4,179 +9567 -5388
Kudos
#15793 (Top 4.9418%)
| Kudos/dag | 2.06 |
| Kudos/reaguursel | 3.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 337 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -215 |
4,179 +9567 -5388
Kudos
#15793 (Top 4.9418%)
| Kudos/dag | 2.06 |
| Kudos/reaguursel | 3.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 337 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -215 |
1,067
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.53 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 17.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.47 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 26 |
| Geregistreerd op | 20-06-2020 |
| Eerste reactie op | 06-12-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-22 11:04:09 door SpaceVogel op Afsprong 10
@Huilende Professor | 22-06-26 | 10:16: Laat me je dit vertellen Professor, als Ai IETS kan is het schaduwen uitrekenen. dat kan Photoshop 1 al ....
4 kudos 2026-06-22 09:44:54 door Internetriddert op Afsprong 10
*geluid van krekels*
0 kudos 2026-06-22 08:31:57 door Anaalintruder op Onweertje kijken vanaf de luchtverkeerstoren Schiphol
@nergens_goed_voor | 22-06-26 | 03:11: Daarom zei ik ook, een van de. Nirvana ook altijd heel goed geweest, en Metallica, guns n roses etc etc..
-9 kudos 2026-06-22 08:16:18 door Huilende Professor op Afsprong 10
Bij de lancering zijn er lange schaduwen van de personen, bij de landing niet
0 kudos 2026-06-22 01:11:01 door nergens_goed_voor op Onweertje kijken vanaf de luchtverkeerstoren Schiphol
@Anaalintruder | 21-06-26 | 23:21: Hoe kun je dat nou zeggen? De jaren 90, toen we ook Nirvana, Rage against the machine, Pearl jam enz hadden.
-1 kudos 2026-06-21 22:06:38 door Rest in privacy op Onweertje kijken vanaf de luchtverkeerstoren Schiphol
@Anaalintruder | hou op man, dit is gewoon een kutnummer.
1 kudos 2026-06-21 21:33:25 door zes op Onweertje kijken vanaf de luchtverkeerstoren Schiphol
ik hou bepaald niet van rock maar voor AC/DC maak ik graag een uitzondering
3 kudos 2026-06-21 21:21:19 door Anaalintruder op Onweertje kijken vanaf de luchtverkeerstoren Schiphol
Een van de beste rocknummers van de 90's...
9 kudos 2026-06-21 19:22:20 door JAFO op Onweertje kijken vanaf de luchtverkeerstoren Schiphol
Hadden je ouders maar geluisterd toen ZeHetNogZoZeiden "gebruik nou condooms"
24 kudos 2026-06-21 16:33:57 door qreaguurder op Onweertje kijken vanaf de luchtverkeerstoren Schiphol
meest bijpassende muziek, zal ik zeggen, maar je gevoelige oortjes zijn dit blijkbaar niet gewend.
8 kudos 2026-06-19 09:18:24 door ApoIIyon op Man krijgt tikken van oom agent
Je kan niet oordelen zonder het complete verhaal te kennen. Simpel voorbeeld: De man die mensen lastig valt blijft na diverse waarschuwingen terug komen...
1 kudos 2026-06-16 18:30:56 door DeSpuitendeZuiger op Kies de nieuwe badmode
Nee heb je..
6 kudos 2026-06-14 06:42:04 door geenspam op Honden arriveren bij het zwembad
Brits accent en autos die niet in de VS verkocht worden.
11 kudos 2026-06-14 06:40:37 door terrasheater op Honden arriveren bij het zwembad
Dit lijkt me in Engeland. Gezien de kentekenplaten en het accent van schreeuw-mevrouw.
15 kudos 2026-06-05 18:09:03 door Niebang op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Want die finnen zijn voor ons ook verdraagzaam, en ze gunnen ons ook wat?
