14,005 +19398 -5393
Kudos
#5233 (Top 1.6375%)
| Kudos/dag | 8.46 |
| Kudos/reaguursel | 8.45 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 912 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -237 |
14,005 +19398 -5393
Kudos
#5233 (Top 1.6375%)
| Kudos/dag | 8.46 |
| Kudos/reaguursel | 8.45 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 912 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -237 |
1,658
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 6.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.55 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 34 |
| Geregistreerd op | 10-12-2021 |
| Eerste reactie op | 12-12-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 14:49:01 door Natte_Droomvlucht op Vechtdalrally met lichtshowtje
https://open.spotify.com/track...
5 kudos 2026-06-24 14:04:23 door Farthdater op Vechtdalrally met lichtshowtje
AI slop
3 kudos 2026-06-20 08:07:37 door Vmbo-plutser2 op Hoe is het met Krakaka meneer?
@SteavyBatser | 20-06-26 | 09:35: ja, bij de christenbekeerbus toch dacht ik?
1 kudos 2026-06-20 07:35:12 door SteavyBatser op Hoe is het met Krakaka meneer?
@pannekoekmetmosterd | 19-06-26 | 22:55: die vrouw zelf is nu een zure doos geworden hoor. Staat wel ergens op Dumpert.
15 kudos 2026-06-19 20:55:12 door pannekoekmetmosterd op Hoe is het met Krakaka meneer?
Ik ben nog steeds op zoek naar "Jaaaahhhh en als't maar gezellig is toch?! Feestje! Dak deraf! Geef maar gas!"
0 kudos 2026-06-12 12:22:20 door Multivac op Echte liefde is
Bin-goow
0 kudos 2026-06-12 09:13:38 door Jackiegoal op Echte liefde is
McDoonots
-1 kudos 2026-06-10 21:03:33 door sigpro op Witte kerst in juni
Als je niet zonder winterbandjes kan rijden in zulke omstandigheden, lever je rijbewijs maar in. En Imprivata is af en toe zwaar ruk.....
-2 kudos 2026-06-10 19:10:12 door ddam op Kinderen dansen op muziek
We hebben er een heleboel in leven gehouden en die zitten nu in een rubberboot deze kant op
-2 kudos 2026-06-10 18:42:04 door Dasol op Kinderen dansen op muziek
@HierSukkeKok | 10-06-26 | 20:13:
Komt nog eens bij, het tempo waarmee de bevolking daar aan het groeien is kan men sowieso nooit tegen op "doneren"
0 kudos 2026-06-10 18:31:27 door Fuddd op Kinderen dansen op muziek
Goeie conclusie na het zien van de dumpertfilmpje!
12 kudos 2026-06-10 18:13:44 door HierSukkeKok op Kinderen dansen op muziek
Dat geld verdwijnt al jaaaaaaaren in de zakken van President Mtumbu, Generaal Ngubu en/of minister Okonsu. En de komende eeuwen zal het verdwijnen in de zakken van hun kinderen en kleinkinderen.
15 kudos 2026-06-10 18:04:18 door NatteKiwi op Kinderen dansen op muziek
Ik zie in dit filmpje meer geluk bij elkaar dan in heel Europa. Dus die guldens zijn goed besteed!
3 kudos 2026-06-09 13:15:12 door klapmegool op Spelen met VR bril
Ik val van de trab
0 kudos 2026-06-09 10:05:24 door threeheadedmonkey op Spelen met VR bril
Je wat?
6 kudos 2026-06-04 13:28:52 door Creatieloos op Roadrage!
Pisvolk.
-2 kudos 2026-06-04 12:59:50 door Toompie888 op Roadrage!
*peaceful.
4 kudos 2026-05-29 20:39:52 door 3.14159265 op Fatbikert zit op telefoon
@IKEA-hotdog, als die fatbike 25 (of harder) kan zonder trappen is het geen fiets maar wordt het gezien als een (onverzekerde) bromfiets. Naar mijn weten steken die wat anders in de wedstrijd dan normale fietsers, omdat je geacht wordt een roze pasje te hebben.
1 kudos 2026-05-29 18:01:23 door IKEA-hotdog op Fatbikert zit op telefoon
Vaak 50 / 50 bij verzekeraars. Fietsers kunnen letterlijk alles fout doen en dan nog vaak auto zijn schuld.
0 kudos 2026-05-29 17:52:17 door Styllurt op Fatbikert zit op telefoon
Lekker onverzekerd, lekker zelf dokken. En terecht.
3 kudos 2026-05-29 16:11:15 door Aarsveer op Fatbikert zit op telefoon
Welnee. Dit is Nederland.
7 kudos 2026-05-29 15:15:03 door ViezeVlieg op Fatbikert zit op telefoon
Hij ligt er al krom van.
18 kudos 2026-05-29 12:19:42 door oh nee he op Fatbikert zit op telefoon
dat wordt betalen pappa en mamma
12 kudos 2026-05-29 12:16:03 door AllAnusMorissette op Iedereen heeft wel een beetje homo
Een joga positie. Holle rug, bolle rug, in gewone niet-havermelk drinkende mensentaal.
