 | 18:01: Ik heb een eigen wiki-pagina maar ik ben gelukkig wel heel bescheiden gebleven.

0 kudos 2026-06-18 16:43:09 op Meneer op kantoor
Dat kunnen mannen inderdaad ook, handen intrekken en dan blijven hangen i.p.v. met je kop op de vloer vallen.
Wat een domme meme was dat zeg.