49 kudos 2026-06-05 18:08:27 door DAFLUP op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Ik ben ook getrouwd. Groot feest. Op niks bespaart. Maar de buurt die niet uitgenodigd was, heeft hier verder ook geen last van gehad. Stukje beschaafdheid, rekening houden met je medemens. De meeste mensen kunnen dit wel.
5 kudos 2026-05-24 09:20:44 door mr.Cam op Stoppen met die gore neuqgeluiden
Hier is geen gesprek voor nodig. Gewoon niet zoveel herrie maken tijdens het neuken.
28 kudos 2026-05-23 19:44:49 door jummoerr op Stoppen met die gore neuqgeluiden
Je hebt gewoon rekening te houden met andere mensen, en zij zijn niet geïnteresseerd in jouw visie, dus doe normaal en pas je aan.
9 kudos 2026-05-16 11:24:14 door Liegebeest op Sweden in de eerste halve finale Eurovision 2026
Ik vind haar stem helemaal niet goed klinken eerlijk gezegd.
-7 kudos 2026-05-15 18:25:12 door fapdepap op Fietsen en mobielen
Nutteloze comment, beetje zeikerig (net als de mijne). Speculeren over dingen die wel/niet hadden kunnen. Wat als daar het knopje was om de wereld te vernietigen, dan waren we nu allemaal dood. Of natuurlijk de: je zal er maar lopen met je kinderwagen
2 kudos 2026-05-11 15:12:27 door -=PyP=- op Gek wijf heeft geen geduld
Die schaamt zich dood
14 kudos 2026-05-11 14:19:43 door NoMad81 op Gek wijf heeft geen geduld
Hij draait zich om in zijn graf wanneer die dit gedrag ziet
24 kudos 2026-05-11 14:06:01 door EddoStark op Gek wijf heeft geen geduld
Flauwe grap hoor....Zand erover
3 kudos 2026-05-07 16:34:48 door DiePanzerVorwaerts3 op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
Vertel me dat je nooit je dorp uit komt en niks weet van de wereld zonder te zeggen dat je nooit je dorp uit komt en niks weet van de wereld.
10 kudos 2026-05-07 08:53:43 door DikkePinda op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
Zo lijkt dat inderdaad als je het alleen baseert op dumpertfilmpjes, als je in Den Haag woont is de verdraagzaamheid echt dikke prima, alleen uitzonderingen komen op Dumpert.
4 kudos 2026-05-03 08:24:24 door Jesdetsmie2 op Olifant wil autorijden
@giggity Nee, een olifant vraagt er net zijn gedrag niet om.
-28 kudos 2026-05-03 01:54:55 door giggity op Olifant wil autorijden
Een beetje zoals niet-blanken door het halve land afgezeken worden de hele dag, en dat sommige mensen zich dan afvragen waarom sommigen zich afzetten tegen de maatschappij zeg maar.
0 kudos 2026-04-27 05:13:07 door nieuwsgierige pelg op Menneke wil niet lopen en niet nadenken
Die grote bek zou de politie moeten betalen voor de pedagogische raadgevingen die hij kreeg.
5 kudos 2026-04-26 18:57:42 door Petpampim op Menneke wil niet lopen en niet nadenken
Hij zal niets gebroken hebben, niet voor het leven verlamd, geen ernstige bloedingen. Het valt wel mee.
8 kudos 2026-04-26 15:31:13 door Buddystutta op Menneke wil niet lopen en niet nadenken
Dan weet jij niet wat buitensporig geweld is.....
2 kudos 2026-04-26 15:26:38 door ShakespeareanTragedy op Hophop, instappen oma!
Ergo, je hebt vliegende drones, varende drones, onder water varende drones maar als het rijdt is het een op afstand bestuurbare RCV.
3 kudos 2026-04-26 14:53:48 door Dee Miller op Hophop, instappen oma!
@Darkfeather | 26-04-26 | 16:46: *onderwaterdrone's.
Jazeker maar wat heeft dat hier mee te maken?
9 kudos 2026-04-26 14:52:40 door Murphys_Law op Hophop, instappen oma!