2 kudos 2026-05-26 17:04:13 door Stomtoevallig op Pikkeboef hacked vanmoof met telefoon
Al stond hij overdwars, dan had hij hem hooguit even opzij kunnen zetten. Maar om nou een fiets mee te nemen omdat hij bijzonder geparkeerd staat?
2 kudos 2026-05-22 13:47:02 door Imprivata op Goedemorgen!
@Kreationist | 22-05-26 | 14:04: Shit typo...je hebt gelijk
-2 kudos 2026-05-22 13:46:06 door Imprivata op Goedemorgen!
@Kreationist | 22-05-26 | 14:04: Nee klopt niet, check kentekenregister.
1 kudos 2026-05-22 12:04:59 door Kreationist op Goedemorgen!
93 staat er
1 kudos 2026-05-16 06:20:00 door LieverSudoDanZwitsal op Die ene collega
Pogostickmeneer doet daar in ieder geval goed z'n best voor.
16 kudos 2026-05-15 20:11:19 door Xpertos op Die ene collega
niet waar, de aarde is rond.. net als een pannenkoek
-20 kudos 2026-05-15 18:46:45 door Rest in privacy op Die ene collega
De aarde is plat. Staat op feesboek.
1 kudos 2026-05-15 11:52:57 door owikzegmaarwat op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Beter kijken het is X-542-GB
5 kudos 2026-05-15 08:17:21 door rcls89 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Gedeeld in Eindhoven
-4 kudos 2026-05-10 19:19:55 door SlowJack op Ff door je dochter getatoeëerd worden
Reznor? Alexander Arnold?
13 kudos 2026-05-09 07:43:06 door MadMaxManiac op Het weekendfeestje!!!
Vergeet niet personen met de namen Djevin, Djamilla, Angelo,, etc.
3 kudos 2026-04-30 16:48:54 door Ledtherebelight op 1 Emmertje water halen 1 emmertje pompen
Ja hoor die kunnen veel groter.
Of een heli ze dan nog de lucht in krijgt is een tweede.
2 kudos 2026-04-30 13:15:01 door baldiebla1 op Jiu-Jitsu kampioen..
@Doelkoes | 30-04-26 | 09:09: Ahja, grapplen. Grapplen en grollen.
0 kudos 2026-04-30 10:55:12 door numb3r 13 op 1 Emmertje water halen 1 emmertje pompen
ga jij ze tillen dan ?
1 kudos 2026-04-30 10:44:53 door nieuwsgierige pelg op 1 Emmertje water halen 1 emmertje pompen
Elk nadeel heb ze voordeel.
2 kudos 2026-04-30 10:30:19 door luchtbakkers op 1 Emmertje water halen 1 emmertje pompen
Waarom roepen we niet gewoon de wolken met regen? Veel efficiënter
7 kudos 2026-04-30 10:18:12 door Toetawawee op 1 Emmertje water halen 1 emmertje pompen
En draadloos?
11 kudos 2026-04-30 10:16:31 door LordPerceval op 1 Emmertje water halen 1 emmertje pompen
nee dat kan niet
13 kudos 2026-04-30 07:09:11 door Doelkoes op Jiu-Jitsu kampioen..
ok geitenwollen sok, als iets wel goed is in de huidige maatschappij, is je kinderen leren zichzelf te verdedigen en zelfvertrouwen te hebben, ook leren ze, zoals je ziet, respect te hebben voor elkaar, iets waar het nogal aan schort bij de huidige jeugd. Overigens is bjj een grapple sport waarbij geen klappen of trappen vallen, maar een gevecht wat op de grond plaatsvind, daar waar je uiteindelijk altijd terecht komt. Prima dat jij je kind(eren) opvoed als een natte wind, maar als je niet weet waar je het over hebt kan je beter je mond houden.
17 kudos 2026-04-30 06:43:20 door Kudtenpiemol op Jiu-Jitsu kampioen..
Heel veel kinderen leren juist emoties zoals boosheid te reguleren. Beetje kort door de bocht reactie van je. https://www.sciencedirect.com/...
-1 kudos 2026-04-29 23:26:13 door Naamzonderspaties op Fatbiker vond het te vroeg om voorrang te verlenen
Ok boomer
8 kudos 2026-04-29 18:07:40 door slingerj@@p op Waterpolo
Ja dat snap ik. Je komt ogen te kort.
4 kudos 2026-04-29 07:36:47 door Pikootje op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
of dat van zijn kleinkinderen.....en dan maar hopen dat er geen ambulancebroeder naar binnen hoeft. Kijken of hij dan zijn belofte nakomt en de volgende keer weer op de grote weg gaat zitten.
16 kudos 2026-04-25 17:20:27 door Xerxez op Kleine meid met zwarte band-skills
Je kan ze tegenwoordig inderdaad veel beter op steek of schietles zetten. vechten is er niet meer van deze tijd..
-33 kudos 2026-04-25 17:02:39 door Zwolseviezerik op Kleine meid met zwarte band-skills
En hoe is het met jouw zoontje? Ik hoorde dat het kleine homootje z'n vinger had gekneusd tijdens het schaken.
14 kudos 2026-04-25 16:34:05 door i6050 op Kleine meid met zwarte band-skills
hoezo?