In 1935 is het woord drone al gebruikt in een Nederlandse krant.
De oorsprong ligt bij het zoemende geluid van een dar, de mannelijke bij.
Het woord heeft z'n oorsprong in de Germaanse talen en verwijst naar het "dreunen" of "gonzen" van insecten.
30 kudos 2026-04-26 14:47:58 door Bokkekut op Menneke wil niet lopen en niet nadenken
Gewoon luisteren, lopen en je bek houden.
3 kudos 2026-04-26 14:46:57 door Tommoria op Hophop, instappen oma!
drone=dar een mannetjes bij
2 kudos 2026-04-26 14:46:44 door Darkfeather op Hophop, instappen oma!
@Dee Miller | 26-04-26 | 16:44: Je hebt toch oook onder water droons
9 kudos 2026-04-26 14:44:08 door Dee Miller op Hophop, instappen oma!
@Cthulhutec | 26-04-26 | 16:04: Dit is geen drone.
Dit is een rupsrobot of RCV zoals OP het prima beschrijft.
Sneu dat hij minnetjes krijgt.
14 kudos 2026-04-26 14:04:01 door Cthulhutec op Hophop, instappen oma!
Een drone = elk voertuig dat zonder piloot/bestuurder aan boord opereert (op afstand bestuurd of deels autonoom).
5 kudos 2026-04-22 18:05:30 door Ripper69 op Snelle handjes
Ik was al klaargekomen
5 kudos 2026-03-29 15:48:36 door B0R3AT op Apocalyptische beelden uit Australië
De media gaat er wel mee aan de haal; Hier een aantal andere videos die wat langer duren dan 11 seconden:
https://www.youtube.com/watch?... https://www.youtube.com/watch?...
derde filmpje van 46 sec toont idd een realister kleurfilter: https://www.youtube.com/watch?...
8 kudos 2026-03-12 10:59:34 door RegistrerenIsKt op Woensdag, je was gezellig
Smaken verschillen blijkbaar. Ik vind het echt een schatje om te zien.
0 kudos 2026-02-24 16:57:25 door Nicht rijder op Gefeliciteerd met de maandag
Dit is een doma.
2 kudos 2026-02-24 11:36:58 door SlimmeLantarenpaal op Gefeliciteerd met de maandag
Je hoeft er niet perse mee te praten he.
1 kudos 2026-02-23 16:14:20 door afgelopen op Goth chick presenteert het nieuws in Alabama
Of je druk maken over wat iemand draagt die op de televisie het weerbericht aan je voorleest. Dat is ook echt een aanfluiting.
2 kudos 2026-02-23 14:33:08 door MiesNootAap op Goth chick presenteert het nieuws in Alabama
Dit is toch ook fantastisch er zijn dus mensen die de kledingstijl van de pipo die het weer presenteert in de gaten houden.
2 kudos 2026-02-23 13:49:46 door Madco3 op Goth chick presenteert het nieuws in Alabama
Zouden meer mensen moeten doen.
Kleren aantrekken die ze fijn vinden, en niet kleren aantrekken "Omdat het zo hoort".
Laat iedereen lekker zichzelf zijn.
Wat maakt mij het uit of degene die het weer voorleest een trainingspak aanheeft of een jurkje etc.?
8 kudos 2026-02-23 12:37:04 door owikzegmaarwat op Dikke BMW doet dikke burnout!
dat snappen wel wel hoor, je hoeft de titel niet uit te leggen.
-2 kudos 2026-02-20 15:49:30 door Zwaardegexte op Trommelmeisje in Ecuador
Da is helemaal nie van die dikke!
10 kudos 2026-02-12 07:52:07 door ikdenkwat op Wasbeertje, leuk
Ja vooral een tamme in een dierentuin.
-3 kudos 2026-02-03 08:51:26 door rayzer1979 op Fijne video = fijn
Boeit me niks wat jij je aan het voorstellen bent